Dan hoop ik dat hij het er vanacht nog uitkotstquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zit Thomas nou echt Naomi haar chocolade op te vreten![]()
Scheetjes laten.quote:
Ik zie 'm donderdag ook nog wel zeggen: Els blijf jij maar gewoon, ik ga wel naar huis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:50 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje is veel te eerlijk en openhartig (voor dit spel).
Mwah, Patje is nuchter en tilt er niet zo zwaar aan. Sommigen nemen het gewoon veel te serieus.quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:50 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje is veel te eerlijk en openhartig (voor dit spel).
Naar? Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun keuzes.quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:49 schreef Harry het volgende:
Het valt me meerdere dagen op dat Nathalie makkelijk mensen in gang kan zetten.
Daarnet: ik hem zin in een tosti. Dan zegt ze dat, kijkt met een vragende blik, komt zelf niet in beweging, en anderen die dan voor haar gaan 'lopen'. Er zijn meerdere voorbeelden van dit nare trekje.
"Oei!"quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:52 schreef Harry het volgende:
Bestaat er ook een Bingo kaart van Patrick?
Ik blijf erbij
Echt waar
Zeker en vast
................
Dat isquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:52 schreef Harry het volgende:
Bestaat er ook een Bingo kaart van Patrick?
Ik blijf erbij
Echt waar
Zeker en vast
................
Ik ook! Ook bij de Belg. Niet 's werelds grootste Els-fan, integendeel, maar dat Liese-Zoeygroepje mag van mij gerust een toontje lager zingen. Daar is nou eenmaal Els voor nodig.quote:
Tijd voor een poll:quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
Els krijgt nu een masterclass "hoe een nominatie te dragen" van Patje.
Els heeft geen idee waar patje het over heeftquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik ook! Ook bij de Belg. Niet 's werelds grootste Els-fan, integendeel, maar dat Liese-Zoeygroepje mag van mij gerust een toontje lager zingen. Daar is nou eenmaal Els voor nodig.
Patrick is een goede vent.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:02 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Els nu nog niet door dat Patrick niet kwaadaardig is maar gewoon te eerlijk. Hij is te goed voor deze wereld
Terwijl ze nu zelf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in haar bed ligt te dromen hoe Miesjel haar bezwangerd van een zesde kindquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Danielle probeerde hem neer te zetten als een ouwe viezerik
dom wijf
haha ja,quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Danielle probeerde hem neer te zetten als een ouwe viezerik
dom wijf
En dan dat geroddel van Nathalie en Jowi dat Patje OOK het spel aan het spelen is. Hij weet helemaal niet wat die aan het doen is. Hij heeft inplaats van Nathalie de naam van Naomi gezegdquote:
Zij zou even te horen moeten krijgen dat hij op haar gestemd heeftquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Terwijl ze nu zelf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in haar bed ligt te dromen hoe Miesjel haar bezwangerd van een zesde kind.
welke kamer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:08 schreef Fikkert2 het volgende:
De dames zijn hele dikke scheten aan het laten in de slaapkamer
Ja om te kotsen, allemaal achter de rug van zo'n goede ventquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Patje is al echt 7 dagen eerlijk tegen iedereen![]()
en achter zijn rug zitten ze allemaal te giechelen
Dat is al 10 minuten aan de gangquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:15 schreef Flow3r het volgende:
In de slaapkamer komen ze niet meer bij
Vieze stinkscheten in de slaapkamerquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat hebben we gemist? Dit is zo verwarrend
welke kamer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:15 schreef Flow3r het volgende:
In de slaapkamer komen ze niet meer bij
Ik vrees het inderdaad, kan totaal geen kaas maken van zijn verklaring.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij is nog steeds Naomi en Nathalie aan het omwisselen hoor
Nee hij heeft op Naomi gestemd omdat hij zeker wist dat zij genomineerd zou zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:22 schreef Tourniquet het volgende:
Hij heeft op Naomi gestemd, omdat hij 100% zeker wilde weten of ze deze week niet weer genomineerd zou worden.
