Ik verwacht vanavond een item op Shownieuws hoe dapper Dave Roelvink zich hiermee opstelt, en wat voor een goed voorbeeld hij hiermee geeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit dus, alleen maar omdat hij er zelf beter van werd. En nu doet ie huilie huilie
dat kan de politie ook gewoon doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toch heb ik het angstvallige idee dat dit pas ophoud als 1 van de groepen echte spierballen laat zien en de andere groep terugdeinst. Want voor nu laait het alleen maar op omdat ze hun doelen halen.
Maar helaas wonen we in Nederland, en daar draaien we oorzaak en gevolg nogal eens om. Het is de schuld van de politie, die ook nog eens teveel geweld gebruikt!!!111quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan de politie ook gewoon doen
schiet er maar een paar dood zou ik haast zeggen
Natuurlijk dat hele bekend nederland hangt aan elkaar van elkaar uitnodigen veren in de reet steken om vervolgen uurtje factuurtje te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond een item op Shownieuws hoe dapper Dave Roelvink zich hiermee opstelt, en wat voor een goed voorbeeld hij hiermee geeft.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Vasilevski het volgende:
Fractievoorzitter BIJ1 Amsterdam:
[ twitter ]
[ twitter ]
Over zwart-witdiscussie gesproken, jezus.
Papa had toch gezegd dat hij naar huis moest komen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond een item op Shownieuws hoe dapper Dave Roelvink zich hiermee opstelt, en wat voor een goed voorbeeld hij hiermee geeft.
In ieder geval t/m 9 februari zo'n enkelband om, want opsluiten zal wel te lastig zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:40 schreef Momo het volgende:
Ben benieuw trouwens wat er met de relschoppers gebeurd die ze wel te pakken hebben. Taakstraf vooral? Alle gemeentetuinen straks helemaal netjes in de komende weken?
Het straattuig word zo verdeeld dat ze moe worden van de mobilisaties terwijl justite met evt hulp van defensie de ergsten weten op te pakken en het uiteindelijk uitkomt op een paar wijken waar er altijd oproer is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toch heb ik het angstvallige idee dat dit pas ophoud als 1 van de groepen echte spierballen laat zien en de andere groep terugdeinst. Want voor nu laait het alleen maar op omdat ze hun doelen halen.
Ow meeeen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
ja die discussie komt sowieso wel, als het straks een beetje klaar isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Natuurlijk dat hele bekend nederland hangt aan elkaar van elkaar uitnodigen veren in de reet steken om vervolgen uurtje factuurtje te doen
Racisme in zijn puurste vorm.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat werkt zo niet, die ratten zijn veel sneller dan de politie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het straattuig word zo verdeeld dat ze moe worden van de mobilisaties terwijl justite met evt hulp van defensie de ergsten weten op te pakken en het uiteindelijk uitkomt op een paar wijken waar er altijd oproer is.
Aan elke enkel een, en dan een ketting ertussen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
In ieder geval t/m 9 februari zo'n enkelband om, want opsluiten zal wel te lastig zijn.
Ja zeker. Petje af daarvoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
Ok, dit is wel enigszins geniaal:
https://www.ad.nl/friesla(...)n-200-euro~abb3ef7b/
Ik heb gisteravond aanschouwd hoe een politieagent een rat succesvol heeft achtervolgd tot zijn huis. Niet veel later werd hij afgevoerd uit zijn huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, die ratten zijn veel sneller dan de politie.
Maar omdat de ratten ongelijk hebben, zitten ze in een spreekwoordelijke val. Ze kunnen dit 3-4 daagjes volhouden, daarna zijn ze vogelvrij en worden ze de volgende dag wakker met een vriendelijk verzoek om mee te komen naar het bureau omdat ze op een tigtal facebook filmpjes te zien zouden zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, die ratten zijn veel sneller dan de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |