abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197666699

[ Bericht 25% gewijzigd door fietsie op 27-01-2021 12:06:13 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197666708
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
pi_197666716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
Done
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197666746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden :D

Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
Spoilers!
pi_197666752
quote:
Sterkte :*
Spoilers!
pi_197666764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden :D

Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197666785
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....

quote:
China heeft ook anale coronatesten in gebruik genomen. Die kunnen naar verluidt nauwkeuriger zijn dan uitstrijkjes uit de neus en keel. De testmethode leidt wel tot ongemakkelijke reacties op sociale media.

China reageert ook bij kleinschalige corona-uitbraken door gebieden af te sluiten en op grote schaal inwoners te testen. Staatsmedia berichten dat inwoners van sommige wijken in Peking vorige week een anale test met een staafje hebben ondergaan. De testen worden ook al gebruikt in quarantainecentra.

Een Chinese arts legde bij staatszender CCTV uit dat sporen van het virus langer terug zijn te vinden in de anus dan in de luchtwegen, maar niet alle experts zijn enthousiast.
quote:
,,Ik heb twee anale testen gedaan en moest daarna ook een keeltest doen. Ik was zo bang dat de verpleegkundige zou vergeten een nieuw teststaafje te pakken", schreef een gebruiker op berichtensite Weibo.
pi_197666806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus :P
_O-

Ja, die is niet grappig inderdaad. We hadden nog 3 palen plus beton er tussen aan de kant van de buren staan, die is door de hovenier in de puincontainer gelegd toen ze hier toch met groot materieel waren. Dat was geweldig.
De schutting langs de oprit blijft nog een paar jaar staan, tot het hele bosje op de schop gaat en er ruimte komt voor kas en grotere oprit. Daar regelen we wel dan weer een kerel met een kraandinges voor. In theorie verven we die schutting en de zijkant van het huis dit jaar wit.
Spoilers!
pi_197666837
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.

@fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197666868
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.

@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset ;)
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:17:02 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197666878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Mensen enthousiastmeren om geen DP-tje te doen?
pi_197666879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset ;)
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker" :D
pi_197667111
quote:
Sterkte :*

En ook voor Isa :*
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:36:47 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197667183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker" :D
Precies, jij hebt alles in je handtas _O-
pi_197667234
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laat jij J en Gunther gewoon achter om bij de buurtjes te gaan eten? :o
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_197667254
Een dikke knuffel voor FFT, sterkte daar joh en dat het onder de omstandigheden maar hartstikke goed afloopt :*
pi_197667263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet ;)
O god de horror.

Ik heb al best wat lang dezelfde vrienden en we zitten allemaal min of meer in onze 2e serieuze relatie.

In ronde 1 was het ineens alles stelletjes ditdat. Nu is het gelukkig meer "uuuh hoe ziet die van jou er ook weer uit joh".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197667335
Nu al het sociale standaard bij iemand thuis is, zie ik partners toch wel vaker.

Ik heb een vriendin die haar vriend het liefst uit huis wegjaagt wanneer er vriendinnen komen. Ik laat m'n vriend het zelf uitzoeken, als hij erbij wil zitten, blijft die er lekker bij.
pi_197667608
:* voor FFT!

Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.

Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.

Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.

Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197667681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef Syrena het volgende:
:* voor FFT!

Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.

Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.

Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.

Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard 8-)
Dat lijkt dan best mee te vallen. Dat kitten en voegen zal ook de wereld niet kosten.
Spoilers!
pi_197667777
quote:

[..]

Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??" :D Maar het is ook een soort playdate :P
pi_197667853
quote:

[..]

Oh nee hoor :D Ik ga rustig alleen op pad :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197667897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....
[..]

[..]

Whaha _O-
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:28:51 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197667899
Hier hebben de kinderen uit de buurt wat leuks verzonnen: garagespelen.

In een paar garages is een grote tafel gezet, daar doen ze in kleine groepjes bordspelletjes enzo.

Zo slepen ze geen uitgehoeste wolke hoestdruppels van huis tot huis, in de woonkamers.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:25:16 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197668676
Wat mooi, een Franse onderzoeker neemt het op voor de poezels!

quote:
’Katten worden knettergek van baasjes tijdens lockdown’
Natuurlijk gebracht door ons kwaliteitsdagblad, de geleraaf.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:34:00 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197668790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]

Even gelezen, vreemd verhaal.
Wat doe je dan met je kat de hele dag als ze je ineens steeds willen krabben _O-
Mijn kat wil echt irritant vaak naar boven glippen om op schoot te komen zitten
pi_197668804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh nee hoor :D Ik ga rustig alleen op pad :D
Nou dan! :D
pi_197668830
quote:
[..]

Mijn ene kat zou het daar wel mee eens kunnen zijn. Die ligt in de loop van de kamer naar de keuken, dus iedere keer als ik koffie zet of water bij vul krijgt ze een kriebel. Maar als ik dat niet doe, slaat ze tegen mijn arm als ik terug loop,.
De andere ligt op haar normale plek onder de salontafel. En komt heel vaak even kijken, een soort arbeidsinspectie. Dan zie ik weer een kopje achter m'n beeldscherm (en soms een pootje die mij letterlijk de kaas (kipfilet) van het brood jat). Die is ook wel blij geloof ik (behalve wanneer ik een appel eet, daar ruikt ze aan en keurt ze af)
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:46:51 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197668972
Godsamme dat vaccineren gaat lekker.
Oma is 90+ en thuiswonend, dus nu aan de beurt.
Krijgt ze een brief: afspraak online maken :')
en ze moet naar Schiphol, dat is echt een eind weg en ze is natuurlijk niet heel mobiel. :')

Gelukkig regelt familie dit wel in haar geval. Maar kan me voorstellen dat niet alle ouderen dit zo kunnen doen.
pi_197669040
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
en ze moet naar Schiphol, dat is echt een eind weg en ze is natuurlijk niet heel mobiel. :')

Gelukkig regelt familie dit wel in haar geval. Maar kan me voorstellen dat niet alle ouderen dit zo kunnen doen.
Meer van dit soort zaken gehoord. In een verzorgingshuis, 5 mensen in een gang, wonen naast elkaar, in leeftijd varierend van 87 tot 95, alle 5 op een andere manier gevaccineerd en ook door een ander en op een ander soort locatie verdeeld over een paar weken. Directie zegt, wij hebben het hele huis in 1 dag geprikt, maar nee, dat kan niet.
Je weet dit in april, je weet ook dat niet alle vaccins goed voor alle leeftijden zijn. Dan maak je 6 scenario's en die pas je waar nodig aan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:53:44 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197669082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Meer van dit soort zaken gehoord. In een verzorgingshuis, 5 mensen in een gang, wonen naast elkaar, in leeftijd varierend van 87 tot 95, alle 5 op een andere manier gevaccineerd en ook door een ander en op een ander soort locatie verdeeld over een paar weken. Directie zegt, wij hebben het hele huis in 1 dag geprikt, maar nee, dat kan niet.
Je weet dit in april, je weet ook dat niet alle vaccins goed voor alle leeftijden zijn. Dan maak je 6 scenario's en die pas je waar nodig aan.
Ja die zag ik ook voorbij komen ja. Dat was ook nogal apart _O-
pi_197669109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja die zag ik ook voorbij komen ja. Dat was ook nogal apart _O-
Dan krab je jezelf toch even achter de oren en denkt "dit moet anders" en "zou het elders ook zo gaan"
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:07:08 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197669293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar als je de informatie er aan toevoegt over de verschillen in transportvolumes, bewaarmethodiek, bewaarperiode, het voorkomen van de kans dat er doses "creatief een andere bestemming krijgen" e.d. dan ligt het (helaas) toch voor de hand een meer centrale toediening uit te voeren.

Bv met een busje wat langsrijdt bij zo'n instelling, maar "geef maar hier" methoden hebben zo hun eigenaardigheden.
pi_197669532
Mijn oma wordt zaterdag gevaccineerd. In Arnhem bij de GGD. Dat is een uur rijden en dat doet de familie. Anders moet ze nog 4 weken wachten voor het bij de huisarts kan. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197669537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar als je de informatie er aan toevoegt over de verschillen in transportvolumes, bewaarmethodiek, bewaarperiode, het voorkomen van de kans dat er doses "creatief een andere bestemming krijgen" e.d. dan ligt het (helaas) toch voor de hand een meer centrale toediening uit te voeren.

Bv met een busje wat langsrijdt bij zo'n instelling, maar "geef maar hier" methoden hebben zo hun eigenaardigheden.
Exact, zo'n busje, dat gebruiken ze in Duitsland ook. Busje met vaccins, prikkers, tehuis in, prikken en hup naar de volgende. Met behulp van mensen in die huizen die ook kunnen en mogen prikken zou dat toch redelijk snel moeten kunnen.
pi_197669553
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma wordt zaterdag gevaccineerd. In Arnhem bij de GGD. Dat is een uur rijden en dat doet de familie. Anders moet ze nog 4 weken wachten voor het bij de huisarts kan. :{
Maar dan moet ze over 3 (of 6) weken weer naar Arnhem? Of zou dan de 2e wel bij de huisarts kunnen
pi_197669586
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dan moet ze over 3 (of 6) weken weer naar Arnhem? Of zou dan de 2e wel bij de huisarts kunnen
Geen idee, eigenlijk. Waarschijnlijk wel weer naar Arnhem dan.
pi_197669675
quote:

Ja, herkenbaar. Oma 90+, woont bij Leidschenhage. Moet bij het Ado-stadion geprikt worden...
1) op een industrieterrein, geen OV
2) oma is longpatiënt, wordt benauwd van een mondmasker
3) oma heeft geen rijbewijs

En daarnaast... Begrijp me goed, ik vind het meer dan top dat mijn oma gevaccineerd wordt, maar als verpleegkundige in een ziekenhuis die niet vast op de covidafdeling werkt (ik kom er wel zeer regelmatig), heb ik m nog niet gehad, en sta ik op de reservelijst...
pi_197669680
Ik was zo dom om liveregistratie van een conert aan te zetten. Nu ben ik verdrietig.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:29:47 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197669700
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik was zo dom om liveregistratie van een conert aan te zetten. Nu ben ik verdrietig.
Oh hou op ;(
pi_197669710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh hou op ;(
:'(
pi_197669724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. Oma 90+, woont bij Leidschenhage. Moet bij het Ado-stadion geprikt worden...

En daarnaast... Begrijp me goed, ik vind het meer dan top dat mijn oma gevaccineerd wordt, maar als verpleegkundige in een ziekenhuis die niet vast op de covidafdeling werkt (ik kom er wel zeer regelmatig), heb ik m nog niet gehad, en sta ik op de reservelijst...
Jeetje. Zijn dan alleen de IC verpleegkundigen en de covid verpleegkundigen dan gevaccineerd? Ik dacht al het zorgpersoneel. Maar dan zal dat meer hoop van mij zijn geweest dat dat zo is
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:31:16 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197669731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje. Zijn dan alleen de IC verpleegkundigen en de covid verpleegkundigen dan gevaccineerd? Ik dacht al het zorgpersoneel. Maar dan zal dat meer hoop van mij zijn geweest dat dat zo is
"1e schil" heet t geloofik: vast ingeroosterden.
pi_197669781
quote:

IC, SEH en vaste covid-vpk zijn gevaccineerd. Wat fietsie zegt, eerste schil
pi_197669850
Ik denk dat ik verliefd ben op een liedje. Het is een langdurige relatie inmiddels.

Tekst O+ Gevoel O+ Stem O+
pi_197669917
Ziggo webchat. Moppers incoming.
Spoilers!
pi_197669945
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:{
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:53 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197669961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziggo webchat. Moppers incoming.
Ziggo, dat gaat nooit stuk toch?
pi_197669997
quote:

[..]

Weet niet waar het onder valt maar vriendin is week geleden gevaccineerd en zit in de dementenzorg.
Vind het goed (zeker voor de bewoners, of kan zij virus nog wel doorgeven?) maar ergens stiekem baal ik omdat zij niet zo haar best doet (lekker verantwoordelijk) en bij haar familie en vriend (ze woont alleen) op schoot zit. En ik zo enorm mijn best doe. Jaloers haha.
pi_197670013
quote:

Ook echt online... Kon dit niet via de coronatelefoon?
Hoop dat ouderen altijd aan iemand zullen vragen om te helpen. Hoop het -O-
pi_197670088
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god de horror.

Ik heb al best wat lang dezelfde vrienden en we zitten allemaal min of meer in onze 2e serieuze relatie.

In ronde 1 was het ineens alles stelletjes ditdat. Nu is het gelukkig meer "uuuh hoe ziet die van jou er ook weer uit joh".
Ik vond het anders best leuk met die van jou en die van mij laatst }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197670117
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vond het anders best leuk met die van jou en die van mij laatst }:|
Ja maar jezus kind. Daar moeten we geen gewoonte van maken. We komen niet meer aan ons eigen gezuur toe met die twee goedgeluimden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_197670128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??" :D Maar het is ook een soort playdate :P
Ik vraag me vooral af waar ze Gunther laat als zij aan het 'playen' raakt met de hitsige samballers. ~O>
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197670135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet niet waar het onder valt maar vriendin is week geleden gevaccineerd en zit in de dementenzorg.
Vind het goed (zeker voor de bewoners, of kan zij virus nog wel doorgeven?) maar ergens stiekem baal ik omdat zij niet zo haar best doet (lekker verantwoordelijk) en bij haar familie en vriend (ze woont alleen) op schoot zit. En ik zo enorm mijn best doe. Jaloers haha.
Als ik apart zou wonen, zou ik ook heus geen 1.5 meter afstand houden van m'n vriend hoor. :D
pi_197670145
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waar ze Gunther laat als zij aan het 'playen' raakt met de hitsige samballers. ~O>
Ik stel me bij Gunther een kind voor dat stoicijns doorbouwt bij een orgie in de zijkamer :Y
pi_197670147
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

_O-
pi_197670152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik apart zou wonen, zou ik ook heus geen 1.5 meter afstand houden van m'n vriend hoor. :D
Ja die malloten ook in het begin: heeft je partner corona, isoleer dan in een andere vleugel... Eeeeh...? Wat?
pi_197670193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bij ons niet. Gelukkig maar want dat is onze enige optie.

Alweer bijna 2 jaar geleden kwamen Krea en Golfer hier met het goede nieuws dat je tijdelijk een sneller en zuiniger en minder warme Ziggobox kon aanvragen. Omdat ik niet over de inloggegevens beschik (mopper 1), moest J dat doen. Na maanden en maanden van zeuren (mopper 2a-z), belde hij eindelijk Ziggo. De periode waarin je die box gratis kon krijgen was voorbij (mopper 3). Echter, omdat hij ons abonnement van een upgrade voorzag, konden we die box wel gratis krijgen en zat er ook geen prijsverhoging op. Echter, de box was niet meer op voorraad (mopper 4). We kwamen op een wachtlijst en zouden de box vanzelf krijgen. Dat is 14 maanden geleden. Insert many more moppers want onze Ziggobox is enorm traag en irritant in gebruik en warm en onzuinig. Moppers!

Dus. Na heel vaak aan J vragen of hij al wat had gehoord en of hij toch alsjeblieft toch eens wilde bellen ("nee, heeft geen zin, wachtlijst is wachtlijst"), heb ik het vandaag toch maar zelf uitgezocht.
Nou, het was geen enkel probleem. De box kan binnen 5 dagen hier zijn. *O* 8)7 :|W De medewerkers die destijds lijstjes bijhielden zijn uit dienst :')

Maar, het moest wel 1,50 extra kosten. Daar ga ik niet mee akkoord want dat was ten eerste niet afgesproken en ten tweede hebben we 14 maanden zitten wachten dus een beetje coulance kan wel.
Inmiddels zijn we uitgechat en krijg ik een jaar 1,50 korting. Misschien is J over een jaar wel zo ver dat hij afscheid wil nemen van de tv, wie weet.

Ik kreeg trouwens in mijn chatscherm te zien dat ze meekijken terwijl ik typ. Dus al voor de enter. Ik voel me best bespied eigenlijk. Kleine mopper.
Spoilers!
pi_197670209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja die malloten ook in het begin: heeft je partner corona, isoleer dan in een andere vleugel... Eeeeh...? Wat?
Deed een man van een vriendin wel. Die had corona en zat in een andere kamer. Zn kinderen en vrouw mochten een paar dagen niet bij hem komen van de GGD (alleen eten/drinken neerzetten). En vriendin mocht deur niet uit. Buren haalden boodschappen.
pi_197670213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alleen maar beter toch dat juist zij is gevaccineerd als ze zo'n risico is ;)
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:03:17 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670242
Wel spannend, op schoot zitten ja?
pi_197670260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alleen maar beter toch dat juist zij is gevaccineerd als ze zo'n risico is ;)
Ja dat zeker. Was het al zeker dat als je gevaccineerd bent dat je niet het virus door kunt geven (dus dat je wel stoffen in je lichaam kan hebben maar genoeg antistoffen om ziek te worden)?
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:04:16 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij ons niet. Gelukkig maar want dat is onze enige optie.

Alweer bijna 2 jaar geleden kwamen Krea en Golfer hier met het goede nieuws dat je tijdelijk een sneller en zuiniger en minder warme Ziggobox kon aanvragen. Omdat ik niet over de inloggegevens beschik (mopper 1), moest J dat doen. Na maanden en maanden van zeuren (mopper 2a-z), belde hij eindelijk Ziggo. De periode waarin je die box gratis kon krijgen was voorbij (mopper 3). Echter, omdat hij ons abonnement van een upgrade voorzag, konden we die box wel gratis krijgen en zat er ook geen prijsverhoging op. Echter, de box was niet meer op voorraad (mopper 4). We kwamen op een wachtlijst en zouden de box vanzelf krijgen. Dat is 14 maanden geleden. Insert many more moppers want onze Ziggobox is enorm traag en irritant in gebruik en warm en onzuinig. Moppers!

Dus. Na heel vaak aan J vragen of hij al wat had gehoord en of hij toch alsjeblieft toch eens wilde bellen ("nee, heeft geen zin, wachtlijst is wachtlijst"), heb ik het vandaag toch maar zelf uitgezocht.
Nou, het was geen enkel probleem. De box kan binnen 5 dagen hier zijn. *O* 8)7 :|W De medewerkers die destijds lijstjes bijhielden zijn uit dienst :')

Maar, het moest wel 1,50 extra kosten. Daar ga ik niet mee akkoord want dat was ten eerste niet afgesproken en ten tweede hebben we 14 maanden zitten wachten dus een beetje coulance kan wel.
Inmiddels zijn we uitgechat en krijg ik een jaar 1,50 korting. Misschien is J over een jaar wel zo ver dat hij afscheid wil nemen van de tv, wie weet.

Ik kreeg trouwens in mijn chatscherm te zien dat ze meekijken terwijl ik typ. Dus al voor de enter. Ik voel me best bespied eigenlijk. Kleine mopper.
Ahja helder; de box-handel is inderdaad een bijzonder ding daar.

Ik bypass dat met gewoon in de tv geintegreerde dinges, wetende dat ik daardoor ook allerlei kunstjes misloop.
Maar wij houden hier vooral van ouderwets tv kijken, en nemen streaming elders af.
pi_197670310
Ik eis zo meteen een hele grote 'JE HEBT GELIJK MIJN LIEFSTE, IK ZAL ALTIJD NAAR JE LUISTEREN EN ZO SNEL MOGELIJK DE WACHTWOORDEN SOFTWARE UNFUCKEN ZODAT WE ALLES KUNNEN DELEN. EN JE HEBT ENORM GELIJK, ZO EXTREEM VEEL GELIJK ALS ALLEEN DONALD TRUMP DAT NORMAALGESPROKEN HEEFT".
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:07:58 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670321
Hm. Srsly?
pi_197670353
Dus. Werken weer. Geen zin.
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:10:16 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670361
Ik snap niet waarom Coolblue niet reageert op mn reparatieverzoek.
pi_197670362
Oh nextbox is zo fijn O+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eis zo meteen een hele grote 'JE HEBT GELIJK MIJN LIEFSTE, IK ZAL ALTIJD NAAR JE LUISTEREN EN ZO SNEL MOGELIJK DE WACHTWOORDEN SOFTWARE UNFUCKEN ZODAT WE ALLES KUNNEN DELEN. EN JE HEBT ENORM GELIJK, ZO EXTREEM VEEL GELIJK ALS ALLEEN DONALD TRUMP DAT NORMAALGESPROKEN HEEFT".
Die verdien je.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197670385
quote:
ben benieuwd. Als het zo is weet je ook dat hij nu meeleest :D
pi_197670395
Ik las op Tweakers over de nextbox, las dat voor aan de man, en die hing met ziggo aan de lijn voor ik uitgesproken was. We hebben 'm nu volgens mij 2 jaar ofzo. Gelukje, mijn collega kreeg hetzelfde riedeltje van wachtlijst te horen een week later.
pi_197670410
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ben benieuwd. Als het zo is weet je ook dat hij nu meeleest :D
@JFlip :D
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:14:16 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197670421
quote:
Begrijpelijk _O-
pi_197670433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Syrena het volgende:
Ik las op Tweakers over de nextbox, las dat voor aan de man, en die hing met ziggo aan de lijn voor ik uitgesproken was. We hebben 'm nu volgens mij 2 jaar ofzo. Gelukje, mijn collega kreeg hetzelfde riedeltje van wachtlijst te horen een week later.
Mijn Flip heeft het te druk voor dit soort dingen. En dat is prima. Maar dan neem ik het liever over want ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen _O-
Spoilers!
pi_197670444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

@:jflip :D
Oh ja, dat is ook zo
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:15:46 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670448
Wij zijn beiden klaar met thuiswerk voor vandaag, maar we durven niet naar beneden.

Uk heeft een piano gekregen, en piano les app, en zit nu al twee uur te pingelen.
Niet alleen klinkt het leuk, ze doet ook echt dr best.

Als we nu de trap aflopen stopt ze gegarandeerd...
pi_197670450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:46 schreef fietsie het volgende:

Ik zat een week zonder internet huh. Een week. En toen wilden ze me ook nog een mobiel abonnement verkopen omdat ik dan gratiesch heel veel mb's zou krijgen zodat ik via de telefoon kon internetten. Wel eerst abo nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197670478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn Flip heeft het te druk voor dit soort dingen. En dat is prima. Maar dan neem ik het liever over want ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen _O-
De mijne houdt van bellen. Dan is hij druk aan het werk en dan neemt 'ie pauze om dan lekker zijn bellijstje af te werken _O-
Ik haat bellen. Ik ga ook altijd weg als hij belt. Niet dat ie bot is aan de telefoon, verre van zelfs, maar gewoon. Hurghh.

Daarentegen wordt de kluslijst alleen langer. Maar dat komt omdat de bouwmarkten dicht zijn. Ahem.
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:20:35 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197670517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat een week zonder internet huh. Een week. En toen wilden ze me ook nog een mobiel abonnement verkopen omdat ik dan gratiesch heel veel mb's zou krijgen zodat ik via de telefoon kon internetten. Wel eerst abo nemen.
Ja het -kan- wel stuk. Maar ik hoor eigenlijk zelden dat het echt stuk was, en dan is het vaak kabel gebonden. En wij hebben toch best veel thuiswerkerts aan de Ziggo hangen op t moment. (We zien de "sessie afbreuk statistieken", de firma Online heeft daar het meeste gevalletjes van)
pi_197670527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ons nieuwe huis had geen Ziggo. Gewoon kabel doorgetjoept toen vorige eigenaar kpn nam en de woonkamer renoveerde. Dat was een fijne week (not) met heel veel gebel.

Nu is de kpn kabel doorgetjoept, door de jongens die onze stoep kwamen verlagen.
pi_197670537
Oeh, blije mij hier.
Voor kleding maken heb je "overtrek spul" nodig. Vaak papier (of bepaalde plastic zakken van de action). Nou is de action al een tijd dicht dus daar kan ik niet heen. De naaidocente had wel ander papier te koop (veel steviger, maar goed doorzichtig) maar daar ga ik liever niet heen. Zij is van de "knuffel en het komt goed", vaccinaties zijn levens gevaarlijk, en volgens mij is ze ook nog wel eens open momenteel. Maar nu vond ik via FB een adres en jawel, precies wat ik zoek (en spotgoedkoop) *O*
pi_197670843
Portobello's in de oven. This better be good.
Spoilers!
pi_197670979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar jezus kind. Daar moeten we geen gewoonte van maken. We komen niet meer aan ons eigen gezuur toe met die twee goedgeluimden.
Die twee negeren, zelf doorzuren. Ik vind het wel een lekkere dimensie geven aan mijn zuur O-)
pi_197671047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook in de mijne. M.n. om de olie te fabrieken :@

Nou heb ik er dit keer maar 4 gekocht. Past maar nét in de Creuset.
pi_197671069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:20 schreef fietsie het volgende:

Ja het -kan- wel stuk. Maar ik hoor eigenlijk zelden dat het echt stuk was, en dan is het vaak kabel gebonden. En wij hebben toch best veel thuiswerkerts aan de Ziggo hangen op t moment. (We zien de "sessie afbreuk statistieken", de firma Online heeft daar het meeste gevalletjes van)
Het was kabel-gerelateerd. Het was niet Ziggo's schuld. Maar het oplossen had wel wat sneller gekund. Als ze bijv de eerste keer dat ik belde naar me hadden geluisterd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 januari 2021 @ 17:00:56 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197671118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was kabel-gerelateerd. Het was niet Ziggo's schuld. Maar het oplossen had wel wat sneller gekund. Als ze bijv de eerste keer dat ik belde naar me hadden geluisterd.
Dat staat niet in het bel-script bij de 1e lijn. "Luister naar de klant en beoordeel of het iemand is die internet zou moeten mogen hebben (1), of iemand die in de waan verkeert dat ie internet kan gebruiken (2)." Bij categorie 1: zet door naar de 3e lijn.
Bij categorie 2: draai eindeloos rondjes in het telefoonscript.
pi_197671164
Zo *O* Volgende kast is weg *O* Was wel een klusje: drie Pax-kasten uit elkaar halen op een dusdanige manier dat het ook weer in elkaar kon :D De achterkant heeft het het minst goed overleefd :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197671292
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook in de mijne. M.n. om de olie te fabrieken :@

Nou heb ik er dit keer maar 4 gekocht. Past maar nét in de Creuset.
Ik deed eigenwijs met 2 portobellos en 10 kastanjechampignons. Ik ben benieuwd. Ik vind het er na een uur nog lang niet zo uit zien als op de foto.
Spoilers!
pi_197671389
quote:
[..]

Hmmm... is dat waarom ik, als ik maar breed genoeg op de bank hang, tweevoudig belegen word?
En poes zowat voortdurend op schoot ligt tijdens werkdagen?

Maar goed dat ik ze morgen een paar dagen de ruimte ga geven :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197671496
Tjonge, deze verkoudheid is een eikel }:| mijn immuunsysteem helemaal van de leg na 10 maanden smetvrezen :') snot neemt wel af maar boh, maagzuur :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 januari 2021 @ 18:08:06 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197671728
Jarige collega had getrakteerd op Toko :9. Nog steeds *BURP*.
Afijn vanavond halve komkommer en snaaikaas. Echt voldoende :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197671756
Alleen ik koop het kookboek 'Simpel' omdat ik geen zin heb in gedoe, en maak er vervolgens 4 gerechten voor dezelfde maaltijd uit.

Alsnog gedoe. :')
pi_197671778
De courgette was mislukt, die werd niet zacht dus staat nu nog in de oven. Maar voor de rest was alles echt heerlijk. :9 en ga ik het sowieso vaker maken.
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:18:22 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197671901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef Myraela het volgende:
Alleen ik koop het kookboek 'Simpel' omdat ik geen zin heb in gedoe, en maak er vervolgens 4 gerechten voor dezelfde maaltijd uit.

Alsnog gedoe. :')
Dat is beginners enthousiasme bij een nieuw boek. Dat wordt vanzelf minder.
pi_197671940
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:18 schreef gcjoel het volgende:
Dat is beginners enthousiasme bij een nieuw boek. Dat wordt vanzelf minder.
Ik denk het, ja. :D

Wat is jouw favoriet uit het boek?
pi_197671966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga zo teruglezen hoor, maar ik viel in deze post er in. Hier ook portebello's (van de markt) in de oven.
Met een rose varkenshaas en spruitjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197671988
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Condooms uitdelen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197672065
quote:
11s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Condooms uitdelen?
Tuurlijk, indien gewenst
pi_197672097
Even teruglezen hoor.

Vriend kookt vandaag weer eens. Ik doe in ruil de afwas (en die is giga :') )
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:31:57 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197672115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk het, ja. :D

Wat is jouw favoriet uit het boek?
Die tomaten met snijbiet en spinazie is erg lekker :9
Wortel salade met yoghurt en kaneel
Gorgonzola jacked potato
Bulgur met champignons
Pasta alla norma is echt O+
En verder ook de vlees en vis dingen zit echt veel tofs bij
pi_197672144
Bij de volgende boodschappen maar weer wat recepten uitzoeken. :9 Dit keer iets meer maaltijden zodat ik niet weer alles tegelijk moet doen.

Moet wel zeggen, los waren de recepten wel echt simpel. Fijn.
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:35:32 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197672169
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef Myraela het volgende:
Bij de volgende boodschappen maar weer wat recepten uitzoeken. :9 Dit keer iets meer maaltijden zodat ik niet weer alles tegelijk moet doen.

Moet wel zeggen, los waren de recepten wel echt simpel. Fijn.
Ik bladerde er dus net even door en realiseerde dat ik nooit de lunch dingen heb gemaakt. Ook maar eens doen
pi_197672317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die tomaten met snijbiet en spinazie is erg lekker :9
Wortel salade met yoghurt en kaneel
Gorgonzola jacked potato
Bulgur met champignons
Pasta alla norma is echt O+
En verder ook de vlees en vis dingen zit echt veel tofs bij
Ik moet even van die pagina aanwijs stickertjes gaan plakken.
pi_197672360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik bladerde er dus net even door en realiseerde dat ik nooit de lunch dingen heb gemaakt. Ook maar eens doen
Het is dat ik dit weekend al die Indiase ontbijtjes heb, anders was dat wel een goed idee geweest. :9
pi_197672511
Filmpje van steeds meer lammetjes.
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:01:04 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197672550
Ik had afgelopen weekend ras malai als toetje van de Indiër en vond er niets aan.
Mijn cranachan met whisky frambozen en zelfgemaakte granola met honing was veel lekkerder.
Straks ook nog bakje van :9

Simple klinkt wel tof, ik vind Ottolenghi gaaf maar veel te uitgebreid voor waar ik tijd, geduld en ingrediënten voor heb/neem.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:02:46 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197672576
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:58 schreef sigme het volgende:
Dat neemt rap toe, hoe hoog is de R daar? ;)

Zijn ze nou allemaal bijzonder vroeg? Ik dacht dat ze pas in maart zo'n beetje de aftrap namen normaliter, maar stadswijffie hier
pi_197672767
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat neemt rap toe, hoe hoog is de R daar? ;)

Zijn ze nou allemaal bijzonder vroeg? Ik dacht dat ze pas in maart zo'n beetje de aftrap namen normaliter, maar stadswijffie hier
Hmpf ja. Meestal sturen we er wat op, dat hebben we dus afgelopen jaar niet gedaan. Maar vroeger deden we dat ook nooit, en hadden we echt zo vroeg nog geen lammeren. Hier zouden we ook niet op tijd bij geweest zijn, tegen de tijd dat wij gedacht zouden hebben dat de ram (en de ramlammeren) er wel bij weg mochten, zouden de meeste ooien dus al bevrucht zijn geweest :+.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 19:20:09 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197672829
Ik krijg steeds meer zin in lamsvlees door de posts gaan sigme. Vrijdag maar es kijken bij de Sligro :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:24:27 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197672884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is dat ik dit weekend al die Indiase ontbijtjes heb, anders was dat wel een goed idee geweest. :9
Ja inderdaad, dat wordt voor mij echt een lunch ook _O-
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:48:41 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_197673384
quote:
Op de dijk in de buurt lopen wel bollen wol. Maar lammetjes heb ik er nog niet gezien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197673478
Klaar voor Zingen met een digitaal projektkoor en jaren ‘60/70 liedjes.
Vanmiddag teksten geprint, ingezongen voor se lage stem en gebubbeld.
Sterkte FFT met afwachten en Isa gewoon pijnstillers gebruiken.
Of raak je verslaafd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197673533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 17:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat staat niet in het bel-script bij de 1e lijn. "Luister naar de klant en beoordeel of het iemand is die internet zou moeten mogen hebben (1), of iemand die in de waan verkeert dat ie internet kan gebruiken (2)." Bij categorie 1: zet door naar de 3e lijn.
Bij categorie 2: draai eindeloos rondjes in het telefoonscript.
Als je überhaupt door het keuzemenu heen komt :')

Hier hadden we vorige week dus storing. Op mobiel internet naar de site van ziggo gegaan, postcode ingevuld, nou, volgens ziggo had ik geen storing. En bedankt.
Naar een lijstje doorgestuurd met al die dingen zoals modem resetten en ander kabeltje zoeken. Leuk om te doen als je weet dat jouw hele appartementencomplex geen internet heeft... het zal vast aan míjn modem liggen ja.
De chat was niet bereikbaar, "in gesprek".
Klantenservice gebeld. "Druk op 1 als u een storing heeft"... op 1 gedrukt. "Heeft u een storing in telefoon druk 1, internet 2, tv 3"... op 2 gedrukt. "Als u problemen heeft met het instellen van uw e-mail kunnen we u niet telefonisch helpen, ga hiervoor naar de site." WAT 8)7
Nog een keer geprobeerd, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg te horen dat ik voor mijn e-mailproblemen toch echt op de site moest zijn. :')
Uiteindelijk de huisbaas gebeld, die heeft linksom of rechtsom ziggo wel een schop kunnen geven en het was anderhalf uur later al opgelost :o _O_
pi_197673638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef gcjoel het volgende:
Ja inderdaad, dat wordt voor mij echt een lunch ook _O-
En waarschijnlijk wel voor meerdere dagen, als ik het boodschappenlijstje zag. :D
pi_197673766
Ik heb dumplings in de vriezer. Stoom ik die? Bak ik die? Doe ik beide? Hoe werkt dit.
pi_197673799
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dumplings in de vriezer. Stoom ik die? Bak ik die? Doe ik beide? Hoe werkt dit.
Welke heb je?

Ik gooi de meeste gewoon in de pan met een beetje (sesam)olie. Bakken tot 1 kant bruin krokant en dan een beetje water erbij, deksel erop en nog eventjes garen.
pi_197673859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Welke heb je?

Ik gooi de meeste gewoon in de pan met een beetje (sesam)olie. Bakken tot 1 kant bruin krokant en dan een beetje water erbij, deksel erop en nog eventjes garen.
Het is een doorzichtige zak en er staat alleen maar 'Dumpling met varkensvleesvulling' op. En de ingredienten :D :')
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:10:05 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197673879
Hoe zijn de portobello bevallen?

K. was gister zo enorm positief verrast dat ie vanmorgen meteen flavour heeft besteld..

En dan te bedenken dat het bijna een maand duurde voordat ie de portobello wilde bakken "want vega 8)7 " nu wil ie meer ontdekken..

Ach wel ja.. doel bereikt..
Vandaag leftover portobellos gebakkenin leftover olie met prei en varkensschouderkarbonaatjes :Y) ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197674016
Ongemerkt eet mnX al de hele week smakelijk, zegtie.
Vega 😂
pi_197674167
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is een doorzichtige zak en er staat alleen maar 'Dumpling met varkensvleesvulling' op. En de ingredienten :D :')
Duidelijk verhaal _O-

Ik had ze van amazing... die doe ik meestal in een stoommandje..
en laatst pierogie... poolse dumplings meegenomen. Die moet je dus inderdaad bakken.

Beiden is heel erg lekker.
pi_197674203
Blikje gecondenseerde melk op staan dat nog een uur moet...

Maar eigenlijk best wel behoefte aan bed.

:O
pi_197674417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal _O-

en laatst pierogie... poolse dumplings meegenomen. Die moet je dus inderdaad bakken.

Deze komen van de Aziatische supermarkt. Het ziet eruit als dumplings. Ze zijn ook helemaal dicht dus het zijn niet van die siu mai dingen ofzo.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:35:26 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674485
Ik zou ze een kwartier stomen en er dan 1 proeven, om te bepalen of een kwartier lang genoeg was.
pi_197674516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
Ik zou ze een kwartier stomen en er dan 1 proeven, om te bepalen of een kwartier lang genoeg was.
Maar dus niet bakken? Want als ik google op 'dumplings maken' ofzo dan staat er altijd dat ik ze kan stomen, koken, bakken of frituren of meerdere dingen achter elkaar en dat vind ik maar weinig behulpzaam all in all.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:37:42 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674537
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar dus niet bakken? Want als ik google op 'dumplings maken' ofzo dan staat er altijd dat ik ze kan stomen, koken, bakken of frituren of meerdere dingen achter elkaar en dat vind ik maar weinig behulpzaam all in all.
App anders even een foto van de zak / de dumpling.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:38:43 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197674557
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmpf ja. Meestal sturen we er wat op, dat hebben we dus afgelopen jaar niet gedaan. Maar vroeger deden we dat ook nooit, en hadden we echt zo vroeg nog geen lammeren. Hier zouden we ook niet op tijd bij geweest zijn, tegen de tijd dat wij gedacht zouden hebben dat de ram (en de ramlammeren) er wel bij weg mochten, zouden de meeste ooien dus al bevrucht zijn geweest :+.
Ach ja, oost, west, incest, best? :X :P ;)

Hopelijk zijn degenen die allemaal geboren worden nu gezond en lekker door de wei dartelen
pi_197674569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

App anders even een foto van de zak / de dumpling.
Als ik ze wil gaan eten vrijdag (als want ik heb er al helemaal geen zin meer in als het zo moet :( ) dan zal ik dat even doen. Maar het is echt gewoon een doorzichtige zak. Geen merk ofzo te zien. En het ziet eruit als een dumpling. Geen vreemd vormpje.
pi_197674581
quote:
Het kan ook allemaal. Het is maar net waar je zin in hebt. Hou je van een krokant randje, dan bak je ze eerst. Wil je ze helemaal zacht, dan kook of stoom je ze.

Ik vind een kwartier overigens best lang, zou 10 minuten aanhouden.
pi_197674600
En frituren kan dus ook, maar dat vind ik zonde. Dan smaakt alles gewoon hetzelfde.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:41:11 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674605
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als ik ze wil gaan eten vrijdag (als want ik heb er al helemaal geen zin meer in als het zo moet :( ) dan zal ik dat even doen. Maar het is echt gewoon een doorzichtige zak. Geen merk ofzo te zien. En het ziet eruit als een dumpling. Geen vreemd vormpje.
Uhuh ik heb dus een vriezerbak vol, dan kan ik ff vergelijken... daar zitten papieren labeltjes bij de zak in.
pi_197674630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het kan ook allemaal. Het is maar net waar je zin in hebt. Hou je van een krokant randje, dan bak je ze eerst. Wil je ze helemaal zacht, dan kook of stoom je ze.

Ik vind een kwartier overigens best lang, zou 10 minuten aanhouden.
Hmm. Oke. Eens wat betreft frituren.

Je doet ze dan gewoon bevroren in een koekenpan en dan als ze bruin/krokant zijn beetje water en dan wat koken/stomen en dan opvreten?
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:45:05 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_197674687
quote:

[..]

Een vietnamees zal ze waarschijnlijk stomen. Een Taiwanees op de bakplaat. En een chinees koken en daarna nog even in een wok. De keuze is reuze. Gewoon doen wat je lekker lijkt. Zacht en direct eten? Stomen. Een krokant jasje? In een hete pan.
pi_197674696
Ja, nooit ontdooien. Dat heb ik wel geleerd. :') Dan plakt alles aan elkaar en gaat het dus helemaal kapot.

Het is echt supersimpel. Ik gooi vaak gewoon verschillende soorten door elkaar. Je ziet het wel als ze goed zijn. Lekker dipsausje erbij. Ik heb er nu weer zin in. :9
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:46:18 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674714
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hmm. Oke. Eens wat betreft frituren.

Je doet ze dan gewoon bevroren in een koekenpan en dan als ze bruin/krokant zijn beetje water en dan wat koken/stomen en dan opvreten?
Ik doe de meeste soorten in een bamboe stoommandje op een stoompampiertje, en soms als ik een krokantje eraan wil na 15 minuten even in een hete koekenpan met filmpje rijstolie.

Die 15 minuten houd ik aan omdat ik heel heel zeker wil weten dat alle aziatische bugs erin dood zijn :P
pi_197674733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ja, nooit ontdooien. Dat heb ik wel geleerd. :') Dan plakt alles aan elkaar en gaat het dus helemaal kapot.

Het is echt supersimpel. Ik gooi vaak gewoon verschillende soorten door elkaar. Je ziet het wel als ze goed zijn. Lekker dipsausje erbij. Ik heb er nu weer zin in. :9
Ik heb alleen nog maar een paar keer dingen gestoomd. Omdat ik dacht dat dat zo hoort.

Wat is je lievelingsdip? En niet zeggen 'Delicious Condiment' want ik heb nog niet besteld.
pi_197674747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Een vietnamees zal ze waarschijnlijk stomen. Een Taiwanees op de bakplaat. En een chinees koken en daarna nog even in een wok. De keuze is reuze. Gewoon doen wat je lekker lijkt. Zacht en direct eten? Stomen. Een krokant jasje? In een hete pan.
Ik denk dat het koken en wok wordt. Wil wel eens iets krokants. Zeker omdat ik ook nog Char siu buns heb. Die zijn al zacht.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:47:56 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674748
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Lonaa het volgende:

En niet zeggen 'Delicious Condiment' want ik heb nog niet besteld.
Pro-tip: deze dip niet op spetterende wijze door de koelkast verspreiden.
Schoonmaken was een flinke geurige klus.
pi_197674764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik begreep zo iets. :7
pi_197674784
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Wat is je lievelingsdip? En niet zeggen 'Delicious Condiment' want ik heb nog niet besteld.
Maar... maar... maaarrrr. ;(

Gewoon een chilisaus is ook erg lekker. Of gewoon wat sojasaus. Ik eet het ook graag met gewoon wat lente-ui en koriander. Jeetje, alles is lekker.
pi_197674800
quote:

[..]

Welke dipsaus moet ik dan gebruiken om door mijn koelkast heen te gooien? Ik had wel begrepen dat Delicious Condiment de beste saus was.
pi_197674804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar... maar... maaarrrr. ;(

Gewoon een chilisaus is ook erg lekker. Of gewoon wat sojasaus. Ik eet het ook graag met gewoon wat lente-ui en koriander. Jeetje, alles is lekker.
Ik heb van die dikke zoete soja :9

En angry lady chilli oil. :9
pi_197674812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Welke dipsaus moet ik dan gebruiken om door mijn koelkast heen te gooien? Ik had wel begrepen dat Delicious Condiment de beste saus was.
Niet helemaal dipsaus maar kimchi is ook af te raden.
pi_197674815
Oeh, die chili oil heb ik nog niet. Die is onderweg als het goed is. :9 Maar dat lijkt me er ook erg lekker bij.
pi_197674832
Ik had vandaag een sausje/salsa van limoen met basilicum en koriander. Ik denk dat die wel prima is om door je koelkast te gooien. Ruikt best fris.
pi_197674856
quote:

[..]

Gewoon uitlikken?
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:53:01 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674874
quote:

[..]

Ik zou persoonlijk de koelkast vrijwaren van onverpakt materiaal.
pi_197674892
Ik kocht trouwens vandaag.. in de zupermarkt notabene... een fles tawny port

Stiekem toch wel lekker
pi_197674897
Ik heb dus de laatste dagen dus weer de verslaving om m'n sausje op cottage cheese te doen. Cracker, dikke laag cottage cheese en dan een theelepel van dat spul er overheen. Zo goddelijk.

Ik ontbijt er mee, heb dan spijt omdat het veel te sterk is op een lege maag en doe het de volgende dag gewoon weer. *O*
pi_197674901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk de koelkast vrijwaren van onverpakt materiaal.
Wat saai
Plus dat je net nog vertelde de delicious condiment weleens door je koelkast heen te verspetteren...
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:55:18 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197674925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die chili oil heb ik nog niet. Die is onderweg als het goed is. :9 Maar dat lijkt me er ook erg lekker bij.
Met beetje donkere soja ja denk ik

Bakken en daarna stomen hier ook als favoriete bereidingsvorm

Eten we toevallig morgenavond. Ik noem het dan 'een soort van noodles' en dan begint ze al hysterisch te juichen :') :') O+
pi_197674968
quote:

[..]

Als je van zalvig houdt is melk je beste keuze. Wel een poosje laten fermenteren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197674982
Ik kijk voor het eerst in mijn leven Amsterdamned. Wat slecht _O-
pi_197674995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:10 schreef Barreltje het volgende:
Hoe zijn de portobello bevallen?

K. was gister zo enorm positief verrast dat ie vanmorgen meteen flavour heeft besteld..

En dan te bedenken dat het bijna een maand duurde voordat ie de portobello wilde bakken "want vega 8)7 " nu wil ie meer ontdekken..

Ach wel ja.. doel bereikt..
Vandaag leftover portobellos gebakkenin leftover olie met prei en varkensschouderkarbonaatjes :Y) ^O^
Die K :D J is ook groot fan.
Flavour is trouwens geen vega kookboek he? Gewoon een kookboek over groente. Wat je er bij doet moet je zelf weten. De portobello's zijn trouwens vegan. Misschien moet je dat niet vertellen tegen K :s)

Ze waren goddelijk. Werkelijk subliem. Bij het maken van aantekeningen in het boek zag ik dat ik de tomatenpuree vergeten ben. Ik heb niets gemist.
Het was alleen te weinig met 400 gram paddenstoelen en 450 gram bonenpuree.

Tevens zijn portobello's ietsje lekkerder in dit gerecht maar het verschil met kastanjechampignons is minimaal.

Ik heb nog een flinke pot olie. Wel zonder ui en knoflook, dat is jammer. We aten vanavond trouwens wel ui en knoflook er bij.
Spoilers!
pi_197674996
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als je van zalvig houdt is melk je beste keuze. Wel een poosje laten fermenteren.
Geurig ook wel.. ontdekte laatst dat dochterlief een open pakje houdbare melk... halfvol in de koelkast had gezet.
Eenmaal open... is het toch duidelijk minder houdbaar.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:58:56 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197674999
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat saai
Plus dat je net nog vertelde de delicious condiment weleens door je koelkast heen te verspetteren...
Wat nogmaals mijn advies bekrachtigt: doe-het-niet
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:00:09 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197675033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kocht trouwens vandaag.. in de zupermarkt notabene... een fles tawny port

Stiekem toch wel lekker
Niks mis mee :9
pi_197675039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal _O-

In Polen krijg je ze bijna altijd gekookt. Maar gebakken vind ik ook lekkerder.
Spoilers!
pi_197675043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat nogmaals mijn advies bekrachtigt: doe-het-niet
Dochterlief maakte er een tijdje terug ijsklontjes mee.

Schijnt niet supersmakelijk te zijn in je aardbeien limo.
pi_197675064
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In Polen krijg je ze bijna altijd gekookt. Maar gebakken vind ik ook lekkerder.
Mijn poolse vriendin adviseerde bakken... dan doe ik dat :)

Ze zei ook dat ze dat altijd eet met bitjessoep..
maar daar moet ik nog eens voor op onderzoek uit :)
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:01:36 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197675067
IJsklontjes nemen na een tijd in de vriezer ook allerlei rare smaakjes over :(
pi_197675127
Wij keken 'Bonding'.

We hebben elkaar nooit zo vreemd aan zitten kijken. Bijzondere interpretatie van BDSM en 'humor' wel.. :')
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:04:37 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197675134
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dochterlief maakte er een tijdje terug ijsklontjes mee.

Schijnt niet supersmakelijk te zijn in je aardbeien limo.
Kun je met port ook doen, wél lekker in je aardbeienlimonade :9
pi_197675228
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je met port ook doen, wél lekker in je aardbeienlimonade :9
Misschien minder geschikt voor 13-jarigen.
Not to mention: MINE MINE MINE MINE O+
pi_197675253
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken 'Bonding'.

We hebben elkaar nooit zo vreemd aan zitten kijken. Bijzondere interpretatie van BDSM en 'humor' wel.. :')
Er is een seizoen 2 als het goed is.
Ben benieuwd. Mijn humor was het wel.
Niet alles te serieus nemen vooral
pi_197675368
Hee, Sjonnie en Sjakie van Flodder in Amsterdamned :+
pi_197675381
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Geurig ook wel.. ontdekte laatst dat dochterlief een open pakje houdbare melk... halfvol in de koelkast had gezet.
Eenmaal open... is het toch duidelijk minder houdbaar.
Je suis je dochter ;(
pi_197675405
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je suis je dochter ;(
Maar jij moet zeker wel zelf je koelkast opruimen? :)
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:18:26 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197675412
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken 'Bonding'.

Oow, die is al van een hele tijd terug. Die was wel bizar ja.
pi_197675433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar jij moet zeker wel zelf je koelkast opruimen? :)
Ja ;(

Blij met mijn 50% reuk toen.

Al was de melkmeur met 100% reuk waarschijnlijk 95% minder geweest :')
pi_197675464
Drie nachten weg... groooote weekendtas gevuld en een boodschappentas halfvol :|W

Nu nemen we wel (cheap ass) eigen beddengoed mee en gaan we daar koken... maar die boodschappen zijn niet eens gedaan _O-
Blijkbaar heeft mijn spul om cocktails mee en van te maken veel ruimte nodig.
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:24:17 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197675505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien minder geschikt voor 13-jarigen.
Not to mention: MINE MINE MINE MINE O+
Och, één blokje :+
pi_197675538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er is een seizoen 2 als het goed is.
Ben benieuwd. Mijn humor was het wel.
Niet alles te serieus nemen vooral
Nee dat sowieso niet. Mijn beeld van BDSM is iets anders :P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow, die is al van een hele tijd terug. Die was wel bizar ja.
Ik heb het idee dat het concept best leuk had kunnen zijn. Als ze zelf ook maar iets van die wereld begrepen.
En als ze niet zo'n saai vrouwelijk hoofdpersonage hadden genomen. :P
pi_197675554
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Slapen ze vast goed van :Y

(Ik vind port heerlijk, maar het maakt me altijd zo duf :') )
pi_197675566
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou ze er eerder van gaan slapen?
Mijn vader opperde vroeger alrijd een suikerklontje gedrenkt in jenever..

Was bijna vergeten dat ik port zo lekker vind.

Tijd om mn blikje gecondenseerde melk uit te zetten.
Morgen maar eens zien of het gelukt is.

Hoe bewaar ik dat het beste?
Hoe lekker ook vermoed ik dat ik jiet het hele blikje in 1x ga legen...

Alhoewel.. millionaires bread op de planning ;)
pi_197675766
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk voor het eerst in mijn leven Amsterdamned. Wat slecht _O-
Huubje! Wat een jochie!
pi_197675821
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drie nachten weg... groooote weekendtas gevuld en een boodschappentas halfvol :|W

Nu nemen we wel (cheap ass) eigen beddengoed mee en gaan we daar koken... maar die boodschappen zijn niet eens gedaan _O-
Blijkbaar heeft mijn spul om cocktails mee en van te maken veel ruimte nodig.
Veel plezier.
Werewolf
pi_197675856
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Huubje! Wat een jochie!
Toen onze huub een huubje was.... *humt zachtjes een liedje*
pi_197675865
quote:
Allemaal eten voor lieve fokkers? O-)
pi_197675879
quote:

[..]

Huubje! Wat een jochie!
Oos Huubke :Y

Het jong is groot geworden.
pi_197675948
quote:
Hele kleine lammetjes. Zo schattig O+
Werewolf
pi_197676148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toen onze huub een huubje was.... *humt zachtjes een liedje*
pi_197676202
quote:
Uhu.. ooit eens gezien toen ik nog een mini uhmp was.

Vond hem doodeng _O-
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 21:59:27 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197676399
Even klagen, m'n baas was helemaal enthousiast over zijn nieuwe beeldscherm dus heeft ie voor iedereen een besteld. Van 2x HP Elitedesk 243 (16:10 24") naar Samsung cj89 43 (32:10). Normaal was links mijn hoofdscherm waar ik op werkte en daar staat de tijd dat ook in de rechteronderhoek. Nu werk ik nog steeds voornamelijk op de linker helft, maar om te kijken hoe laat het is, moet ik helemaal maar rechts draaien.

Het gebogen scherm ben ik gelukkig wel al wat aan gewend.

Eerste wereld problemen dit :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197676555
quote:

[..]

Huubje! Wat een jochie!
Ik vond m in de lift leuker.
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:17:21 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197676887
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vond m in de lift leuker.
De lift is heerlijk O+
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:18:40 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197676922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zou ze er eerder van gaan slapen?
Mijn vader opperde vroeger alrijd een suikerklontje gedrenkt in jenever..

Was bijna vergeten dat ik port zo lekker vind.

Tijd om mn blikje gecondenseerde melk uit te zetten.
Morgen maar eens zien of het gelukt is.

Hoe bewaar ik dat het beste?
Hoe lekker ook vermoed ik dat ik jiet het hele blikje in 1x ga legen...

Alhoewel.. millionaires bread op de planning ;)
Is zo zoet dat je alleen hoeft af te dekken buiten de koelkast ;)

En port is niet populair meer, onterecht wmb
pi_197676926
We hadden hem op video. Net als de Gremlins.
8479 keer gezien denk ik.
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:21:08 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197676991
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:18 schreef Vanyel het volgende:
We hadden hem op video. Net als de Gremlins.
8479 keer gezien denk ik.
De Gremlins ga ik niet meer herkijken, die vond ik laatste keer veel te traag

De herinneringen zijn wel zo fantastisch, letterlijk en figuurlijk denk ik :+
Die scène met de traplift. Die heb ik geloof ik daarna aan de helft van de patiënten bij wie ik thuis kwam die ene traplift hadden verteld :') oO< O+
pi_197677012
Jaaaaaa Yeeeeeeet
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:27:44 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197677142
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Jaaaaaa Yeeeeeeet
[ afbeelding ]
Oe die heb ik mooi even opgeslagen _O_ *;

Heerlijke scène
pi_197677332
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee, Sjonnie en Sjakie van Flodder in Amsterdamned :+
Ik vond Amsterdamned zo eng vroeger.
Spoilers!
pi_197677401
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Jaaaaaa Yeeeeeeet
[ afbeelding ]
En vandaar lieve mensen, dat trapliften bovenaan nooit uitkomen in lijn met een raam O+

Of zou dat zijn omdat de meeste trappen in rijtjeshuizen niet uitkomen op een raam :+
pi_197677455
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Al schrok ik net even toen de duiker dood leek maar toch iemand anders bleek en opeens opdook :D

Natuurlijk weer ergeren aan een arts die blijkbaar om 1.00 uur in de nacht visite loopt, en bij een patiënt die net bijkomt, helder en rustig is, geen enkele test doet maar hem ongevraagd meteen platspuit :')

O wauw, nu komt het plot :D Wat SLEEEEEECHT _O-
pi_197677824
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb de lift 10 minuten gezien, daarna nooit meer.
Maar ook mijn toenmalige vriend blauw geknepen bij “Piranha “ slapeloze nachten. Jaren later bleek het een parodie te zijn _O-
pi_197677907
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:17 schreef Molo het volgende:

De lift is heerlijk O+
De Lift vond ik echt dood eng!! Durfde amper nog met een lift. Ik en half Nederland toen, denk ik :+
pi_197677940
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Lift vond ik echt dood eng!! Durfde amper nog met een lift. Ik en half Nederland toen, denk ik :+
Ik durfde al niet (paar jaar ervoor een valt van 2 verdiepingen meegemaakt) maar na de Lift durfde ik helemaal niet meer. Totdat ik een baan kreeg op de 12e etage
pi_197677962
Als ik Lonaa was dan had ik een paar dumplings gebakken en een paar gekookt. Eens kijken wat het lekkerst is
pi_197677978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:06 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik durfde al niet (paar jaar ervoor een valt van 2 verdiepingen meegemaakt) maar na de Lift durfde ik helemaal niet meer. Totdat ik een baan kreeg op de 12e etage
heh, dan moet je wel. Of je krijgt een fantastische conditie.

Zo'n val klinkt echt super eng. Wat was er gebeurd!
pi_197678048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

heh, dan moet je wel. Of je krijgt een fantastische conditie.

Zo'n val klinkt echt super eng. Wat was er gebeurd!
Ik stond met een paar mensen in de lift van het provinciehuis, niet de standaard lift maar de goederenlift (mijn vader werkte daar dus mocht ik met die lift) en opeens gingen de deuren weer dicht, zakten we snel en kwamen uit in de kelder waar de deuren wel open gingen en wij er snel uit gingen. Niets aan de hand, ook niet evallen of zo maar wel eng
pi_197678230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik stond met een paar mensen in de lift van het provinciehuis, niet de standaard lift maar de goederenlift (mijn vader werkte daar dus mocht ik met die lift) en opeens gingen de deuren weer dicht, zakten we snel en kwamen uit in de kelder waar de deuren wel open gingen en wij er snel uit gingen. Niets aan de hand, ook niet evallen of zo maar wel eng
Huuuuh :{w

Ik heb in een diepe mijn eens doodsangsten uitgestaan. We gingen vanuit de mijn terug naar boven in een soort kooi die heen en weer ging. En er waren wat pubers die het grappig vonden om die kooi te laten bewegen. Het was 200 meter ofzo. Het voelde als 2 kilometer.

Ik heb net voor het eerst naar mijn wond gekeken. Dat ziet er niet netjes uit :D
Spoilers!
pi_197678357
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb in een diepe mijn eens doodsangsten uitgestaan. We gingen vanuit de mijn terug naar boven in een soort kooi die heen en weer ging. En er waren wat pubers die het grappig vonden om die kooi te laten bewegen. Het was 200 meter ofzo. Het voelde als 2 kilometer.

Ik heb net voor het eerst naar mijn wond gekeken. Dat ziet er niet netjes uit :D
Toch morgen even een arts bellen, en een foto ervan sturen?

Ik denk zo’n jaar of 8 geleden werden een aantal collega’s en ik uitgenodigd voor een kerstdiner bij de directeur, in Leidschendam, 18 hoog. Eind van de avond stapten we in de lift, was een van de vrouwen van een collega zo “grappig” om een sprongetje te maken. Zaten we vast tussen 17 en 18. Met liftangst en claustrofobie is dat niet leuk, echt niet leuk (heb dat takkewijf nooit meer willen spreken, excuses aanbieden ho maar). Brandweer moest ons bevrijden. Ik ben toen alle 18 etages (36 trappen) naar beneden gelopen. Volgende dag kon ik niet meer lopen zo’n spierpijn in mijn dijbenen
pi_197678452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had het even flink uitgegild denk ik :X

Nooit fan van liften geweest. Of hoge gebouwen. Al is het uitzicht wel schitterend.
pi_197678488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het even flink uitgegild denk ik :X

Nou fan van liften geweest. Of hoge gebouwen. Al is het uitzicht wel schitterend.
Dat weet ik niet meer. Er stonden 2 mannen in die lift en ik weet ook dat iemand, volgens mij een vrouw een rood geruite rok aan had. Ik was een jaar of 11-12 toen.

In dat appartement op 18!hoog is me wel bijgebleven dat het uitzicht prachtig was maar de vrouw zat enorm te klagen dat je op het terras wegwaaide, en bleef geen plant in leven en de ramen waren steeds smerig. Ik hoog hoef ik dus niet 🤣
pi_197678518
Hey Isa hoe gaat het met je?
pi_197678524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Toch morgen even een arts bellen, en een foto ervan sturen?

Ik denk zo’n jaar of 8 geleden werden een aantal collega’s en ik uitgenodigd voor een kerstdiner bij de directeur, in Leidschendam, 18 hoog. Eind van de avond stapten we in de lift, was een van de vrouwen van een collega zo “grappig” om een sprongetje te maken. Zaten we vast tussen 17 en 18. Met liftangst en claustrofobie is dat niet leuk, echt niet leuk (heb dat takkewijf nooit meer willen spreken, excuses aanbieden ho maar). Brandweer moest ons bevrijden. Ik ben toen alle 18 etages (36 trappen) naar beneden gelopen. Volgende dag kon ik niet meer lopen zo’n spierpijn in mijn dijbenen
Dat is echt niet grappig :X

Geen reden om de dokter te bellen hoor. Het klopt niet, is niet gezwollen. Gewoon een onsmakelijke wond.
Spoilers!
pi_197678627
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is echt niet grappig :X

Geen reden om de dokter te bellen hoor. Het klopt niet, is niet gezwollen. Gewoon een onsmakelijke wond.
Ik dacht dat je bedoelde dat het aan het ontsteken was. Maar gewoon een rotgezicht dus
  donderdag 28 januari 2021 @ 07:55:38 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_197680043
Goede morgen deze morgen.
pi_197680057
Mogguh!

Geen liftangst, maar ik pak toch vaker de trap.

Mijn hemel wat een zeikweer. En 3x raden wie zo naar de winkel aan de andere kant van de woonplaats moet :') (het heeft volgens buienradar ook weinig zin om te wachten)
pi_197680087
Ik vind liften vet kut.
pi_197680088
Regen ook.

Zo sporten. En dan maar direct boodschappen dan heb ik heb dat gehad. En dan de hond uitlaten.

Dat ga ik zo ook doen. Denk dat ik wel paar keer nat wordt vandaag. :7
pi_197680094
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 07:58 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Geen liftangst, maar ik pak toch vaker de trap.

Mijn hemel wat een zeikweer. En 3x raden wie zo naar de winkel aan de andere kant van de woonplaats moet :') (het heeft volgens buienradar ook weinig zin om te wachten)
Herkenbaar. Weer om op vakantie te gaan _O- :')

Slecht geslapen vannacht. Ik werd wakker van gekrabbel aan mijn raam. Wat best bijzonder is, want dat is twee verdiepingen omhoog, zonder balkons :o Nog via een ander raam naar buiten gekeken of er verdachte activiteiten waren, maar nee.
Rolluik helemaal dicht gedaan... gekrabbel bleef :X Maar een mens was het dus niet.

Ik denk nu dat er een beestje tussen het plafond en mijn dak zit op zo.. geen idee hoe ik daar iets aan kan veranderen. Hopelijk vindt het de weg naar buiten weer.
  donderdag 28 januari 2021 @ 08:21:27 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197680217
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Slecht geslapen vannacht. Ik werd wakker van gekrabbel aan mijn raam. Wat best bijzonder is, want dat is twee verdiepingen omhoog, zonder balkons :o Nog via een ander raam naar buiten gekeken of er verdachte activiteiten waren, maar nee.
Rolluik helemaal dicht gedaan... gekrabbel bleef :X Maar een mens was het dus niet.

Ik denk nu dat er een beestje tussen het plafond en mijn dak zit op zo.. geen idee hoe ik daar iets aan kan veranderen. Hopelijk vindt het de weg naar buiten weer.
Misschien sneeuw dit weekend toch? Dat is dan wel weer tof op vakantie *O*

Het krabbel beestje negeer ik! :X
pi_197680260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Misschien sneeuw dit weekend toch? Dat is dan wel weer tof op vakantie *O*

Het krabbel beestje negeer ik! :X
Ik betwijfel het, ik ga naar zee en daar gaat het volgens mij niet onder de vijf graden. Maar het zou wel een leuke verassing zijn *O*
pi_197680411
Mogguh :O
pi_197680415
Oeh, gaat het sneeuwen dit weekend? De vorige sneeuw was echt te kortdurend.
  donderdag 28 januari 2021 @ 08:52:33 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_197680433
Volgens internot zou de zon al op moeten zijn. Maar het is nog steeds donker buiten.
pi_197680452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:52 schreef z80 het volgende:
Volgens internot zou de zon al op moeten zijn. Maar het is nog steeds donker buiten.
ik heb hier 5 zonnetjes in de vorm van lampen. Geloof dat ik vandaag ook binnenblijf, regen regen regen
pi_197680530
Het kantoor waar ik niet zit, en de afgelopen 3 jaar ook niet heb gezeten wegens verbanning naar een ander kantoor, hoe dan ook, ons hoofdkantoor, is 24 verdiepingen hoog.
Er zijn 6 liften, en ze worden zeker weten bestuurd door 1 babylijkje, ergens op de spookverdieping (de 11e, daar kan je niet in en uitstappen).
pi_197680549
Het weer viel hier wel mee. Ik loop tussen 6 en 7 een rondje, dat is handig, dan kan ik goed inschatten of het fietsweer is en zo ja met wat voor kleren. Het is (hier) vandaag prima fietsweer. Geen spat gehad tijdens het uur fietsen, en het heeft hier voor m'n ramen ook nog niet geregend.
pi_197681057
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:03 schreef sigme het volgende:
Het kantoor waar ik niet zit, en de afgelopen 3 jaar ook niet heb gezeten wegens verbanning naar een ander kantoor, hoe dan ook, ons hoofdkantoor, is 24 verdiepingen hoog.
Er zijn 6 liften, en ze worden zeker weten bestuurd door 1 babylijkje, ergens op de spookverdieping (de 11e, daar kan je niet in en uitstappen).
Oeh! Nieuw blaadje *O*
pi_197681233
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat doet me aan Polen denken.....echt zo'n ervaring die ik verbannen heb uit mijn hoofd.
pi_197681240
Over precies een week zijn we het bier aan het bottelen *O*
Als het niet in onze 2 auto's past konden we wat bij jou stallen toch @CAT? :D
pi_197681268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat doet me aan Polen denken.....echt zo'n ervaring die ik verbannen heb uit mijn hoofd.
Dit was in Polen, in de Wieliczka zoutmijn.
Spoilers!
pi_197681296
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit was in Polen, in de Wieliczka zoutmijn.
Dan is het dezelfde mijn :)

Op zich heel mooi om te zien maar weet niet of ik nog een keer in die lift zou gaan. Ben sowieso geen fan van liften :+
pi_197681302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan is het dezelfde mijn :)

Op zich heel mooi om te zien maar weet niet of ik nog een keer in die lift zou gaan. Ben sowieso geen fan van liften :+
:D
Spoilers!
  donderdag 28 januari 2021 @ 10:27:42 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197681600
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:59 schreef derLudolf het volgende:
Samsung cj89 43
Laat maar doorkomen, heb hier wel 2 Dell 24" voor je
  donderdag 28 januari 2021 @ 10:33:19 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197681705
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een fijne Steenmarter? Als je gele plekken ziet verschijnen in hoeken van plafonds dan euh...
pi_197681838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Over precies een week zijn we het bier aan het bottelen *O*
Als het niet in onze 2 auto's past konden we wat bij jou stallen toch @:cat? :D
:Y
pi_197681843
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een fijne Steenmarter? Als je gele plekken ziet verschijnen in hoeken van plafonds dan euh...
Het is een mogelijkheid ;(
pi_197682069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of vogels. We waren hier kauwen door een pijp in het dak gevallen bij de vorige bewoner. Die kwamen we tegen bij het slopen, 5 stuks. Zielig.
Spoilers!
pi_197682078
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:05 schreef sigme het volgende:
Het weer viel hier wel mee. Ik loop tussen 6 en 7 een rondje, dat is handig, dan kan ik goed inschatten of het fietsweer is en zo ja met wat voor kleren. Het is (hier) vandaag prima fietsweer. Geen spat gehad tijdens het uur fietsen, en het heeft hier voor m'n ramen ook nog niet geregend.
Dat is opvallend. Ik heb tussen 8 en 9 een rondje gelopen en het was weer zwemmen. :')
Nu regent het nog steeds goed door. Het regenwater van de daken van mijn gebouw wordt opgevangen in een wadi en die staat tot het randje. Wel mooi om te zien altijd. Supergrote regenplas O+

Nu heb ik wel al m'n buitenlucht en lichaamsbeweging voor vandaag gehad, dus de rest van de dag kan ik met een gerust hart voor bankaardappel spelen. O+
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:03:33 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197682122
Er schijnt een scheidslijn in het weer dwars over NL te lopen.
Heb alleen nog geen goed actueel plaatje gevonden.

Noord-noord-oost kou, daaronder downpour.
pi_197682153
Ohhhh Cat, ik hoop dat het geen marter is. :o
Een paar marters hebben zich ooit goed vermaakt bij mijn ouders in de straat. Ze zaten graag in de plafonds van de garages, en sommige kropen in auto's en aten dan kabels op. Mijn vader parkeert z'n auto nog steeds op een lap kippengaas (om ze te ontmoedigen om eronder te kruipen) en het plafond van de garage is nog steeds afwezig na ontruiming van het nest (was nog een heel gedoe, want bleek van asbestplaten te zijn) :')
Geef mij maar muizen. :Y
pi_197682156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:

Ik zou wel benieuwd zijn naar een plaatje :Y
pi_197682175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:

In noord-west is het vooral nat. De (droge) kou schijnt vanavond te komen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197682176
@Sarabi jeeeej voor het bier *G*
Hoe is het met jou inmiddels? *knuffel
pi_197682204
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Is zo zoet dat je alleen hoeft af te dekken buiten de koelkast ;)

En port is niet populair meer, onterecht wmb
Hmm ik vind het echt lekker... maar de reputatie is natuurlijk dat het meer is voor bejaarden.
Net als sherry / bessenjenever / martini.

Eerste nooit gedronken... de andere 2 lust ik echt wel hoor.
pi_197682232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik vind het echt lekker... maar de reputatie is natuurlijk dat het meer is voor bejaarden.

Ha :D Ik heb G pasgeleden kennis laten maken met bessenjenever _O- (wel icm 7-up). Die was verkocht 8-)
pi_197682242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ha :D Ik heb G pasgeleden kennis laten maken met bessenjenever _O- (wel icm 7-up). Die was verkocht 8-)
Haha dat snap ik ja...

Soort van cassis maar dan net wat beter van smaak.
pi_197682307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:51 schreef Blues het volgende:
Hey Isa hoe gaat het met je?
Tot nu toe elke ochtend prut. Stijf, pijn, beroerd. Kan alleen op mijn rug liggen en dat ben ik helemaal niet gewend. Dat trekt dan weer bij in de loop van de dag en 's middags voel ik me dan een stuk beter. In ieder geval niet beroerd en stijf meer, pijn bij bewegen, maar niet op de voorgrond. Vannacht geprobeerd om op één zij te liggen, maar dan heb ik de hele tijd veel pijn en het zakte niet af als ik stil bleef liggen. Dan maar niet.

Ben te ongeduldig voor dit. Wil morgen het liefst 15 km wandelen of zo. Nou ja, misschien niet met dit weer.
pi_197682381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi jeeeej voor het bier *G*
Hoe is het met jou inmiddels? *knuffel
Ene moment beter dan het andere :D
Ik ga zo naar mijn ouders en dan zien ze mijn hand voor het eerst zonder verband en ik weet dat ze gaan schrikken. En daardoor ga ik mij dan weer vervelend voelen....
Maar goed meeste tijd gaat het wel goed :) probeer in gedachte te houden dat dit is wat het is. Dus als het ooit beter wordt is het alleen maar meegenomen :)

Ik kwam alleen net met mijn vinger wel tegen een scherp randje van de gieter aan. Dat was niet prettig.

Bedankt voor het vragen :*
pi_197682401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot nu toe elke ochtend prut. Stijf, pijn, beroerd. Kan alleen op mijn rug liggen en dat ben ik helemaal niet gewend. Dat trekt dan weer bij in de loop van de dag en 's middags voel ik me dan een stuk beter. In ieder geval niet beroerd en stijf meer, pijn bij bewegen, maar niet op de voorgrond. Vannacht geprobeerd om op één zij te liggen, maar dan heb ik de hele tijd veel pijn en het zakte niet af als ik stil bleef liggen. Dan maar niet.

Ben te ongeduldig voor dit. Wil morgen het liefst 15 km wandelen of zo. Nou ja, misschien niet met dit weer.
Dat klinkt inderdaad als niets voor jou.
Knuffel! Hopelijk gaat het snel allemaal weer beter en kan je inderdaad die 15km wandelen :D
pi_197682466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bessen/jus dronk ik toen ik 18 was maar geloof de laatste 30 jaar al niet meer (ben nu pas bijna bejaard). Sherry is echt bocht tenzij PX, martini rosso is :9 maar dan wel ijskoud.
Port is altijd wel lekker, zeker na een flinke wandeling in de kou
pi_197682492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat vervelend is dit. Is er ook nog niet een beetje verbetering tov begin van de week?
En die 15 km zou ik ook nog maar even niet doen nee. Kom je wel wat buiten al? Miniwandelingetjes en zo?
pi_197682551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ene moment beter dan het andere :D
Ik ga zo naar mijn ouders en dan zien ze mijn hand voor het eerst zonder verband en ik weet dat ze gaan schrikken. En daardoor ga ik mij dan weer vervelend voelen....
Maar goed meeste tijd gaat het wel goed :) probeer in gedachte te houden dat dit is wat het is. Dus als het ooit beter wordt is het alleen maar meegenomen :)

Ik kwam alleen net met mijn vinger wel tegen een scherp randje van de gieter aan. Dat was niet prettig.

Bedankt voor het vragen :*
Ik snap dit niet zo goed geloof ik. Raken je ouders echt van de leg als hun dochter tijdelijk een andere kleur hand heeft?
Spoilers!
pi_197682604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap dit niet zo goed geloof ik. Raken je ouders echt van de leg als hun dochter tijdelijk een andere kleur hand heeft?
Dat ken ik ook wel. Wanneer één van ons een gat in het lijf viel, waren wij zelf redelijk kalm, mij moeder ook wel behalve bij heel veel bloed, maar mijn vader in grote paniek.
Een ziek kind, pa van de leg. Toen ik een jaar of 16 was waren mijn ouders een weekje met vakantie en ik kreeg kokend water op mijn hand. Pa wilde terugkomen :?
pi_197682649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat ken ik ook wel. Wanneer één van ons een gat in het lijf viel, waren wij zelf redelijk kalm, mij moeder ook wel behalve bij heel veel bloed, maar mijn vader in grote paniek.
Een ziek kind, pa van de leg. Toen ik een jaar of 16 was waren mijn ouders een weekje met vakantie en ik kreeg kokend water op mijn hand. Pa wilde terugkomen :?
Ja, als je kinderen nog thuis wonen kan ik me dat wel voorstellen. Geen idee hoor, mijn opvoeding is natuurlijk niet helemaal normaal. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders een kik gaven als ik weer eens een gat in mijn hoofd had ofzo. Misschien viel het me niet op.
Spoilers!
pi_197682703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, als je kinderen nog thuis wonen kan ik me dat wel voorstellen. Geen idee hoor, mijn opvoeding is natuurlijk niet helemaal normaal. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders een kik gaven als ik weer eens een gat in mijn hoofd had ofzo. Misschien viel het me niet op.
Het is ook niet dat ze hysterisch gaan janken ofzo.
Maar ja ze schrikken dan wel even.

En of dat normaal is geen idee.
pi_197682720
quote:

[..]

Ook toen wij niet meer thuis woonden was de bezorgdheid groot. Niet verstikkend maar altijd bezorgd.
Niet alleen om gezondheid trouwens. Ik had ooit eens een kast gekocht, best uur. Vraagt mijn vader "kan je dat wel betalen". Ja duh, anders had ik het niet gekocht
pi_197682726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat vervelend is dit. Is er ook nog niet een beetje verbetering tov begin van de week?
En die 15 km zou ik ook nog maar even niet doen nee. Kom je wel wat buiten al? Miniwandelingetjes en zo?
Daar moet ik 4 trappen voor af en op als ik buiten een klein wandelingetje wil maken :7 Misschien over een paar dagen eens proberen.

quote:

De meeste ouders vinden het naar als kind iets heeft wat duidelijk pijn doet of heeft gedaan. En dan doet het er niet toe of kind 6, 26 of 46 is.
pi_197682779
Mijn ouders zouden daar ook echt niets om geven. :D Ja, als ik zou vertellen dat ik nog ziek ben of iets, dan zouden ze het naar vinden. Maar voor de rest zouden ze hooguit lachen omdat ik gewoon onhandig ben.
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:47:02 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197682821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In noord-west is het vooral nat. De (droge) kou schijnt vanavond te komen. :+
Noord-midden is het ook zodanig nat dat de stoeptegels gewoon water opbloepsen als je erover wandelt of fietst..
pi_197682912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef fietsie het volgende:

Noord-midden is het ook zodanig nat dat de stoeptegels gewoon water opbloepsen als je erover wandelt of fietst..
Ik denk steeds: oh het regent....maar ik hoef nergens heen.

Het voelt ineens wel heel leeg, dat 'ik hoef nergens heen', want het kán niet eens. Het valt wat dat betreft wel samen met een pandemie waarbij het verstandig is nergens heen te gaan, maar toch.

Er staat nog genoeg op Netflix :+ WoW spelen gaat maar 1-2x per dag een half uurtje, maar wordt vast snel meer.

Maar eh, regent het elders zo hard dan? Hier de hele tijd, maar dan wel tegen miezerregen aan.
pi_197682915
Ik was al jaren het huis uit toen ik een keer goed ziek was, darmen en maag overstuur, hondsberoerd. Mijn moeder kwam 2x per dag langs om sapjes te brengen, beschuitjes te maken etc. Ik was zo beroerd dat ik haar wel weg kon kijken
pi_197682953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

ik denk dat ze van slag raken omdat ze denken het dat heel ernstig en pijnlijk is
en dat ze liever hebben dat hun dochter geen last heeft van haar hand

mijn moeder zou ook schrikken als ik ineens met fikse brandwonden op mn hand thuis kom
niet omdat ze het niet wil zien... maar omdat ze het vooral niet wil zien op MIJN hand.
pi_197682956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was al jaren het huis uit toen ik een keer goed ziek was, darmen en maag overstuur, hondsberoerd. Mijn moeder kwam 2x per dag langs om sapjes te brengen, beschuitjes te maken etc. Ik was zo beroerd dat ik haar wel weg kon kijken
:D hoe lief bedoeld ook, daar zit je he-le-maal niet zo op te wachten.

Mijn moeder kwam met het briljante plan dat ik maar bij hun moest komen nadat ik uit het ziekenhuis was, want dan kon ik zo de tuin in wandelen en zo. Erm. En wie 'verzorgt' mij dan? Pa? ( :D ) De verzorgsters van mijn moeder?? Ja, doei. Wat een idee zeg. Maar ze wilde me natuurlijk dicht bij zich hebben, want ik zie haar er ook wel voor aan om hier 2x per dag te zijn als ze niet aan een rolstoel was gebonden.
pi_197683000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ow daar zit je dan zo niet op te wachten....

Maar wel lief.
pi_197683002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder kwam met het briljante plan dat ik maar bij hun moest komen nadat ik uit het ziekenhuis was, want dan kon ik zo de tuin in wandelen en zo. Erm. En wie 'verzorgt' mij dan? Pa? ( :D ) De verzorgsters van mijn moeder?? Ja, doei. Wat een idee zeg. Maar ze wilde me natuurlijk dicht bij zich hebben, want ik zie haar er ook wel voor aan om hier 2x per dag te zijn als ze niet aan een rolstoel was gebonden.
Wat lief! Maar wat een enorm slecht plan ook :D
Spoilers!
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:57:22 #258
63722 z80
I fink you freaky
pi_197683004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk steeds: oh het regent....maar ik hoef nergens heen.

Het voelt ineens wel heel leeg, dat 'ik hoef nergens heen', want het kán niet eens. Het valt wat dat betreft wel samen met een pandemie waarbij het verstandig is nergens heen te gaan, maar toch.

Er staat nog genoeg op Netflix :+ WoW spelen gaat maar 1-2x per dag een half uurtje, maar wordt vast snel meer.

Maar eh, regent het elders zo hard dan? Hier de hele tijd, maar dan wel tegen miezerregen aan.
Regen niet hard wel constant water dat valt. Varieert van miezer tot druppels/regen.
Maar het lijkt er op dat het rond 17:00 droog wordt. Kan ik er toch nog even uit.
pi_197683013
quote:

[..]

Ook zo'n lief idee ja. Zouden mijn ouders ook gehad hebben inderdaad.
pi_197683034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat lief! Maar wat een enorm slecht plan ook :D
Ja, beide :')

Oh, en nog even erg laat. Ik vind verven leuk. Ik vind verven zelfs het énige leuke klusje van verhuizen. Ik heb al bij menigeen deuren, kozijn en zelfs een heel huis (buiten kant) gedaan. Dus mocht je tzt hulp willen, volgens mij kunnen we zo met 10 man van hier binnen 2 uur je hele huis doen en daarna bbq'en 8-)
pi_197683050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef z80 het volgende:

Regen niet hard wel constant water dat valt. Varieert van miezer tot druppels/regen.
Maar het lijkt er op dat het rond 17:00 droog wordt. Kan ik er toch nog even uit.
Ja, toen ik naar de kaart keek zag ik dat het richting noorden trekt, dan is het bij jou in ieder geval droog voor het te donker is buiten.
pi_197683064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

ik denk dat ze van slag raken omdat ze denken het dat heel ernstig en pijnlijk is
en dat ze liever hebben dat hun dochter geen last heeft van haar hand

mijn moeder zou ook schrikken als ik ineens met fikse brandwonden op mn hand thuis kom
niet omdat ze het niet wil zien... maar omdat ze het vooral niet wil zien op MIJN hand.
Ja ok, bij pijn is het anders. Maar ik ging er in dit geval vanuit dat die ouders al weten dat het geen pijn doet en niet ernstig is. Alleen een tijdelijke verkleuring. Maar goed, ik begrijp dat mijn referentiekader gewoon bijzonder is _O-
Spoilers!
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:02:32 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_197683078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, toen ik naar de kaart keek zag ik dat het richting noorden trekt, dan is het bij jou in ieder geval droog voor het te donker is buiten.
Donker maakt niet uit. Kan het rondje inmiddels met de ogen dicht lopen.
Wel veiligheidshesje aan en zaklampje mee voor op de dijk. De rest is voet of fietspad.
pi_197683083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, en nog even erg laat. Ik vind verven leuk. Ik vind verven zelfs het énige leuke klusje van verhuizen. Ik heb al bij menigeen deuren, kozijn en zelfs een heel huis (buiten kant) gedaan. Dus mocht je tzt hulp willen, volgens mij kunnen we zo met 10 man van hier binnen 2 uur je hele huis doen en daarna bbq'en 8-)
O+

Misschien moeten we dat toch maar gewoon doen dan zodra het weer een beetje kan. Het zijn 9 deuren met kozijnen en 6 raamkozijnen. Dat moet te doen zijn in een dag met een paar man.
Spoilers!
pi_197683084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat klinkt wel altijd grappig. :D

Het begint hier wel eindelijk wat lichter te worden, ik heb goede hoop dat het nog soort van droog wordt vanavond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:04:52 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197683114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een verf plan in de koelkast staan ... O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197683149
Vanmorgen 2 uur lang nutteloos overleg gehad. Volgende maand weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197683158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

O+

Misschien moeten we dat toch maar gewoon doen dan zodra het weer een beetje kan. Het zijn 9 deuren met kozijnen en 6 raamkozijnen. Dat moet te doen zijn in een dag met een paar man.
Oh, dat moet absoluut kunnen :Y Op zaterdag met bbq en dan op zondag richting Barreltje met verse tonijnsalade _O_

(alles is leuker met eten 8-) )
pi_197683170
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:

SPOILER
Dat zijn de betere berichten! *O*
pi_197683172
quote:

SPOILER
Yes *O* Gelukkig maar, dat hij naar huis kan :*
pi_197683200
Fijn FFT voor je pa!

En Isa.. veel geduld gewenst :*
pi_197683213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat moet absoluut kunnen :Y Op zaterdag met bbq en dan op zondag richting Barreltje met verse tonijnsalade _O_

(alles is leuker met eten 8-) )
Dat zou een geweldig weekend zijn O+
Spoilers!
pi_197683216
Fijn FFT!
Spoilers!
pi_197683287
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Blues het volgende:
Fijn FFT voor je pa!

En Isa.. veel geduld gewenst :*
Niet echt mijn sterkste kant 8-)

Ik had Jross gisteren gevraagd beschuit mee te nemen en kaas. Want dat vind ik een heerlijke combi. Op het pak beschuit staat een foto van een beschuit met aardbeien. Ik zag ineens ook aardbeien in de koelkast. Marketing werkt :+
pi_197683370
quote:

SPOILER
Fijn!
pi_197683398
Komende maandag heb ik de hele dag (de hele dag!) zoom-overleg. Met ook nog actief meedoen ook. Ik denk dat spontaan de stop klapt, rond 10u ofzo. Heb ik m'n goede wil getoond en m'n geestelijke gezondheid gered.
SPOILER
pi_197683432
quote:

[..]

Aaw mijn moedertje is zo lief! Ik mis haar altijd als ik me ziek en ellendig voel. Die kan (en alleen dan geloof ik) precies aanvoelen hoe wat waar. Zeker als kind... Ik denk dat ze wel wist dat ik soms een mental health dag nodig had, zonder dat we toen wisten wat een mental health dag was :') En dan kreeg ik altijd een zomerboek of een winterboek en precies de juiste lekkere maar gezonde dingen.
pi_197683503
Ik ben volgens mij altijd eerder zorgzaam voor m'n moeder geweest dan andersom. Ik haalde als kind al van m'n zakgeld blikjes mandarijnen als ze ziek was, want dat vond ik zelf zo fijn om te eten als ik niet lekker was. En nu doe ik de volwassen variant daarvan en breng ik maaltijden. :') Mijn zorgzaamheid uit zich wel altijd in eten. :')
pi_197683511
Alles uit zich bij mij wel in eten, eigenlijk.
pi_197683523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aaw mijn moedertje is zo lief! Ik mis haar altijd als ik me ziek en ellendig voel. Die kan (en alleen dan geloof ik) precies aanvoelen hoe wat waar. Zeker als kind... Ik denk dat ze wel wist dat ik soms een mental health dag nodig had, zonder dat we toen wisten wat een mental health dag was :') En dan kreeg ik altijd een zomerboek of een winterboek en precies de juiste lekkere maar gezonde dingen.
Die ken ik ook nog, een winterboek. Heerlijk allemaal verschillende verhalen, puzzels etc. En zomerboek voor de vakantie
pi_197683557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ja, herkenbaar :Y Wel super fijn om een zorgzame moeder te hebben. Ze was ook nooit té zorgzaam (de bemoeizuchtige variant). Mijn moeder heeft de afgelopen tijd ook regelmatig herhaald hoe fantastisch ze het vond om moeder te zijn O+
pi_197683562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die ken ik ook nog, een winterboek. Heerlijk allemaal verschillende verhalen, puzzels etc. En zomerboek voor de vakantie
Jaaaa! En een keer sliep ik bij oma en toen schoof de buurvrouw (met 3 dochters, de jongste een jaar of 5 ouder dan ik) een doos oude winter/zomerboeken over de muur :o *O*

Inclusief eentje met een verhaal waar ik nog jaaaaren over heb gedroomd en dat nog wel eens terugkomt :')
pi_197683577
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Myraela het volgende:
Alles uit zich bij mij wel in eten, eigenlijk.
Een like is niet genoeg.
Spoilers!
pi_197683583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar :Y Wel super fijn om een zorgzame moeder te hebben. Ze was ook nooit té zorgzaam (de bemoeizuchtige variant). Mijn moeder heeft de afgelopen tijd ook regelmatig herhaald hoe fantastisch ze het vond om moeder te zijn O+
Aaw lief!

Ik geloof niet dat mijn moeder veel fantastisch vond aan het leven. Typisch mijn moeder dus :D Al doe ik haar daar ook wel mee te kort. Ze heeft meer nooit echt geleerd zich te uiten ofzo.
pi_197683585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik herinner me vooral van die dikke Penny (paarden) zomerboeken en zo. En één had allemaal zielige strips over weesmeisjes die keihard moesten werken en dan uiteindelijk toch in een super fijn adelijk gezin terecht kwamen en zo :7
pi_197683613
Tina vakantieboeken O+
Spoilers!
pi_197683615
Hoe heet dat magazine met die stomme seksvragen enzo ook alweer? :D Dat was ook geweldig.
pi_197683623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat magazine met die stomme seksvragen enzo ook alweer? :D Dat was ook geweldig.
Breakout?
pi_197683629
Gelijk trek in curry worst.
pi_197683632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:
Je had bijv de Yes! dat was een stapje na de Tina.
pi_197683635
Had de breakout ook niet naakte lijven van achter gezien veel te jonge jongeren?
pi_197683642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

Breakout?
Ging dat niet vooral over popmuziek?
pi_197683654
quote:
Had de breakout ook niet naakte lijven van achter gezien veel te jonge jongeren?
Ooooh, daar las ik iets over een paar maanden geleden! :o Van de fotograaf. Nederlandse jongeren wilden dit niet. Dus gingen ze naar Roemenië en zo en betaalden jongeren daar geld om naakt gefotografeerd te worden en dan heetten ze ineens Pim en Linda.
pi_197683665
pi_197683673
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je had bijv de Yes! dat was een stapje na de Tina.
Daar had ik ook aan abonnement op nar de Tina. Ik kreeg elk jaar een abonnement op een tijdschrift van oma. Bobo, Okki, Taptoe (?), Tina, Yes, Viva. En van mijn ouders de Penny.
Spoilers!
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:39:42 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197683678
Break out O+
Daar begon het forummen voor mij
pi_197683685
quote:
Breakout?
Jaaaa! :D Ik kan er verder niets van herinneren, maar weet alleen nog die seksvragen. Of je zwanger kunt worden van een toiletbril en dat soort dingen.
pi_197683689
Heette de Fancy niet ooit de POPFOTO?
pi_197683695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jaaaa! :D Ik kan er verder niets van herinneren, maar weet alleen nog die seksvragen. Of je zwanger kunt worden van een toiletbril en dat soort dingen.
:Y en van pijpen :Y
pi_197683709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naam klinkt wel bekend, weet niet of dat de Fancy was.

Er was ook een Vlaams tijdschrift voor jonge meiden. Als tiener voelde ik me daar eigenlijk te jong voor en toen ik een iets oudere tiener werd vond ik het kinderachtig _O-
pi_197683750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van wikipedia:
quote:
In 1995 werd de naam van Popfoto veranderd in Fancy. Onder die titel hield het blad het nog vijftien jaar vol.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Popfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')