Ofzo.
Huh, daar was toch geheel geen sprake van? Man3quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:23 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee hij heeft op Naomi gestemd omdat hij zeker wist dat zei genomineerd zou zijn.
de beeld is bij me stream 2 maar niet op liesequote:Op woensdag 27 januari 2021 01:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die meiden lachen zich kapot![]()
[ afbeelding ]
Deed ze dat maar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:24 schreef BB-King het volgende:
Patje denkt dat Naomi achter de rug van de meiden spelletjes speelt.
Hij had haar namelijk in de badkamer horen praten met de anderen?
Liese zegt dat dat niet klopt en hij spoken ziet.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:27 schreef BB-King het volgende:
Zoey blijft zeggen dat ze scheetjes moet laten maar Pat blijft bij hun op bed zitten.
Hij heeft nog wel wat spul voor de darmen.
Zoey wil dat echter niet zomaar aannemen want ze kan niet googlen wat het is.
Ze blijft last van gassen houden.
Zoey en Patje gaan nog de beste vrienden wordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:31 schreef BB-King het volgende:
Patrick gaat eindelijk weg.
Zoey vindt Patje kapot raar.
Heer GOA.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els kennen we ondertussen wel...
Dat word alle dagen hetzelfde gezeur en stemmings gewauwel.
Patrick kan nog verassen zo nu en dan.
FFquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GOA.![]()
Helemaal eens,die man is te bescheiden geweest.
En ze fluisteren nog steeds...quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stream terug naar team verderf.
Dat doet de regie goed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:44 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
En ze fluisteren nog steeds...
....Wees blij?quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:44 schreef mario390 het volgende:
ik hoor zoey niet scheten,wat hebben jullie vor geluid?
Zoey scheet nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:44 schreef mario390 het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze iig gewaarschuwd zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet de regie goed.
Als de bewoners fluisteren, wanen ze zich onbespied en krijgen wij meer waarheid.
Waar ligt de grens?
Bij ons streamers, als we ze niet meer kunnen verstaan.
Bij de regie: Als de regie ze niet meer kunnen verstaan.
1:15 is nu en halfe ur terug ik hoor zijquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoey scheet niet
Zoey oreert
Ze probeert het in te houden want ze schaamt zich voor het geluid.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:44 schreef mario390 het volgende:
Das had gekommen weil einem Ihr ein bissel gekitzeld hattequote:Op woensdag 27 januari 2021 01:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
1:15 is nu en halfe ur terug ik hoor zij
nur gillen
+4quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:51 schreef JimLaFleur het volgende:
Het zou geweldig zijn als het publiek altijd Patje erin houd, dan lach ik me kapot!Iedereen constant aan het roddelen en degene die niet weet wat er aan de hand is steeds erin blijft
Plus dat hij waarschijnlijk nog wel meer vage en onvoorspelbare acties gaat doen. Heerlijk zo'n ongeleid projectiel erbij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:51 schreef JimLaFleur het volgende:
Het zou geweldig zijn als het publiek altijd Patje erin houd, dan lach ik me kapot!Iedereen constant aan het roddelen en degene die niet weet wat er aan de hand is steeds erin blijft
Haha ja. Liese en Patje genomineerd en dan Patje door. En dan inzoomen op haar gezicht, met d'r 15.000 volgersquote:Op woensdag 27 januari 2021 01:51 schreef JimLaFleur het volgende:
Het zou geweldig zijn als het publiek altijd Patje erin houd, dan lach ik me kapot!Iedereen constant aan het roddelen en samenzweren en Patje die niet weet wat er aan de hand is steeds erin blijft
Dit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:52 schreef Tourniquet het volgende:
Heerlijk zo'n ongeleid projectiel erbij.![]()
Elsquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:00 schreef BB-King het volgende:
Als Els er volgende week inblijft gaat ze het helemaal anders doen.
Ze vindt het er maar achterbaks aan toe gaan dat gekwek achter haar rug om.
ik zie de beeld wel maar deze scheten hoor ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:01 schreef Denemarken het volgende:
Leuk naar de scheetjes van Zoey luisteren op de stream.
Misschien moet ik maar eens gaan slapen.
Je bedoelt Elsquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:00 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha ja. Liese en Patje genomineerd en dan Patje door. En dan inzoomen op haar gezicht, met d'r 15.000 volgers
Opeens kwam ik erachter dat mijn stream achterliep.quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie de beeld wel maar deze scheten hoor ik niet
is dat oip de belge stream?
Af en toe op live drukken helptquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:07 schreef Denemarken het volgende:
[..]
Opeens kwam ik erachter dat mijn stream achterliep.
Nu kijkend naar Jowi en de roddelkliek.
Lol. dat gaat me een partijtje politiek correcte onzin worden, kijk er ni al naar uitquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:07 schreef BB-King het volgende:
Naat wil morgen even met Daantje zitten om te vragen waar zij staat tussen de groepjes.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:09 schreef mario390 het volgende:
zoe:ik zit voll
maar moet niet kaga![]()
![]()
wat en kindersprak
dann zeg zij ik kann niet naar toiletquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Het kind heeft bukkrampen en gassen.
Spiegel nodig?
Haha ja, heel kinderlijk inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:09 schreef mario390 het volgende:
zoe:ik zit voll
maar moet niet kaga![]()
![]()
wat en kindersprak
Alleen uitspraken tijdens de stemmingen maar niet door wie ze zijn gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:12 schreef BB-King het volgende:
Els vergelijkt zich met een Diesel in de zin van dat ze even op gang moet komen.
Ze weet dat wie genomineerd is nog dingen krijgt te zien in de gameroom.
Els.. weet je wat dat betekend een Els, dat is een boom soort.quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:12 schreef BB-King het volgende:
Els vergelijkt zich met een Diesel in de zin van dat ze even op gang moet komen.
Ze weet dat wie genomineerd is nog dingen krijgt te zien in de gameroom.
The Royal penis is clean.quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
King Yaa Asantewaa Osei II
[ afbeelding ]
No more brown shit on it ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Royal penis is clean.
Elscobarquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:25 schreef JimLaFleur het volgende:
Els: Dan gaat de killer modus aan en dan is het gewoon klaarWie denkt ze dat ze is, Rambo?
Liese kan toch ook in dr eigen bed gaan liggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:29 schreef mario390 het volgende:
ppfffrttttt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liese::you are disguting
Dit is haar bed...quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Liese kan toch ook in dr eigen bed gaan liggen
dat is toch haar bedquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Liese kan toch ook in dr eigen bed gaan liggen
nee zoey heeft bang haar scheten op dequote:Op woensdag 27 januari 2021 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dan moet Zoey naar dr eigen bed of willen ze samen zijn ...?
is zoey niet naar haar bed? de stinktquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de enige live stream Mario .. de rest slaapt
Nu heb je dubbel met Videolandquote:Op woensdag 27 januari 2021 02:48 schreef mario390 het volgende:
kreg de message van de iptv site
dat het weer werkt met nu
betere server de andere was
down
En Brasil...quote:Op woensdag 27 januari 2021 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland had ik erder op iptv bij
nederland niet
maar misschien heb ik vier.be
Goedemorgenquote:
Goedemorgen deze morgen! Alles nog aan het ronken daar, ben benieuwd naar deze dag en Els haar gedrag.quote:
Ik vooral naar Jill haar terugkomstquote:Op woensdag 27 januari 2021 07:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen! Alles nog aan het ronken daar, ben benieuwd naar deze dag en Els haar gedrag.
Ja ik hoop ook zo dat ze terugkomt, en vandaag ja, na alle desinformatie van gisteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vooral naar Jill haar terugkomst
Misschien nog een spel vandaag. Dat Els gaat zeiken in de hot tub staat al vast.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan we dat nu elke dag doen, zwarte streams om 8.00 uur?
Goeiemorgen! Balen zeg al dat gedoe met je apparatuur, maar inmiddels nog niet gelukt of wel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:06 schreef magnaal het volgende:
Net mijn bakkie ijskoffie neergezet en zie dat Davina komt of is dat op de radio. Ik zet geen streams meer op. Gisteravond enorm zitten klooien met Videoland, ik moest ineens van alles koppelen. Gvd ik heb al Videoland vanaf het begin (omdat ik veel op bed moet) Pakt die Samsung en Ziggo niet, dus nu via de laptop en HDMI kabel. Nou gisteravond dus helemaal niets..
Waarschijnlijk staan de 361 camera's toch op die tobbe buiten, want Naat en Els zeggen blijkbaar de meest spectaculaire dingen..
Soms proberen ze de badruimte, maar zelfs dat levert niets spannends op.
Goedemorgen Cos
Ik zeg het eerlijk, ik heb er geen trek meer in. Volg dan liever hier het commentaar met soms een foto..quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Balen zeg al dat gedoe met je apparatuur, maar inmiddels nog niet gelukt of wel?
Ja zo doe ik het ook, werkt prima.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allemaal, mijn videoland werkt echt altijd!!!! gelukkig 2 streams naast elkaar en ik wissel van geluid op moment een andere stream leuker is
Ja snap ik, kan zo ergerlijk zijn, ik heb in het begin zitten klooien, raakte er enorm gestressed van, nu gaat het gelukkig goed. Maar tof dat je de cos blijft volgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zeg het eerlijk, ik heb er geen trek meer in. Volg dan liever hier het commentaar met soms een foto..
op de laptop heb je toch heel geen HDMI kabel nodig? je gaat gewoon naar www. videoland en dan naar Home, en dan scrol je eindje naar benee , en daar staan de streams.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:06 schreef magnaal het volgende:
Net mijn bakkie ijskoffie neergezet en zie dat Davina komt of is dat op de radio. Ik zet geen streams meer op. Gisteravond enorm zitten klooien met Videoland, ik moest ineens van alles koppelen. Gvd ik heb al Videoland vanaf het begin (omdat ik veel op bed moet) Pakt die Samsung en Ziggo niet, dus nu via de laptop en HDMI kabel. Nou gisteravond dus helemaal niets..
Waarschijnlijk staan de 361 camera's toch op die tobbe buiten, want Naat en Els zeggen blijkbaar de meest spectaculaire dingen..
Goedemorgen Cos
ja dat zou kunnen, alleen ik kijk via de televisie..Lees ook op de tvquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de laptop heb je toch heel geen HDMI kabel nodig? je gaat gewoon naar www. videoland en dan naar Home, en dan scrol je eindje naar benee , en daar staan de streams.
In de app waren gisteren bij mij ook de streams ineens weg. Als ik wisselde naar andere 'kijkprofiel' dan zag ik ze wel weer... Geen idee... Videoland app lijkt klein beetje kapot te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, alleen ik kijk via de televisie..Lees ook op de tv
ah je deelt je scherm van de laptop op tvquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, alleen ik kijk via de televisie..Lees ook op de tv
Nou precies, dat gebeurde ineens en toen moest ik koppelen? heel raar...Ik heb alle mogelijkheden hoor, met laptop en desk, maar ik vind het jammer dat Videoland het niet doet op de televisie, terwijl ik wel gewoon films kan zienquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de app waren gisteren bij ook de streams ineens weg. Als ik wisselde naar andere 'kijkprofiel' dan zag ik ze wel weer... Geen idee... Videoland app lijkt klein beetje kapot te zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ah je deelt je scherm van de laptop op tv
Misschien kun je de browser op tv gebruiken om naar https://videoland.com te gaan? Kun je toch kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou precies, dat gebeurde ineens en toen moest ik koppelen? heel raar...Ik heb alle mogelijkheden hoor, met laptop en desk, maar ik vind het jammer dat Videoland het niet doet op de televisie, terwijl ik wel gewoon films kan zien
Niemand beweert ook dat Danielle niks doet volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:20 schreef rinardo het volgende:
Mensen die nog steeds beweren dat Danielle of de vrouwen niets doen? Danielle is alweer nieuwe bed pakketjes op ieder zn bed aan leggen die net gearriveerd zijn, vor iedereen kussensloop, dekbedovertrek en onderlaken, na het delen begint ze met de bedden verschonen.
Er kwam hier gisteren 1 voorbij die zei, doen die mannen alles? ik zie die vrouwen nooit wat doen, toen was jowi aan dweilen en hadden ze het over koken van die andere 2 blablaquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niemand beweert ook dat Danielle niks doet volgens mij.
Wel dat ze alles klagend en steunend doet.
Big Brother doet wat met je..quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:29 schreef Sangha het volgende:
Big Brother is watching you!![]()
[ afbeelding ]
Waarom blijf je die ongefundeerde mening herhalen? Dat weet jij net zo min als wij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef MissyZ het volgende:
En nee, ik zal geen stem uitbrengen. Heeft geen zin. BB bepaalt nu wie eruit gaat.
Omdat jullie geen inzage hebben gekregen in de stemuitslagen betekent nog niet dat die per definitie vals zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef MissyZ het volgende:
Goedemorgen, ben al 20 minuten de cossen van afgelopen avond door aan het nemen. Heerlijk hoe ik lees dat Els het kan dragen.![]()
Patje mag blijven. Dan is Natte haar crew kwijt en zal ze moeten watertrappelen. Volgende week dan Natte en Daan op de bank.
En zo blijft er geen nederlander over, maar hebben we wel heerlijke avonden.
En nee, ik zal geen stem uitbrengen. Heeft geen zin. BB bepaalt nu wie eruit gaat.
Ik wilde een screenshot maken, keek ie me ineens recht aan!quote:
Ben er nog niet uit welke kant ze op willen. Zowel Pat als Els werden negatieve dingetjes over uitgezonden. Je zou kunnen zeggen dat BB iets meer de kant van Pat koos door het stukje van Pat en Thomas uit te zenden, dat was leuk... maar weet het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef MissyZ het volgende:
Goedemorgen, ben al 20 minuten de cossen van afgelopen avond door aan het nemen. Heerlijk hoe ik lees dat Els het kan dragen.![]()
Patje mag blijven. Dan is Natte haar crew kwijt en zal ze moeten watertrappelen. Volgende week dan Natte en Daan op de bank.
En zo blijft er geen nederlander over, maar hebben we wel heerlijke avonden.
U valt in de prijzen.. storing bij Videoland.. na elf uur waren in 1 keer de streams verdwenen. Mensen met iphone Samsung tv en ziggo abb hadden/hebben hier last vanquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:06 schreef magnaal het volgende:
Goedemorgen Cos
Waar woon jij dan ongeveer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:33 schreef rinardo het volgende:
huh michel rent zonder sneeuw? hoe kan dat hier is het compleet wit en een dik pak, helaas weet ik niet hoe je hier foto toevoegd
Als je om 21.00 in de studio gaat zitten, met de presentatoren, die nergens ook maar iets krijgen aangereikt, en toch weten wie er gewonnen heeft. (geen autocue, geen briefje)quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom blijf je die ongefundeerde mening herhalen? Dat weet jij net zo min als wij.
Tot nu toe kloppen de stemuitslagen met het sentiment dat je overal leest, dus het lijkt gewoon te kloppen.
Ik vermoed een gevalletje rancune wegens haar zoon. Sinds zijn wegstemming is het ineens allemaal "doorgestoken kaart". Terwijl alle polls er gewoon op wezen dat hij zou gaan verliezen. Maar misschien zijn die polls ook wel allemaal door BB beïnvloed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Omdat jullie geen inzage hebben gekregen in de stemuitslagen betekent nog niet dat die per definitie vals zijn.
Geraldine!quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed een gevalletje rancune wegens haar zoon. Sinds zijn wegstemming is het ineens allemaal "doorgestoken kaart". Terwijl alle polls er gewoon op wezen dat hij zou gaan verliezen. Maar misschien zijn die polls ook wel allemaal door BB beïnvloed.![]()
Ik ben eigenlijk Geraldine.
Hier koud en regen .. Gelderlandquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:33 schreef rinardo het volgende:
huh michel rent zonder sneeuw? hoe kan dat hier is het compleet wit en een dik pak, helaas weet ik niet hoe je hier foto toevoegd
Geen rancune, ik ben opgelucht dat die eruit is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed een gevalletje rancune wegens haar zoon. Sinds zijn wegstemming is het ineens allemaal "doorgestoken kaart". Terwijl alle polls er gewoon op wezen dat hij zou gaan verliezen. Maar misschien zijn die polls ook wel allemaal door BB beïnvloed.![]()
Ik ben eigenlijk Geraldine.
Dus volgens jou weten de presentatoren al 100% van te voren wie er genomineerd zijn.....quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als je om 21.00 in de studio gaat zitten, met de presentatoren, die nergens ook maar iets krijgen aangereikt, en toch weten wie er gewonnen heeft. (geen autocue, geen briefje)
Maar toch zijn ze in de warquote:Als je dan na de uitslag op het scherm het idee heeft dat men in de war is, want de naam Rene staat er, en men denkt even dat die mag blijven
Zou jouw onderbuik misschien een beetje een roze bril op kunnen hebben?quote:Daarbij mijn onderbuik gevoel bij Rene en Els hun nominatie,
Ik denk dat je het bereik van "Team Rene's" social media wat overschat... Ik heb nergens iets gezien. Alle polls op social media / fora vielen echter steeds in het nadeel van René uit.quote:Team Rene had overal flyers opgehangen en was zeer actief op social Media, team Els was nergens actief. Niet op social Media nergens.
Ze zijn toch ook niet verplicht jou de cijfers te geven? Hoe is dat ook maar enige indicatie dat ze geen cijfers hebbenquote:En uiteindelijk heb ik beide uitslagavonden het gevraagd aan de productie; Joh wat waren de cijfers"?
En je krijgt alleen, Ja was close hoor......Nee cijfers geven we niet.
Ik neem toch het zekere voor het onzekere, en stem op Patrick via al mijn beschikbare accounts. Als ik invloed kan uitoefenen dat MOET Els eruit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:39 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Geen rancune, ik ben opgelucht dat die eruit is.
Gaat mij echt om de stemmen. In de oude BB's kreeg je wel de stemuitslagen te zien.
Ik wist ook al dat die eruit ging voor de Live begon. Dat merkte ik aan de manier de productie ineens veel aandacht voor mij had. Terwijl Souf en Moeder Naomi dat niet kregen. Onderbuikgevoel.
Maar als BB mij het tegendeel kan bewijzen zal ik de eerste zijn die excuses maakt.
Ik kan dat wel dragen....namelijk.
Nou succesquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik neem toch het zekere voor het onzekere, en stem op Patrick via al mijn beschikbare accounts. Als ik invloed kan uitoefenen dat MOET Els eruit.
ze hebben oortjes in die presentatorenquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als je om 21.00 in de studio gaat zitten, met de presentatoren, die nergens ook maar iets krijgen aangereikt, en toch weten wie er gewonnen heeft. (geen autocue, geen briefje)
Daarbij mijn onderbuik gevoel bij Rene en Els hun nominatie, Team Rene had overal flyers opgehangen en was zeer actief op social Media, team Els was nergens actief. Niet op social Media nergens.
Als je dan na de uitslag op het scherm het idee heeft dat men in de war is, want de naam Rene staat er, en men denkt even dat die mag blijven en Els dan genomineerd is een week later.......
En uiteindelijk heb ik beide uitslagavonden het gevraagd aan de productie; Joh wat waren de cijfers"?
En je krijgt alleen, Ja was close hoor......Nee cijfers geven we niet.
I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |