Onbewust een mooie slotpost, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik verklaar hierbij de TT als fake news.
(ik mag dat, het is mijn TT)
Stelletje terroristenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:03 schreef Jimbo het volgende:
ik sta echt een beetje met mn bek vol tanden over die moker die uit die auto komtSlaat cht helemaal nergens meer op
ja maar echt hoor, demonstraties had het al geen kut te maken maar dit is gewoon met voorbedachte raadde op rooftocht gaan.quote:
Free for allquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Dazalbest het volgende:
Die tellers kunnen toch net zo makkelijk een hesje aantrekken, en dan?![]()
As usualquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:04 schreef alilami het volgende:
Het gaat wel degelijk los in Osdorp. Meerdere harde knallen, toeterende scooters, brand...
[ twitter ]
Kijk uit, er is een vuurwerkje afgestoken!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:04 schreef alilami het volgende:
Het gaat wel degelijk los in Osdorp. Meerdere harde knallen, toeterende scooters, brand...
[ twitter ]
mar_amsterdam klinkt als een aandachtsgeil kutwijf uit amsterdam.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:04 schreef alilami het volgende:
[ twitter ]
Eerlijk gezegd niet eens zin om te kijken. Gehandicapt elftal.quote:
Klopt, dit kan echt nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar echt hoor, demonstraties had het al geen kut te maken maar dit is gewoon met voorbedachte raadde op rooftocht gaan.
is volgens mij oud. EXACT zelfde kruispunt als 2dagen geleden. Als het zo druk was daar nu hadden we het wel eerder gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:03 schreef Jimbo het volgende:
ik sta echt een beetje met mn bek vol tanden over die moker die uit die auto komtSlaat cht helemaal nergens meer op
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kijk uit, er is een vuurwerkje afgestoken!
Gewoon schieten dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar echt hoor, demonstraties had het al geen kut te maken maar dit is gewoon met voorbedachte raadde op rooftocht gaan.
Terwijl ze in de buitenlucht rondlopen ? Lijkt mij dat het dan wel meevalt en is igg beter dan een spoor van vernielde winkels. En reltrappers die bij elkaar gedreven worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:54 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Is ook, maar je ziet hoe snel je het voor lief neemt. Maar wel grotere kans op besmettingen zo.
Dat was het al vanaf zondag hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst een winkel plunderen waar ze zulke vestjes hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Dazalbest het volgende:
Die rellers kunnen toch net zo makkelijk een hesje aantrekken, en dan?![]()
je zou zeggen dat het mag als iemand met een fucking moker looptquote:
Volgens mij behoren al die mensen gewoon tot een en dezelfde groep maar zijn er gewoon niet genoeg hesjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen ze die zonder hesje helemaal de vernieling in meppen en laten liggen op straat.
Sowieso, maar dat is overal. Zal ik je ook niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:06 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat was het al vanaf zondag hoor
Op de N57 gooien ze met stenen. Winkelcentrum Struytse Hoeck is hermetisch afgesloten.quote:
Hier staat dat dat een oud (1 2 dagen) fimpje is.quote:
lolquote:
Elkaar ook even een boks geven, zo van 'goed bezig swa, wollah'quote:
Vreselijk als je dat mee zou makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zal maar iemand moeten verplegen die nog eerst het ziekenhuis wou slopen...
Dat spul is echt funest voor een cameraquote:
Den Haag supporters zul je niet zien in de Schilderswijk. De gemiddelde Hagenees heeft liever een bom op die wijk dan dat ze daar doorheen moeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je stad eens beschermen, kankerlul
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Den Haag supporters zul je niet zien in de Schilderswijk. De gemiddelde Hagenees heeft liever een bom op die wijk dan dat ze daar doorheen moeten.
Iets wat reeds verloren is kunt ge niet redden...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Den Haag supporters zul je niet zien in de Schilderswijk. De gemiddelde Hagenees heeft liever een bom op die wijk dan dat ze daar doorheen moeten.
[..]
Ben benieuwd of het nog rustig blijft in wijken als Laakkwartier, Duindorp, Moerwijk etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
aldus de ouders van maddy mcain.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef KNAK het volgende:
[..]
Iets wat reeds verloren is kunt ge niet redden...
https://www.ad.nl/video/k(...)demonstranten~p98421quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij wat er met de relschoppers moet gebeuren
[..]
Ja lastig te voorspellen. Zag wel een oproep voorbij komen voor de wijk waar mijn ouders vlakbij wonen. En dat is over het algemeen best een prima buurt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog rustig blijft in wijken als Laakkwartier, Duindorp, Moerwijk etc.
F-side en Halsema liggen elkaar geloof ik niet zo dus zullen wel geen toestemming hebben gekregen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:04 schreef alilami het volgende:
[ twitter ]
Laat maar aan de hooligans over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij wat er met de relschoppers moet gebeuren
Kudos voor die moederquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
In Bergen op Zoom is veel politie op de been. Voor de C&A is een jongen aangehouden. De andere jongen wordt door zijn moeder opgehaald en zoonlief krijgt er gelijk van langs. ,,Meekomen jij. Ik heb je gewaarschuwd. Respectloos is dit. Ik werk zelf nota bene in de zorg”
Waterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:12 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/k(...)demonstranten~p98421
Geweldloos maar effectief
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nu hooligans als informeel gezag gaan gedogen, houdt het na vandaag niet op.
Dan ga je naar een situatie waar hooligans gaan beslissen wie wel en niet waar mogen demonstreren en het gevoel dat de politie hen iets verschuldigd is.
Topshow
Dadelijk iig een samenvatting op Opsporing verzocht.quote:
Haha deze had niemand nog gezien. Dankjewel voor het delen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
Dit blijft het meest heftige filmpje van de afgelopen dagen![]()
[ twitter ]
Of gekleurd pepperspray in dat dingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Blauw water dat er heel lang op blijft zitten..
in dit topic vooral, zijn de fokkers opeens buiten (ril) ofzoquote:
Ja en? Je gaat je geweldsmonopolie toch niet uit handen geven? Als er vanavond een 14 jarige door een etalage wordt gesmeten door een hooligan ben je ver van huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef hyviiee het volgende:
[..]![]()
Ja want het is de hooligans te doen om demonstraties te weren.
![]()
![]()
Het gaat ze om het tuig te pakken die hun stad willen afbreken.
Slaap wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Ik moet al gaan slapen. Morgenochtend maar verder checken op het nieuws..
bedankt voor deze update diederikquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Ik vind dat niet heel erg, dat het wat rustig is in het topicquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in dit topic vooral, zijn de fokkers opeens buiten (ril) ofzo
Want?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er vanavond een 14 jarige door een etalage wordt gesmeten door een hooligan ben je ver van huis.
De inhoud van verschillende bouwvakkersdixis gaaft mssn een abstract perspectief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of gekleurd pepperspray in dat ding
Blauw is wel erg Hong Kong. Wij gebruiken natuurlijk oranje verfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Blauw water dat er heel lang op blijft zitten..
maak mij maar blauw dan help ik wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel erg, dat het wat rustig is in het topic
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
slaapslaaf!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Dat kan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dit wel nu? Een vriendin woont daar 200m vandaan en zegt dat ze nog niks horen
Ook mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De inhoud van verschillende bouwvakkersdixis gaaft mssn een abstract perspectief.
Heb hard gelachenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |