Donequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet wordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klusquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden![]()
Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
quote:China heeft ook anale coronatesten in gebruik genomen. Die kunnen naar verluidt nauwkeuriger zijn dan uitstrijkjes uit de neus en keel. De testmethode leidt wel tot ongemakkelijke reacties op sociale media.
China reageert ook bij kleinschalige corona-uitbraken door gebieden af te sluiten en op grote schaal inwoners te testen. Staatsmedia berichten dat inwoners van sommige wijken in Peking vorige week een anale test met een staafje hebben ondergaan. De testen worden ook al gebruikt in quarantainecentra.
Een Chinese arts legde bij staatszender CCTV uit dat sporen van het virus langer terug zijn te vinden in de anus dan in de luchtwegen, maar niet alle experts zijn enthousiast.
quote:,,Ik heb twee anale testen gedaan en moest daarna ook een keeltest doen. Ik was zo bang dat de verpleegkundige zou vergeten een nieuw teststaafje te pakken", schreef een gebruiker op berichtensite Weibo.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinsetquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.
@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Mensen enthousiastmeren om geen DP-tje te doen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.
@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker"quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset
Precies, jij hebt alles in je handtasquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker"
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat jij J en Gunther gewoon achter om bij de buurtjes te gaan eten?
O god de horror.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet
Dat lijkt dan best mee te vallen. Dat kitten en voegen zal ook de wereld niet kosten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef Syrena het volgende:
voor FFT!
Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.
Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.
Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.
Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard
Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??"quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet
Oh nee hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Whahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....
[..]
[..]
Natuurlijk gebracht door ons kwaliteitsdagblad, de geleraaf.quote:’Katten worden knettergek van baasjes tijdens lockdown’
Even gelezen, vreemd verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:25 schreef fietsie het volgende:
Wat mooi, een Franse onderzoeker neemt het op voor de poezels!
[..]
Natuurlijk gebracht door ons kwaliteitsdagblad, de geleraaf.
Nou dan!quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh nee hoorIk ga rustig alleen op pad
Mijn ene kat zou het daar wel mee eens kunnen zijn. Die ligt in de loop van de kamer naar de keuken, dus iedere keer als ik koffie zet of water bij vul krijgt ze een kriebel. Maar als ik dat niet doe, slaat ze tegen mijn arm als ik terug loop,.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meer van dit soort zaken gehoord. In een verzorgingshuis, 5 mensen in een gang, wonen naast elkaar, in leeftijd varierend van 87 tot 95, alle 5 op een andere manier gevaccineerd en ook door een ander en op een ander soort locatie verdeeld over een paar weken. Directie zegt, wij hebben het hele huis in 1 dag geprikt, maar nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme dat vaccineren gaat lekker.
Oma is 90+ en thuiswonend, dus nu aan de beurt.
Krijgt ze een brief: afspraak online maken![]()
en ze moet naar Schiphol, dat is echt een eind weg en ze is natuurlijk niet heel mobiel.![]()
Gelukkig regelt familie dit wel in haar geval. Maar kan me voorstellen dat niet alle ouderen dit zo kunnen doen.
Ja die zag ik ook voorbij komen ja. Dat was ook nogal apartquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer van dit soort zaken gehoord. In een verzorgingshuis, 5 mensen in een gang, wonen naast elkaar, in leeftijd varierend van 87 tot 95, alle 5 op een andere manier gevaccineerd en ook door een ander en op een ander soort locatie verdeeld over een paar weken. Directie zegt, wij hebben het hele huis in 1 dag geprikt, maar nee, dat kan niet.
Je weet dit in april, je weet ook dat niet alle vaccins goed voor alle leeftijden zijn. Dan maak je 6 scenario's en die pas je waar nodig aan.
Dan krab je jezelf toch even achter de oren en denkt "dit moet anders" en "zou het elders ook zo gaan"quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook voorbij komen ja. Dat was ook nogal apart
Maar als je de informatie er aan toevoegt over de verschillen in transportvolumes, bewaarmethodiek, bewaarperiode, het voorkomen van de kans dat er doses "creatief een andere bestemming krijgen" e.d. dan ligt het (helaas) toch voor de hand een meer centrale toediening uit te voeren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer van dit soort zaken gehoord. In een verzorgingshuis, 5 mensen in een gang, wonen naast elkaar, in leeftijd varierend van 87 tot 95, alle 5 op een andere manier gevaccineerd en ook door een ander en op een ander soort locatie verdeeld over een paar weken. Directie zegt, wij hebben het hele huis in 1 dag geprikt, maar nee, dat kan niet.
Je weet dit in april, je weet ook dat niet alle vaccins goed voor alle leeftijden zijn. Dan maak je 6 scenario's en die pas je waar nodig aan.
Exact, zo'n busje, dat gebruiken ze in Duitsland ook. Busje met vaccins, prikkers, tehuis in, prikken en hup naar de volgende. Met behulp van mensen in die huizen die ook kunnen en mogen prikken zou dat toch redelijk snel moeten kunnen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar als je de informatie er aan toevoegt over de verschillen in transportvolumes, bewaarmethodiek, bewaarperiode, het voorkomen van de kans dat er doses "creatief een andere bestemming krijgen" e.d. dan ligt het (helaas) toch voor de hand een meer centrale toediening uit te voeren.
Bv met een busje wat langsrijdt bij zo'n instelling, maar "geef maar hier" methoden hebben zo hun eigenaardigheden.
Maar dan moet ze over 3 (of 6) weken weer naar Arnhem? Of zou dan de 2e wel bij de huisarts kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma wordt zaterdag gevaccineerd. In Arnhem bij de GGD. Dat is een uur rijden en dat doet de familie. Anders moet ze nog 4 weken wachten voor het bij de huisarts kan.
Geen idee, eigenlijk. Waarschijnlijk wel weer naar Arnhem dan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan moet ze over 3 (of 6) weken weer naar Arnhem? Of zou dan de 2e wel bij de huisarts kunnen
Ja, herkenbaar. Oma 90+, woont bij Leidschenhage. Moet bij het Ado-stadion geprikt worden...quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
en ze moet naar Schiphol, dat is echt een eind weg en ze is natuurlijk niet heel mobiel.![]()
Gelukkig regelt familie dit wel in haar geval. Maar kan me voorstellen dat niet alle ouderen dit zo kunnen doen.
Oh hou opquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik was zo dom om liveregistratie van een conert aan te zetten. Nu ben ik verdrietig.
Jeetje. Zijn dan alleen de IC verpleegkundigen en de covid verpleegkundigen dan gevaccineerd? Ik dacht al het zorgpersoneel. Maar dan zal dat meer hoop van mij zijn geweest dat dat zo isquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Oma 90+, woont bij Leidschenhage. Moet bij het Ado-stadion geprikt worden...
1) op een industrieterrein, geen OV
2) oma is longpatiënt, wordt benauwd van een mondmasker
3) oma heeft geen rijbewijs
En daarnaast... Begrijp me goed, ik vind het meer dan top dat mijn oma gevaccineerd wordt, maar als verpleegkundige in een ziekenhuis die niet vast op de covidafdeling werkt (ik kom er wel zeer regelmatig), heb ik m nog niet gehad, en sta ik op de reservelijst...
"1e schil" heet t geloofik: vast ingeroosterden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeetje. Zijn dan alleen de IC verpleegkundigen en de covid verpleegkundigen dan gevaccineerd? Ik dacht al het zorgpersoneel. Maar dan zal dat meer hoop van mij zijn geweest dat dat zo is
IC, SEH en vaste covid-vpk zijn gevaccineerd. Wat fietsie zegt, eerste schilquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje. Zijn dan alleen de IC verpleegkundigen en de covid verpleegkundigen dan gevaccineerd? Ik dacht al het zorgpersoneel. Maar dan zal dat meer hoop van mij zijn geweest dat dat zo is
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Oma 90+, woont bij Leidschenhage. Moet bij het Ado-stadion geprikt worden...
1) op een industrieterrein, geen OV
2) oma is longpatiënt, wordt benauwd van een mondmasker
3) oma heeft geen rijbewijs
En daarnaast... Begrijp me goed, ik vind het meer dan top dat mijn oma gevaccineerd wordt, maar als verpleegkundige in een ziekenhuis die niet vast op de covidafdeling werkt (ik kom er wel zeer regelmatig), heb ik m nog niet gehad, en sta ik op de reservelijst...
Ziggo, dat gaat nooit stuk toch?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziggo webchat. Moppers incoming.
Weet niet waar het onder valt maar vriendin is week geleden gevaccineerd en zit in de dementenzorg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook echt online... Kon dit niet via de coronatelefoon?quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond het anders best leuk met die van jou en die van mij laatstquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god de horror.
Ik heb al best wat lang dezelfde vrienden en we zitten allemaal min of meer in onze 2e serieuze relatie.
In ronde 1 was het ineens alles stelletjes ditdat. Nu is het gelukkig meer "uuuh hoe ziet die van jou er ook weer uit joh".
Ja maar jezus kind. Daar moeten we geen gewoonte van maken. We komen niet meer aan ons eigen gezuur toe met die twee goedgeluimden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond het anders best leuk met die van jou en die van mij laatst
Ik vraag me vooral af waar ze Gunther laat als zij aan het 'playen' raakt met de hitsige samballers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??"Maar het is ook een soort playdate
Als ik apart zou wonen, zou ik ook heus geen 1.5 meter afstand houden van m'n vriend hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet niet waar het onder valt maar vriendin is week geleden gevaccineerd en zit in de dementenzorg.
Vind het goed (zeker voor de bewoners, of kan zij virus nog wel doorgeven?) maar ergens stiekem baal ik omdat zij niet zo haar best doet (lekker verantwoordelijk) en bij haar familie en vriend (ze woont alleen) op schoot zit. En ik zo enorm mijn best doe. Jaloers haha.
Ik stel me bij Gunther een kind voor dat stoicijns doorbouwt bij een orgie in de zijkamerquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waar ze Gunther laat als zij aan het 'playen' raakt met de hitsige samballers.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waar ze Gunther laat als zij aan het 'playen' raakt met de hitsige samballers.
Ja die malloten ook in het begin: heeft je partner corona, isoleer dan in een andere vleugel... Eeeeh...? Wat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik apart zou wonen, zou ik ook heus geen 1.5 meter afstand houden van m'n vriend hoor.
Bij ons niet. Gelukkig maar want dat is onze enige optie.quote:
Deed een man van een vriendin wel. Die had corona en zat in een andere kamer. Zn kinderen en vrouw mochten een paar dagen niet bij hem komen van de GGD (alleen eten/drinken neerzetten). En vriendin mocht deur niet uit. Buren haalden boodschappen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja die malloten ook in het begin: heeft je partner corona, isoleer dan in een andere vleugel... Eeeeh...? Wat?
Alleen maar beter toch dat juist zij is gevaccineerd als ze zo'n risico isquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet waar het onder valt maar vriendin is week geleden gevaccineerd en zit in de dementenzorg.
Vind het goed (zeker voor de bewoners, of kan zij virus nog wel doorgeven?) maar ergens stiekem baal ik omdat zij niet zo haar best doet (lekker verantwoordelijk) en bij haar familie en vriend (ze woont alleen) op schoot zit. En ik zo enorm mijn best doe. Jaloers haha.
Ja dat zeker. Was het al zeker dat als je gevaccineerd bent dat je niet het virus door kunt geven (dus dat je wel stoffen in je lichaam kan hebben maar genoeg antistoffen om ziek te worden)?quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch dat juist zij is gevaccineerd als ze zo'n risico is
Ahja helder; de box-handel is inderdaad een bijzonder ding daar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij ons niet. Gelukkig maar want dat is onze enige optie.
Alweer bijna 2 jaar geleden kwamen Krea en Golfer hier met het goede nieuws dat je tijdelijk een sneller en zuiniger en minder warme Ziggobox kon aanvragen. Omdat ik niet over de inloggegevens beschik (mopper 1), moest J dat doen. Na maanden en maanden van zeuren (mopper 2a-z), belde hij eindelijk Ziggo. De periode waarin je die box gratis kon krijgen was voorbij (mopper 3). Echter, omdat hij ons abonnement van een upgrade voorzag, konden we die box wel gratis krijgen en zat er ook geen prijsverhoging op. Echter, de box was niet meer op voorraad (mopper 4). We kwamen op een wachtlijst en zouden de box vanzelf krijgen. Dat is 14 maanden geleden. Insert many more moppers want onze Ziggobox is enorm traag en irritant in gebruik en warm en onzuinig. Moppers!
Dus. Na heel vaak aan J vragen of hij al wat had gehoord en of hij toch alsjeblieft toch eens wilde bellen ("nee, heeft geen zin, wachtlijst is wachtlijst"), heb ik het vandaag toch maar zelf uitgezocht.
Nou, het was geen enkel probleem. De box kan binnen 5 dagen hier zijn.![]()
![]()
De medewerkers die destijds lijstjes bijhielden zijn uit dienst
![]()
Maar, het moest wel 1,50 extra kosten. Daar ga ik niet mee akkoord want dat was ten eerste niet afgesproken en ten tweede hebben we 14 maanden zitten wachten dus een beetje coulance kan wel.
Inmiddels zijn we uitgechat en krijg ik een jaar 1,50 korting. Misschien is J over een jaar wel zo ver dat hij afscheid wil nemen van de tv, wie weet.
Ik kreeg trouwens in mijn chatscherm te zien dat ze meekijken terwijl ik typ. Dus al voor de enter. Ik voel me best bespied eigenlijk. Kleine mopper.
Die verdien je.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eis zo meteen een hele grote 'JE HEBT GELIJK MIJN LIEFSTE, IK ZAL ALTIJD NAAR JE LUISTEREN EN ZO SNEL MOGELIJK DE WACHTWOORDEN SOFTWARE UNFUCKEN ZODAT WE ALLES KUNNEN DELEN. EN JE HEBT ENORM GELIJK, ZO EXTREEM VEEL GELIJK ALS ALLEEN DONALD TRUMP DAT NORMAALGESPROKEN HEEFT".
ben benieuwd. Als het zo is weet je ook dat hij nu meeleestquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eis zo meteen een hele grote 'JE HEBT GELIJK MIJN LIEFSTE, IK ZAL ALTIJD NAAR JE LUISTEREN EN ZO SNEL MOGELIJK DE WACHTWOORDEN SOFTWARE UNFUCKEN ZODAT WE ALLES KUNNEN DELEN. EN JE HEBT ENORM GELIJK, ZO EXTREEM VEEL GELIJK ALS ALLEEN DONALD TRUMP DAT NORMAALGESPROKEN HEEFT".
@JFlipquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ben benieuwd. Als het zo is weet je ook dat hij nu meeleest
Begrijpelijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Flip heeft het te druk voor dit soort dingen. En dat is prima. Maar dan neem ik het liever over want ik kan niet zo goed tegen dit soort dingenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Syrena het volgende:
Ik las op Tweakers over de nextbox, las dat voor aan de man, en die hing met ziggo aan de lijn voor ik uitgesproken was. We hebben 'm nu volgens mij 2 jaar ofzo. Gelukje, mijn collega kreeg hetzelfde riedeltje van wachtlijst te horen een week later.
Ik zat een week zonder internet huh. Een week. En toen wilden ze me ook nog een mobiel abonnement verkopen omdat ik dan gratiesch heel veel mb's zou krijgen zodat ik via de telefoon kon internetten. Wel eerst abo nemen.quote:
De mijne houdt van bellen. Dan is hij druk aan het werk en dan neemt 'ie pauze om dan lekker zijn bellijstje af te werkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn Flip heeft het te druk voor dit soort dingen. En dat is prima. Maar dan neem ik het liever over want ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen
Ja het -kan- wel stuk. Maar ik hoor eigenlijk zelden dat het echt stuk was, en dan is het vaak kabel gebonden. En wij hebben toch best veel thuiswerkerts aan de Ziggo hangen op t moment. (We zien de "sessie afbreuk statistieken", de firma Online heeft daar het meeste gevalletjes van)quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat een week zonder internet huh. Een week. En toen wilden ze me ook nog een mobiel abonnement verkopen omdat ik dan gratiesch heel veel mb's zou krijgen zodat ik via de telefoon kon internetten. Wel eerst abo nemen.
Ons nieuwe huis had geen Ziggo. Gewoon kabel doorgetjoept toen vorige eigenaar kpn nam en de woonkamer renoveerde. Dat was een fijne week (not) met heel veel gebel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat een week zonder internet huh. Een week. En toen wilden ze me ook nog een mobiel abonnement verkopen omdat ik dan gratiesch heel veel mb's zou krijgen zodat ik via de telefoon kon internetten. Wel eerst abo nemen.
Die twee negeren, zelf doorzuren. Ik vind het wel een lekkere dimensie geven aan mijn zuurquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar jezus kind. Daar moeten we geen gewoonte van maken. We komen niet meer aan ons eigen gezuur toe met die twee goedgeluimden.
Ook in de mijne. M.n. om de olie te fabriekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Portobello's in de oven. This better be good.
Het was kabel-gerelateerd. Het was niet Ziggo's schuld. Maar het oplossen had wel wat sneller gekund. Als ze bijv de eerste keer dat ik belde naar me hadden geluisterd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:20 schreef fietsie het volgende:
Ja het -kan- wel stuk. Maar ik hoor eigenlijk zelden dat het echt stuk was, en dan is het vaak kabel gebonden. En wij hebben toch best veel thuiswerkerts aan de Ziggo hangen op t moment. (We zien de "sessie afbreuk statistieken", de firma Online heeft daar het meeste gevalletjes van)
Dat staat niet in het bel-script bij de 1e lijn. "Luister naar de klant en beoordeel of het iemand is die internet zou moeten mogen hebben (1), of iemand die in de waan verkeert dat ie internet kan gebruiken (2)." Bij categorie 1: zet door naar de 3e lijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was kabel-gerelateerd. Het was niet Ziggo's schuld. Maar het oplossen had wel wat sneller gekund. Als ze bijv de eerste keer dat ik belde naar me hadden geluisterd.
Ik deed eigenwijs met 2 portobellos en 10 kastanjechampignons. Ik ben benieuwd. Ik vind het er na een uur nog lang niet zo uit zien als op de foto.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook in de mijne. M.n. om de olie te fabrieken
Nou heb ik er dit keer maar 4 gekocht. Past maar nét in de Creuset.
Hmmm... is dat waarom ik, als ik maar breed genoeg op de bank hang, tweevoudig belegen word?quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is beginners enthousiasme bij een nieuw boek. Dat wordt vanzelf minder.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef Myraela het volgende:
Alleen ik koop het kookboek 'Simpel' omdat ik geen zin heb in gedoe, en maak er vervolgens 4 gerechten voor dezelfde maaltijd uit.
Alsnog gedoe.
Ik denk het, ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:18 schreef gcjoel het volgende:
Dat is beginners enthousiasme bij een nieuw boek. Dat wordt vanzelf minder.
Ik ga zo teruglezen hoor, maar ik viel in deze post er in. Hier ook portebello's (van de markt) in de oven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Portobello's in de oven. This better be good.
Condooms uitdelen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker"
Die tomaten met snijbiet en spinazie is erg lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het, ja.![]()
Wat is jouw favoriet uit het boek?
Ik bladerde er dus net even door en realiseerde dat ik nooit de lunch dingen heb gemaakt. Ook maar eens doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef Myraela het volgende:
Bij de volgende boodschappen maar weer wat recepten uitzoeken.Dit keer iets meer maaltijden zodat ik niet weer alles tegelijk moet doen.
Moet wel zeggen, los waren de recepten wel echt simpel. Fijn.
Ik moet even van die pagina aanwijs stickertjes gaan plakken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die tomaten met snijbiet en spinazie is erg lekker
Wortel salade met yoghurt en kaneel
Gorgonzola jacked potato
Bulgur met champignons
Pasta alla norma is echt![]()
En verder ook de vlees en vis dingen zit echt veel tofs bij
Het is dat ik dit weekend al die Indiase ontbijtjes heb, anders was dat wel een goed idee geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik bladerde er dus net even door en realiseerde dat ik nooit de lunch dingen heb gemaakt. Ook maar eens doen
Dat neemt rap toe, hoe hoog is de R daar?quote:
Hmpf ja. Meestal sturen we er wat op, dat hebben we dus afgelopen jaar niet gedaan. Maar vroeger deden we dat ook nooit, en hadden we echt zo vroeg nog geen lammeren. Hier zouden we ook niet op tijd bij geweest zijn, tegen de tijd dat wij gedacht zouden hebben dat de ram (en de ramlammeren) er wel bij weg mochten, zouden de meeste ooien dus al bevrucht zijn geweestquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat neemt rap toe, hoe hoog is de R daar?
Zijn ze nou allemaal bijzonder vroeg? Ik dacht dat ze pas in maart zo'n beetje de aftrap namen normaliter, maar stadswijffie hier
Ja inderdaad, dat wordt voor mij echt een lunch ookquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dat ik dit weekend al die Indiase ontbijtjes heb, anders was dat wel een goed idee geweest.
Op de dijk in de buurt lopen wel bollen wol. Maar lammetjes heb ik er nog niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je überhaupt door het keuzemenu heen komtquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat staat niet in het bel-script bij de 1e lijn. "Luister naar de klant en beoordeel of het iemand is die internet zou moeten mogen hebben (1), of iemand die in de waan verkeert dat ie internet kan gebruiken (2)." Bij categorie 1: zet door naar de 3e lijn.
Bij categorie 2: draai eindeloos rondjes in het telefoonscript.
En waarschijnlijk wel voor meerdere dagen, als ik het boodschappenlijstje zag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef gcjoel het volgende:
Ja inderdaad, dat wordt voor mij echt een lunch ook
Welke heb je?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dumplings in de vriezer. Stoom ik die? Bak ik die? Doe ik beide? Hoe werkt dit.
Het is een doorzichtige zak en er staat alleen maar 'Dumpling met varkensvleesvulling' op. En de ingredientenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik gooi de meeste gewoon in de pan met een beetje (sesam)olie. Bakken tot 1 kant bruin krokant en dan een beetje water erbij, deksel erop en nog eventjes garen.
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is een doorzichtige zak en er staat alleen maar 'Dumpling met varkensvleesvulling' op. En de ingredienten![]()
Deze komen van de Aziatische supermarkt. Het ziet eruit als dumplings. Ze zijn ook helemaal dicht dus het zijn niet van die siu mai dingen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal
Ik had ze van amazing... die doe ik meestal in een stoommandje..
en laatst pierogie... poolse dumplings meegenomen. Die moet je dus inderdaad bakken.
Beiden is heel erg lekker.
Maar dus niet bakken? Want als ik google op 'dumplings maken' ofzo dan staat er altijd dat ik ze kan stomen, koken, bakken of frituren of meerdere dingen achter elkaar en dat vind ik maar weinig behulpzaam all in all.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
Ik zou ze een kwartier stomen en er dan 1 proeven, om te bepalen of een kwartier lang genoeg was.
App anders even een foto van de zak / de dumpling.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar dus niet bakken? Want als ik google op 'dumplings maken' ofzo dan staat er altijd dat ik ze kan stomen, koken, bakken of frituren of meerdere dingen achter elkaar en dat vind ik maar weinig behulpzaam all in all.
Ach ja, oost, west, incest, best?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf ja. Meestal sturen we er wat op, dat hebben we dus afgelopen jaar niet gedaan. Maar vroeger deden we dat ook nooit, en hadden we echt zo vroeg nog geen lammeren. Hier zouden we ook niet op tijd bij geweest zijn, tegen de tijd dat wij gedacht zouden hebben dat de ram (en de ramlammeren) er wel bij weg mochten, zouden de meeste ooien dus al bevrucht zijn geweest.
Als ik ze wil gaan eten vrijdag (als want ik heb er al helemaal geen zin meer in als het zo moetquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
App anders even een foto van de zak / de dumpling.
Het kan ook allemaal. Het is maar net waar je zin in hebt. Hou je van een krokant randje, dan bak je ze eerst. Wil je ze helemaal zacht, dan kook of stoom je ze.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Lonaa het volgende:
Maar dus niet bakken? Want als ik google op 'dumplings maken' ofzo dan staat er altijd dat ik ze kan stomen, koken, bakken of frituren of meerdere dingen achter elkaar en dat vind ik maar weinig behulpzaam all in all.
Uhuh ik heb dus een vriezerbak vol, dan kan ik ff vergelijken... daar zitten papieren labeltjes bij de zak in.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik ze wil gaan eten vrijdag (als want ik heb er al helemaal geen zin meer in als het zo moet) dan zal ik dat even doen. Maar het is echt gewoon een doorzichtige zak. Geen merk ofzo te zien. En het ziet eruit als een dumpling. Geen vreemd vormpje.
Hmm. Oke. Eens wat betreft frituren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal. Het is maar net waar je zin in hebt. Hou je van een krokant randje, dan bak je ze eerst. Wil je ze helemaal zacht, dan kook of stoom je ze.
Ik vind een kwartier overigens best lang, zou 10 minuten aanhouden.
Een vietnamees zal ze waarschijnlijk stomen. Een Taiwanees op de bakplaat. En een chinees koken en daarna nog even in een wok. De keuze is reuze. Gewoon doen wat je lekker lijkt. Zacht en direct eten? Stomen. Een krokant jasje? In een hete pan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe de meeste soorten in een bamboe stoommandje op een stoompampiertje, en soms als ik een krokantje eraan wil na 15 minuten even in een hete koekenpan met filmpje rijstolie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Oke. Eens wat betreft frituren.
Je doet ze dan gewoon bevroren in een koekenpan en dan als ze bruin/krokant zijn beetje water en dan wat koken/stomen en dan opvreten?
Ik heb alleen nog maar een paar keer dingen gestoomd. Omdat ik dacht dat dat zo hoort.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ja, nooit ontdooien. Dat heb ik wel geleerd.Dan plakt alles aan elkaar en gaat het dus helemaal kapot.
Het is echt supersimpel. Ik gooi vaak gewoon verschillende soorten door elkaar. Je ziet het wel als ze goed zijn. Lekker dipsausje erbij. Ik heb er nu weer zin in.
Ik denk dat het koken en wok wordt. Wil wel eens iets krokants. Zeker omdat ik ook nog Char siu buns heb. Die zijn al zacht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Een vietnamees zal ze waarschijnlijk stomen. Een Taiwanees op de bakplaat. En een chinees koken en daarna nog even in een wok. De keuze is reuze. Gewoon doen wat je lekker lijkt. Zacht en direct eten? Stomen. Een krokant jasje? In een hete pan.
Pro-tip: deze dip niet op spetterende wijze door de koelkast verspreiden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Lonaa het volgende:
En niet zeggen 'Delicious Condiment' want ik heb nog niet besteld.
Ik begreep zo iets.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro-tip: deze dip niet op spetterende wijze door de koelkast verspreiden.
Schoonmaken was een flinke geurige klus.
Maar... maar... maaarrrr.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Wat is je lievelingsdip? En niet zeggen 'Delicious Condiment' want ik heb nog niet besteld.
Welke dipsaus moet ik dan gebruiken om door mijn koelkast heen te gooien? Ik had wel begrepen dat Delicious Condiment de beste saus was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van die dikke zoete sojaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar... maar... maaarrrr.![]()
Gewoon een chilisaus is ook erg lekker. Of gewoon wat sojasaus. Ik eet het ook graag met gewoon wat lente-ui en koriander. Jeetje, alles is lekker.
Niet helemaal dipsaus maar kimchi is ook af te raden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke dipsaus moet ik dan gebruiken om door mijn koelkast heen te gooien? Ik had wel begrepen dat Delicious Condiment de beste saus was.
Gewoon uitlikken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk de koelkast vrijwaren van onverpakt materiaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke dipsaus moet ik dan gebruiken om door mijn koelkast heen te gooien? Ik had wel begrepen dat Delicious Condiment de beste saus was.
Wat saaiquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk de koelkast vrijwaren van onverpakt materiaal.
Met beetje donkere soja ja denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die chili oil heb ik nog niet. Die is onderweg als het goed is.Maar dat lijkt me er ook erg lekker bij.
Als je van zalvig houdt is melk je beste keuze. Wel een poosje laten fermenteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die Kquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:10 schreef Barreltje het volgende:
Hoe zijn de portobello bevallen?
K. was gister zo enorm positief verrast dat ie vanmorgen meteen flavour heeft besteld..
En dan te bedenken dat het bijna een maand duurde voordat ie de portobello wilde bakken "want vega" nu wil ie meer ontdekken..
Ach wel ja.. doel bereikt..
Vandaag leftover portobellos gebakkenin leftover olie met prei en varkensschouderkarbonaatjes![]()
Geurig ook wel.. ontdekte laatst dat dochterlief een open pakje houdbare melk... halfvol in de koelkast had gezet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je van zalvig houdt is melk je beste keuze. Wel een poosje laten fermenteren.
Wat nogmaals mijn advies bekrachtigt: doe-het-nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat saai
Plus dat je net nog vertelde de delicious condiment weleens door je koelkast heen te verspetteren...
Niks mis meequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kocht trouwens vandaag.. in de zupermarkt notabene... een fles tawny port
Stiekem toch wel lekker
In Polen krijg je ze bijna altijd gekookt. Maar gebakken vind ik ook lekkerder.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal
Ik had ze van amazing... die doe ik meestal in een stoommandje..
en laatst pierogie... poolse dumplings meegenomen. Die moet je dus inderdaad bakken.
Beiden is heel erg lekker.
Dochterlief maakte er een tijdje terug ijsklontjes mee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat nogmaals mijn advies bekrachtigt: doe-het-niet
Mijn poolse vriendin adviseerde bakken... dan doe ik datquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In Polen krijg je ze bijna altijd gekookt. Maar gebakken vind ik ook lekkerder.
Kun je met port ook doen, wél lekker in je aardbeienlimonadequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dochterlief maakte er een tijdje terug ijsklontjes mee.
Schijnt niet supersmakelijk te zijn in je aardbeien limo.
Misschien minder geschikt voor 13-jarigen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je met port ook doen, wél lekker in je aardbeienlimonade
Er is een seizoen 2 als het goed is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken 'Bonding'.
We hebben elkaar nooit zo vreemd aan zitten kijken. Bijzondere interpretatie van BDSM en 'humor' wel..
Je suis je dochterquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geurig ook wel.. ontdekte laatst dat dochterlief een open pakje houdbare melk... halfvol in de koelkast had gezet.
Eenmaal open... is het toch duidelijk minder houdbaar.
Oow, die is al van een hele tijd terug. Die was wel bizar ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken 'Bonding'.
We hebben elkaar nooit zo vreemd aan zitten kijken. Bijzondere interpretatie van BDSM en 'humor' wel..
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar jij moet zeker wel zelf je koelkast opruimen?
Och, één blokjequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Misschien minder geschikt voor 13-jarigen.
Not to mention: MINE MINE MINE MINE
Nee dat sowieso niet. Mijn beeld van BDSM is iets andersquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er is een seizoen 2 als het goed is.
Ben benieuwd. Mijn humor was het wel.
Niet alles te serieus nemen vooral
Ik heb het idee dat het concept best leuk had kunnen zijn. Als ze zelf ook maar iets van die wereld begrepen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, die is al van een hele tijd terug. Die was wel bizar ja.
Zou ze er eerder van gaan slapen?quote:
Huubje! Wat een jochie!quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk voor het eerst in mijn leven Amsterdamned. Wat slecht
Veel plezier.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drie nachten weg... groooote weekendtas gevuld en een boodschappentas halfvol![]()
Nu nemen we wel (cheap ass) eigen beddengoed mee en gaan we daar koken... maar die boodschappen zijn niet eens gedaan![]()
Blijkbaar heeft mijn spul om cocktails mee en van te maken veel ruimte nodig.
Allemaal eten voor lieve fokkers?quote:
Oos Huubkequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toen onze huub een huubje was.... *humt zachtjes een liedje*
Uhu.. ooit eens gezien toen ik nog een mini uhmp was.quote:
Ik vond m in de lift leuker.quote:
Is zo zoet dat je alleen hoeft af te dekken buiten de koelkastquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zou ze er eerder van gaan slapen?
Mijn vader opperde vroeger alrijd een suikerklontje gedrenkt in jenever..
Was bijna vergeten dat ik port zo lekker vind.
Tijd om mn blikje gecondenseerde melk uit te zetten.
Morgen maar eens zien of het gelukt is.
Hoe bewaar ik dat het beste?
Hoe lekker ook vermoed ik dat ik jiet het hele blikje in 1x ga legen...
Alhoewel.. millionaires bread op de planning
De Gremlins ga ik niet meer herkijken, die vond ik laatste keer veel te traagquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:18 schreef Vanyel het volgende:
We hadden hem op video. Net als de Gremlins.
8479 keer gezien denk ik.
Oe die heb ik mooi even opgeslagenquote:
Ik vond Amsterdamned zo eng vroeger.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee, Sjonnie en Sjakie van Flodder in Amsterdamned
En vandaar lieve mensen, dat trapliften bovenaan nooit uitkomen in lijn met een raamquote:
Tijden veranderen. Al schrok ik net even toen de duiker dood leek maar toch iemand anders bleek en opeens opdookquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond Amsterdamned zo eng vroeger.
Ik heb de lift 10 minuten gezien, daarna nooit meer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond Amsterdamned zo eng vroeger.
De Lift vond ik echt dood eng!! Durfde amper nog met een lift. Ik en half Nederland toen, denk ikquote:
Ik durfde al niet (paar jaar ervoor een valt van 2 verdiepingen meegemaakt) maar na de Lift durfde ik helemaal niet meer. Totdat ik een baan kreeg op de 12e etagequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Lift vond ik echt dood eng!! Durfde amper nog met een lift. Ik en half Nederland toen, denk ik
heh, dan moet je wel. Of je krijgt een fantastische conditie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik durfde al niet (paar jaar ervoor een valt van 2 verdiepingen meegemaakt) maar na de Lift durfde ik helemaal niet meer. Totdat ik een baan kreeg op de 12e etage
Ik stond met een paar mensen in de lift van het provinciehuis, niet de standaard lift maar de goederenlift (mijn vader werkte daar dus mocht ik met die lift) en opeens gingen de deuren weer dicht, zakten we snel en kwamen uit in de kelder waar de deuren wel open gingen en wij er snel uit gingen. Niets aan de hand, ook niet evallen of zo maar wel engquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heh, dan moet je wel. Of je krijgt een fantastische conditie.
Zo'n val klinkt echt super eng. Wat was er gebeurd!
Huuuuhquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik stond met een paar mensen in de lift van het provinciehuis, niet de standaard lift maar de goederenlift (mijn vader werkte daar dus mocht ik met die lift) en opeens gingen de deuren weer dicht, zakten we snel en kwamen uit in de kelder waar de deuren wel open gingen en wij er snel uit gingen. Niets aan de hand, ook niet evallen of zo maar wel eng
Toch morgen even een arts bellen, en een foto ervan sturen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuuh![]()
Ik heb in een diepe mijn eens doodsangsten uitgestaan. We gingen vanuit de mijn terug naar boven in een soort kooi die heen en weer ging. En er waren wat pubers die het grappig vonden om die kooi te laten bewegen. Het was 200 meter ofzo. Het voelde als 2 kilometer.
Ik heb net voor het eerst naar mijn wond gekeken. Dat ziet er niet netjes uit
Ik had het even flink uitgegild denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stond met een paar mensen in de lift van het provinciehuis, niet de standaard lift maar de goederenlift (mijn vader werkte daar dus mocht ik met die lift) en opeens gingen de deuren weer dicht, zakten we snel en kwamen uit in de kelder waar de deuren wel open gingen en wij er snel uit gingen. Niets aan de hand, ook niet evallen of zo maar wel eng
Dat weet ik niet meer. Er stonden 2 mannen in die lift en ik weet ook dat iemand, volgens mij een vrouw een rood geruite rok aan had. Ik was een jaar of 11-12 toen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het even flink uitgegild denk ik![]()
Nou fan van liften geweest. Of hoge gebouwen. Al is het uitzicht wel schitterend.
Dat is echt niet grappigquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch morgen even een arts bellen, en een foto ervan sturen?
Ik denk zo’n jaar of 8 geleden werden een aantal collega’s en ik uitgenodigd voor een kerstdiner bij de directeur, in Leidschendam, 18 hoog. Eind van de avond stapten we in de lift, was een van de vrouwen van een collega zo “grappig” om een sprongetje te maken. Zaten we vast tussen 17 en 18. Met liftangst en claustrofobie is dat niet leuk, echt niet leuk (heb dat takkewijf nooit meer willen spreken, excuses aanbieden ho maar). Brandweer moest ons bevrijden. Ik ben toen alle 18 etages (36 trappen) naar beneden gelopen. Volgende dag kon ik niet meer lopen zo’n spierpijn in mijn dijbenen
Ik dacht dat je bedoelde dat het aan het ontsteken was. Maar gewoon een rotgezicht dusquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt niet grappig![]()
Geen reden om de dokter te bellen hoor. Het klopt niet, is niet gezwollen. Gewoon een onsmakelijke wond.
Herkenbaar. Weer om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 07:58 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Geen liftangst, maar ik pak toch vaker de trap.
Mijn hemel wat een zeikweer. En 3x raden wie zo naar de winkel aan de andere kant van de woonplaats moet(het heeft volgens buienradar ook weinig zin om te wachten)
Misschien sneeuw dit weekend toch? Dat is dan wel weer tof op vakantiequote:Op donderdag 28 januari 2021 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Weer om op vakantie te gaan![]()
![]()
Slecht geslapen vannacht. Ik werd wakker van gekrabbel aan mijn raam. Wat best bijzonder is, want dat is twee verdiepingen omhoog, zonder balkonsNog via een ander raam naar buiten gekeken of er verdachte activiteiten waren, maar nee.
Rolluik helemaal dicht gedaan... gekrabbel bleefMaar een mens was het dus niet.
Ik denk nu dat er een beestje tussen het plafond en mijn dak zit op zo.. geen idee hoe ik daar iets aan kan veranderen. Hopelijk vindt het de weg naar buiten weer.
Ik betwijfel het, ik ga naar zee en daar gaat het volgens mij niet onder de vijf graden. Maar het zou wel een leuke verassing zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien sneeuw dit weekend toch? Dat is dan wel weer tof op vakantie
Het krabbel beestje negeer ik!
ik heb hier 5 zonnetjes in de vorm van lampen. Geloof dat ik vandaag ook binnenblijf, regen regen regenquote:Op donderdag 28 januari 2021 08:52 schreef z80 het volgende:
Volgens internot zou de zon al op moeten zijn. Maar het is nog steeds donker buiten.
Oeh! Nieuw blaadjequote:Op donderdag 28 januari 2021 09:03 schreef sigme het volgende:
Het kantoor waar ik niet zit, en de afgelopen 3 jaar ook niet heb gezeten wegens verbanning naar een ander kantoor, hoe dan ook, ons hoofdkantoor, is 24 verdiepingen hoog.
Er zijn 6 liften, en ze worden zeker weten bestuurd door 1 babylijkje, ergens op de spookverdieping (de 11e, daar kan je niet in en uitstappen).
Dat doet me aan Polen denken.....echt zo'n ervaring die ik verbannen heb uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuuh![]()
Ik heb in een diepe mijn eens doodsangsten uitgestaan. We gingen vanuit de mijn terug naar boven in een soort kooi die heen en weer ging. En er waren wat pubers die het grappig vonden om die kooi te laten bewegen. Het was 200 meter ofzo. Het voelde als 2 kilometer.
Ik heb net voor het eerst naar mijn wond gekeken. Dat ziet er niet netjes uit
Dit was in Polen, in de Wieliczka zoutmijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doet me aan Polen denken.....echt zo'n ervaring die ik verbannen heb uit mijn hoofd.
Dan is het dezelfde mijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit was in Polen, in de Wieliczka zoutmijn.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het dezelfde mijn
Op zich heel mooi om te zien maar weet niet of ik nog een keer in die lift zou gaan. Ben sowieso geen fan van liften
Laat maar doorkomen, heb hier wel 2 Dell 24" voor jequote:
Een fijne Steenmarter? Als je gele plekken ziet verschijnen in hoeken van plafonds dan euh...quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Weer om op vakantie te gaan![]()
![]()
Slecht geslapen vannacht. Ik werd wakker van gekrabbel aan mijn raam. Wat best bijzonder is, want dat is twee verdiepingen omhoog, zonder balkonsNog via een ander raam naar buiten gekeken of er verdachte activiteiten waren, maar nee.
Rolluik helemaal dicht gedaan... gekrabbel bleefMaar een mens was het dus niet.
Ik denk nu dat er een beestje tussen het plafond en mijn dak zit op zo.. geen idee hoe ik daar iets aan kan veranderen. Hopelijk vindt het de weg naar buiten weer.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Over precies een week zijn we het bier aan het bottelen
Als het niet in onze 2 auto's past konden we wat bij jou stallen toch @:cat?
Het is een mogelijkheidquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een fijne Steenmarter? Als je gele plekken ziet verschijnen in hoeken van plafonds dan euh...
Of vogels. We waren hier kauwen door een pijp in het dak gevallen bij de vorige bewoner. Die kwamen we tegen bij het slopen, 5 stuks. Zielig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een fijne Steenmarter? Als je gele plekken ziet verschijnen in hoeken van plafonds dan euh...
Dat is opvallend. Ik heb tussen 8 en 9 een rondje gelopen en het was weer zwemmen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:05 schreef sigme het volgende:
Het weer viel hier wel mee. Ik loop tussen 6 en 7 een rondje, dat is handig, dan kan ik goed inschatten of het fietsweer is en zo ja met wat voor kleren. Het is (hier) vandaag prima fietsweer. Geen spat gehad tijdens het uur fietsen, en het heeft hier voor m'n ramen ook nog niet geregend.
Ik zou wel benieuwd zijn naar een plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:
Er schijnt een scheidslijn in het weer dwars over NL te lopen.
Heb alleen nog geen goed actueel plaatje gevonden.
Noord-noord-oost kou, daaronder downpour.
In noord-west is het vooral nat. De (droge) kou schijnt vanavond te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:
Er schijnt een scheidslijn in het weer dwars over NL te lopen.
Heb alleen nog geen goed actueel plaatje gevonden.
Noord-noord-oost kou, daaronder downpour.
Hmm ik vind het echt lekker... maar de reputatie is natuurlijk dat het meer is voor bejaarden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Is zo zoet dat je alleen hoeft af te dekken buiten de koelkast
En port is niet populair meer, onterecht wmb
Haquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik vind het echt lekker... maar de reputatie is natuurlijk dat het meer is voor bejaarden.
Net als sherry / bessenjenever / martini.
Eerste nooit gedronken... de andere 2 lust ik echt wel hoor.
Haha dat snap ik ja...quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HaIk heb G pasgeleden kennis laten maken met bessenjenever
(wel icm 7-up). Die was verkocht
Tot nu toe elke ochtend prut. Stijf, pijn, beroerd. Kan alleen op mijn rug liggen en dat ben ik helemaal niet gewend. Dat trekt dan weer bij in de loop van de dag en 's middags voel ik me dan een stuk beter. In ieder geval niet beroerd en stijf meer, pijn bij bewegen, maar niet op de voorgrond. Vannacht geprobeerd om op één zij te liggen, maar dan heb ik de hele tijd veel pijn en het zakte niet af als ik stil bleef liggen. Dan maar niet.quote:
Ene moment beter dan het anderequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi jeeeej voor het bier
Hoe is het met jou inmiddels? *knuffel
Dat klinkt inderdaad als niets voor jou.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe elke ochtend prut. Stijf, pijn, beroerd. Kan alleen op mijn rug liggen en dat ben ik helemaal niet gewend. Dat trekt dan weer bij in de loop van de dag en 's middags voel ik me dan een stuk beter. In ieder geval niet beroerd en stijf meer, pijn bij bewegen, maar niet op de voorgrond. Vannacht geprobeerd om op één zij te liggen, maar dan heb ik de hele tijd veel pijn en het zakte niet af als ik stil bleef liggen. Dan maar niet.
Ben te ongeduldig voor dit. Wil morgen het liefst 15 km wandelen of zo. Nou ja, misschien niet met dit weer.
Bessen/jus dronk ik toen ik 18 was maar geloof de laatste 30 jaar al niet meer (ben nu pas bijna bejaard). Sherry is echt bocht tenzij PX, martini rosso isquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik vind het echt lekker... maar de reputatie is natuurlijk dat het meer is voor bejaarden.
Net als sherry / bessenjenever / martini.
Eerste nooit gedronken... de andere 2 lust ik echt wel hoor.
Wat vervelend is dit. Is er ook nog niet een beetje verbetering tov begin van de week?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe elke ochtend prut. Stijf, pijn, beroerd. Kan alleen op mijn rug liggen en dat ben ik helemaal niet gewend. Dat trekt dan weer bij in de loop van de dag en 's middags voel ik me dan een stuk beter. In ieder geval niet beroerd en stijf meer, pijn bij bewegen, maar niet op de voorgrond. Vannacht geprobeerd om op één zij te liggen, maar dan heb ik de hele tijd veel pijn en het zakte niet af als ik stil bleef liggen. Dan maar niet.
Ben te ongeduldig voor dit. Wil morgen het liefst 15 km wandelen of zo. Nou ja, misschien niet met dit weer.
Ik snap dit niet zo goed geloof ik. Raken je ouders echt van de leg als hun dochter tijdelijk een andere kleur hand heeft?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ene moment beter dan het andere
Ik ga zo naar mijn ouders en dan zien ze mijn hand voor het eerst zonder verband en ik weet dat ze gaan schrikken. En daardoor ga ik mij dan weer vervelend voelen....
Maar goed meeste tijd gaat het wel goedprobeer in gedachte te houden dat dit is wat het is. Dus als het ooit beter wordt is het alleen maar meegenomen
Ik kwam alleen net met mijn vinger wel tegen een scherp randje van de gieter aan. Dat was niet prettig.
Bedankt voor het vragen
Dat ken ik ook wel. Wanneer één van ons een gat in het lijf viel, waren wij zelf redelijk kalm, mij moeder ook wel behalve bij heel veel bloed, maar mijn vader in grote paniek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed geloof ik. Raken je ouders echt van de leg als hun dochter tijdelijk een andere kleur hand heeft?
Ja, als je kinderen nog thuis wonen kan ik me dat wel voorstellen. Geen idee hoor, mijn opvoeding is natuurlijk niet helemaal normaal. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders een kik gaven als ik weer eens een gat in mijn hoofd had ofzo. Misschien viel het me niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel. Wanneer één van ons een gat in het lijf viel, waren wij zelf redelijk kalm, mij moeder ook wel behalve bij heel veel bloed, maar mijn vader in grote paniek.
Een ziek kind, pa van de leg. Toen ik een jaar of 16 was waren mijn ouders een weekje met vakantie en ik kreeg kokend water op mijn hand. Pa wilde terugkomen
Het is ook niet dat ze hysterisch gaan janken ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen nog thuis wonen kan ik me dat wel voorstellen. Geen idee hoor, mijn opvoeding is natuurlijk niet helemaal normaal. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders een kik gaven als ik weer eens een gat in mijn hoofd had ofzo. Misschien viel het me niet op.
Ook toen wij niet meer thuis woonden was de bezorgdheid groot. Niet verstikkend maar altijd bezorgd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen nog thuis wonen kan ik me dat wel voorstellen. Geen idee hoor, mijn opvoeding is natuurlijk niet helemaal normaal. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders een kik gaven als ik weer eens een gat in mijn hoofd had ofzo. Misschien viel het me niet op.
Daar moet ik 4 trappen voor af en op als ik buiten een klein wandelingetje wil makenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend is dit. Is er ook nog niet een beetje verbetering tov begin van de week?
En die 15 km zou ik ook nog maar even niet doen nee. Kom je wel wat buiten al? Miniwandelingetjes en zo?
De meeste ouders vinden het naar als kind iets heeft wat duidelijk pijn doet of heeft gedaan. En dan doet het er niet toe of kind 6, 26 of 46 is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noord-midden is het ook zodanig nat dat de stoeptegels gewoon water opbloepsen als je erover wandelt of fietst..quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In noord-west is het vooral nat. De (droge) kou schijnt vanavond te komen.
Ik denk steeds: oh het regent....maar ik hoef nergens heen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef fietsie het volgende:
Noord-midden is het ook zodanig nat dat de stoeptegels gewoon water opbloepsen als je erover wandelt of fietst..
ik denk dat ze van slag raken omdat ze denken het dat heel ernstig en pijnlijk isquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed geloof ik. Raken je ouders echt van de leg als hun dochter tijdelijk een andere kleur hand heeft?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was al jaren het huis uit toen ik een keer goed ziek was, darmen en maag overstuur, hondsberoerd. Mijn moeder kwam 2x per dag langs om sapjes te brengen, beschuitjes te maken etc. Ik was zo beroerd dat ik haar wel weg kon kijken
Ow daar zit je dan zo niet op te wachten....quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was al jaren het huis uit toen ik een keer goed ziek was, darmen en maag overstuur, hondsberoerd. Mijn moeder kwam 2x per dag langs om sapjes te brengen, beschuitjes te maken etc. Ik was zo beroerd dat ik haar wel weg kon kijken
Wat lief! Maar wat een enorm slecht plan ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe lief bedoeld ook, daar zit je he-le-maal niet zo op te wachten.
Mijn moeder kwam met het briljante plan dat ik maar bij hun moest komen nadat ik uit het ziekenhuis was, want dan kon ik zo de tuin in wandelen en zo. Erm. En wie 'verzorgt' mij dan? Pa? () De verzorgsters van mijn moeder?? Ja, doei. Wat een idee zeg. Maar ze wilde me natuurlijk dicht bij zich hebben, want ik zie haar er ook wel voor aan om hier 2x per dag te zijn als ze niet aan een rolstoel was gebonden.
Regen niet hard wel constant water dat valt. Varieert van miezer tot druppels/regen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk steeds: oh het regent....maar ik hoef nergens heen.
Het voelt ineens wel heel leeg, dat 'ik hoef nergens heen', want het kán niet eens. Het valt wat dat betreft wel samen met een pandemie waarbij het verstandig is nergens heen te gaan, maar toch.
Er staat nog genoeg op NetflixWoW spelen gaat maar 1-2x per dag een half uurtje, maar wordt vast snel meer.
Maar eh, regent het elders zo hard dan? Hier de hele tijd, maar dan wel tegen miezerregen aan.
Ook zo'n lief idee ja. Zouden mijn ouders ook gehad hebben inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder kwam met het briljante plan dat ik maar bij hun moest komen nadat ik uit het ziekenhuis was, want dan kon ik zo de tuin in wandelen en zo. Erm. En wie 'verzorgt' mij dan? Pa? () De verzorgsters van mijn moeder?? Ja, doei. Wat een idee zeg. Maar ze wilde me natuurlijk dicht bij zich hebben, want ik zie haar er ook wel voor aan om hier 2x per dag te zijn als ze niet aan een rolstoel was gebonden.
Ja, beidequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat lief! Maar wat een enorm slecht plan ook
Ja, toen ik naar de kaart keek zag ik dat het richting noorden trekt, dan is het bij jou in ieder geval droog voor het te donker is buiten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef z80 het volgende:
Regen niet hard wel constant water dat valt. Varieert van miezer tot druppels/regen.
Maar het lijkt er op dat het rond 17:00 droog wordt. Kan ik er toch nog even uit.
Ja ok, bij pijn is het anders. Maar ik ging er in dit geval vanuit dat die ouders al weten dat het geen pijn doet en niet ernstig is. Alleen een tijdelijke verkleuring. Maar goed, ik begrijp dat mijn referentiekader gewoon bijzonder isquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ik denk dat ze van slag raken omdat ze denken het dat heel ernstig en pijnlijk is
en dat ze liever hebben dat hun dochter geen last heeft van haar hand
mijn moeder zou ook schrikken als ik ineens met fikse brandwonden op mn hand thuis kom
niet omdat ze het niet wil zien... maar omdat ze het vooral niet wil zien op MIJN hand.
Donker maakt niet uit. Kan het rondje inmiddels met de ogen dicht lopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, toen ik naar de kaart keek zag ik dat het richting noorden trekt, dan is het bij jou in ieder geval droog voor het te donker is buiten.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, beide
Oh, en nog even erg laat. Ik vind verven leuk. Ik vind verven zelfs het énige leuke klusje van verhuizen. Ik heb al bij menigeen deuren, kozijn en zelfs een heel huis (buiten kant) gedaan. Dus mocht je tzt hulp willen, volgens mij kunnen we zo met 10 man van hier binnen 2 uur je hele huis doen en daarna bbq'en
Dat klinkt wel altijd grappig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Noord-midden is het ook zodanig nat dat de stoeptegels gewoon water opbloepsen als je erover wandelt of fietst..
Ik heb ook nog een verf plan in de koelkast staan ...quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, beide
Oh, en nog even erg laat. Ik vind verven leuk. Ik vind verven zelfs het énige leuke klusje van verhuizen. Ik heb al bij menigeen deuren, kozijn en zelfs een heel huis (buiten kant) gedaan. Dus mocht je tzt hulp willen, volgens mij kunnen we zo met 10 man van hier binnen 2 uur je hele huis doen en daarna bbq'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh, dat moet absoluut kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Misschien moeten we dat toch maar gewoon doen dan zodra het weer een beetje kan. Het zijn 9 deuren met kozijnen en 6 raamkozijnen. Dat moet te doen zijn in een dag met een paar man.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen 2 uur lang nutteloos overleg gehad. Volgende maand weer.Dat zijn de betere berichten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Vanmorgen 2 uur lang nutteloos overleg gehad. Volgende maand weer.YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig maar, dat hij naar huis kan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat zou een geweldig weekend zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat moet absoluut kunnenOp zaterdag met bbq en dan op zondag richting Barreltje met verse tonijnsalade
![]()
(alles is leuker met eten)
Niet echt mijn sterkste kantquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Blues het volgende:
Fijn FFT voor je pa!
En Isa.. veel geduld gewenst
Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Aaw mijn moedertje is zo lief! Ik mis haar altijd als ik me ziek en ellendig voel. Die kan (en alleen dan geloof ik) precies aanvoelen hoe wat waar. Zeker als kind... Ik denk dat ze wel wist dat ik soms een mental health dag nodig had, zonder dat we toen wisten wat een mental health dag wasquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Die ken ik ook nog, een winterboek. Heerlijk allemaal verschillende verhalen, puzzels etc. En zomerboek voor de vakantiequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aaw mijn moedertje is zo lief! Ik mis haar altijd als ik me ziek en ellendig voel. Die kan (en alleen dan geloof ik) precies aanvoelen hoe wat waar. Zeker als kind... Ik denk dat ze wel wist dat ik soms een mental health dag nodig had, zonder dat we toen wisten wat een mental health dag wasEn dan kreeg ik altijd een zomerboek of een winterboek en precies de juiste lekkere maar gezonde dingen.
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaw mijn moedertje is zo lief! Ik mis haar altijd als ik me ziek en ellendig voel. Die kan (en alleen dan geloof ik) precies aanvoelen hoe wat waar. Zeker als kind... Ik denk dat ze wel wist dat ik soms een mental health dag nodig had, zonder dat we toen wisten wat een mental health dag wasEn dan kreeg ik altijd een zomerboek of een winterboek en precies de juiste lekkere maar gezonde dingen.
Jaaaa! En een keer sliep ik bij oma en toen schoof de buurvrouw (met 3 dochters, de jongste een jaar of 5 ouder dan ik) een doos oude winter/zomerboeken over de muurquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog, een winterboek. Heerlijk allemaal verschillende verhalen, puzzels etc. En zomerboek voor de vakantie
Een like is niet genoeg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Myraela het volgende:
Alles uit zich bij mij wel in eten, eigenlijk.
Aaw lief!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, herkenbaarWel super fijn om een zorgzame moeder te hebben. Ze was ook nooit té zorgzaam (de bemoeizuchtige variant). Mijn moeder heeft de afgelopen tijd ook regelmatig herhaald hoe fantastisch ze het vond om moeder te zijn
Ik herinner me vooral van die dikke Penny (paarden) zomerboeken en zo. En één had allemaal zielige strips over weesmeisjes die keihard moesten werken en dan uiteindelijk toch in een super fijn adelijk gezin terecht kwamen en zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Die ken ik ook nog, een winterboek. Heerlijk allemaal verschillende verhalen, puzzels etc. En zomerboek voor de vakantie
Breakout?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat magazine met die stomme seksvragen enzo ook alweer?Dat was ook geweldig.
Je had bijv de Yes! dat was een stapje na de Tina.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat magazine met die stomme seksvragen enzo ook alweer?Dat was ook geweldig.
Ging dat niet vooral over popmuziek?quote:
Ooooh, daar las ik iets over een paar maanden geleden!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had de breakout ook niet naakte lijven van achter gezien veel te jonge jongeren?
Daar had ik ook aan abonnement op nar de Tina. Ik kreeg elk jaar een abonnement op een tijdschrift van oma. Bobo, Okki, Taptoe (?), Tina, Yes, Viva. En van mijn ouders de Penny.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had bijv de Yes! dat was een stapje na de Tina.
Jaaaa!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaa!Ik kan er verder niets van herinneren, maar weet alleen nog die seksvragen. Of je zwanger kunt worden van een toiletbril en dat soort dingen.
Naam klinkt wel bekend, weet niet of dat de Fancy was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heette de Fancy niet ooit de POPFOTO?
Van wikipedia:quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heette de Fancy niet ooit de POPFOTO?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Popfotoquote:In 1995 werd de naam van Popfoto veranderd in Fancy. Onder die titel hield het blad het nog vijftien jaar vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |