abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:14:38 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197799236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat zou veel logischer zijn. Als het kabinet geadviseerd wordt welke stoelen er moeten komen straks in de tweede kamer, dan komt de stoelenleverancier toch ook niet bij Jinek om uit te leggen dat "model Chicago" de beste keus is?

Men moet zich bij hun werk houden en communiceren met de partijen die er toe doen. Er is helemaal geen noodzaak voor Ernst Kuipers of anderen om in de landelijke media te verschijnen.

Positief is wel dat na Corona deze mensen in de vergetelheid zullen raken ;)
Ja, inderdaad. Ben bang dat het vooral veel egotripperij is. Een beetje zoals ik in deze topicreeks, maar dan erger. oO<
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197799353
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef GereDathan het volgende:
Overigens ook niet onbelangrijk om te melden: instroom ziekenhuis 184. Gemiddeld nu 181 per dag, vorige week was dat nog 208 gemiddeld. Ook daarin stappen we wat omlaag gelukkig *O*
Ik verbaas me er wel over dat die ziekenhuisbezetting nog zo lang zo hoog blijft eigenlijk gezien het rappe tempo waarin de besmettingen dalen. Betekent dit dan dat de besmettingen vooral lijken te zitten in de leeftijdscategorieën die in het ziekenhuis terecht komen, dus weinig jongeren?

Verder prima dat we vandaag lekker dalen in ieder geval :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197799504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik verbaas me er wel over dat die ziekenhuisbezetting nog zo lang zo hoog blijft eigenlijk gezien het rappe tempo waarin de besmettingen dalen. Betekent dit dan dat de besmettingen vooral lijken te zitten in de leeftijdscategorieën die in het ziekenhuis terecht komen, dus weinig jongeren?

Verder prima dat we vandaag lekker dalen in ieder geval :Y
Ziekenhuis opnames lopen altijd achter de daadwerkelijke besmettingen aan.

Iemand wordt ziek en na paar dagen laat die gene zich testen. (+1 positief besmettingen).

Vervolgens is het gewoon de bedoeling dat je thuis uitziekt en het kan dus zijn dat je na een week nog niet uitgeziekt bent en je klachten verergeren.
Pas dan zal je worden opgenomen (+1 ziekenhuis opname) en dan ben je alweer 1,5 a 2 weken verder.

Zelfde geldt voor IC opnames. Dat zijn mensen met ernstige klachten die in het ziekenhuis liggen en na een paar dagen sterk achteruit gaan, dan zal de IC +1 aantikken en ben je alweer 2,5 a re weken verder week verder.

zo zal het een beetje gaan na mijn inzicht. dus een opname op de IC van vandaag kan een besmetting van 2 a 2,5 week geleden terug zijn. als de trend zich doorzet zal dit ook afnemen de komende weken.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_197799542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:36 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Ziekenhuis opnames lopen altijd achter de daadwerkelijke besmettingen aan.

Iemand wordt ziek en na paar dagen laat die gene zich testen. +1 positief, vervolgens is het gewoon de bedoeling dat je thuis uitziekt en het kan dus zijn dat je na een week nog niet uitgeziekt bent en je klachten verergeren.

Pas dan zal je worden opgenomen +1 ziekenhuis opname en dan ben je alweer 1,5 a 2 weken verder.

Zelfde geldt voor IC opnames. Dat zijn mensen met ernstige klachten die in het ziekenhuis liggen en na een paar dagen sterk achteruit gaan, dan zal de IC +1 aantikken en ben je alweer 2,5 a re weken verder week verder.

zo zal het een beetje gaan na mijn inzicht. dus een opname op de IC van vandaag kan een besmetting van 2 a 2,5 week geleden terug zijn. als de trend zich doorzet zal dit ook afnemen de komende weken.
Ja die redenatie snap ik, maar voor mijn gevoel liep het in maart/april op een gegeven moment sneller leeg :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')