Kat en muis vrees ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja maar wie moeten er nu vol houden?
Natuurlijk, ik probeer er ook op een normale manier mee om te gaan. Jij ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uiteraard maar hier mag een andere mening gelukkig nog wel. Fijne avond.
Aan die kop te zien, kan hij er vannacht weer vier keer uit, vanwege de kids.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.
Volharden in een maatregel die schade aanricht op allerlei niveaus enkel om een bepaalde groep hun zin niet te geven terwijl de 'geest toch al uit de fles is' en de maatregel in kwestie de directe aanleiding vormt, lijkt mij niet echt het gewenste resultaat te gaan leveren?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:11 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee. Ik ben anti avondklok maar we kunnen deze mensen niet leren dat zij met dit gedrag hun zin krijgen. Behalve dat is de geest al uit de fles en is er geen garantie dat het afschaffen van de avondklok de rellers zal kalmeren.
Is sowieso een tweet van gisteren, vanavond ligt hij vroeg onder de wol. Of zijn er bepaalde aspecten van de relschoppers die politiek niet zo welgevallig zijn als gisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Jesse al lang op een oor, in zijn eikeltjes pyjama te dromen van een Nederland vol windmolens en is dit een van zijn souffleurs.
Niet inzien dat dit geen "echte" rellen zijn als gevolg van onderdrukking door de staat, politiegeweld of coronamaatregelen..... terwijl je op letterlijk geen enkel filmpje van plunderen ook maar iemand "avondklok" hoort zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch gevolg. Je kan er alles van vinden, maar de samenleving beschrijft zichzelf nou eenmaal op deze manier. Dat zie je door heel de geschiedenis.
Ik steek geen kop in het zand, ik reageerde op iemand die alle rellen op het bordje van de 'buitenlanders' legde. In Rotterdam en Haarlem was het duidelijk wie de problemen aan het veroorzaken waren, in Den Bosch zag ik een gemeleerd gezelschap. Waarom moet dit nu gedraaid worden tot een eenkennig buitenlandersprobleem?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Klopt.
In Amsterdam en Eindhoven gister waren voornamelijk hooligans en rechtsextremistische groeperingen.
Op Urk wat opgeschoten inteelt jeugd.
De plunderingen en rellen van gisteravond en vanavond heb ik in alle filmpjes niemand gehoord die normaal ABN sprak.
Verder spreken alle beelden echt voor zich. Je kan je kop in het zand steken, maar beelden geven de feiten weer.
En het heeft niks met racisme o.i.d. te maken. Als er alleen maar chinezen zouden rellen vanavond, hadden we dat ook gewoon mogen benoemen.
Wat is Yasser toch ook een smerige opruier.quote:
Reclame op Fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom wordt het woord B O S C H gecensureerd eigenlijk?
Den bosch
Tja.. waarom. Laat ik het er maar op houden dat ze door de jaren heen nou niet echt het voordeel van de twijfel hebben..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom moet dit nu gedraaid worden tot een eenkennig buitenlandersprobleem?
Omdat je een bepaald tooltje hebt geïnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Evenals Bol, Mediamarkt en waarschijnlijk nog wat dingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Reclame op Fok!
alles voor die doekoes
Verkeerde quote.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. waarom. Laat ik het er maar op houden dat ze door de jaren heen nou niet echt het voordeel van de twijfel hebben..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Den bosch
Dit ja. Melding gemacht bei Dannyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat je een bepaald tooltje hebt geïnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.
Ah thx.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat je een bepaald tooltje hebt geïnstalleerd waarmee je Danny geld probeert te ontnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |