Over 2 weken heeft de hele kudde hier Coronaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Vanuit het station richting de stad
[ twitter ]
oh ik dacht dat ze allemaal nog bij de jumbo stondenquote:
Sommige zwakbegaafden en zwakbeschaafd Zoals iemand dat vanochtend zei bij radio1quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
15 jarige kinderen die ontspoort zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Is al ergens bekend of bestuurders overwegen dat ze iets niet echt slim hebben aangepakt ?
Of wordt het doorslaan om te (over)winnen en het tonen van (over)macht ?
Het lijkt mij sws handiger dat men jongeren naar hun eigen onderkomen laat gaan waar ze dan samen kunnen chillen. Desnoods geef je ze ontheffing, zolang ze maa binnen, onderdak blijven. Sporthal of zo waar ze naar hartelust hun energie kwijt kunnen.
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Valt beetje tegen helaas vooralsnog.
Was een super idee die avondklok!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Is al ergens bekend of bestuurders overwegen dat ze iets niet echt slim hebben aangepakt ?
Het lijkt mij sws handiger dat men jongeren naar hun eigen onderkomen laat gaan waar ze dan samen kunnen chillen. Desnoods geef je ze ontheffing, zolang ze maa binnen, onderdak blijven. Sporthal of zo waar ze naar hartelust hun energie kwijt kunnen.
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Omdat het kan.quote:
volgas over die hele groep heenrijdenquote:
Denken dat reltuig daar behoefte aan heeft. De jongeren die je kan bereiken die rellen überhaupt niet. Het reltuig wil niks, ja hangen en rellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Britse mutatie! Braziliaanse mutatie! Zuid-Afrikaanse mutatie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
dit krijgt je met een tekort aan PS5'squote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.
Omdat NH Nieuws het niet meer laat zien. NWS / NH Nieuws stopt met verslaggeving van ongeregeldhedenquote:
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgas over die hele groep heenrijden
Hoezo, moet je er wat van hebben?quote:
Met zijn nieuwe JAS ANquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef RipCity het volgende:
HASSAN In Osdorp? of zou de stage over zijn?
Ze moeten demonstreren zoals ze in Italië doen:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt Hans!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
HAHSHAHSHAHAHAAAH!!1 Echt super grappig man!!!
Van alle winkels die dicht zijn, mis ik de action wel het meest eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, moet je er wat van hebben?
Wie zijn de jongeren die maandag relden op de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
"gas bleef hangen"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.
Carmocrogeddon.quote:
beter gelijk een goede bestellen op amazon of bolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb een nieuwe eiersnijder nodig
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Dazalbest het volgende:
Ruptly ook weer live of kijk ik iets van gister?
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?quote:
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bentquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja volledig leeggehaald. De schade was 20 euro.
Iemand getrouwd?quote:
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de grap al minstens 24 jaar wordt gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bent
Haha, alsof deze gasten op school zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar daar kan de lokale supermarkt zo weinig aan doen...
Ik denk dat een boel mensen die iemand aan covid zijn verloren er een jaartje collegegeld voor over haddenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
zeker waarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de grap al minstens 24 jaar wordt gemaakt
Kan mij niet herinneren dat ze dat ook voor de avondklok deden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Denken dat reltuig daar behoefte aan heeft. De jongeren die je kan bereiken die rellen überhaupt niet. Het reltuig wil niks, ja hangen en rellen
Alsof ze kunnen zelfstandig kunnen drinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, alsof deze gasten op school zitten
Bullshit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
#feeknieuwsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Brembo het volgende:
Waarom zeggen ze de straat schoonvegen terwijl er een waterkanon in de straat staat...
Dit het NOS journaal had niet gehoeven.
Oss? Osdorp?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef mrevil1337 het volgende:
Er gebeurd weinig, het lijkt vanavond rustig te blijven de Tornado lijkt over te waaien.
Den-Haag was deze keer het hoogtepunt en Oss lijkt het.
deze zelfde reactie postte je gister/vanmorgen ook al maar toen hapte niemand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze zelfde reactie postte je gister/vanmorgen ook al maar toen hapte niemand.
nu wel de reactie gekregen die je wilde? WIl je een sticker?
Yep. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Oorlogsheld het volgende:
nou ik zet de popcorn maar weer terug in de kast...
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De maatregelen zijn gewoon ontzettend beperkend voor jongeren. Ik zou als late tiener/vroege twintiger ook woedend zijn dat er "solidariteit" van me geëist wordt, terwijl m'n opleiding de nek omgedraaid is en ik desondanks het volle pond aan collegegeld moet betalen. Of dat ik wél met dertig andere tieners in een klaslokaal opgehokt mag worden, maar wanneer ik 's avonds met vijf vrienden uit diezelfde klas een pilsje wil drinken is dat "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar degenen die je nu ziet rellen hebben nog nooit een collegezaal van binnen gezien en zullen gewoon in de bijstand of als palletsorteerder gaan eindigen. Het is het achtergebleven, nutteloze deel van onze bevolking, aangevuld met al even nutteloze allochtonen, dat nu loopt te rellen. Bij protesteren tegen een overheid heb ik altijd beelden uit de nadagen van de DDR, Roemenië of tegenwoordig, Hong Kong, in gedachten. Hier in het westen van de 21e eeuw geldt het plunderen van een winkel met sneakers als "protesteren".
Veel willen rellen, weinig in praktijk vanavond. Afkloppen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Helaas? Weet niet wat treuriger is. Vanaf een zolderkamer dit soort teksten typen of nu op straat zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Ossdorp idd.quote:
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Museumplein en Apeldoorn. Gaan ze koffie drinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijn
Mooi dat we het ook nog weer eens eens met elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
*proest!*quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullshit.
Een hoop jongeren zijn gewoon snowflakes. Met hun 'biertjes'. Vermaak jezelf eens een keer.
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.quote:
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Al na een minuut afgezet.
Een extra journaal voor wat..?
Stemmingmakerij
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom extra nieuws uitzending als er niets te melden is...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Newone82 het volgende:
Waarom extra journaal? Weinig aan de hand vanavond.
quote:
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."quote:
Mwah, zal wel meevallen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.
Goede copypaste, deze zag ik gisteren ook al voorbij komen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Ik ben daar wel eens doorheen gelopen en werd toen ook agressief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.
Ja bedankt hoor!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?
Niet die avond in elk geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Even laten zien hoe 'daadkrachtig' ze zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Brembo het volgende:
Waarom zeggen ze de straat schoonvegen terwijl er een waterkanon in de straat staat...
Dit NOS journaal had niet gehoeven.
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Straks bij Opsporing verzocht, zoeken naar relschoppers nu binnen 2-3 dagen en waar normaal een in elkaar getrapte bejaarde, minimaal 6 maanden kan wachten op zoek aandacht. Daarna een rond OP1rellen, wordt vast heel evenwichtig gebracht.
Kan mij niet onttrekken dat de overheid vol losgaat en alles ManipulatieveStaatsMedia kanelen aan het openrukken is. Wel vermakelijk om boeken die ik gelezen heb en als soort van fictie beschouwde, nu voor de ogen zie afgespeeld worden.
Nee hoor Tarik Zahzah leeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
Mimimimi... Dan lees je er toch gewoon overheen, jankzak?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokken
[..]
Huhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef Confetti het volgende:
Nu het kantelt is iedereen ook opeens van het verzet.
Typisch Nederlands.
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.
Er kwam laatst iets op TikTok voorbij met hem erin, of een look a like. Ik zal eens even zoeken of ik het nog kan vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Jimbo het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)S-journaal-platlegde
[..]
vrij recent
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kappen met dat gejank.
Is weer vrij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zeker... wat vragen we toch een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.
Zou ie ook aan het rellen zijn nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.
Neu, nog steeds niet trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.
Ooit vond ik ze nog objectief. Wist ik veel
Dat zien we deze afgelopen avonden weer, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensen
Vijf jaar.. er zijn zwaardere vergrijpen waarvoor je minder lang hoeft te zitten.quote:
Ik vraag me dat af over het mietje van het filmpje gister op Dumpert.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Ik geef je gewoon de aandacht die je overduidelijk even wil.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi... Dan lees je er toch gewoon overheen, jankzak?
Het gros van de pubers relt volgens mij niet. Degenen die op dit moment rellen zijn degenen die zich vanaf dag één al aan geen enkele maatregel ophouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.
NEE tegen 1,5 meter!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
https://www.facebook.com/watch/?v=1117144368734167
Was zondag werd eerder aangegeven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
Dat weet ik niet maar al die hooligans en boeren die de stad nu verdedigen zijn natuurlijk ook uitschot van het laagste soort. Volgende week staan die weer dingen te slopen. Die zijn nu allang blij dat ze eens wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh
En dat is ook alleen in ons landje zo?
Ik ben ook ooit zo naïef geweest. Stom.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vijf jaar.. er zijn zwaardere vergrijpen waarvoor je minder lang hoeft te zitten.
Hij past wel in het complot stukje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou ie ook aan het rellen zijn nu?
Typisch Nederlands zei je net toch? Maar dat weet je dus niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar al die hooligans en boeren die de stad nu verdedigen zijn natuurlijk ook uitschot van het laagste soort. Volgende week staan die weer dingen te slopen. Die zijn nu allang blij dat ze eens wat te doen hebben.
Dit is een tokkie-feest. Groot respect voor de politie, dat wel. Dat zijn de echte helden.
Waarschijnlijk weer op straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af over het mietje van het filmpje gister op Dumpert.....
Die na pak slaag van de politie jankte dat ie dood ging.......
Ga naar Parler.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die in venlo waren totaal niet herkenbaar, helaas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Straks bij Opsporing verzocht, zoeken naar relschoppers nu binnen 2-3 dagen en waar normaal een in elkaar getrapte bejaarde, minimaal 6 maanden kan wachten op zoek aandacht. Daarna een rond OP1rellen, wordt vast heel evenwichtig gebracht.
Kan mij niet onttrekken dat de overheid vol losgaat en alles ManipulatieveStaatsMedia kanelen aan het openrukken is. Wel vermakelijk om boeken die ik gelezen heb en als soort van fictie beschouwde, nu voor de ogen zie afgespeeld worden.
Ik zal speciaal voor jou morgen een berichtje van dezelfde strekking posten, heb je ook weer een fijne avond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon de aandacht die je overduidelijk even wil.
Misschien moet je morgenavond nog even je post copy pasten, wie weet krijg je dan meer reacties.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Minimunt het volgende:
tussen half 8 en half 9 hier even gaan hardlopen in het dorp. Wat vuurwerk gehoord en in het centrum enkele jongeren gezien, vooral ondernemers voor hun winkels die in de gaten wilde houden wat er gebeurde.
Leek totaal niet dreigend, gewoon wat hangjeugd die een beetje stoer wil doen. Bleek achteraf wel een arrestatie te zijn geweest. Waarschijnlijk voor het afsteken van vuurwerk.
dat is liefquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou morgen een berichtje van dezelfde strekking posten, heb je ook weer een fijne avond.
ah de diversiteit quota hebben ze ook weer gehaald zo te zien.quote:
Ze hebben inderdaad een goed voorbeeld aan Democratiesloper Trump en z'n achterban.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
Zou wel logisch zijn ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
je punt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Dag baan of ben ik erg optimistisch dat ze die hebben?quote:
Er mag nog steeds van alles aansteller.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ja.
Trap overdag een balletje met bijvoorbeeld twee vrienden, zon gaat rond 17:30 onder.
Bedenk een game challenge en deel die via Steam.
Klets met elkaar, in plaats van alleen maar plaatjes delen en met een tranende smiley daarop reageren.
tiktokquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef JohnBercow het volgende:
[ tiktok ]
Tarik Z is inmiddels vrij (kan natuurlijk look-a-like zijn)
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.
Wil jij hiermee zeggen dat jij denkt dat alle Marokkanen die lopen te rellen onder aanvoering staan van Wilders? Dit is wel een beetje complotdenken hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een goed voorbeeld aan Democratiesloper Trump en z'n achterban.
Oh? Hoe ben je tot dat standpunt gekomen? Of heb jij jezelf weer eens iets wijs laten maken?quote:
Moet ik anders vanaf nu elke dag met een doe-tip komen? Het lukt mij ook al tachtig dagen, en zo veel beter dan de rest ben ik toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.
Tja, niet slim van de overheid.... hadden de maskers maar moeten verbieden..... oohhh wacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die in venlo waren totaal niet herkenbaar, helaas.
En nu moeten ze ineens rellen "want vrijheid!", echt stel je aan zegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.
Hoezo? Kennen wij elkaar ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil jij hiermee zeggen dat jij denkt dat alle Marokkanen die lopen te rellen onder aanvoering staan van Wilders? Dit is wel een beetje complotdenken hè?
[..]
Oh? Hoe ben je tot dat standpunt gekomen? Of heb jij jezelf weer eens iets wijs laten maken?
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Moet ik anders vanaf nu elke dag met een doe-tip komen? Het lukt mij ook al tachtig dagen, en zo veel beter dan de rest ben ik toch ook weer niet.
Ik mis Qanon , Intifada en natuurlijk de Rabobank.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
Kijk ze op de vlucht slaan, laffe hyena's.quote:
Apart dat er nog zoveel verkeer is...quote:
Ik stel een vraag? Ben je het soms niet eens met de strekking en reageer je daarom zo flauw en kinderlijk?quote:
Nee, was van afgelopen zondag meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
Dat vraag ik me inderdaad ook elke keer af.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Apart dat er nog zoveel verkeer is...
Ja dat missen wij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.
Sommige jongeren missen hun sociale contacten en omgang in een normale wereld.
Lijkt me redelijk gezond gedrag.
Jeetje wat snel op de tenen getrapt. Ik stel ook een vraag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik stel een vraag? Ben je het soms niet eens met de strekking en reageer je daarom zo flauw en kinderlijk?
Ongeveer gelijk als provinciesteden Eindhoven, Den Bosch, Venlo en Roermond als ik het nieuws mag geloven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef halfway het volgende:
De randstad zorgt er weer voor dat de lockdown tot de herfst gaat duren, wat is het gemiddelde IQ eigenlijk daar?
Oh jaaa. Dramaaaa voor die jongeren. Stel je voor dat je vanaf 20uur binnen moet zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je veel van me weet. Ik zal je even vertellen wat het werkelijk is. Dat ik er geen last van heb, komt doordat ik met creativiteit ben opgevoed en daar altijd in ben aangemoedigd. En doordat ik, door schade en schande, heb leren doorzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.
Sommige jongeren missen hun sociale contacten en omgang in een normale wereld.
Lijkt me redelijk gezond gedrag.
Sensatie. Ik kan er wel van genieten hoe zeer ik het ook zwaar veroordeel. Gevalletje Schadenfreude.quote:
De Randstad? Leg uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef halfway het volgende:
De randstad zorgt er weer voor dat de lockdown tot de herfst gaat duren, wat is het gemiddelde IQ eigenlijk daar?
Ik voeg 'de boze blanke man' ook nog even toe aan het lijstje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mis Qanon , Intifada en natuurlijk de Rabobank.
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk minder dan gister en eergister?
Vandaar dat je het ook 3x moet posten in dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sensatie. Ik kan er wel van genieten hoe zeer ik het ook zwaar veroordeel. Gevalletje Schadenfreude.
dat krijg je hé, alles rond amsterdam is gewoon minder.quote:
Je hebt het al gehad in je je jeugd, niet zeuren dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja dat missen wij natuurlijk niet.
Okay droeftoeter. Ik kan er echt niet van genieten dat bevriende ondernemers die het al heel moeilijk hebben nu hun ramen moeten dichtspijkeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sensatie. Ik kan er wel van genieten hoe zeer ik het ook zwaar veroordeel. Gevalletje Schadenfreude.
Het nieuwtje is er vanaf, de pakkans steeds groter en de grootste relschoppers zijn er waarschijnlijk wel uit gefilterd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef Ven1972 het volgende:
Gelukkig maar dat het nu wat rustiger is dan afgelopen dagen, dat mag wel gezegd worden. Ik denk dat brieven die burgemeesters naar de ouders hebben verstuurd om te zorgen dat hun kinderen gewoon thuis moeten blijven, dus dat heeft misschien wel gezorgd dat de rellen in andere steden uitbleven.
Waarom sluiten ze gvd die straat niet af? In die auto's zitten alle relschoppersquote:
jimbooooquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat krijg je hé, alles rond amsterdam is gewoon minder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat dachten ze bij die voetbalhooligans ook altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er vanaf, de pakkans steeds groter en de grootste relschoppers zijn er waarschijnlijk wel uit gefilterd.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er vanaf, de pakkans steeds groter en de grootste relschoppers zijn er waarschijnlijk wel uit gefilterd.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoor net bij nieuwsuur van ons altijd magistratelijk onafhankele OM dat ook 'opruiing' tot het negeren van de avondklok zwaar bestraft wordt. Opruiing tot een eenvoudige overtreding? Toe maar.
En nieuwsuur plotseling vissen naar het bestraffen van minderjarigen als meerderjarigen. Waren ze daar eerder ook al zo enthousiast over, in het oude normaal zeg maar?
Het wordt allemaal wel een beetje erg autoritair zo.
Het was toen het publiek nog mocht ook elke week raak he, pfoeee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij die voetbalhooligans ook altijd.
Nogal. Logisch dat we dit niet accepteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoor net bij nieuwsuur van ons altijd magistratelijk onafhankele OM dat ook 'opruiing' tot het negeren van de avondklok zwaar bestraft wordt. Opruiing tot een eenvoudige overtreding? Toe maar.
En nieuwsuur plotseling vissen naar het bestraffen van minderjarigen als meerderjarigen. Waren ze daar eerder ook al zo enthousiast over, in het oude normaal zeg maar?
Och, ja ik vind het ook heel zielig voor ze. Bovendien werkt het bij veel mensen ineens wel andersom, die genieten er van dat de ME mensen slaat met wapenstokken. Geweld is hoe dan ook verwerpelijk. Maakt niet uit jegens wie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Okay droeftoeter. Ik kan er echt niet van genieten dat bevriende ondernemers die het al heel moeilijk hebben nu hun ramen moeten dichtspijkeren.
Tegen terroristen wordt altijd harder opgetreden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
'we'?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal. Logisch dat we dit niet accepteren.
Als je jezelf oud genoeg acht om te ''demonstreren'' acht je jezelf ook oud genoeg om als een volwassene geprocedeerd te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet niet of je op dit antwoord had gehoopt, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Die was eerder, voor de avondklok, constant in het midden van de rellen en onrust. Prachtige online televisie ook wel, gemaakt door een volwassen vrouw met een constante rokershoest, recalcitrantie richting iedereen die niet naast haar staat en voor wie schreeuwen een gesprek is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik zit die nare vrouwen van revolutie te kijken, lekker ergeren, maar die rijden alleen maar rondjes? En showen zo af en toe kakelend hun “perskaart” aan controlerende politie. Ik begrijp het niet.
Wat is dit?quote:
Die conclusie gaan we wel al maken. Straks OP1 het (g)orgelgeluid.quote:
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, ja ik vind het ook heel zielig voor ze. Bovendien werkt het bij veel mensen ineens wel andersom, die genieten er van dat de ME mensen slaat met wapenstokken. Geweld is hoe dan ook verwerpelijk. Maakt niet uit jegens wie.
Prima hoor. Maar waarom kan dit nu wel en bij andere zaken pas na maanden vanwege 'zware inbreuk op privacy'?quote:
Nou, als ze dat reltuig in elkaar meppen moet ik toch wel even gniffelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
Minder minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoe is het vandaag? Beter of erger dan gisteren
Dat ligt eraan wie je het vaagt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Je weet dat er een voorbijganger op dat plein staat die dat zegt tegen de politie?quote:
Mensen vinden het fantastisch als ze er met de stok overheen gaan. Dan heb je het topic niet gelezen gisteravond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
Aboutaleb heeft na eerder de rasdemagoog uit te hebben gehangen voor de camera maar besloten om kei en keihard op te tredenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
in theorie hebben ze die ook amper gebruikt, het was veel goedkoper en efficiënter om gewoon een gasgranaat of twee te gebruiken in een dichtgemaakte treinwagon of container.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Auschwitz heeft geen gaskamers meer.
Je vergeet een minderquote:
NOS maakt wel vaker rare keuzes, Bij de aanslagen in Manchester volgens mij gingen alle nieuwsuitzendingen ver na middernacht hun live uitzendingen afsluiten en op dat moment kwam de NOS ineens live.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
De afgelopen twee à drie dagen staat het land op z'n kop en komt de NOS alleen even tien tellen buurten met die Hassan, die vooral opviel door volledig incompetent te zijn, vandaag is er eigenlijk geen reet te beleven en lassen ze twee extra journaals in. [ afbeelding ]
Er zitten er ook nog enkele honderden vast sinds gisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Ven1972 het volgende:
Volgens mij zijn alle relshoppers moe van afgelopen dagen.... en even uitrusten of ze zijn nieuwe tactiek aan het bedenken. Maar het blijft wel spanend komende dagen zeker.
Dat is niet Amerika, alleen dan gaan ze live de hele nacht doorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
NOS maakt wel vaker rare keuzes, Bij de aanslagen in Manchester volgens mij gingen alle nieuwsuitzendingen ver na middernacht hun live uitzendingen afsluiten en op dat moment kwam de NOS ineens live.
Ja dat is ook waar, maar er komen heus ook wel nieuwe mensen voor in plaats van arrestanten. De groep vernieuwt zich steeds opnieuw van mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zitten er ook nog enkele honderden vast sinds gisteren.
En effe kunnen ademhalen voor de mannen en vrouwen in blauw is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Fijn dat het nu rustiger was.
Hopelijk blijft dat zo.
Misschien dat de weekenden nog wat meer onrust gaan geven.
Drie dagen achter elkaar rellen is ook wel een beetje veelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Ven1972 het volgende:
Volgens mij zijn alle relshoppers moe van afgelopen dagen.... en even uitrusten of ze zijn nieuwe tactiek aan het bedenken. Maar het blijft wel spanend komende dagen zeker.
Nou echt hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Drie dagen achter elkaar rellen is ook wel een beetje veel
Ja dat klopt, maar ze kunnen niet elke dag rellen hoor. Ik neem aan dat ze een soort pauze inlassen denk ik. Maar ze blijven wel boos op van alles wat er is gebeurd de laatste weken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk bijna geen steden waar het langer dan 1 dag is mis gegaan tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Anticonceptie door het drinkwater mengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, maar er komen heus ook wel nieuwe mensen voor in plaats van arrestanten. De groep vernieuwt zich steeds opnieuw van mensen.
gelukkig gister niet nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mensen vinden het fantastisch als ze er met de stok overheen gaan. Dan heb je het topic niet gelezen gisteravond.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Anticonceptie door het drinkwater mengen.
Duurt een jaar of 12 voordat je er wat van merkt maar daarna is het wel effectief.
Dat deden ze eerst, daarna de gaskamers.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in theorie hebben ze die ook amper gebruikt, het was veel goedkoper en efficiënter om gewoon een gasgranaat of twee te gebruiken in een dichtgemaakte treinwagon of container.
Af en toe een paar daagjes rust om de boel op te laden inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ze kunnen niet elke dag rellen hoor. Ik neem aan dat ze een soort pauze inlassen denk ik. Maar ze blijven wel boos op van alles wat er is gebeurd de laatste weken.
Ik veroordeel het ten zeerste hoor. Een actiefilm geniet je toch ook van ondanks dat er mensen neergeschoten worden? Dit is niet heel anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:14 schreef Aanmodderfakker het volgende:
gelukkig gister niet nee.
Ik zag vooral jouw post, jij genoot er schijnbaar van:
matige troll.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ten zeerste hoor. Een actiefilm geniet je toch ook van ondanks dat er mensen neergeschoten worden? Dit is niet heel anders.
Gast, een film is in scene gezet. Dit is de realiteitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ten zeerste hoor. Een actiefilm geniet je toch ook van ondanks dat er mensen neergeschoten worden? Dit is niet heel anders.
Moahquote:
Kolere.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch ook wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, een film is in scene gezet. Dit is de realiteit
Die vage schotelzenders zenden waarschijnlijk geen Nederlands nieuws uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef TLC het volgende:
Stevig pak slaag van hun ouders zou wel op zijn plaats zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |