Over 2 weken heeft de hele kudde hier Coronaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Vanuit het station richting de stad
[ twitter ]
oh ik dacht dat ze allemaal nog bij de jumbo stondenquote:
Sommige zwakbegaafden en zwakbeschaafd Zoals iemand dat vanochtend zei bij radio1quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
15 jarige kinderen die ontspoort zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Is al ergens bekend of bestuurders overwegen dat ze iets niet echt slim hebben aangepakt ?
Of wordt het doorslaan om te (over)winnen en het tonen van (over)macht ?
Het lijkt mij sws handiger dat men jongeren naar hun eigen onderkomen laat gaan waar ze dan samen kunnen chillen. Desnoods geef je ze ontheffing, zolang ze maa binnen, onderdak blijven. Sporthal of zo waar ze naar hartelust hun energie kwijt kunnen.
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Valt beetje tegen helaas vooralsnog.
Was een super idee die avondklok!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Is al ergens bekend of bestuurders overwegen dat ze iets niet echt slim hebben aangepakt ?
Het lijkt mij sws handiger dat men jongeren naar hun eigen onderkomen laat gaan waar ze dan samen kunnen chillen. Desnoods geef je ze ontheffing, zolang ze maa binnen, onderdak blijven. Sporthal of zo waar ze naar hartelust hun energie kwijt kunnen.
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Omdat het kan.quote:
volgas over die hele groep heenrijdenquote:
Denken dat reltuig daar behoefte aan heeft. De jongeren die je kan bereiken die rellen überhaupt niet. Het reltuig wil niks, ja hangen en rellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Britse mutatie! Braziliaanse mutatie! Zuid-Afrikaanse mutatie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
dit krijgt je met een tekort aan PS5'squote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.
Omdat NH Nieuws het niet meer laat zien. NWS / NH Nieuws stopt met verslaggeving van ongeregeldhedenquote:
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgas over die hele groep heenrijden
Hoezo, moet je er wat van hebben?quote:
Met zijn nieuwe JAS ANquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef RipCity het volgende:
HASSAN In Osdorp? of zou de stage over zijn?
Ze moeten demonstreren zoals ze in Italië doen:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bedankt Hans!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
HAHSHAHSHAHAHAAAH!!1 Echt super grappig man!!!
Van alle winkels die dicht zijn, mis ik de action wel het meest eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, moet je er wat van hebben?
Wie zijn de jongeren die maandag relden op de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
"gas bleef hangen"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.
Carmocrogeddon.quote:
beter gelijk een goede bestellen op amazon of bolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb een nieuwe eiersnijder nodig
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Dazalbest het volgende:
Ruptly ook weer live of kijk ik iets van gister?
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?quote:
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bentquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja volledig leeggehaald. De schade was 20 euro.
Iemand getrouwd?quote:
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de grap al minstens 24 jaar wordt gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bent
Haha, alsof deze gasten op school zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar daar kan de lokale supermarkt zo weinig aan doen...
Ik denk dat een boel mensen die iemand aan covid zijn verloren er een jaartje collegegeld voor over haddenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
zeker waarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de grap al minstens 24 jaar wordt gemaakt
Kan mij niet herinneren dat ze dat ook voor de avondklok deden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Denken dat reltuig daar behoefte aan heeft. De jongeren die je kan bereiken die rellen überhaupt niet. Het reltuig wil niks, ja hangen en rellen
Alsof ze kunnen zelfstandig kunnen drinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, alsof deze gasten op school zitten
Bullshit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
#feeknieuwsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Brembo het volgende:
Waarom zeggen ze de straat schoonvegen terwijl er een waterkanon in de straat staat...
Dit het NOS journaal had niet gehoeven.
Oss? Osdorp?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef mrevil1337 het volgende:
Er gebeurd weinig, het lijkt vanavond rustig te blijven de Tornado lijkt over te waaien.
Den-Haag was deze keer het hoogtepunt en Oss lijkt het.
deze zelfde reactie postte je gister/vanmorgen ook al maar toen hapte niemand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze zelfde reactie postte je gister/vanmorgen ook al maar toen hapte niemand.
nu wel de reactie gekregen die je wilde? WIl je een sticker?
Yep. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Oorlogsheld het volgende:
nou ik zet de popcorn maar weer terug in de kast...
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De maatregelen zijn gewoon ontzettend beperkend voor jongeren. Ik zou als late tiener/vroege twintiger ook woedend zijn dat er "solidariteit" van me geëist wordt, terwijl m'n opleiding de nek omgedraaid is en ik desondanks het volle pond aan collegegeld moet betalen. Of dat ik wél met dertig andere tieners in een klaslokaal opgehokt mag worden, maar wanneer ik 's avonds met vijf vrienden uit diezelfde klas een pilsje wil drinken is dat "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar degenen die je nu ziet rellen hebben nog nooit een collegezaal van binnen gezien en zullen gewoon in de bijstand of als palletsorteerder gaan eindigen. Het is het achtergebleven, nutteloze deel van onze bevolking, aangevuld met al even nutteloze allochtonen, dat nu loopt te rellen. Bij protesteren tegen een overheid heb ik altijd beelden uit de nadagen van de DDR, Roemenië of tegenwoordig, Hong Kong, in gedachten. Hier in het westen van de 21e eeuw geldt het plunderen van een winkel met sneakers als "protesteren".
Veel willen rellen, weinig in praktijk vanavond. Afkloppen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Helaas? Weet niet wat treuriger is. Vanaf een zolderkamer dit soort teksten typen of nu op straat zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Valt beetje tegen helaas vooralsnog.
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Ossdorp idd.quote:
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Museumplein en Apeldoorn. Gaan ze koffie drinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijn
Mooi dat we het ook nog weer eens eens met elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
*proest!*quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullshit.
Een hoop jongeren zijn gewoon snowflakes. Met hun 'biertjes'. Vermaak jezelf eens een keer.
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.quote:
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Al na een minuut afgezet.
Een extra journaal voor wat..?
Stemmingmakerij
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom extra nieuws uitzending als er niets te melden is...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Newone82 het volgende:
Waarom extra journaal? Weinig aan de hand vanavond.
quote:
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."quote:
Mwah, zal wel meevallen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.
Goede copypaste, deze zag ik gisteren ook al voorbij komen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Ik ben daar wel eens doorheen gelopen en werd toen ook agressief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.
Ja bedankt hoor!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?
Niet die avond in elk geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Even laten zien hoe 'daadkrachtig' ze zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Brembo het volgende:
Waarom zeggen ze de straat schoonvegen terwijl er een waterkanon in de straat staat...
Dit NOS journaal had niet gehoeven.
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Straks bij Opsporing verzocht, zoeken naar relschoppers nu binnen 2-3 dagen en waar normaal een in elkaar getrapte bejaarde, minimaal 6 maanden kan wachten op zoek aandacht. Daarna een rond OP1rellen, wordt vast heel evenwichtig gebracht.
Kan mij niet onttrekken dat de overheid vol losgaat en alles ManipulatieveStaatsMedia kanelen aan het openrukken is. Wel vermakelijk om boeken die ik gelezen heb en als soort van fictie beschouwde, nu voor de ogen zie afgespeeld worden.
Nee hoor Tarik Zahzah leeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
Mimimimi... Dan lees je er toch gewoon overheen, jankzak?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokken
[..]
Huhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef Confetti het volgende:
Nu het kantelt is iedereen ook opeens van het verzet.
Typisch Nederlands.
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.
Er kwam laatst iets op TikTok voorbij met hem erin, of een look a like. Ik zal eens even zoeken of ik het nog kan vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Jimbo het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)S-journaal-platlegde
[..]
vrij recent
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kappen met dat gejank.
Is weer vrij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zeker... wat vragen we toch een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.
Zou ie ook aan het rellen zijn nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.
Neu, nog steeds niet trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.
Ooit vond ik ze nog objectief. Wist ik veel
Dat zien we deze afgelopen avonden weer, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensen
Vijf jaar.. er zijn zwaardere vergrijpen waarvoor je minder lang hoeft te zitten.quote:
Ik vraag me dat af over het mietje van het filmpje gister op Dumpert.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |