Was ik weer aan de beurt? Heb de melding niet gezien en de comment-nr's kan ik niet lezen op mijn afstand tot de TV.quote:
Geeft niks, mij mag je altijd kapen, op mijn pc/tv zie ik die melding niet dus ik weet niet dat ik de laatste ben.quote:
Lol, nee dat gaat nooit meer gebeuren!quote:Op maandag 25 januari 2021 18:13 schreef Kefke04 het volgende:
Els en Patje het had een mooi koppel kunnen zijn.
Staat zeker veel beterquote:Op maandag 25 januari 2021 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat toch veel beter en volgens mij zit dit ook lekker.
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
gehaktballen?
of heeft theo zijn ballen
geklont??
Ik kook al meer als 40 jaar zonder deksel op pan en 20 minuten zijn ze gaarquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef zodeju het volgende:
Geen deksel op de aardappels dat duurt nog even, 1bloemkool zag ik ze vanmorgen schoonmaken qua verhouding verkeerd of ze moeten nog meer groente hebben.
Je zegt zelf dat je niet weet wat Naomi heeft gezegd, imo kan je dan ook geen aannames doen dat ze daarom niet leuk is. We zullen het morgen zien, wie weet heeft ze wel mee gestemd met k3.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:15 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar op wie heeft Naomi nu gestemd? Ging ze nou mee met de meiden? Ik vind het nog steeds dom dat ze niet op 2 dezelfde mensen hebben gestemd. Nu stemden een aantal meiden op Els en Nathalie en Els en Daan.. En dan de vraag op wie Naomi heeft gestemd. Die laat zich makkelijk paaien door Els en Nathalie. Ik vind Naomi hierin niet leuk. Ze zou meer haar clubje mogen beschermen.
Voor 11man aardappels was een super grote pan. De ballen en de bloemkool in saus was al klaar dacht ik en het water kookte nog niet,quote:Op maandag 25 januari 2021 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kook al meer als 40 jaar zonder deksel op pan en 20 minuten zijn ze gaar
Lach je nou om je eigen grappen, het moet niet gekker worden!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lach je nou om je eigen grappen, het moet niet gekker worden!
Ja ok is wel even anders iddquote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor 11man aardappels was een super grote pan. De ballen en de bloemkool in saus was al klaar dacht ik en het water kookte nog niet,
Ze hadden 2 bloemkolen schoongemaakt vanmorgen, Michel 1 en Nick 1.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef zodeju het volgende:
Geen deksel op de aardappels dat duurt nog even, 1bloemkool zag ik ze vanmorgen schoonmaken qua verhouding verkeerd of ze moeten nog meer groente hebben.
ah, prima...quote:Op maandag 25 januari 2021 18:19 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ze hadden 2 bloemkolen schoongemaakt vanmorgen, Michel 1 en Nick 1.
ja ik ook, dacht al huh? wat is het verschil. het water is op kooktemp dus met en zonder deksel geen verschil, in beide gevallen het water even heet immersquote:Op maandag 25 januari 2021 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kook al meer als 40 jaar zonder deksel op pan en 20 minuten zijn ze gaar
Liese had sowieso afgesproken dat ze niet op Natte zou stemmen ivm huismeester gedoequote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet weet wat Naomi heeft gezegd, imo kan je dan ook geen aannames doen dat ze daarom niet leuk is. We zullen het morgen zien, wie weet heeft ze wel mee gestemd met k3.
Met deksel op de pan kookt het water eerder..quote:Op maandag 25 januari 2021 18:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik ook, dacht al huh? wat is het verschil. het water is op kooktemp dus met en zonder deksel geen verschil, in beide gevallen het water even heet immers
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met deksel op de pan kookt het water eerder..
Ik maar denken welke tube .. maar je bedoelt de hottub 😂😂quote:
nog weinig vind ikquote:Op maandag 25 januari 2021 18:19 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ze hadden 2 bloemkolen schoongemaakt vanmorgen, Michel 1 en Nick 1.
en sommigen noemen dat dan bipolairquote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef Harry het volgende:
Liese zegt dat ze van Patrick heeft gehoord dat hij zijn vrouw verloren heeft bij een auto-ongeluk en dat hij met kinderen van 3 en 7 jaar overbleef. Ze was er erg van onder de indruk. Daarom heeft ze compassie met hem.
oke dat snap ikquote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef Harry het volgende:
Liese zegt dat ze van Patrick heeft gehoord dat hij zijn vrouw verloren heeft bij een auto-ongeluk en dat hij met kinderen van 3 en 7 jaar overbleef. Ze was er erg van onder de indruk. Daarom heeft ze compassie met hem.
Mooi gesprek, en hoe het komt weet ik niet maar ik versta het gewoon. Ook Jullie komt wat los en vertelt over haar verdriet.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef Harry het volgende:
ja ik was ook weg, en kan het ook niet terug vinden, hoe zit dit ?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef suzi1 het volgende:
even een update vraag, ze hebben gestemd en er moest iets opnieuw? of heb ik dat verkeerd?
en nu moesten ze om beurten naar de dbk om iemand van het huis te benoemen wie ze het meest vertrouwen?
(was bij de da helaas)
Yuuupquote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef Kefke04 het volgende:
heeft er alle schijn van dat Liese patje van de bank heeft gehaalt
Er is goed gestemd. HEEL goed zelfs. Het is dat de productie een script klaar heeft liggen (wat dat inhoudt zien we wrs pas morgen in de uitzending), maar anders had je dus een heel brede bank gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:15 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar op wie heeft Naomi nu gestemd? Ging ze nou mee met de meiden? Ik vind het nog steeds dom dat ze niet op 2 dezelfde mensen hebben gestemd. Nu stemden een aantal meiden op Els en Nathalie en Els en Daan.. En dan de vraag op wie Naomi heeft gestemd. Die laat zich makkelijk paaien door Els en Nathalie. Ik vind Naomi hierin niet leuk. Ze zou meer haar clubje mogen beschermen.
De tape zat niet in de taperecorder van de camera. Dus effe de hele dag overgedaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef suzi1 het volgende:
even een update vraag, ze hebben gestemd en er moest iets opnieuw? of heb ik dat verkeerd?
en nu moesten ze om beurten naar de dbk om iemand van het huis te benoemen wie ze het meest vertrouwen?
(was bij de da helaas)
ze mogen ook wel kijken naar vrouwen vs mannen. teveel kippen nuquote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie wil voorkomen dat alle Nederlanders er achter elkaar uit gestemd worden, vandaar die curieuze move.
Deels mee eens, maar ze neemt zelf weinig initiatief zo lijkt het. Terwijl ze het anders zouden aanpakken. Ik vind die meiden erg leuk en wil ze nog wel even zien op tv. Ze hebben veel lol onderling, beter dan het zuurpruimige gezicht van Daan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet weet wat Naomi heeft gezegd, imo kan je dan ook geen aannames doen dat ze daarom niet leuk is. We zullen het morgen zien, wie weet heeft ze wel mee gestemd met k3.
Apart met een andere saus met vegan kaas.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
Heeft naomi nu enkel aardappelen of hebben ze bloemkool apart gehouden voor haar??
Maakt niet uit. Ik vertrouw blind op Liese.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:22 schreef Harry het volgende:
Liese zegt tegen Julie dat haar beslissing in de DBK niet moeilijk was.
Ze mag verder niets zeggen.
en dan de leider van team be laten beslissen dat klopt toch niet, het was gewoon gelijk, en denk ik dat els en nathalie het vlaggen hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is goed gestemd. HEEL goed zelfs. Het is dat de productie een script klaar heeft liggen (wat dat inhoudt zien we wrs pas morgen in de uitzending), maar anders had je dus een heel brede bank gehad.
Ik denk dat de productie wil voorkomen dat alle Nederlanders er achter elkaar uit gestemd worden, vandaar die curieuze move.
Nick en Michel hebben het wel in zich om finalemateriaal te zijn. Julie moet het nog bewijzen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:24 schreef Harry het volgende:
Liese zegt dat ze met Nick tot in de finale kan zitten. Met Julie en Michel ook, zegt ze tegen Julie.
Ja, dat viel me ook op.....beetje zonde. Gelukkig maakt de saus het een beetje goed. Terwijl met gehaktballen juist goed jus maken is.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef Angelique61 het volgende:
Geen jus ziet er zo droog uit (ik kan niet zonder jus) :-)
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nick en Michel hebben het wel in zich om finalemateriaal te zijn. Julie moet het nog bewijzen.
heb het even opgezocht op een bigbrother websitequote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef suzi1 het volgende:
(was bij de da helaas)
ligt goed in de groep, praat met iedereen. Fysiek en sociaal sterk dat is meestal een goede combo in BBquote:Op maandag 25 januari 2021 18:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Michel heeft niets gedaan, behalve een getraind lijf hebben maar dat is blijkbaar genoeg voor sommigen hier
Precies wat mij ook opvielquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op.....beetje zonde. Gelukkig maakt de saus het een beetje goed. Terwijl met gehaktballen juist goed jus maken is.
Hij heeft hele mooie verhalen. Luister er graag naar. Hij mengt zich goed in de groep. Doet overal aan mee en het oog wil ook wat!quote:Op maandag 25 januari 2021 18:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Michel heeft niets gedaan, behalve een getraind lijf hebben maar dat is blijkbaar genoeg voor sommigen hier
Dat zou een geweldige bom zijn. De teringtubbies hebben hun uiterste best gedaan om hem erop te krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef Kefke04 het volgende:
heeft er alle schijn van dat Liese patje van de bank heeft gehaalt
Dat zou zuur zijn. Dan blijven Nathalie en Daan er nog een tijdje in misschien. Ik schakel elke keer over als Daan weer begint te praten. Die kijkt altijd zo zielig. Of ze je verplicht medelijden te hebben met haar...quote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is goed gestemd. HEEL goed zelfs. Het is dat de productie een script klaar heeft liggen (wat dat inhoudt zien we wrs pas morgen in de uitzending), maar anders had je dus een heel brede bank gehad.
BigBrother roept bewoners voor extra verklaring omtrent medebewonerquote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het even opgezocht op een bigbrother website
''Plotseling klinkt er een hard alarm geluid in het huis. De bb-stem klinkt en vertelt dat er een gelijke stand is bij de nominatie, dus dat twee of zelfs drie bewoners evenveel stemmen hebben. Liese wordt door BigBrother naar de dagboekkamer geroepen, mag zij een willekeurige naam noemen die de stand gaat beslissen?''
Dit zijn de mooie gesprekken die het waard zijn om te volgen. Heel wat beter dan het eeuwige geroddel en gekonkel van de tt's.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi gesprek, en hoe het komt weet ik niet maar ik versta het gewoon. Ook Jullie komt wat los en vertelt over haar verdriet.
Ik vind persoonlijk dat er genoeg mannen in dat huis zitten.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze mogen ook wel kijken naar vrouwen vs mannen. teveel kippen nu
zodejusquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op.....beetje zonde. Gelukkig maakt de saus het een beetje goed. Terwijl met gehaktballen juist goed jus maken is.
Vergeet niet goed in de keuken en niks te beroerd om wat schoon te maken wat daar bijna geen enkele man doet. Leegt altijd de vaatwasser. Leuke verhalen verteller en kan met iedereen opschieten en doet met alles mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ligt goed in de groep, praat met iedereen. Fysiek en sociaal sterk dat is meestal een goede combo in BB
Ze hebben de huismeester laten kiezen niet de aanvoerder van een bepaalde groep. Natte had ook net zo goed huismeester kunnen zijn. En daar zit 'm misschien wel de kneep voor wat betreft die battle om het huismeesterschap.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
en dan de leider van team be laten beslissen dat klopt toch niet, het was gewoon gelijk, en denk ik dat els en nathalie het vlaggen hebben.
Er zijn veel fysieke opdrachten om geld voor de pot binnen te halen, dus krachtpatsers zijn meer dan bruikbaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ligt goed in de groep, praat met iedereen. Fysiek en sociaal sterk dat is meestal een goede combo in BB
En waarom? Al die Nederlandse dames zijn kut, laat mensen stemmen zoals ze willen gvdquote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
wie heeft wat viezes gezegd en wat?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vieze praat tijdens het eten en niemand zegt er iets van
jij de lach , ik de restquote:Op maandag 25 januari 2021 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft Liese toch een heerlijke lach.
Alles is Daan overkomen, ze is altijd slachtoffer ,áltijdquote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn. Dan blijven Nathalie en Daan er nog een tijdje in misschien. Ik schakel elke keer over als Daan weer begint te praten. Die kijkt altijd zo zielig. Of ze je verplicht medelijden te hebben met haar...
We ergeren ons rot aan haar, daarom moet ze ook blijven.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn. Dan blijven Nathalie en Daan er nog een tijdje in misschien. Ik schakel elke keer over als Daan weer begint te praten. Die kijkt altijd zo zielig. Of ze je verplicht medelijden te hebben met haar...
Ben benieuwd of ze haar kiezen als huismeester, als er eentje daar is die zich nooit aan de huishoudregels houdt dan is zij het.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:55 schreef Kefke04 het volgende:
Natlalie gaat zo een spijt hebben dat ze geen moeite heeft gedaan voor dat huismeesterschap. ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond om dat spel te zien.
Was het niet zo dat zij zeker wist het niet te winnen van Liese en daarom maar deed alsof ze Liese een gunst deed met het huismeesterschap?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:55 schreef Kefke04 het volgende:
Natlalie gaat zo een spijt hebben dat ze geen moeite heeft gedaan voor dat huismeesterschap.
[speculatiemodus]quote:Op maandag 25 januari 2021 18:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
BigBrother roept bewoners voor extra verklaring omtrent medebewoner
Een nieuw geluid klinkt in het BB-huis, een soort ding-dong omroepgeluidje van een bedrijf of instelling. De bewoners rennen naar de huiskamer want zijn reuze benieuwd, zeker met de gelijke stand van de nominatie in het achterhoofd. Liese zegt nog iets te opvallend dat ze echt geen idee heeft waar dit over gaat, maar doet wel haar haar netjes en kijkt continu naar de grond. De BigBrother stem verteld dat elke bewoner een medebewoner moet opnoemen aan wij hij/zij geen geheim zou toevertrouwen en ook een medebewoner die hij/zij wel vertrouwt. Om het extra spannend te maken zegt de BigBrother stem dat dit gevolgen heeft voor het verloop van het spel. Alle bewoners inclusief Jowi moeten één voor één naar de dagboekkamer. Het zou natuurlijk kunnen dat dit mogelijk een doorslagstem zou kunnen opleveren voor de gelijke stand in de nominatie. Dat de minst betrouwbaarste bewoner een extra stem krijgt. Maar het kan ook gewoon een extra opdracht zijn voor de lang termijn.
Hij zei ook dat het in de regelementen stond. Daar heeft theo dat van dus, die riep dat al de hele tijd.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:03 schreef Harry het volgende:
Michel: ik heb het BB gevraagd. Als het zo is dat alle Nederlanders eruit gaan, dan gaan we dat merken.
Natte gaat wel van heel veel meer dingen spijt krijgen, denk ik zomaarquote:Op maandag 25 januari 2021 18:55 schreef Kefke04 het volgende:
Natlalie gaat zo een spijt hebben dat ze geen moeite heeft gedaan voor dat huismeesterschap. ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond om dat spel te zien.
gewat is zij? nu heb je wel letters verwisseltquote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef Jockari het volgende:
liese is geboxocted. En werkt nu uit volgens haar. Volgende keer een nieuwe knappe deelneemster Nathalie ;-)
quote:
Nose filled with botox I mean. Sorry krijg het niet in Duits uitgelegd.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
gewat is zij? nu heb je wel letters verwisselt
wie bedoel je ?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:04 schreef odie22 het volgende:
Lieffie zit er niet zo lekker bij, was niet leuk in de dagboekkamer
Liese heeft fillers, geen botox.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef Jockari het volgende:
liese is geboxocted. En werkt nu uit volgens haar. Volgende keer een nieuwe knappe deelneemster Nathalie ;-)
Fuck you ;-) Alle belgen er in.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef odie22 het volgende:
keep on dreaming Daan![]()
![]()
alle belgen er uit , dan blij ik over
ja maar je heeft boxoted geschrevenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nose filled with botox I mean. Sorry krijg het niet in Duits uitgelegd.
Wat op zich natuurlijk nog niets zegt, want de finale wordt gespeeld met 4 personen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:03 schreef Harry het volgende:
Michel: ik heb het BB gevraagd. Als het zo is dat alle Nederlanders eruit gaan, dan gaan we dat merken.
Michel: in de reglementen staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staan.
Dat zou best wel eens mogelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[speculatiemodus]
Misschien heeft Liese mogen bepalen hoe ze de bank moeten inkorten en heeft ze voorgesteld om degene die het minste vertrouwen van de medebewoners geniet op de bank te laten zitten.
[/speculatiemodus]
Geen ervaring mee...quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft fillers, geen botox.
Michel heeft een oogje op iedereen, zelfs op daan vanmiddag met douchenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
Volgens het Belgische 4 zouden Michel en Zoey een oogje op elkaar hebben.
Al iets van te zien?
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
Al iets van te zien?
Nee! Wat Michel zegt, is dat er twee personen in de finale staan. Waarom maak je er nu vier van?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat op zich natuurlijk nog niets zegt, want de finale wordt gespeeld met 4 personen.
Niet waar. Ze wil juist geen botox. Ze heeft fillers in haar neus, om een bobbel weg te werken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef Jockari het volgende:
Weer heel slim van Liese, want zo kunnen ze de gevolgen nooit op haar bordje leggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens mogelijk kunnen zijn.
Je zegt het verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
Michel heeft een oogje op iedereen, zelfs op daan vanmiddag met douchen
Ik ook niet.quote:
Toch heb ik dat ook hier gelezen 4man.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee! Wat Michel zegt, is dat er twee personen in de finale staan. Waarom maak je er nu vier van?
Ze hadden nooit twee landen in dit spel moeten zetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:10 schreef Angelique61 het volgende:
Toch raar als er 1 ned. en 1 belg in de finale moest staan, betekend het dat de nominatie gestuurd worden (wisten we al) maa nu zwart op wit!
zijn ballen hingen bijna op de grond, die wil flink van bilquote:Op maandag 25 januari 2021 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd.Alle vrouwen hebben een oogje op hem eh hem is alleen maar vriendelijk tegen iedereen.
De finaleweek is gebruikelijk met 4. Er vallen er dan nog 2 af tot de echte finaledag.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee! Wat Michel zegt, is dat er twee personen in de finale staan. Waarom maak je er nu vier van?
ik begrijp u nietquote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij verwisselte letters
en doe wat toevoegen in lieses topic
Ik vin da je Nederlanders en Belgen nie moe mixen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
Al iets van te zien?
Op sommige plaatsen wel blijkbaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin da je Nederlanders en Belgen nie moe mixen.
Je doet toch ook geen pindakaas op je friet
Mag niet wedden van mijn moederquote:Op maandag 25 januari 2021 19:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
zijn ballen hingen bijna op de grond, die wil flink van bil, maakt niet uit met wie
Omdat het altijd zo gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef Harry het volgende:
[..]
je schrev boxot,maar is ja scheisegalquote:Op maandag 25 januari 2021 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik schreef Botox, maar blijkt filler te zijn. Ik ken dat verschil niet.
oh dat is veel te veel werk , ze staan in de Cos, is meer dan genoegquote:Op maandag 25 januari 2021 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat je gifjes toevoegen zollt in lieses topic
met Daan aan zijn armquote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef Jockari het volgende:
Patje zondert zich wel veel af. Gaat zelfde exit als Theo tegemoet denk ik. Eer aan zichzelf, en zelf vertrekken. Vind zich te oud, terwijl 59 nog niks betekent.
De halve finalequote:Op maandag 25 januari 2021 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo gaat.
In het eerste kwartier van de finale vliegt de vierde er al uit, dan blijven er 3 over. Vervolgens wordt er een dilemma voorgelegd (meestal een koffertje met een rooitje of 10) en mag iemand een vrijwillige exit nemen met dat geld en dan mag je je bankrekening nog een keer leeg sms-en om te bepalen wie van de laatste twee uiteindelijk wint.
dann doe ik het selfsquote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat is veel te veel werk , ze staan in de Cos, is meer dan genoeg
Ze hadden een betere casting moeten doen aan Nederlandse zijde. Els en Natte zijn leuk voor de (wan)sfeer, maar de groep op zich is matig. Zet er een paar leuke mensen van niveau in en de groepen zullen prima mengen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden nooit twee landen in dit spel moeten zetten.
En Zoey zegt wel dat ze niet op niet-donkere mannen valt, maar ondertussen trekt ze wel een slakkenspoor door het hele huis.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
zijn ballen hingen bijna op de grond, die wil flink van bil, maakt niet uit met wie
Nee, meestal met 4 (soms 3) in de livequote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De finaleweek is gebruikelijk met 4. Er vallen er dan nog 2 af tot de echte finaledag.
Er klopt wel meer niet aan haar.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Haar ogen kloppen niet![]()
[ afbeelding ]
nou zoey vind hem wel leuk hier had ze gisteren met Nick over, maar wederzijds geen ideequote:
Daarom Snapjeu er uit. Zij bevriest de situatie momenteel. Maar ik vermoed dat Nat er gaat uit liggen. Belgen zijn anti, en Els voelt zich misschien te beklemd door Nat. Dus ik denk Nat er sowieso uit. Gaat een heel andere dimensie geven.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden een betere casting moeten doen aan Nederlandse zijde. Els en Natte zijn leuk voor de (wan)sfeer, maar de groep op zich is matig. Zet er een paar leuke mensen van niveau in en de groepen zullen prima mengen.
Nee, wel pindasaus.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin da je Nederlanders en Belgen nie moe mixen.
Je doet toch ook geen pindakaas op je friet
Zelfs hier in belgie niet. Tenzij ze van holland komen. Geen hard feelings tot de hollanders, want mijn zoon woont in Eindhoven ;-)quote:
Van de Belg.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Zoey zegt wel dat ze niet op niet-donkere mannen valt, maar ondertussen trekt ze wel een slakkenspoor door het hele huis.
Dacht hij de leukste klik had met Lieze, ze denken over bepaalde dingen hetzelfde en hebben lol .quote:Op maandag 25 januari 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zoey vind hem wel leuk hier had ze gisteren met Nick over, maar wederzijds geen idee
Botox legt een zenuw lam en blijft 3 maanden. Fillers vullen iets op en blijven 1 jaar of langer zitten.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik schreef Botox, maar blijkt filler te zijn. Ik ken dat verschil niet.
ik luister maar wat is selfsbevlekking?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese heeft een interessant gesprek met de mannen over zelfbevlekking?
masturbation ,-)quote:Op maandag 25 januari 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik luister maar wat is selfsbevlekking?
Nee.quote:
Zoey heeft gehoord dat ze niet opvalt. Toen had ze ineens zogenaamd belangstelling voor Michel. Alles voor de likes!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht hij de leukste klik had met Lieze, ze denken over bepaalde dingen hetzelfde en hebben lol .
Haha, die is origineelquote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef odie22 het volgende:
en weer een nieuwe ronde, zoek de verschillen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef odie22 het volgende:
en weer een nieuwe ronde, zoek de verschillen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Regelmatig.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
wanneer heb je dat waargenomen dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je grote kans van.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom Snapjeu er uit. Zij bevriest de situatie momenteel. Maar ik vermoed dat Nat er gaat uit liggen. Belgen zijn anti, en Els voelt zich misschien te beklemd door Nat. Dus ik denk Nat er sowieso uit. Gaat een heel andere dimensie geven.
sinds de live van afgelopen donderdag zijn veel spelers zich heel anders gaan gedragen, om maar in beeld te komen.quote:
Klopt. En ik heb menige Vlaming een patatje-pinda of oorlog leren eten. Gat in de markt. (zoals bitterballen in Amerika).quote:Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelfs hier in belgie niet. Tenzij ze van holland komen. Geen hard feelings tot de hollanders, want mijn zoon woont in Eindhoven ;-)
Handkarren.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik luister maar wat is selfsbevlekking?
De voorbeelden die je noemt waren al close ver voor de live van afgelopen donderdagquote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
sinds de live van afgelopen donderdag zijn veel spelers zich heel anders gaan gedragen, om maar in beeld te komen.
gesprek lieze en zoey , de stoeipartij, bij elkaar in bed liggen , enz enz
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De voorbeelden die je noemt waren al close ver voor de live van afgelopen donderdag
Dat was oorzaak drank.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
sinds de live van afgelopen donderdag zijn veel spelers zich heel anders gaan gedragen, om maar in beeld te komen.
gesprek lieze en zoey , de stoeipartij, bij elkaar in bed liggen , enz enz
was afgelopen zaterdagmorgenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De voorbeelden die je noemt waren al close ver voor de live van afgelopen donderdag
Ik zie ook niet alles, de verschillen die ik wel zie is dat daan minder jankbuien heeft en snapjuh + els zijn wat vaker uit elkaarquote:
ach wat geeft het ookquote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet alles, de verschillen die ik wel zie is dat daan minder jankbuien heeft en snapjuh + els zijn wat vaker uit elkaar
hij heeft laatste week niet op liese gestemmtquote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
nick is alleen team nick, helemaal alleen
Yep, maar als els weg gaat is snapjuh dat alweer na 2 dagen vergeten denk ikquote:Op maandag 25 januari 2021 19:44 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jaa snapje zonder els! Wie wordt dan haar slachtoffer? Of Els zonder snapje wordt ook interessant!
En cute onhandigquote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Van één naam is Nick al zeker, wat hij jammer vindt, want op de ene of andere manier vindt hij dat ne toffe kloat.
Heeft een kaart getrokken waarop stond dat hij niet mocht stemmen, dat was tijdens een groepsopdrachtquote:
na 1 glas wijn alquote:Op maandag 25 januari 2021 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, maar als els weg gaat is snapjuh dat alweer na 2 dagen vergeten denk ik
is die nog vrijgezel?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:46 schreef odie22 het volgende:
haha, julie heeft wel zin aan een goed gesprek met patrick
En de tweede naam van Liese??quote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht dat K4 op Els en Naat zouden stemmen, alleen Liese op Daan vanwege haar afspraak met Naat.
ben je belg? kann zij ook französisch? is het niet zo dat belgen französisch sprekenquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Nathalie haar biecht: Ik ben dankbaar voor het mooie weer...... What The Fack
ok want volgens mijn klikken die 2 wel Michel en Juliequote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Julie heeft een vriend volgens mij.
Zoey spreekt ook Frans. Niet alle Belgen. Vlamen spreken Nederlands en Walen Frans. Half om half. Door de taalstrijd spreken ze vaak elkaars taal niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je belg? kann zij ook französisch? is het niet zo dat belgen französisch spreken
ik dachte dat
Zo heb ik het ook vanochtend gehoordquote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht dat K4 op Els en Naat zouden stemmen, alleen Liese op Daan vanwege haar afspraak met Naat.
Moet je het wel goed zeggen: omdat ze 's nachts paniekaanvallen heeft!!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
Zoey heeft het moeilijk om wakker te blijven
O dacht dat Joyce Patrick bedoeldequote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Julie heeft een vriend volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
zij is bipolairquote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen: omdat ze 's nachts paniekaanvallen heeft!!
Misschien heel flauw om te zeggen maar ik heb niet het idee dat ze slecht slaapt. Wellicht zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen: omdat ze 's nachts paniekaanvallen heeft!!
oke somige talen dann en akzentequote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey spreekt ook Frans. Niet alle Belgen. Vlamen spreken Nederlands en Walen Frans. Half om half. Door de taalstrijd spreken ze vaak elkaars taal niet.
Ook alquote:
Wie nennen sie mit Werner, Mario ?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]ja ik was de erste de zei dat zij op werner lijkt
Ik neem het zeer serieus. Daar ga je niet om liegen, of wat dan ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien heel flauw om te zeggen maar ik heb niet het idee dat ze slecht slaapt. Wellicht zie ik dat verkeerd.
80% van de Vlamingen spreekt wel Frans, andersom is dat aanzienlijk minder.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey spreekt ook Frans. Niet alle Belgen. Vlamen spreken Nederlands en Walen Frans. Half om half. Door de taalstrijd spreken ze vaak elkaars taal niet.
hallo? zij is Huismeesteresquote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef Mjelleke het volgende:
Vind Liese iets teveel aanwezig op de streams de laatste tijd.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even de finales van de NL BB's op rij.Wow, BB4 ben ik serieus helemaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Staat al de hele dag opquote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Voor iedereen die meer vuurwerk dan de livestreams wil zien... je kunt naar de SN9 livestream kijken. Gebeurt momenteel ook geen flikker, maar daar komt vast meer vuurwerk dan op de BB streams
Ze kan mij niet genoeg aanwezig zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef Mjelleke het volgende:
Vind Liese iets teveel aanwezig op de streams de laatste tijd.
ik heb geen idee, ben geen belgquote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je belg? kann zij ook französisch? is het niet zo dat belgen französisch spreken
ik dachte dat
de vent bij Flodder Filmquote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie nennen sie mit Werner, Mario ?
Liese is belgisch, en verstaat normaal een woordje frans engels en duits ;-)quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dachte dat
nee Juliequote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O dacht dat Joyce Patrick bedoelde
Inderdaad. Ze willen ook vaak niet. Vaak gehad in Brussel. Vraag je iets in het Nederlands, krijg je antwoord in Engels.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
80% van de Vlamingen spreekt wel Frans, andersom is dat aanzienlijk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Maar allemaal wel Engels, en ze verstaan deutsch !quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even de finales van de NL BB's op rij.Jeetje BB3 wat een enorm bedrag zeg....voor de winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
675 000 euro is een mooie jaquote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeetje BB3 wat een enorm bedrag zeg....voor de winnaar.
Heb ik ook. Was een beetje een niets zeggend meisje volgens mij, die winares.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, BB4 ben ik serieus helemaal vergeten
Nick is de man met het zwaarste vlaams accent op dit moment = vlaams kempisch (flemish kempish) (mijn moedertaal trouwens). Ik versta Nick dus perfect ;-)quote:
Was wel in guldens he...quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
675 000 euro is een mooie ja
BB4 is meerquote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, voor een deel. 80 % is misschien wat veel, maar de walen klappen amper vlaams.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
80% van de Vlamingen spreekt wel Frans, andersom is dat aanzienlijk minder.
Ik kan geen een van die namen, denk dat ik die overgeslagen heb.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Was een beetje een niets zeggend meisje volgens mij, die winares.
Als jullie Wallonië nomineren, stemmen wij ze weg. Deal?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt, voor een deel. 80 % is misschien wat veel, maar de walen klappen amper vlaams.
Of zoals bij ons soms. Een vergadering met 8 vlamingen en 1 waal. Volledige vergadering in het frans. Zucht...quote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze willen ook vaak niet. Vaak gehad in Brussel. Vraag je iets in het Nederlands, krijg je antwoord in Engels.
Of een afgemeten "Iek spreek Frans".quote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze willen ook vaak niet. Vaak gehad in Brussel. Vraag je iets in het Nederlands, krijg je antwoord in Engels.
Heb ik ook. Was een beetje een niets zeggend meisje volgens mij, die winares.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, BB4 ben ik serieus helemaal vergeten
Gulden toen nog!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
675 000 euro is een mooie ja
nee wel de nederlandse Film en Seriequote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
In nederlands is dat Sjakie, dus ook een duitse versie met Werner ?
Vlamingen laten zich wel makkelijk onderdrukkenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of zoals bij ons soms. Een vergadering met 8 vlamingen en 1 waal. Volledige vergadering in het frans. Zucht...
Jeanet: https://weekbladparty.nl/(...)r-winnares-jeanette/quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Was een beetje een niets zeggend meisje volgens mij, die winares.
So Werner in plaats van Sjakie ?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wel de nederlandse Film en Serie
maar met duitse synchronisierung
De kennis van de Duitse taal is in België opvallen slecht. Wat des te merkwaardiger is, omdat Duits één van de 3 officiële talen van België is.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar allemaal wel Engels, en ze verstaan deutsch !
Niet normaal hè.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik bij de partij anti ;-)quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vlamingen laten zich wel makkelijk onderdrukken
Wij hadden jarenlang een Engelsman en een Spanjaard in het team die graag Nederlands wilden leren. Vergaderingen : Engelsquote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of zoals bij ons soms. Een vergadering met 8 vlamingen en 1 waal. Volledige vergadering in het frans. Zucht...
ben Philippe Geubels gewent, dan valt verder alles meequote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is de man met het zwaarste vlaams accent op dit moment = vlaams kempisch (flemish kempish) (mijn moedertaal trouwens). Ik versta Nick dus perfect ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |