Ja, zolang je het over het verleden hebt, denk ik dat iedereen wel eens wat geprobeerd heeftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef suzi1 het volgende:
maar ik snap niet dat ze daar zo openlijk spreken over hun drugsgebruik. of is dat tegenwoordig allemaal zo normaal?
maar daar ga je toch niet te koop mee lopen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zolang je het over het verleden hebt, denk ik dat iedereen wel eens wat geprobeerd heeft
in Nederland is dat echt heel normaal, eigenlijk net zo als je 1e keer sex of je 1e keer dronken, zo is drugs ook een heel gewoon onderwerp.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar daar ga je toch niet te koop mee lopen?
dan ligt dat vast aan mijn leeftijdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
in Nederland is dat echt heel normaal, eigenlijk net zo als je 1e keer sex of je 1e keer dronken, zo is drugs ook een heel gewoon onderwerp.
Thanks FFquote:
Ik heb nog nooit een bewoner er een opmerking over horen maken, al was het maar een grapje. Het moet toch ook opvallen als je daar in het huis bent?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Camera op de Rummikub.
Microfoons van Patje, Daan en Els open.
Hoor je plots in de achtergrond zo 1 woordje erbovenuit komen: "SNAPJEUH"
En dan ook echt enkel dat ene woordje hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weer een ouderwetse spelletjes avond ... Hoe laat begint het weerwolven?quote:
In een andere rls Utopia kregen ze nog wel eens wat van de Febo als de inwoners daar behoefte aan hadden, Kwamen dan weer helemaal relax en ontspannen terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan ligt dat vast aan mijn leeftijd
niet dat het geen onderwerp zou zijn, maar het gebruik ervan.
Ik heb die leeftijd ook, maar ik vind ook dat je het gewoon kan melden als je drugs hebt gebruikt, ik denk eerlijk gezegd dat het een persoonlijk dingetje is.quote:
ja ik had begrepen dat ze in dgk ook sos kregen. maar dan nog, ik blijf het vreemd vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
In een andere rls Utopia kregen ze nog wel eens wat van de Febo als de inwoners daar behoefte aan hadden, Kwamen dan weer helemaal relax en ontspannen terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoey kan er ook wat van. En dat is dan in het andere kamp. Dus misschien durft niemand er wat van zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bewoner er een opmerking over horen maken, al was het maar een grapje. Het moet toch ook opvallen als je daar in het huis bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |