quote:Afgelopen kerst kregen de medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen een kerstpakket bestaande uit een doosje chocolade en twee treinkaartjes om weg te geven. Veel medewerkers konden dit cadeau niet waarderen en geven vandaag hun kerstpakket terug.
Vooral ook die eigen tickets... sigaar uit eigen doos want die treinen rijden toch wel... blijft over het doosje chocolade...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:08 schreef BasEnAad het volgende:
Tering, wat een dikke middelvinger naar je personeel.
Ja, verkopen die kaarten... had ik nog niet zo snel aan gedacht...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:12 schreef rutger05 het volgende:
De NS heeft het heel moeilijk, dus dit is veel beter dan geen kerstpakket.
Twee eersteklas dagkaarten zijn ook overigens wel wat waard. Die kunnen ze gemakkelijk verkopen op bijvoorbeeld marktplaats. Ik vermoed dat er genoeg werknemers zijn in Nederland die hun gekregen kerstpakket maar al te graag ruilen voor twee eersteklas dagkaarten.
Vraag is hoe lang die dagkaarten geldig zijn. Als ze maar een half jaar geldig zijn heb je kans dat je ze nog niet kunt gebruiken om echt een weekendje weg te gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:12 schreef rutger05 het volgende:
De NS heeft het heel moeilijk, dus dit is veel beter dan geen kerstpakket.
Twee eersteklas dagkaarten zijn ook overigens wel wat waard. Die kunnen ze gemakkelijk verkopen op bijvoorbeeld marktplaats. Ik vermoed dat er genoeg werknemers zijn in Nederland die hun gekregen kerstpakket maar al te graag ruilen voor twee eersteklas dagkaarten.
Yep veel commerciële bedrijven hebben niet eens een kerstpakket. 2 dagkaarten zijn nog altijd beter dan niks. Of een rugzakquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef AchJa het volgende:
Hier vroeg men zich nog af wat het "echte" pakket zou zijn: NWS / NS-medewerkers krijgen Happy Socks van de baas: 'Totaal de weg kwijt'
Nou nu weten we het..._!
Nog steeds van mening dat mensen "altijd wat te zeiken" hebben?
Misschien wel... maar kwam deze melding vandaag pas tegen... Het daadwerkelijk terugbrengen van...quote:
Rugzak?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef detaris het volgende:
Yep veel commerciële bedrijven hebben niet eens een kerstpakket. 2 dagkaarten zijn nog altijd beter dan niks. Of een rugzak
Wij kregen ooit eens veters.....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De NS is van oudsher een van de betere werkgevers dus dit is men niet gewend. Maar zo opvallend is dit niet. Genoeg bedrijven waar je helemaal niets krijgt. Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar we allemaal een laptoptas kregen met logo van de zaak erop
Is dat deze: https://www.npostart.nl/2doc/04-04-2020/KN_1713217? Je hebt volgens mij mensen die werken: Conducteurs/Machinisten plus ondersteunend personeel en allemaal veel te grote & dure praatclubjes: Reizigersemotie, klantenreizen & gevoel. Heel zweverig allemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Er is een docu op Npo meen ik, over hoe het eraan toe gaat intern bij de NS. (Directie en medewerkers)
Nou dat is echt een soort Jiskevet...Heel grappig allemaal als je die docu ziet.
Het zou een blijk van waardering voor het gehele personeel moeten zijn. Als het dan relatief karig is dan werkt het dus niet, dan doet het er niet toe dat sommige bedrijven er gewoon helemaal niet aan doen. Ik heb ook weleens een kerstpakket van niets gekregen, daar kon ik ook boos om worden, geef dan niks....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De NS is van oudsher een van de betere werkgevers dus dit is men niet gewend. Maar zo opvallend is dit niet. Genoeg bedrijven waar je helemaal niets krijgt. Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar we allemaal een laptoptas kregen met logo van de zaak erop
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef RealRS het volgende:
[..]
Is dat deze: https://www.npostart.nl/2doc/04-04-2020/KN_1713217? Je hebt volgens mij mensen die werken: Conducteurs/Machinisten plus ondersteunend personeel en allemaal veel te grote & dure praatclubjes: Reizigersemotie, klantenreizen & gevoel. Heel zweverig allemaal.
Ook een mooie, daily stand up van de communicatie afdeling: We hebben een mooie week achter de rug, 1000 redactionele artikelen gepubliceerd. Vind je het gek als heel NL vast stond op de stations omdat de treinen weer niet rijden, te bevriezen in de kou en dan gek op kijken of ze een reputatie probleem hebben![]()
Als ze niks hadden gekregen waren de rapen helemaal gaar geweest denk ik zo. Maar PR-technisch gezien kon dit beter, ze hadden die sokken achterwege moeten laten in elk geval.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou een blijk van waardering voor het gehele personeel moeten zijn. Als het dan relatief karig is dan werkt het dus niet, dan doet het er niet toe dat sommige bedrijven er gewoon helemaal niet aan doen. Ik heb ook weleens een kerstpakket van niets gekregen, daar kon ik ook boos om worden, geef dan niks....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |