deze gasten rellen om het rellen, niet vanwege corona. Dat is nu het makkelijke excuus nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Boo *fucking* hoo.
Wat hebben ze het zwaar. Kun je niet eens naar een feestje. Wat errug!
Dus dan ga je winkels slopen, beroven, ziekenhuizen afbreken want dat verbetert de situatie?
Egocentrische asocialen. Meer kan ik er niet van maken. Er zijn andere manieren om je stem te laten horen.
Jij gaat er vanuit dat dit stopt als de maatregel wordt teruggedraaid, ik betwijfel dat. Maar vooral dit soort tuig hun zin geven en je oren laten hangen naar dit soort debielen. Lekker precedent. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beter dat ze bij iemand thuis zitten dan de hele maatschappij ontwrichten, maar ik zal wel wereldvreemd zijn.
Je kan niet altijd frontaal in de aanval gaan. Soms moet je even een stapje terug doen om even te hergroeperen. Want wat is het nut nu om dit in tact te houden + bijbehorende rellen virustechnisch gezien?
Nog meet besmettingen en je land ligt in puin. Maar kan je wel zeggen dat je het tuig hun zin niet hebt gegeven. Tel uit je winst.
En dat is dus gewoon verzonnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens Op1 en Jinek waren het vanavond vooral rechts-extremistische groepen en voetbalhooligans.
Giertanks.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het verschil is dat de boeren ook tanks hadden
Dan noem je wat opquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens Op1 en Jinek waren het vanavond vooral rechts-extremistische groepen en voetbalhooligans.
Dan heb jij niet goed opgelet, of je liegt gewoon.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Schroeit meteen de haartjes een beetje weg, dan blijven de tarrels ook niet zo hangen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel lekker warm zo met zijn kont dicht bij die brandende auto.
Bij Jinek is dit echt niet gezegd, leugenaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat dat "kleine" groepje wat het verpest voor de wèl geïntegreerde buitenlander nou eenmaal niet overal tegelijk kan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef JDx het volgende:
Ik kan het nog steeds niet echt plaatsen waarom het op sommige plekken zo mis gaat en elders niets aan de hand is.
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat dat "kleine" groepje wat het verpest voor de wèl geïntegreerde buitenlander nou eenmaal niet overal tegelijk kan zijn.
Daarom dus.
Waarom draagt die dan geen helm...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef maan_man het volgende:
Persfotograaf een kei op zijn schedel: https://nos.nl/video/2366(...)geld-in-haarlem.html. Daar ging het licht uit.
Als het om gefrustreerde jongeren zou gaan stond iedere stad/dorp in de fik. Dit is gewoon reltuig dat mekaar op social media oproept om naar stad x te komen om autos in de fik te steken en te plunderen. Heeft ook totaal niks met een avondklok te maken, maar met een of andere zwakzinnige rage voor totale amoebes.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Waren de politici nu werkelijk zo naïef dat ze dachten dat er met een avondklok geen rellen zouden zijn ?
Zie die Jorritsma 'geschokt' zijn bij Jinek dan....
Wanneer je als burgemeester niet snapt dat heel veel jongeren al maandenlang tot het bot gefrustreerd zijn door de draconische en buitenproportionele coronamaatregelen, dan ben je ongeschikt voor je ambt
De politici hadden moeten aanvoelen dat de avondklok de lont in het kruidvat was
Nee. Ik ben anti avondklok maar we kunnen deze mensen niet leren dat zij met dit gedrag hun zin krijgen. Behalve dat is de geest al uit de fles en is er geen garantie dat het afschaffen van de avondklok de rellers zal kalmeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Is het niet gewoon handiger om de absurde avondklok op te heffen i.p.v. dit collectieve circus vol te blijven houden?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven tijdens de demonstratie, niet tijdens de rellen/plunderingen, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Ja dat waren agenten en de ME.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Hoe noemen ze dat in goed Nederlands? Blaming the victim?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom draagt die dan geen helm...
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Flinke scheet en dat gebouw achter hem is ook weg.
Is dat die gozer die met die steen op z'n kop geraakt is?quote:
Ja daar ga ik van uit. Het is ook na die maatregel gekomen. Verder maak je de relschoppers iets te belangrijk om een spelletje wie heeft de grootste proberen te winnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat dit stopt als de maatregel wordt teruggedraaid, ik betwijfel dat. Maar vooral dit soort tuig hun zin geven en je oren laten hangen naar dit soort debielen. Lekker precedent. Tel uit je winst.
Die heeft ook een plaat voor zijn kop.quote:
Je bent inderdaad een aardige idioot om alleen zonder bescherming die lui te gaan staan filmen. Daar houden ze niet van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat in goed Nederlands? Blaming the victim?
Dan moet je je bril toch echt gaan opzetten,quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb net beelden op het journaal gezien Hans.
Uit rotterdam komt het geluid van wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen part 3? (Urk op zaterdag telt niet.)
Ik ben benieuwd.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Den Bosch, Eindhoven, Amsterdam en Urk zag ik een hoop witte mensen, ergo je lult uit je nek.
Oh, nou ik ga ervan uit van niet. Maar mensen die messen gooien en auto's in de fik steken zullen daar ongetwijfeld meteen mee ophouden als ze weer na 9 uur hun avondwandeling mogen maken. Het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen na talloze maatregelen. Maar goed, agree to disagree want als we daar al zo anders over denken schiet het toch niet op. Het domste wat je in ieder geval kunt doen is dat tuig hun zin geven zodat ze in het vervolg denken dat dit soort gedrag daadwerkelijk tot iets leidt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja daar ga ik van uit. Het is ook na die maatregel gekomen. Verder maak je de relschoppers iets te belangrijk om een spelletje wie heeft de grootste proberen te winnen.
Het heeft dan ook niet te maken met je oren laten hangen. Maar meer dat het niet de juiste effect heeft op het virus en onze maatschappij. Daar hecht ik meer waarde aan.
Daarnaast is het een vrij makkelijk maatregel die je kan “proberen”. Heb ik inderdaad ongelijk dan kan je heel snel omschakelen naar een plan b. Andersom kan dat niet.
Het heeft er alles mee te maken, maar ook niks. Het heeft er mee te maken voor de groep die protesteert. Dan breekt er geweld uit en gaat iedereen elkaar na-apen, en dan heeft het op zich niks meer te maken met corona. Maar dan is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:10 schreef havanagila het volgende:
[..]
Als het om gefrustreerde jongeren zou gaan stond iedere stad/dorp in de fik. Dit is gewoon reltuig dat mekaar op social media oproept om naar stad x te komen om autos in de fik te steken en te plunderen. Heeft ook totaal niks met een avondklok te maken.
Uiteraard maar hier mag een andere mening gelukkig nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, nou ik ga ervan uit van niet. Maar mensen die messen gooien en auto's in de fik steken zullen daar ongetwijfeld meteen mee ophouden als ze weer na 9 uur hun avondwandeling mogen maken. Het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen na talloze maatregelen. Maar goed, agree to disagree want als we daar al zo anders over denken schiet het toch niet op.
Welke plaats?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Auto in de fik 2 straten verderop stelletje lafaards
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Auto in de fik 2 straten verderop stelletje lafaards
Ja maar wie moeten er nu vol houden?quote:
Ik ben niet achterlijk, ik zag witte rellende jongeren met stenen gooien, en op andere beelden zag ik wel getinte jongeren? Waarom is dat zo belangrijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan moet je je bril toch echt gaan opzetten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |