Bof jij even. Schalkwijk ligt bij Houten. /flauwquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:39 schreef Ellatjuh het volgende:
Jumbo is uit voorzorg in Haarlem al dicht..
Woon in Schalkwijk...
In het stukje wijk waar ik woon waren geen rellen.
Hoop dat het zo blijft en ik mn auto heel aantref.
Is wel zo makkelijk, moet vroeg werken morgen
lijkt me wat vergezochtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nu hooligans als informeel gezag gaan gedogen, houdt het na vandaag niet op.
Dan ga je naar een situatie waar hooligans gaan beslissen wie wel en niet waar mogen demonstreren en het gevoel dat de politie hen iets verschuldigd is.
Topshow
Nou, dat heb ik totaal nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef theNull het volgende:
Doet me denken denken aan de film "I am legend" als het donker is komen de zombies naar buiten.
Hey we zijn het zowaar nog een keer eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nu hooligans als informeel gezag gaan gedogen, houdt het na vandaag niet op.
Dan ga je naar een situatie waar hooligans gaan beslissen wie wel en niet waar mogen demonstreren en het gevoel dat de politie hen iets verschuldigd is.
Topshow
Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hey we zijn het zowaar nog een keer eens
Behalve dat het drukker dan ooit is 's avonds op straat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Aan diverse oproepen van veel verschillende clubs is juist een grote hereniging te zien. Ongekend, nooit vertoond dit
Dit is in alle opzichten positief.
Dit zijn nogal veel alsen, aannames en psychologie van de koude grond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Topshow
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)ht?context=section-1
Interessant.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit in zon telegramgroep, man man je krijgt er spontaan aids van.
De avond is nog jong...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef mrevil1337 het volgende:
De oproep aan ouders om zijn kinderen thuis te houden lijkt dus effect te hebben het blijft redelijk rustig.
ze gaan ook echt niet voor de politie uit ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn nogal veel alsen, aannames en psychologie van de koude grond.
Vooralsnog heeft het een direct gevolg dat het in veel steden die toch vantevoren werden aangemerkt als mogelijk target voor onrust, nu rustig is.
Bovendien is er echt geen enkele van de ME die straks met enig schuld gevoel zo een hooligan een knuppel in de nek legt als ze bij de volgende wedstrijd zich weer misdragen.
Het is als fok, maar dan 7 jaar terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga er dan niet inzitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.quote:
Woonde ik daar maar was rustiger volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Bof jij even. Schalkwijk ligt bij Houten. /flauw
quote:Rotterdamse politiechef over dreigende rellen: ‘Vanavond drie keer zoveel ME’ers op de been als maandag’
https://www.ad.nl/rotterd(...)ls-maandag~a20456f1/
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)ht?context=section-1
Mij vooral aan la haine heel erg. Alleen staat niet op netfkix dus denk dat de meeste relschoppers em niet eens kennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef theNull het volgende:
Doet me denken denken aan de film "I am legend" als het donker is komen de zombies naar buiten.
Dat is waar, het is ook niet gezegd dat het vanavond op zo'n grote schaal uit de hand gaat lopen als eerdere avonden. Al zou er in één stad al maar worden gereld/geplunderd is dat al triest genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.
Lekker alles naar de tering hebben kunnen slaan, misschien nog het e.e.a. gejat en het is wel weer even genoeg tot de volgende keer dat er een excuus is.
Vertelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, keihard aanpakken die overtreders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.
Ondertussen zijn het wel 100 man bij elkaar, op geen 1.5 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |