Mooi, dan begrijp je ook dat het geen probleem zou zijn als haar test "false positive" zou uitvallen.quote:
Dit. Maar dat is nu aangepast.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bijna, topicnummers worden automatisch opgehoogd, dus dit is eigenlijk #232.
Oeps dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bijna, topicnummers worden automatisch opgehoogd, dus dit is eigenlijk #232.
Is het goed? Ik wist het niet van het nummer.quote:
Ja, het is helemaal goed zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het goed? Ik wist het niet van het nummer.
Dus, beter voorkomen dan genezen. Dank je Michel voor de wijze les.quote:Oorzaken
Een liesbreuk heeft niet altijd een duidelijke oorzaak.
Meestal ontstaat ze geleidelijk, vermoedelijk omdat de buikwand verzwakt of uitgerekt is. Mogelijke oorzaken hiervan zijn:
erfelijke aanleg;
of langdurige drukverhogingen in de buikholte, bijvoorbeeld omdat:
je lichaamsgewicht toenam;
je veel hoest;
je regelmatig zware lasten tilt;
of je vaak hard perst bij het urineren of de ontlasting.
Nat zit in het bad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waar is snapje, ik mis haar wel.
Ik denk dat ze uit zichzelf gaat opstappen als het zo doorgaat snapje
hou op met deze mistquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:04 schreef 20100 het volgende:
0 respect voor Liese
in deze tijd dat we alle zorgkundigen keihard nodig hebben besluit zij om wat uit haar neus te eten in het BB huis
Weten we vanavond pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
Goedemiddag is er al bekend wie er genomineerd zijn
Grapje, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
ja joh ..flikker de meuk in een vaasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
Ook geen idee, naar aanleiding van uitlatingen van de bewoners?quote:
Oosterse lipjensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De Sashimi van Michel
[ afbeelding ]
Ik vermoed Boer Els en Patrick.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook geen idee, naar aanleiding van uitlatingen van de bewoners?
Scheutje cola bij de bacardi en drinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Een "bacardi cola".
Ik heb bacardi breezertje in huis, en cola.
Gewoon mengen en klaar?
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Michel heeft heel veel ingangen
om om Tomorrow land te komen
dan weet u dat
achteringang, zij ingang ,vooringang
Michel kan dat ..
..
hij heeft heel veel kontnectiesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.
Nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt hij ook veel gebruik van zijn achteringang, die normaal als uitgang dient zeg maar.
Niets houdt je tegen om jezelf als vrijwilliger aan te bieden he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:04 schreef 20100 het volgende:
0 respect voor Liese
in deze tijd dat we alle zorgkundigen keihard nodig hebben besluit zij om wat uit haar neus te eten in het BB huis
Dat was eerst met Liese en Ziko.quote:
laat de troll gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen om jezelf als vrijwilliger aan te bieden he?
en Topper ,wat ben ik blijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Michel hoopt dat deze goeie sfeet blijft
ook nadat de nominaties bekend worden
vorige week viel het stil na de bekendmaking
Michel is benieuwd hoe er is genomineerd
hoe hij in de groep staat
of hij mischien iets fout doet
Liese ; gewoon een sterke speler he
Arena Boulevard. Daar is 's avonds normaal gesproken niemand. En ver van het centrumquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is het BB huis ver verwijderd van alle rellen?
Of gaat er een moment komen dat ze er wat van gaan merken / horen ?
Een steen in de tuin of zo?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eerder politie / ambulances die een hele avond voorbij komen rijden. Dan gaan ze wel opschrikken denk ikquote:
Zit je dan als Zoef thuis te kijken....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jaja die Michel ziet haar denk echt wel zitten. Romance!
BB huis staat bij de Arena, dus een behoorlijk eind van het centrum.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Op social media gaan berichten rond die oproepen om dinsdagavond te demonstreren en te ‘rellen’. In de oproep worden mensen gevraagd om dinsdag om 20 uur naar station Bijlmer ArenA te komen. Deze demonstraties zouden dan moeten volgen op de rellen en plunderingen die eerder plaatsvonden in onder andere delen van Amsterdam en Nederland.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB huis staat bij de Arena, dus een behoorlijk eind van het centrum.
gaat niks wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het gaat nog iets worden tussen Michel en Julie, let maar eens op.
Romances groeien meestal onderhuids tussen mensen waar je het het minst van verwacht
mocht daar wat los gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB huis staat bij de Arena, dus een behoorlijk eind van het centrum.
Ook geen sponsordeal met Patrick zijn fietsenwinkel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef aswesleep het volgende:
Toch geen sponsordeal met Nike blijkbaar. Zoey heeft haar Nike kleding moeten afgeven.
Volgens mij heeft ze wel een deal met een lingerie merk. Te preuts om dat te promoten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef aswesleep het volgende:
Toch geen sponsordeal met Nike blijkbaar. Zoey heeft haar Nike kleding moeten afgeven.
Ai ... da's andere koek. Hemelsbreed een kilometer volgens Maps.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:41 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Op social media gaan berichten rond die oproepen om dinsdagavond te demonstreren en te ‘rellen’. In de oproep worden mensen gevraagd om dinsdag om 20 uur naar station Bijlmer ArenA te komen. Deze demonstraties zouden dan moeten volgen op de rellen en plunderingen die eerder plaatsvonden in onder andere delen van Amsterdam en Nederland.
https://zuidoostenmeer.nl(...)ot-oproep-te-rellen/
nike is genoeg in beeld geweest imoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef aswesleep het volgende:
Was leuk geweest om dat op te zien bloeien, maar heelaass..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel en Liese hebben veel gemeen. Houden allebij van avontuur en reizen. Zijn sportief en relaxed. Bezoeken graag festivals.
Jammer dat ze bezet is.
je beschrijft ongeveer 90% van de twintigersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel en Liese hebben veel gemeen. Houden allebij van avontuur en reizen. Zijn sportief en relaxed. Bezoeken graag festivals.
Jammer dat ze bezet is.
Misschien als het in de buurt van de ArenA mis gaat. Of op de ArenA Boulevard (MediaMarkt, ed.)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Na gisteren zal er vast sneller en harder opgetreden worden, gebied van de Arena is bekend terrein voor de MEquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien als het in de buurt van de ArenA mis gaat. Of op de ArenA Boulevard (MediaMarkt, ed.)
Kans lijkt me vrij klein, maar je weet het maar nooit. Zelfs de Zeeman werd geplunderd
Das waar. Er wordt daar ook regelmatig geoefend. Maar ging erom of ze het in huis zouden kunnen merkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Na gisteren zal er vast sneller en harder opgetreden worden, gebied van de Arena is bekend terrein voor de ME
lees je dmquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Das waar. Er wordt daar ook regelmatig geoefend. Maar ging erom of ze het in huis zouden kunnen merken
Ow, zeker weten, dat horen ze wel als ze in de tuin staanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Das waar. Er wordt daar ook regelmatig geoefend. Maar ging erom of ze het in huis zouden kunnen merken
Nathalie kan wel een beetje traangas gebruiken, goed voor de traantjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow, zeker weten, dat horen ze wel als ze in de tuin staan
Aangereden tijdens het wielrennen denk ik. Heeft hij ook iets over verteld tijdens dat spelletje met die leugens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft ook wel wat meegemaakt. Heeft heel lang moeten revalideren, kon lange tijd niet lopen. Ik heb niet helemaal kunnen volgen wat de oorzaak was.
hoezo niet,knoflok moet bij elke salatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef Ebinas het volgende:
Zullen ze ook knoflook hebben, wat denken jullie?![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me veiliger in de auto dan op de fiets. Als ik al zo vaak iets zou hebben aangereden met de fiets zoals ik met de auto wat aanrijd, dan was ik nu al hartstikke doodquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Aangereden tijdens het wielrennen denk ik. Heeft hij ook iets over verteld tijdens dat spelletje met die leugens.
Is lekker, maar heb je gezien hoeveel bollen er wel niet liggen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo niet,knoflok moet bij elke salat
Zeeman geplunderd ? Die plunderaars moeten wel echt wanhopig geweest zijn !quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien als het in de buurt van de ArenA mis gaat. Of op de ArenA Boulevard (MediaMarkt, ed.)
Kans lijkt me vrij klein, maar je weet het maar nooit. Zelfs de Zeeman werd geplunderd
De zeeman is best een goeie winkel hoor. Haal er grootste deel van m'n spullenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeeman geplunderd ? Die plunderaars moeten wel echt wanhopig geweest zijn !
Het wil nog niet echt lukken, de sfeer is er niet super. Heeft wel net een uur met Daan in de sauna gelegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Kefke04 het volgende:
die bounding met Naomie in de slangentub baart me zorgen, of ze moest de Daan techniek toepassen
Volgens mij hebben ze iets bedacht dat ze af en toe bij de andere groep moeten gaan zitten. En Naomi is gewoon aardig, dus interesseert zich voor mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Kefke04 het volgende:
die bounding met Naomie in de slangentub baart me zorgen, of ze moest de Daan techniek toepassen
word er nog gevoetbald want als Ajax dan eventueel thuis speelt zou het kunnen dat ze het vuurwerk wel horen enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik zie geen publiek bij de wedstrijd toegelaten worden dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
word er nog gevoetbald want als Ajax dan eventueel thuis speelt zou het kunnen dat ze het vuurwerk wel horen enzo
Ja, ze krijgt hetzelfde model als Thomas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:10 schreef aswesleep het volgende:
Gaat Jowi het kapsel van Nathalie aanvallen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jowi gaat Kim Jong Un een zusje geven
Ofwel het is HEEL donker in het BB huis.... of je gifje doet het niet (bij mij).quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:09 schreef MissyZ het volgende:
Els en Daan schijnen op hun benen blauwe plekken te hebben. Ik gok omdat hun ellebogen altijd op die benen leunen, als ze nadenken....
Gevaarlijke baan, zus van KJU zijn..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Moest ze de knoop doorhakkenquote:16:30
Er is een gelijke stand bij het nomineren. Huismeester Liese wordt naar de DBK geroepen door Big Brother!
Schijnt dat als je Daan wil cappen het gifje zwart word.........quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ofwel het is HEEL donker in het BB huis.... of je gifje doet het niet (bij mij).
Ze moest kiezen, en mocht er verder niets over zeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest ze de knoop doorhakken? Of moest iedereen naar de DBK?
Komt door haar duistere gedachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Schijnt dat als je Daan wil cappen het gifje zwart word.........
Doorligplekken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom klaagt iedereen in het BB huis over blauwe plekken? Vin het toch vreemd, iets in het voedsel?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moest kiezen, en mocht er verder niets over zeggen.
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Sowieso wordt deze hele nominatieronde een stuk draaglijker dan die van vorige week.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks koos ze voor Nathalie. De afspraak was echter niet nomineren, niet dat ze moest kiezen tussen 2 personen voor een nominatie
Hopelijk is het zo gelopen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
"Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar" uitschakelen op Chrome, had dit ook en sinds dien werkt het bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:19 schreef MissyZ het volgende:
Zowel een gif als een plaatje verschijnen nu zwart.
De ziel is uit BB of er is een Gyazo storing?
Tips welkom.
Zal weer eens niet.......quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
test ... lijkt aan jouw kant te liggen @:missyz
Ik zal dit bekijken maar ik cap hem terwijl ik Chrome draai, maar Gyazo opent dan in Edge.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar" uitschakelen op Chrome, had dit ook en sinds dien werkt het bij mij
nee maar fside kan er wel naartoe gaan hequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie geen publiek bij de wedstrijd toegelaten worden dit seizoen.
Laat mij in dat huis en vuurwerk verzekerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Voor volgende editie moet iemand van het forum zich inschrijven en dan gaan we massaal op hem / haar stemmen. En dan moet je wel iemand spelen die heel irritant is snapje
Gaaa danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat mij in dat huis en vuurwerk verzekerd.
Ow ik bedenk me net. We moeten snapje Big Brother doen winnen, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Voor volgende editie moet iemand van het forum zich inschrijven en dan gaan we massaal op hem / haar stemmen. En dan moet je wel iemand spelen die heel irritant is snapje
En dat weten ze.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Dat gesprek onder de douche is totaal onverstaanbaar
We hadden die kans met Rene, maar die hebben we eruit gestemd ....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ow ik bedenk me net. We moeten snapje Big Brother doen winnen, dat is ongeveer hetzelfde.
adblocker uitzetten op de streamsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:19 schreef MissyZ het volgende:
Zowel een gif als een plaatje verschijnen nu zwart.
De ziel is uit BB of er is een Gyazo storing?
Tips welkom.
Je wilt wel heel graag dat er gedonder bij het BB-huis komt....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Eerder politie / ambulances die een hele avond voorbij komen rijden. Dan gaan ze wel opschrikken denk ik
en er word niets van gezegdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Dat gesprek onder de douche is totaal onverstaanbaar
Krijgen jullie ads tijdens de streams? Hier enkel vlak ervoor bij het inladen.quote:
hier ok alleen voor het inladen, niet tijdensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Krijgen jullie ads tijdens de streams? Hier enkel vlak ervoor bij het inladen.
Ja belachelijk zeg..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Je wilt wel heel graag dat er gedonder bij het BB-huis komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |