wat en vlees is dat rote in de pan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Thomas niet meer in de keuken staat, had dat wel verwacht van hem. .
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en vlees is dat rote in de pan?
Beetje eerlijke verdeling is ook wel leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Maar Michel kan het al en Thomas wilde het leren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje eerlijke verdeling is ook wel leuk
Dan moet Nick maar eens plaats makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar Michel kan het al en Thomas wilde het leren.
Er is toch elke dag een andere kookgast? Tenminste... Ze rouleren wel aardig daarzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie laatste dagen wat variatie ja, dus hopelijk zetten ze dat doorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Er is toch elke dag een andere kookgast? Tenminste... Ze rouleren wel aardig daarzo
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Lol, da's een goeie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.
Ik ben geen kok zoals Nick.quote:
Ja af en toe een ander en dan zonder Nick, gewoon eens zien wat zij ervan bakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Thomas is een goeie knul.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.
Ik doe eerst apart rullen en even bakken voor de maillard-reactiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik ben geen kok zoals Nick.
Maar is het niet de bedoeling dat je het gehakt eerst apart gaart / bakt, ipv alles gelijk te mengen en alles te "koken"?
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Nick een kookles heeft overgeslagenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik doe eerst apart rullen en even bakken voor de maillard-reactieen dan uit de pan en dan de groenten roerbakken, daarna weer samen, afhankelijk van het gerecht dan.
21.30 uur RTL5 / VIERquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk maken ze de bekendmaking niet te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |