wat en vlees is dat rote in de pan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Thomas niet meer in de keuken staat, had dat wel verwacht van hem. .
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en vlees is dat rote in de pan?
Beetje eerlijke verdeling is ook wel leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Maar Michel kan het al en Thomas wilde het leren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje eerlijke verdeling is ook wel leuk
Dan moet Nick maar eens plaats makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar Michel kan het al en Thomas wilde het leren.
Er is toch elke dag een andere kookgast? Tenminste... Ze rouleren wel aardig daarzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie laatste dagen wat variatie ja, dus hopelijk zetten ze dat doorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Er is toch elke dag een andere kookgast? Tenminste... Ze rouleren wel aardig daarzo
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Lol, da's een goeie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.
Ik ben geen kok zoals Nick.quote:
Ja af en toe een ander en dan zonder Nick, gewoon eens zien wat zij ervan bakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Thomas is een goeie knul.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is zo lui, als hij moet huilen huilt-ie uit één oog.
Ik doe eerst apart rullen en even bakken voor de maillard-reactiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik ben geen kok zoals Nick.
Maar is het niet de bedoeling dat je het gehakt eerst apart gaart / bakt, ipv alles gelijk te mengen en alles te "koken"?
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Nick een kookles heeft overgeslagenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik doe eerst apart rullen en even bakken voor de maillard-reactieen dan uit de pan en dan de groenten roerbakken, daarna weer samen, afhankelijk van het gerecht dan.
21.30 uur RTL5 / VIERquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk maken ze de bekendmaking niet te laat.
Als je te snel groenten met veel vocht erin erbij doet dan gaat het inderdaad koken en krijg je heel andere smaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Nick een kookles heeft overgeslagen
Eerst op tv, daarna gaan ze het bekend maken bij de bewonersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wordt het tegelijkertijd voor ons bekend gemaakt via de uitzending? Ik weet het even niet meer..
Thanks! Ik heb er echt zin in!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Eerst op tv, daarna gaan ze het bekend maken bij de bewoners
Daan isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik in het vorige topic wil reageren en er is al een nieuwe geopend dan kan dat niet, dus bij deze
Daan haar pens ? wat een minderwaardig woord, en welke pens, Daan heeft goed figuur voor haar leeftijd en 3 kids gebaard. deze opmerking slaat nergens op. en elke vrouw zelfs een supermodel, klaagt over haar lichaam, dus ja misschien zegt daan wel eens dat ze een dikke kont heeft, maar mijn vrouw zegt dat alle vrouwen dat zeggen, want dan willen ze eigenlijk een compliment.
Bedoel voor de bewonersquote:
Of braden, of koken...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja af en toe een ander en dan zonder Nick, gewoon eens zien wat zij ervan bakken.
Na 22.30 uur pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk maken ze de bekendmaking niet te laat.
En toen? Een te krap jurkje gekocht? Lolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik in het vorige topic wil reageren en er is al een nieuwe geopend dan kan dat niet, dus bij deze
Daan haar pens ? wat een minderwaardig woord, en welke pens, Daan heeft goed figuur voor haar leeftijd en 3 kids gebaard. deze opmerking slaat nergens op. en elke vrouw zelfs een supermodel, klaagt over haar lichaam, dus ja misschien zegt daan wel eens dat ze een dikke kont heeft, maar mijn vrouw zegt dat alle vrouwen dat zeggen, want dan willen ze eigenlijk een compliment.
nou ik zou hem wel binnen laten hoorquote:
waar in ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik zou hem wel binnen laten hoor
Nouquote:
Ik doe mee !!quote:
kijk deze pollquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De bookmakers nemen geen spel meer aan op BB.
Ik denk dat ze bang zijn dat de liability een beetje te hoog gaat worden.
Geen wonder ook als je 9/1 Liese geeft en 12/1 Jill.![]()
[ afbeelding ]
We doen hier niet aan negativiteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |