In Jill's eigen woorden:quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat kwam niet door de drank. Had een medische reden.
Vocht in haar eileiders .. gelukkig ga je dan niet out van de pijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Jill's eigen woorden:
Door de alcohol kwamen haar emoties los, wat uiteindelijk leidde tot een paniekaanval.
De alcohol was wel degelijk één van de factoren.
Nou wat een aanfluiting dit weerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
Nou... dit had ik me wat pittiger voorgesteld
Leuk als je alleen dat deel van het verhaal gebruikt.. er hoort meer bij héquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Jill's eigen woorden:
Door de alcohol kwamen haar emoties los, wat uiteindelijk leidde tot een paniekaanval.
De alcohol was wel degelijk één van de factoren.
Mag het hopenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden er nog een paar komen die voor wat opschudding gaan zorgen?
ze doet het bagger slechtquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese doet het wel ok. Ron Brandsteder kan het vak uit.
Ron B. is al jaren uit het vak hoor..........Het is zoon Rick B nu.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Liesequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk als je alleen dat deel van het verhaal gebruikt.. er hoort meer bij hé
Welk stukje van "In Jill's eigen woorden" was niet duidelijk?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vocht in haar eileiders .. gelukkig ga je dan niet out van de pijn
Oh, ja, weet ik veelquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ron B. is al jaren uit het vak hoor..........Het is zoon Rick B nu.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was vorige week....
[..]
Welk stukje van "In Jill's eigen woorden" was niet duidelijk?
Ze heeft het zelf duidelijk gelegd en gaf zélf aan dat de alcohol één van de factoren was. Ik zeg toch nergens dat alcohol het enige was? Maar het had er wel degelijk mee te maken.
Voor de rest was mijn uitspraak over "dat de alcohol een bewoner kostte" uiteraard een grapje. Dacht dat de smiley dat wel duidelijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |