quote:LIVE | Opnieuw rellen in veel steden: politie doelwit van geweld, winkels geplunderd
In verschillende plaatsen in Nederland zijn maandagavond opnieuw rellen uitgebroken. Vooral in Rotterdam-Zuid ging het mis. Daar zoekt een groep van honderden relschoppers bewust de confrontatie op met de politie. De groep bekogelt de agenten met stenen en vuurwerken en vernielen bushokjes. Burgemeester Aboutaleb heeft een noodbevel afgekondigd. Ook in andere plaatsen ging het mis, waaronder in Amsterdam, Alphen, Den Haag, Amersfoort en in het Brabantse Helmond. Volg alle ontwikkelingen in dit liveblog.
ZIE LIVEBLOG BIJ BRON
https://www.ad.nl/binnenl(...)geplunderd~aa5ac12f/
Deze had zo in Probleemwijken gekundquote:Op maandag 25 januari 2021 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar zijn de hulptroepen al hoor
[ twitter ]
koekwaus nuquote:
die vrouw nu op omroep Brabant presenteert echt elke show op die zenderquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:22 schreef RipCity het volgende:
D
[..]
die vrouw nu op omroep Brabant presenteert echt elke show op die zender
Meer dan de tokkies. De moedige strijd tegen het voetvolk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar slaat dat #wijzijnmetmeer nou eigenlijk op
[ twitter ]
Nogal wiedes dat 'wij' met meer zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer dan de tokkies. De moedige strijd tegen het voetvolk.
Wat doet die ME'er nou rond 9:14, ging hij iemands autoruit slopenquote:
Was toch fake?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:24 schreef nils7 het volgende:
Omroep Brabant gaat live vanwege het Jeroen Bosch ziekenhuis om 23:30
Normies vs. wappiesquote:Op maandag 25 januari 2021 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar slaat dat #wijzijnmetmeer nou eigenlijk op
[ twitter ]
Schindler's list memes (net als remixes van de soundtrack) zijn al slecht, maar de film niet kennen is nog ergerquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef tralalala het volgende:
We hadden bij de eerste golf al de bruggen over de grote rivieren op moeten blazen.
Ja, rond 8:00 trapt hij eerst een deuk. Die jongen kijkt naar zijn portier en wordt kennelijk boos en toen ging zijn voorruit aan diggelenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:24 schreef alilami het volgende:
[..]
Wat doet die ME'er nou rond 9:14, ging hij iemands autoruit slopen
Die eigenaar is Rob Slangen en van zijn FB afgaande is hij vrij anti politie en anti corona dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er iets vooraf is gegaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Onbevestigd, maar heel bijzonder als dit waar is.
Het verschil is dat de boeren ook tanks haddenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Toch apart. Als de boeren gaan protesteren staat het leger van te voren paraat.
Deze rellen zijn van te voren massaal aangekondigd. Waar is het leger nu?
Klokje meenemen als protest tegen de avondklok of zoiets...zo sneu voor die mensen...quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar sta je dan
[ twitter ]
Ziekmakend.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar sta je dan
[ twitter ]
Ja laten we vooral dit soort debielen hun zin geven. Als mensen zich niet aan regels houden gaan we ze gewoon opheffen. (lol)quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Is het niet gewoon handiger om de absurde avondklok op te heffen i.p.v. dit collectieve circus vol te blijven houden?
Om te gierenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het verschil is dat de boeren ook tanks hadden
Aha ach so.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja laten we vooral zwichten voor het tuig.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Is het niet gewoon handiger om de absurde avondklok op te heffen i.p.v. dit collectieve circus vol te blijven houden?
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar sta je dan
[ twitter ]
Juist nu moet je genadeloos zijn. Circus of niet, het gezag van de overheid is meer waard.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Er is maar een ding wat ze begrijpen en dat is dit keihard de kop indrukken. Lange lat erover en rubber kogels.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:22 schreef Ixnay het volgende:
Er zijn politici die denken dat het een goed plan is om nu de touwtjes NOG strakker te trekken en ze denken dat het dan rustiger wordt.
![]()
Neequote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Ja, goed plan. Dan weet je in elk geval zeker wat Tokkie Nederland gaat doen de volgende keer dat ze het ergens niet mee eens zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Seems legit.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah ja, ben het niet eens met belastingsaftrek van m'n loon. Even een steen gooien op straat dan verdwijnt het vanzelf wel!
Omdat het JBZ vlakbij een achterstandswijk ligtquote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Blijkbaar wel onrustig op die plek
https://www.omroepbrabant.nl/tv
Wow!quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar sta je dan
[ twitter ]
Nu heb je me overtuigdquote:Op maandag 25 januari 2021 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah ja, ben het niet eens met belastingsaftrek van m'n loon. Even een steen gooien op straat dan verdwijnt het vanzelf wel!
Wel vreemd dat je een juwelierszaak niet beschermt met een metalen luifel als je gaat sluiten.quote:
Ja dan vraag je er eigenlijk ook wel om.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je een juwelierszaak niet beschermt met een metalen luifel als je gaat sluiten.
Idd, maar vast te duur voor die kleine zaakjes.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je een juwelierszaak niet beschermt met een metalen luifel als je gaat sluiten.
Echt duur spul zal standaard toch wel in een kluis of elders opgeslagen liggenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het echt duur spul is dan zijn de sierraden eventueel te herkennen toch?
Ik heb een aanvraag ingediend bij Biden dat als hij de muur van trump weer afbreekt wij hem voor een prikkie willen overnemen. Past prima op de lijn Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Eindhovenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef tralalala het volgende:
We hadden bij de eerste golf al de bruggen over de grote rivieren op moeten blazen.
Ja daarom zijn ze een week van tevoren al opgestapt, zodat ze dat nu niet meer hoeven te doenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Waren de politici nu werkelijk zo naīef dat ze dachten dat er met een avondklok geen rellen zouden zijn ?
Zie die Jorritsma 'geschokt' zijn bij Jinek dan....
Wanneer je als burgemeester niet snapt dat heel veel jongeren al maandenlang tot het bot gefrustreerd zijn door de draconische en buitenproportionele coronamaatregelen, dan ben je ongeschikt voor je ambt
De politici hadden moeten aanvoelen dat de avondklok de lont in het kruidvat was
De geest is uit fles nu, die krijg je er echt niet meer zomaar in
Weken/maandenlang hard optreden hierna gaat de situatie er echt niet beter opmaken
Voor morgen vrees ik voor de steden zonder BVO.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef aTypisch het volgende:
wel triest dat voetbalsupporters hun stad moeten beschermen
Dit gedrag van de politie lijkt het draagvlak voor de maatregelen wederom geen goed te doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
het is rotterdam zuid, alleen van dat koelie goud daar manquote:Op maandag 25 januari 2021 23:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Echt duur spul zal standaard toch wel in een kluis of elders opgeslagen liggen
Altijd weer dat argument dat die zielige jongeren al maanden niks te doen hebben. Dit is gewoon rel tuig dat een reden zoekt om te rellen. De jongeren hebben het het minst zwaar deze crisis. Maar goed, ze hebben het zo zwaar, gelukkig kunnen ze nu de winkel van de ondernemer plunderen die het helemaal niet zwaar heeftquote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Waren de politici nu werkelijk zo naīef dat ze dachten dat er met een avondklok geen rellen zouden zijn ?
Wanneer je als burgemeester niet snapt dat heel veel jongeren al maandenlang tot het bot gefrustreerd zijn door de draconische en buitenproportionele coronamaatregelen, dan ben je ongeschikt voor je ambt
De politici hadden moeten aanvoelen dat de avondklok de lont in het kruidvat was
Weken/maandenlang hard optreden hierna gaat de situatie er echt niet beter opmaken
Dat lukt ze toch niet. Dat is onrealistisch.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Juist nu moet je genadeloos zijn. Circus of niet, het gezag van de overheid is meer waard.
neequote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Waar waren de supporters van FC Den Boschquote:Op maandag 25 januari 2021 23:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Voor morgen vrees ik voor de steden zonder BVO.
Ja idd. Ik kijk er helemaal niet raar van op.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Tabak is duur.quote:
Best dikke vlokken hier, maar de sneeuw blijft niet liggenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:34 schreef Uizichtloos het volgende:
Hier nu sneeuwballengevecht in de straat
Een ton is duizend tochquote:
Ik denk dat ze met deze rellen nu het fuikjes opzetten en fietsertjes bekeuren van de 1e avond snel hebben afgeleerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit gedrag van de politie lijkt het draagvlak voor de maatregelen wederom geen goed te doen.
Gewoon thuis, niemand heeft dit zien aankomen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waar waren de supporters van FC Den Bosch
Wat als mensen geen zin hebben om zich te bezinnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee
Als men dan een scheet dwars zit wordt er gereld om hun zin te krijgen.
Dit moet gewoon tot 9 feb en daarna bezinnen.
Den Bosch , omroep Brabant.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef ondeugend het volgende:
Als jullie nou ff zeggen waar hier is?
En de frikandelbroodjesquote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef RipCity het volgende:
Fijn.. Live verslag voor de Jumbo eigenaar.
Geen red bull meer over.
Hier wel! Prima pakje wel. En als dit alle ongeregeldheden zijn in de stad vind ik het mooiquote:Op maandag 25 januari 2021 23:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Best dikke vlokken hier, maar de sneeuw blijft niet liggen
Maar het bier niet. Wat wil je precies zeggen?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Al het varkensvlees liet men liggen in de Jumbo.
Verwarde mensen?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar het bier niet. Wat wil je precies zeggen?
Het is gewoon een logisch gevolg. Je kan er alles van vinden, maar de samenleving beschrijft zichzelf nou eenmaal op deze manier. Dat zie je door heel de geschiedenis.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd weer dat argument dat die zielige jongeren al maanden niks te doen hebben. Dit is gewoon rel tuig dat een reden zoekt om te rellen. De jongeren hebben het het minst zwaar deze crisis. Maar goed, ze hebben het zo zwaar, gelukkig kunnen ze nu de winkel van de ondernemer plunderen die het helemaal niet zwaar heeft
Dat weten we wel, het geweldige grapje is immers al 32x gemaakt in 8 topicsquote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef KennyPowers het volgende:
Ze zat helemaal te trillen Patrick
Halve stad wordt gesloopt, maar even met 10+ de tijd nemen om een ondernemer die zijn zaak wil beschermen te bekeuren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar weet het grootste gedeelte zich wel te gedragen dus geen geldig excuusquote:Op maandag 25 januari 2021 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch gevolg. Je kan er alles van vinden, maar de samenleving beschrijft zichzelf nou eenmaal op deze manier. Dat zie je door heel de geschiedenis.
Het is ook geen excuus. Waarom insinueer je dat?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Blijkbaar weet het grootste gedeelte zich wel te gedragen dus geen geldig excuus
Wie is het 'tuig' in dit geval? Rellende Marokkaantjes, Klaver's haatzaaierij, de NOS, de overheid, het kabinet, Rutte, hooligans, politie die zich misdraagt, dappere vrijheidsstrijders, Urk, willekeurige inwoners van Nederland, een ongestelde Halsema, BLM, Antifa, Willem Engel, de avondklok, Chyna, Trump of Bruls?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja laten we vooral zwichten voor het tuig.
Dit is gewoon rellen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch gevolg. Je kan er alles van vinden, maar de samenleving beschrijft zichzelf nou eenmaal op deze manier. Dat zie je door heel de geschiedenis.
quote:
Ja. Dat weet ik ook wel...quote:Op maandag 25 januari 2021 23:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit is gewoon rellen.
Dit heeft niks met Corona demonstraties te maken..
Treinen rijden allang niet meer geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen lopen op het spoor
Treinen laten rijden zeg ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen lopen op het spoor
Dat is een behoorlijk aantal wagens.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Den Bosch lijkt nog niet onder controle:
[ twitter ]
Nog gewoon even snel een broodje döner halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Den Bosch lijkt nog niet onder controle:
[ twitter ]
Jaquote:Op maandag 25 januari 2021 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wie is het 'tuig' in dit geval? Rellende Marokkaantjes, Klaver's haatzaaierij, de NOS, de overheid, het kabinet, Rutte, hooligans, politie die zich misdraagt, dappere vrijheidsstrijders, Urk, willekeurige inwoners van Nederland, een ongestelde Halsema, BLM, Antifa, Willem Engel, de avondklok, Chyna, Trump of Bruls?
Omdat je het logisch noemt en dat is het dus niet en wel om de reden die ik je gafquote:Op maandag 25 januari 2021 23:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is ook geen excuus. Waarom insinueer je dat?
Wat ging er door u heen toen u de extra uitzending zag?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:44 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA de extra uitzending is afgelopen.
Oude kut media.
en een bros... als het kanquote:Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nog gewoon even snel een broodje döner halen.
Een koud glas cola.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wat ging er door u heen toen u de extra uitzending zag?
Ik ben het me je standpunt eens. Niet dat ik de relschoppers hun zin wil geven. Maar je moet ook niet koppig in je eigen maatregelen gaan geloven. De maatregelen hem simpelweg het effect niet op dit moment. Als we daarmee weer enige rust in de avond en in de samenleving kunnen krijgen dan moeten we dat niet laten.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wie is het 'tuig' in dit geval? Rellende Marokkaantjes, Klaver's haatzaaierij, de NOS, de overheid, het kabinet, Rutte, hooligans, politie die zich misdraagt, dappere vrijheidsstrijders, Urk, willekeurige inwoners van Nederland, een ongestelde Halsema, BLM, Antifa, Willem Engel, de avondklok, Chyna, Trump of Bruls?
het is dat rondtrekkende groepje, morgen zijn ze weer ergens anders en kunnen niet overal tegelijk zijn natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef JDx het volgende:
Ik kan het nog steeds niet echt plaatsen waarom het op sommige plekken zo mis gaat en elders niets aan de hand is.
Er is echt een fractie opgepakt. Die komen echt niet in een keer tot bezinning. En wat moet je anders als de Red Bull op is?quote:
Ik geloof er niks van dat we 10 februari van deze ellende zijn verlost. Dit gaat nog maanden dooretteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tot 10 februari boemelen we voort.
Uhm ja dat gaat dus totaal niet werken want dan vinden ze andere regels ook onzin en gaan ze daar tegen ageren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben het me je standpunt eens. Niet dat ik de relschoppers hun zin wil geven. Maar je moet ook niet koppig in je eigen maatregelen gaan geloven. De maatregelen hem simpelweg het effect niet op dit moment. Als we daarmee weer enige rust in de avond en in de samenleving kunnen krijgen dan moeten we dat niet laten.
We moeten er niet aan voorbijgaan waarvoor de maatregelen er zijn. En dat is niet om te laten zien dat je tegen tuig bent, maar om je volksgezondheid in orde te krijgen. En dan heeft het nu geen zin als we eerlijk zijn.
Koreapop???quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Het meest irritante aan #avondklokrellen vind ik die K-pop debieltjes.
Man man manquote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Van steunen van de protesten tot massale immigratie.
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassende analyse van de FvD zeg. Wie had dit verwacht?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat we 10 februari van deze ellende zijn verlost. Dit gaat nog maanden dooretteren.
Gifjes van Koreaanse mooiboysquote:
Dat is nog nooit gebeurd. Er waren geen rellen toen er na 8 geen alcohol meer mocht worden verkocht. Of toen de blokker, de ikea en de kapsalons dicht gingen. Of toen er maar 2 mensen op bezoek mochten komen. Of toen we mondkapjes moesten dragen in de supermarkt.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm ja dat gaat dus totaal niet werken want dan vinden ze andere regels ook onzin en gaan ze daar tegen ageren.
Bevolkingssamenstelling, intenties (wil je tegenover de ME staan en vuurwerk gooien, dan op een relatief klein gebied geweld of ga je toch meer voor het plunderen), misschien ook het stratenplan van een stad (hoeveel steegjes), aanrijtijd ME, kan het gelijk de kop worden ingedrukt.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef JDx het volgende:
Ik kan het nog steeds niet echt plaatsen waarom het op sommige plekken zo mis gaat en elders niets aan de hand is.
Waaruit blijkt dat? Het blijkt dat dit in ieder geval geen zin en dat er alleen maar meer mensen bij elkaar komen dan voor de avondklok. Nu had ik al wat vraagtekens over het effect van de maatregel, maar nu werkt het zelfs averechts.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm ja dat gaat dus totaal niet werken want dan vinden ze andere regels ook onzin en gaan ze daar tegen ageren.
Nee, die helikopters vliegen daar wel vaker, naast Den Bosch is een laagvlieggebied voor oefeningen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:52 schreef nils7 het volgende:
Mijn excuses over het bericht over het Jeroen Bosch ziekenhuis of ze houden dat expres uit de luwte?
Aangezien het ook op het kabelkrantje van Omroep Brabant voorbij kwam voor de uitzending.
Overigens zijn er wel helicopters van Luchtmachtbasis Gilze Rijen in gezet bij Den Bosch
Ik heb een foto gezien van heel veel politie op het terrein voor het ziekenhuis. Net contact gehad met mijn zoon, welke momenteel aan het werk is in Den Bosch(politie). Hij kon er niet echt iets over zeggen. Er zijn wel een aantal meldingen over geweest, maar ze troffen daar niemand aan. Misschien alleen dreigen geweest?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:52 schreef nils7 het volgende:
Mijn excuses over het bericht over het Jeroen Bosch ziekenhuis of ze houden dat expres uit de luwte?
Aangezien het ook op het kabelkrantje van Omroep Brabant voorbij kwam voor de uitzending.
Overigens zijn er wel helicopters van Luchtmachtbasis Gilze Rijen in gezet bij Den Bosch
Uit 'gezond' verstand? Jij denkt echt dat deze mensen weer netjes hun ding gaan doen als de avondklok wordt afgeschaft? Dan ben je wel een beetje wereldvreemd hoor. De geest is van de fles en die ga je met het terugdraaien van een maatregel er niet weer op krijgen. het gaat ook niet om de avondklok. Het werkt niet averechts, dit is tuig dat anders wel bij iemand thuis zit te chillen en sowieso schijt aan regels heeft.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Het blijkt dat dit in ieder geval geen zin en dat er alleen maar meer mensen bij elkaar komen dan voor de avondklok. Nu had ik al wat vraagtekens over het effect van de maatregel, maar nu werkt het zelfs averechts.
Welnee niemand geeft een kut om niet meer na negenen naar buiten te gaan. Had de avondklok gewisseld met de mondkapjes en het was daarom rellen geworden.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurd. Er waren geen rellen toen er na 8 geen alcohol meer mocht worden verkocht. Of toen de blokker, de ikea en de kapsalons dicht gingen. Of toen er maar 2 mensen op bezoek mochten komen. Of toen we mondkapjes moesten dragen in de supermarkt.
Avondklok is gewoon een maatregel die net iets te ver gaat.
Dat is de olifant in de kamer waar niet over gesproken mag worden op FOK!.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef JDx het volgende:
Dat zijn dan ouders die gewoon geen neuk geven, of anders niks te vertellen hebben over hun kutkoters.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
wat ik mij nou oprecht afvraag. Al die ventjes zijn like 13-20 ofzo
Hebben die geen ouders die gewoon zeggen van yo, je gaat niet naar buiten
Als ik dit thuis probeerde te flikken kon ik kiezen, of thuis blijven of niet meer thuis komen
In bepaalde wijken zouden de ouders ook maar al te graag meegaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
Als ik dit thuis probeerde te flikken kon ik kiezen, of thuis blijven of niet meer thuis komen
ah johquote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
Boo *fucking* hoo.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Wel lekker warm zo met zijn kont dicht bij die brandende auto.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:57 schreef Starhopper het volgende:
Nog een keer de poepende agent
[ afbeelding ]
Er is ook reden dat ze zo zijn geworden...quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
Was die echt serieus aan het schijten? Was ook erg verbaasd tijdens die stream. Andere kerel blijft zowat boven hem hangen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:57 schreef Starhopper het volgende:
Nog een keer de poepende agent
[ afbeelding ]
Voor zulke kutkinderen is de broekriem uitgevonden.. wie niet horen wil die moet maar...quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
Flinke scheet en dat gebouw achter hem is ook weg.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel lekker warm zo met zijn kont dicht bij die brandende auto.
wie had gedacht dat verplicht huisarrest het vuurtje verder zou aanwakkerenquote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is ook reden dat ze zo zijn geworden...
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
Zou er 18 jaar na de dood Steegmans veel veranderd zijn of zijn de kinderen nog altijd voorbestemd, is het nog altijd de wil van god, zijn ze een instrument van god.quote:De moeder van Khalid verklaarde vrijdagavond op de Nederlandse tv dat de gebeurtenissen ,,de wil van God'' zijn. Zij zei ook dat haar zoon is voorbestemd ,,om deze ellende mee te maken''. ,,Mijn zoon is een instrument. Als dat de wil van God is, kunnen we niets doen.''
https://www.standaard.be/cnt/dst28102002_037
Geen ideequote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was die echt serieus aan het schijten? Was ook erg verbaasd tijdens die stream. Andere kerel blijft zowat boven hem hangen.
Uitkeringen korten en de ouders snappen het opeens prima.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef Jimbo het volgende:
De vraag is of de ouders niet weten wat zoonlief al voor corona deed of dat het hun gewoon niet boeit (prinsje kan toch niks verkeerd doen).quote:Op maandag 25 januari 2021 23:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie had gedacht dat verplicht huisarrest het vuurtje verder zou aanwakkeren
Waar maak jij uit op dat die ouders een uitkering trekken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Uitkeringen korten en de ouders snappen het opeens prima.
Misschien dat een hoop relkneusjes islamitische roots hebben, daar zogenaamd trots op zijn, maar dan weer ook te zwak zijn om de verleiding van alcohol te weerstaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die zijn sowieso altijd het meest irritantst.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Het meest irritante aan #avondklokrellen vind ik die K-pop debieltjes.
Nou, als je de Zeeman al gaat plunderen, kom je niet uit het betere milieu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat die ouders een uitkering trekken?
Beter dat ze bij iemand thuis zitten dan de hele maatschappij ontwrichten, maar ik zal wel wereldvreemd zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit 'gezond' verstand? Jij denkt echt dat deze mensen weer netjes hun ding gaan doen als de avondklok wordt afgeschaft? Dan ben je wel een beetje wereldvreemd hoor. De geest is van de fles en die ga je met het terugdraaien van een maatregel er niet weer op krijgen. het gaat ook niet om de avondklok. Het werkt niet averechts, dit is tuig dat anders wel bij iemand thuis zit te chillen en sowieso schijt aan regels heeft.
Volgens Op1 en Jinek waren het vanavond vooral rechts-extremistische groepen en voetbalhooligans.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, als je de Zeeman al gaat plunderen, kom je niet uit het betere milieu.
deze gasten rellen om het rellen, niet vanwege corona. Dat is nu het makkelijke excuus nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Boo *fucking* hoo.
Wat hebben ze het zwaar. Kun je niet eens naar een feestje. Wat errug!
Dus dan ga je winkels slopen, beroven, ziekenhuizen afbreken want dat verbetert de situatie?
Egocentrische asocialen. Meer kan ik er niet van maken. Er zijn andere manieren om je stem te laten horen.
Jij gaat er vanuit dat dit stopt als de maatregel wordt teruggedraaid, ik betwijfel dat. Maar vooral dit soort tuig hun zin geven en je oren laten hangen naar dit soort debielen. Lekker precedent. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beter dat ze bij iemand thuis zitten dan de hele maatschappij ontwrichten, maar ik zal wel wereldvreemd zijn.
Je kan niet altijd frontaal in de aanval gaan. Soms moet je even een stapje terug doen om even te hergroeperen. Want wat is het nut nu om dit in tact te houden + bijbehorende rellen virustechnisch gezien?
Nog meet besmettingen en je land ligt in puin. Maar kan je wel zeggen dat je het tuig hun zin niet hebt gegeven. Tel uit je winst.
En dat is dus gewoon verzonnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens Op1 en Jinek waren het vanavond vooral rechts-extremistische groepen en voetbalhooligans.
Giertanks.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan noem je wat opquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens Op1 en Jinek waren het vanavond vooral rechts-extremistische groepen en voetbalhooligans.
Dan heb jij niet goed opgelet, of je liegt gewoon.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Schroeit meteen de haartjes een beetje weg, dan blijven de tarrels ook niet zo hangen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel lekker warm zo met zijn kont dicht bij die brandende auto.
Bij Jinek is dit echt niet gezegd, leugenaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat dat "kleine" groepje wat het verpest voor de wčl geīntegreerde buitenlander nou eenmaal niet overal tegelijk kan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef JDx het volgende:
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat dat "kleine" groepje wat het verpest voor de wčl geīntegreerde buitenlander nou eenmaal niet overal tegelijk kan zijn.
Daarom dus.
Waarom draagt die dan geen helm...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef maan_man het volgende:
Persfotograaf een kei op zijn schedel: https://nos.nl/video/2366(...)geld-in-haarlem.html. Daar ging het licht uit.
Als het om gefrustreerde jongeren zou gaan stond iedere stad/dorp in de fik. Dit is gewoon reltuig dat mekaar op social media oproept om naar stad x te komen om autos in de fik te steken en te plunderen. Heeft ook totaal niks met een avondklok te maken, maar met een of andere zwakzinnige rage voor totale amoebes.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee. Ik ben anti avondklok maar we kunnen deze mensen niet leren dat zij met dit gedrag hun zin krijgen. Behalve dat is de geest al uit de fles en is er geen garantie dat het afschaffen van de avondklok de rellers zal kalmeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven tijdens de demonstratie, niet tijdens de rellen/plunderingen, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Ja dat waren agenten en de ME.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Hoe noemen ze dat in goed Nederlands? Blaming the victim?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom draagt die dan geen helm...
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Flinke scheet en dat gebouw achter hem is ook weg.
Is dat die gozer die met die steen op z'n kop geraakt is?quote:
Ja daar ga ik van uit. Het is ook na die maatregel gekomen. Verder maak je de relschoppers iets te belangrijk om een spelletje wie heeft de grootste proberen te winnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat dit stopt als de maatregel wordt teruggedraaid, ik betwijfel dat. Maar vooral dit soort tuig hun zin geven en je oren laten hangen naar dit soort debielen. Lekker precedent. Tel uit je winst.
Die heeft ook een plaat voor zijn kop.quote:
Je bent inderdaad een aardige idioot om alleen zonder bescherming die lui te gaan staan filmen. Daar houden ze niet van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat in goed Nederlands? Blaming the victim?
Dan moet je je bril toch echt gaan opzetten,quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb net beelden op het journaal gezien Hans.
Uit rotterdam komt het geluid van wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen part 3? (Urk op zaterdag telt niet.)
Ik ben benieuwd.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Oh, nou ik ga ervan uit van niet. Maar mensen die messen gooien en auto's in de fik steken zullen daar ongetwijfeld meteen mee ophouden als ze weer na 9 uur hun avondwandeling mogen maken. Het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen na talloze maatregelen. Maar goed, agree to disagree want als we daar al zo anders over denken schiet het toch niet op. Het domste wat je in ieder geval kunt doen is dat tuig hun zin geven zodat ze in het vervolg denken dat dit soort gedrag daadwerkelijk tot iets leidt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja daar ga ik van uit. Het is ook na die maatregel gekomen. Verder maak je de relschoppers iets te belangrijk om een spelletje wie heeft de grootste proberen te winnen.
Het heeft dan ook niet te maken met je oren laten hangen. Maar meer dat het niet de juiste effect heeft op het virus en onze maatschappij. Daar hecht ik meer waarde aan.
Daarnaast is het een vrij makkelijk maatregel die je kan “proberen”. Heb ik inderdaad ongelijk dan kan je heel snel omschakelen naar een plan b. Andersom kan dat niet.
Het heeft er alles mee te maken, maar ook niks. Het heeft er mee te maken voor de groep die protesteert. Dan breekt er geweld uit en gaat iedereen elkaar na-apen, en dan heeft het op zich niks meer te maken met corona. Maar dan is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:10 schreef havanagila het volgende:
[..]
Als het om gefrustreerde jongeren zou gaan stond iedere stad/dorp in de fik. Dit is gewoon reltuig dat mekaar op social media oproept om naar stad x te komen om autos in de fik te steken en te plunderen. Heeft ook totaal niks met een avondklok te maken.
Uiteraard maar hier mag een andere mening gelukkig nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, nou ik ga ervan uit van niet. Maar mensen die messen gooien en auto's in de fik steken zullen daar ongetwijfeld meteen mee ophouden als ze weer na 9 uur hun avondwandeling mogen maken. Het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen na talloze maatregelen. Maar goed, agree to disagree want als we daar al zo anders over denken schiet het toch niet op.
Welke plaats?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Auto in de fik 2 straten verderop stelletje lafaards
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Auto in de fik 2 straten verderop stelletje lafaards
Ja maar wie moeten er nu vol houden?quote:
Ik ben niet achterlijk, ik zag witte rellende jongeren met stenen gooien, en op andere beelden zag ik wel getinte jongeren? Waarom is dat zo belangrijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan moet je je bril toch echt gaan opzetten,
Kat en muis vrees ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja maar wie moeten er nu vol houden?
Natuurlijk, ik probeer er ook op een normale manier mee om te gaan. Jij ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uiteraard maar hier mag een andere mening gelukkig nog wel. Fijne avond.
Aan die kop te zien, kan hij er vannacht weer vier keer uit, vanwege de kids.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.
Volharden in een maatregel die schade aanricht op allerlei niveaus enkel om een bepaalde groep hun zin niet te geven terwijl de 'geest toch al uit de fles is' en de maatregel in kwestie de directe aanleiding vormt, lijkt mij niet echt het gewenste resultaat te gaan leveren?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:11 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee. Ik ben anti avondklok maar we kunnen deze mensen niet leren dat zij met dit gedrag hun zin krijgen. Behalve dat is de geest al uit de fles en is er geen garantie dat het afschaffen van de avondklok de rellers zal kalmeren.
Is sowieso een tweet van gisteren, vanavond ligt hij vroeg onder de wol. Of zijn er bepaalde aspecten van de relschoppers die politiek niet zo welgevallig zijn als gisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.
Niet inzien dat dit geen "echte" rellen zijn als gevolg van onderdrukking door de staat, politiegeweld of coronamaatregelen..... terwijl je op letterlijk geen enkel filmpje van plunderen ook maar iemand "avondklok" hoort zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik steek geen kop in het zand, ik reageerde op iemand die alle rellen op het bordje van de 'buitenlanders' legde. In Rotterdam en Haarlem was het duidelijk wie de problemen aan het veroorzaken waren, in Den Bosch zag ik een gemeleerd gezelschap. Waarom moet dit nu gedraaid worden tot een eenkennig buitenlandersprobleem?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Klopt.
In Amsterdam en Eindhoven gister waren voornamelijk hooligans en rechtsextremistische groeperingen.
Op Urk wat opgeschoten inteelt jeugd.
De plunderingen en rellen van gisteravond en vanavond heb ik in alle filmpjes niemand gehoord die normaal ABN sprak.
Verder spreken alle beelden echt voor zich. Je kan je kop in het zand steken, maar beelden geven de feiten weer.
En het heeft niks met racisme o.i.d. te maken. Als er alleen maar chinezen zouden rellen vanavond, hadden we dat ook gewoon mogen benoemen.
Wat is Yasser toch ook een smerige opruier.quote:
Reclame op Fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom wordt het woord B O S C H gecensureerd eigenlijk?
Den bosch
Tja.. waarom. Laat ik het er maar op houden dat ze door de jaren heen nou niet echt het voordeel van de twijfel hebben..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom moet dit nu gedraaid worden tot een eenkennig buitenlandersprobleem?
Omdat je een bepaald tooltje hebt geīnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Evenals Bol, Mediamarkt en waarschijnlijk nog wat dingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Reclame op Fok!
alles voor die doekoes
Verkeerde quote.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. waarom. Laat ik het er maar op houden dat ze door de jaren heen nou niet echt het voordeel van de twijfel hebben..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Dit ja. Melding gemacht bei Dannyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat je een bepaald tooltje hebt geīnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.
Ah thx.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat je een bepaald tooltje hebt geīnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.
Oh dus zonder avondklok hadden we ook drie dagen rellen gehad?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet inzien dat dit geen "echte" rellen zijn als gevolg van onderdrukking door de staat, politiegeweld of coronamaatregelen..... terwijl je op letterlijk geen enkel filmpje van plunderen ook maar iemand "avondklok" hoort zeggen.
En social media bolstaat van de oproepen om voor de lol ergens te gaan lopen rellen.
Dus als hollandsche jongeren in Urk, Amsterdam, Eindhoven en weet ik veel waar rellen word je amper getriggered maar als je groepen allochtone jongeren ziet rellen word je wel heel erg getriggered? Daar bestaat een woord voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. waarom. Laat ik het er maar op houden dat ze door de jaren heen nou niet echt het voordeel van de twijfel hebben..
Ad blocker uitzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Vroeger nare ervaringen gehad met Marokkanen dus ik ben wellicht wat biased.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als hollandsche jongeren in Urk, Amsterdam, Eindhoven en weet ik veel waar rellen word je amper getriggered maar als je groepen allochtone jongeren ziet rellen word je wel heel erg getriggered? Daar bestaat een woord voor.
Nederland staat in brand die hitte voel je.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto erbij slaat iig nergens op, met al die korte mouwen.
Hah, ja, goed opgemerkt, dat is geen foto van vanavondquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto erbij slaat iig nergens op, met al die korte mouwen.
Gaat ook wel wat te ver hé?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De tranen vloeien wel weer heel erg snel wanneer iets een beetje betrekking heeft op Joden hč?
Ik word getriggerd door deze gekkiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als hollandsche jongeren in Urk, Amsterdam, Eindhoven en weet ik veel waar rellen word je amper getriggered maar als je groepen allochtone jongeren ziet rellen word je wel heel erg getriggered? Daar bestaat een woord voor.
ha ha jij hebt een adblockerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Yasser schaamt zich voor zijn afkomst, later we hem gewoon Jesse noemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is Yasser toch ook een smerige opruier.
Waarom lag dat spul daar dan nog? Die zaak had al even gesloten moeten zijn lijkt me.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar sta je dan
[ twitter ]
als t goed is nog wat kleine dingen maar er komt weinig naasr buiten helaasquote:
Ip adres checken en alvast van bed halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De social media posts over nieuwe rellen later op dinsdag doemen alweer op..
Natuurlijk doen ze dat, even de boel opruien en zelf thuis blijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De social media posts over nieuwe rellen later op dinsdag doemen alweer op..
Ik denk niet dat het terugdraaien van de avondklok de relschoppers zal doen staken. Sterker nog, ik denk echt dat het hen alleen maar meer reden zal geven om te rellen omdat het dan 'werkt'. Ik ben dan van die vreselijke avondklok af maar relschoppers die denken dat zij beleid kunnen bepalen met rellen zijn dan mijn probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volharden in een maatregel die schade aanricht op allerlei niveaus enkel om een bepaalde groep hun zin niet te geven terwijl de 'geest toch al uit de fles is' en de maatregel in kwestie de directe aanleiding vormt, lijkt mij niet echt het gewenste resultaat te gaan leveren?
Het gaat om jongeren die elkaar oproepen om ergens te rellen, omdat het kan, lekker winkeltje plunderen, politiebusje omgooien. Zelfde als met nieuwjaar e.d. Niet woeste jongeren die na maanden van social distancing de avondklok als laatste druppel ervaren en overal in Nederland in opstand komen. Die zitten gewoon braaf thuis met walging naar het nieuws te kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh dus zonder avondklok hadden we ook drie dagen rellen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |