Mooi, dan begrijp je ook dat het geen probleem zou zijn als haar test "false positive" zou uitvallen.quote:
Dit. Maar dat is nu aangepast.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bijna, topicnummers worden automatisch opgehoogd, dus dit is eigenlijk #232.
Oeps dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bijna, topicnummers worden automatisch opgehoogd, dus dit is eigenlijk #232.
Is het goed? Ik wist het niet van het nummer.quote:
Ja, het is helemaal goed zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het goed? Ik wist het niet van het nummer.
Dus, beter voorkomen dan genezen. Dank je Michel voor de wijze les.quote:Oorzaken
Een liesbreuk heeft niet altijd een duidelijke oorzaak.
Meestal ontstaat ze geleidelijk, vermoedelijk omdat de buikwand verzwakt of uitgerekt is. Mogelijke oorzaken hiervan zijn:
erfelijke aanleg;
of langdurige drukverhogingen in de buikholte, bijvoorbeeld omdat:
je lichaamsgewicht toenam;
je veel hoest;
je regelmatig zware lasten tilt;
of je vaak hard perst bij het urineren of de ontlasting.
Nat zit in het bad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waar is snapje, ik mis haar wel.
Ik denk dat ze uit zichzelf gaat opstappen als het zo doorgaat snapje
hou op met deze mistquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:04 schreef 20100 het volgende:
0 respect voor Liese
in deze tijd dat we alle zorgkundigen keihard nodig hebben besluit zij om wat uit haar neus te eten in het BB huis
Weten we vanavond pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
Goedemiddag is er al bekend wie er genomineerd zijn
Grapje, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
ja joh ..flikker de meuk in een vaasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
Ook geen idee, naar aanleiding van uitlatingen van de bewoners?quote:
Oosterse lipjensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De Sashimi van Michel
[ afbeelding ]
Ik vermoed Boer Els en Patrick.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook geen idee, naar aanleiding van uitlatingen van de bewoners?
Scheutje cola bij de bacardi en drinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi breezertje in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Michel heeft heel veel ingangen
om om Tomorrow land te komen
dan weet u dat
achteringang, zij ingang ,vooringang
Michel kan dat ..
..
hij heeft heel veel kontnectiesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.
Nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.
Niets houdt je tegen om jezelf als vrijwilliger aan te bieden he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:04 schreef 20100 het volgende:
0 respect voor Liese
in deze tijd dat we alle zorgkundigen keihard nodig hebben besluit zij om wat uit haar neus te eten in het BB huis
Dat was eerst met Liese en Ziko.quote:
laat de troll gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen om jezelf als vrijwilliger aan te bieden he?
en Topper ,wat ben ik blijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Michel hoopt dat deze goeie sfeet blijft
ook nadat de nominaties bekend worden
vorige week viel het stil na de bekendmaking
Michel is benieuwd hoe er is genomineerd
hoe hij in de groep staat
of hij mischien iets fout doet
Liese ; gewoon een sterke speler he
Arena Boulevard. Daar is 's avonds normaal gesproken niemand. En ver van het centrumquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is het BB huis ver verwijderd van alle rellen?
Of gaat er een moment komen dat ze er wat van gaan merken / horen ?
Een steen in de tuin of zo?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is het BB huis ver verwijderd van alle rellen?
Of gaat er een moment komen dat ze er wat van gaan merken / horen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |