Superquote:Op maandag 22 maart 2021 20:59 schreef Jentin het volgende:
Volgens mij wel. Ik zal woensdag even checken, dan stuur ik je een pbHet ligt bij Phi, die nu slaapt, en morgen heb ik een helse werkdag
Het groen-witte is trouwens Maxomorra, dacht ik.
Is hij definitief weg?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:49 schreef Malteser het volgende:
Thanks voor je reactie @:Komkommerschijfje
@:Seven. en @:Rebubbled Ik doe jullie een PB.
Je hebt een dm.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:56 schreef Tink89 het volgende:
Crosspost:
Oh, en heeft iemand enig idee waar het pakket met maat 44 is? Spruitje verzuipt in 50 en als het toevallig niet in gebruik is...
Gezien de groei van mijn buik heb ik dan wel interesse. Had eerst niet gereageerd omdat ik normaal geen L draag maar mijn M-kleding zit nu al strak bij mijn buik en ik mag nog 3 maanden. Het gaat alleen om bovenkleding maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat onderscheid te maken dus je mag ook de hele bups opsturen als er geen andere gegadigden zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:28 schreef SQ het volgende:
Tevens nog steeds een grote doos vol allerhande positiekleding in maat L, voor verzendkosten.
Gaat anders morgen in de kledingbak.
Ik heb er nog 3 liggen..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:45 schreef F_r het volgende:
Ik vraag het ook maar even hier
Wie heeft er nog Lidl jungle mini zegels? Mijn dochters willen heel graag zo'n knuffel. Ik kom alleen nooit bij de Lidl.
Mijn moeder had een paar zegels maar we krijgen de kaart zo nooit vol.
Ja! Ik zal je straks een bericht sturen, ik ben nu even aan het werktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:11 schreef Nanukerst het volgende:
De Puber wil zijn Gravitrax verkopen. Is nog in nieuwstaat, het gaat om de starterset: https://www.bol.com/nl/p/(...)2_36.38.ProductTitle
Iemand interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Nanukerst op 02-04-2021 21:48:12 ]
Mocht je 92 tegenkomen dan ben ik daarin geïnteresseerd!quote:Op donderdag 1 april 2021 16:59 schreef Quoi het volgende:
Ik heb veel jongenskleding. Ik zal dit weekend wat gaan uitpluizen!
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:07 schreef Nanukerst het volgende:
Interesse in het pakket! Wat vraag je er voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem graag de 4 korte broeken van je overquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Iemand interesse in jongenskleding maar 116 en 122(-128)? Ook nog wat andere dingen op de foto gezet. Alles is gedragen en dat zie je soms ook. Afname per foto of meerdere foto’s heeft de voorkeur![]()
https://imgur.com/gallery/dKoTVtZ
Genoteerd! PM je morgenochtendquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik neem graag de 4 korte broeken van je over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blouse van H&M ¤ 5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtje met kanten mouwtjes ¤ 5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes van Bonprix (linker nooit gedragen) ¤ 5,- voor beidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua jurkjes doe ik het even anders, foto's waarbij ik deze aan heb. Vind het altijd lastig om jurkjes goed te beoordelen zonder ze aan te zien namelijk
Jurkje van H&M ¤ 5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door MaJo op 05-04-2021 12:40:07 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Verder in de aanbieding:
2 slaapzakken van respectievelijk Prenatal/Hema maat 50-62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rompertjes van Hema met lange mouwen/korte mouwen/geen mouwen maat 50-56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleertjes van Jollein maat 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje van Jollein maat 62/68 (hier komen er binnenkort meer van bij interesse)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleertjes van Hema maat 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleertjes Next 0-3 maanden binnenkort meer bij interesse)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merkschoentjes van Nike/Puma maat 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jasje en skipak van Dirkje en Snoozy Scandinavia maat 68/74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe een goed bod, dan komen we er vast wel uit
Voor interesse of meer vragen PM/DM me
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@Solodelphi en @Ceviche: veel 92 en 98 jongensspul! En ook wat 86 erbij.
Het mag allemaal voor heel weinig weg, want ik wil nu echt eens goed opruimen! Ik strijk overigens niet, dus don't mind the kreukels.
86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.92 VerkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.98 VerkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 05-04-2021 10:41:10 ]![]()
Ik zoek nog leuke jongens t-shirts in ongeveer maat 110. Ik ben wel extreem kritisch, daarom heb ik nog niets kunnen vindenheeft iemand nog iets?
disclaimer![]()
quote:Op zondag 4 april 2021 11:51 schreef Quoi het volgende:
@:Solodelphi en @:Ceviche: veel 92 en 98 jongensspul! En ook wat 86 erbij.
Het mag allemaal voor heel weinig weg, want ik wil nu echt eens goed opruimen! Ik strijk overigens niet, dus don't mind the kreukels.
92@QuoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is heel welkom en kreukels is niet erg 😁
Welk bedrag heb je in gedachten voor alles van 92?
[ Bericht 1% gewijzigd door Solodelphi op 04-04-2021 12:58:57 ]![]()
Ja, gvdquote:
(Had voor mijzelf en mijn man 2 weken terug vesten besteld, zijn ze nu ineens 70% goedkoper)
Maar mijn zoon van 4 wil vooral monsters en auto's enzo. Helaas.disclaimer![]()
Oh en vergeef me de dubbele. Sleepy head![]()
Ik ga sowieso verder uitzoeken, dus er komen nog maten bij.![]()
Hoi, ik wil alle 98 wel overnemen, en het uv-setje en de hemdjes 98-104quote:Op zondag 4 april 2021 12:56 schreef Quoi het volgende:
Oh en vergeef me de dubbele. Sleepy head![]()
Ik ga sowieso verder uitzoeken, dus er komen nog maten bij.![]()
![]()
Dat is echt heel zuurquote:Op zondag 4 april 2021 12:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, gvd
(Had voor mijzelf en mijn man 2 weken terug vesten besteld, zijn ze nu ineens 70% goedkoper)
Maar mijn zoon van 4 wil vooral monsters en auto's enzo. Helaas.Ik zal kijken in het archief hier voor monsters en auto. Denk dat ik niet veel 110-ish meer heb, maar wie weet. Ik had toen veel Next met auto’s en graafmachines en zulks.
![]()
Tof! DM me even dan spreken we verder af.quote:Op zondag 4 april 2021 13:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoi, ik wil alle 98 wel overnemen, en het uv-setje en de hemdjes 98-104![]()
Mocht het voor SQ niets zijn dan heb ik daar misschien wel belang bij voor op de groei. Ik heb dit jaar een beetje mis gegrepen bij Next.quote:Op zondag 4 april 2021 13:17 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dat is echt heel zuurIk zal kijken in het archief hier voor monsters en auto. Denk dat ik niet veel 110-ish meer heb, maar wie weet. Ik had toen veel Next met auto’s en graafmachines en zulks.
Ik zoek ook nog 104 zomerkleding en een UV setje.
voertuigen en dieren vallen hier in de smaak, geen teksten.![]()
Ik heb voor de liefhebbers in omgeving Rotterdam een Puky stepje staan. Als je hem zelf komt halen mag je hem gratis hebben. Heeft wel lichte roestvorming bij het stuurtje, welke in hoogte te verstellen is. Mijn 7-jarige is echt véél te groot voor![]()
https://www.steppenstore.com/step-puky-r1-roze - deze!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Hoi! DM me even dan komen we er wel uitquote:Op zondag 4 april 2021 12:52 schreef Solodelphi het volgende:
[..]
@:Quoi
Is heel welkom en kreukels is niet erg 😁
Welk bedrag heb je in gedachten voor alles van 92?![]()
![]()
Ik ben bij m’n schoonloeder. App me straks even dan kijk ik wat er in de kast ligt bij zoon.quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef SQ het volgende:
Ik zoek nog leuke jongens t-shirts in ongeveer maat 110. Ik ben wel extreem kritisch, daarom heb ik nog niets kunnen vindenheeft iemand nog iets?
![]()
![]()
Zo goed als nieuw, met minimale gebruikerssporen. Zie foto’s.
Retro Rider groen
Vanaf 2,5 jaar
Luchtbanden
Aluminium spaken
Luxe handvaten en zadel
Verstelbaar zadel 36 - 44 cm
Verstelbaar stuur 54 - 59 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.![]()
@SQ ik vind het kledingmerk Someone wel leuk voor jongens. Meer kleuren maar wel genoeg auto's (en ook de cactussen zijn populair hier). Het is vaak in de aanbieding bij Vente Exclusive.
On topic: ik zoek korte broeken en een zwembroek in maat 98 (of smalle 104). Iemand iets in de aanbieding?![]()
Zie een paar posts geleden voor zwembroekje.quote:Op zondag 4 april 2021 21:44 schreef Gogo83 het volgende:
@:SQ ik vind het kledingmerk Someone wel leuk voor jongens. Meer kleuren maar wel genoeg auto's (en ook de cactussen zijn populair hier). Het is vaak in de aanbieding bij Vente Exclusive.
On topic: ik zoek korte broeken en een zwembroek in maat 98 (of smalle 104). Iemand iets in de aanbieding?
Wat een geweldig fietsje trouwens hierbovenLoopfietstijd is alleen voorbij hier.
![]()
Is het puur 122/128? Alleen 128 heeft mijn interesse, tenzij de combinatie van deze maten ruim valt..quote:Op zondag 4 april 2021 22:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Heeft iemand nog jongenskleding in maat 134? En meisjeskleding in 122/128?Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik zoek deze matenquote:Op zondag 4 april 2021 23:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Is het puur 122/128? Alleen 128 heeft mijn interesse, tenzij de combinatie van deze maten ruim valt..![]()
Is ie al weg SQ?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef SQ het volgende:
Mijn angelsounds mag weg. Is gebruikt in drie zwangerschappen, prima staat, fles gel zit nog bijna vol (ik gebruikte liever olie)
Kost nieuw 40 euro, ik stuur m voor 15 inclusief naar je toe.
[ afbeelding ]Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.![]()
En nog meer spul!
68 - broeken en romperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74 - rompers, trui en zomerslaapzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80 - rompers (All Blacks komt echt uit NZ! voor de liefhebber) - longsleeves - spijkerjasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.86 - broekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.92 - broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.104 - spijkerpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.110/116 - vestje (meisje, gebruikt voor jongen, ofwel: unisex)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zomerschoenen in 22 en 23,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er hier belangstelling voor (spijker)broeken in maat 128. Vooral veel van de meisjesafdeling maar zonder roze/strikjes/hartjes/glitters.
Ik kom om in de meisjeskleding maat 128 dus als je nog ergens naar op zoek bent, geef vooral een gil.![]()
Meisjes?quote:Op maandag 5 april 2021 14:16 schreef Kyara het volgende:
Is er hier belangstelling voor (spijker)broeken in maat 128. Vooral veel van de meisjesafdeling maar zonder roze/strikjes/hartjes/glitters.
Ik zoek nog wat jongenskleding 128 en 116.![]()
Ik ga voor je kijken of ik daarvan nog wat heb. Maar uit M's kast komt vooral 134 denk ik.quote:Op maandag 5 april 2021 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meisjes?
Ik zoek nog wat jongenskleding 128 en 116.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 april 2021 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ik kom om in de meisjeskleding maat 128 dus als je nog ergens naar op zoek bent, geef vooral een gil.![]()
Ik heb wel interesse in 134!quote:Op maandag 5 april 2021 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken of ik daarvan nog wat heb. Maar uit M's kast komt vooral 134 denk ik.![]()
Ook interesse in jongenskleding 134, zie mijn vraag hierbovenquote:Op maandag 5 april 2021 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken of ik daarvan nog wat heb. Maar uit M's kast komt vooral 134 denk ik.![]()
Dat gaat er hier aankomen.quote:
T-shirts en korte broeken. Vast ook jurkjes en rokjes
[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 05-04-2021 18:42:44 ]![]()
Ik heb nog een paar zwarte Dr Martens met lak (print) maatje 26 staan. Ik heb ze ooit overgenomen van een Fok!ster met een lichte beschadiging aan de neus. Die zit nu aan beide kanten, echter zijn de beschadigingen zo minimaal dat ze nog een rondje mee kunnen. Ik heb de schoenen altijd onderhouden met lak bescherming.
Vraagprijs? DM me maar, we komen er wel uit
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik kwam bij het opruimen van mijn kast twee zwangerschaps/voedingsbh's tegen in maat 75F en 70I, en een Anita-buikband in maat XS.
Iemand interesse?![]()
Heeft iemand nog van die kliederslabben over met lange mouwen?
Ik vrees dat ze kwijt zijn geraakt in de verhuizing en nu mijn baby is begonnen met eten voedsel plat slaan zijn ze toch wel verrekte handig
disclaimer![]()
Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:43 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand nog van die kliederslabben over met lange mouwen?
Ik vrees dat ze kwijt zijn geraakt in de verhuizing en nu mijn baby is begonnen met eten voedsel plat slaan zijn ze toch wel verrekte handig![]()
Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijdenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.
disclaimer![]()
Je hebt een PMquote:Op woensdag 7 april 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijden![]()
![]()
Iemand geïnteresseerd in een box voor zeer weinig? Is net klaar met een derde ronde en ziet er muv enkele gebruikssporen nog piekfijn uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek na een hele fijne wandeling door ons achtertuinbos vanochtend een drager waar mijn peuter met maat 86/92 nog even in past. We hebben een ergobaby adapt en die wordt echt te klein (en schuift binnenkort door naar de baby).K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.![]()
quote:Op maandag 5 april 2021 14:36 schreef Burdie het volgende:
Dat is voor Kuiken wel echt net een maat te groot, hij groeit net in 128.
(Wat gaat het snel he! Ik weet nog dat we maat 98 aan het uitwisselen waren)
Zie hierboven. Toch minder 134 dan ik dacht qua shirts etc.quote:![]()
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Ja hoi! Graag het Little Bird vest, uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg..
En verder graag de spijkerbroeken in maat 128 en 134 die een drukknoop hebben. Andere knopen zorgen voor paniek bij Sjaak. Ik kan alleen niet goed op de foto zien wat voor knopen ze hebben
Edit: en die ruimte pyjama![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Wat wil je voor alle 122?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: