Dat zeg ik ook niet. Alleen dat ze daar wel de effecten al zien. Alles wat op voorraad ligt wat niet voor de 2de prik bedoelt is moet zo snel mogelijk gezet worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat vergelijken met Israël geen zin heeft.
Ik zie Ferd al van "nee nooit" naar "misschien indien nodig" naar "vanaf morgen" gaan, binnen een paar weken, ergens in de nabije toekomst. Dat gebeurt nooit in 1x want het moet eerst een beetje te weken liggen in het land.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat de afgelopen maanden over meer dingen gezegd.
Apachesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van defensie, toch? Ik weet niet wat die burgemeester verder in gedachten had, maar het lijkt me niet dat-ie bedoelt dat er tanks en straaljagers moeten worden ingezet
Geen idee of toeval of niet, maar vandaag gingen hier serieus 2X straaljagers over de wijk heen. Teringherrie maken die dingen, valt nogal opquote:Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van defensie, toch? Ik weet niet wat die burgemeester verder in gedachten had, maar het lijkt me niet dat-ie bedoelt dat er tanks en straaljagers moeten worden ingezet
Ik hoorde dat ze in Duitsland alweer middenin het festivalseizoen zitten.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet al helemaal klaar, met beide prikken voor iedereen?
En hoeveel zijn dat er precies eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef ipa84 het volgende:
Alles wat op voorraad ligt wat niet voor de 2de prik bedoelt is moet zo snel mogelijk gezet worden.
Yesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Specifiek rellen bij het outlet is dan toch een eufemisme voor plunderen?
De marechaussee zijn opsporingsambtenaren die ook gewoon taken en bevoegdheden hebben op dit terrein.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze in Duitsland alweer middenin het festivalseizoen zitten.
Ik las ook dat ze vaccins in Oss kopen, omdat die over datum dreigden te raken.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.
De volgende vaccinatieronde is ook al ingepland, toch?
Dat is geen rel dan, dat is een verward persoonquote:Op maandag 25 januari 2021 16:27 schreef Sfancta het volgende:
Heb ook een watsaoo bericht uitgegooid hier,maar ben de enige aanwezige bij de rellen hier in het dorp. Ook saai, dus blijf maar lekker binnen.
Dat is al snel dan. Ik ben mei 2023 aan de beurt. Als risicopatiënt, want astma...quote:Op maandag 25 januari 2021 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Toch fijn dat ik me in het najaar van 2022 kan laten vaccineren.
Als ik net @Janneke141 500.000 zie posten en er maar 170.000 geprikt zijn dan kan je het denk zelf wel uitrekenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En hoeveel zijn dat er precies eigenlijk?
Je act begint wat vermoeiend te worden nu, moet ik nu echt posts gaan weggooien?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze vaccins in Oss kopen, omdat die over datum dreigden te raken.
Ik gok; 330.000?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik net @:Janneke141 500.000 zie posten en er maar 170.000 geprikt zijn dan kan je het denk zelf wel uitrekenen.
Ik vind het nog steeds lastig, wil jij dat voor me doen?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik net @:Janneke141 500.000 zie posten en er maar 170.000 geprikt zijn dan kan je het denk zelf wel uitrekenen.
In Duitsland (voorbeeldland voor velen door het succesvolle indambeleid) hebben ze al lang het oude normaal terug, die hebben in 3 weken tijd 90 miljoen mensen gevaccineerd. Dat hele gebeuren met die FFP2-maskers en Merkel die huilend met haar vuisten op tafel beukt is allemaal toneel om te zorgen dat wij wegblijven van al hun vette feestjes. Stelletje gluiperds.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.
De volgende vaccinatieronde is ook al ingepland, toch?
Oh, het zijn er iets minder: rond de 400.000.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://coronabeeld.nl/quote:DOSES GELEVERD: 548.280
DOSES GEPRIKT: 150.000
DOSES IN DE VRIEZER: 398.280
DOSES IN DE VUILNISBAK (SPILLAGE): 4.500
Voor rekensommetjes verwijs ik je naar post #75.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lastig, wil jij dat voor me doen?
Hoeveel afspraken staan er de komende weken ook alweer gepland?
Dan kun je beter het hele topic sluiten.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je act begint wat vermoeiend te worden nu, moet ik nu echt posts gaan weggooien?
En jij denkt dat ik daar een tegenstander van ben?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan kun je beter het hele topic sluiten.
En waar staat daar ook alweer precies hoeveel afspraken er nu gemaakt zijn om te vaccineren?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor rekensommetjes verwijs ik je naar post #75.
Ik las een paar dagen geleden dat alle beschikbare voorraad een bestemming heeft, hetzij voor de eerste prik binnen een aantal weken, of omdat het wordt achtergehouden voor de tweede prik.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet zo toch? Er ligt voor zeker 1 tot 2 weken voorraad nu?
Yes. Winkeleigenaar die ik ken is al met houten planken de winkel aan het barricaderen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:32 schreef Sfancta het volgende:
Klopt over het Outletcenter in Roermond. Gaat goed rond op Social media.
Er staat vooral in uitgelegd waarom dat totaal niet relevant is.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En waar staat daar ook alweer precies hoeveel afspraken er nu gemaakt zijn om te vaccineren?
Oh god snel naar huis dan maar kijk liever op afstand 😅😂quote:Op maandag 25 januari 2021 16:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Amsterdam (oost) schijnt ook een puinhoop te worden vanavond, gaan meerdere oproepen rond op social media. Sterkte aan de ondernemers in de straat
Dat las ik ook. Maar er zijn hier een hoop mensen die blijkbaar betere bronnen hebben. Dus ben heel benieuwd naar die bronnen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat alle beschikbare voorraad een bestemming heeft, hetzij voor de eerste prik binnen een aantal weken, of omdat het wordt achtergehouden voor de tweede prik.
De Bijstandseenheid van de KMAR is min of meer vergelijkbaar met de oproerpolitie/ME.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Winkels op Plein 1944 in Nijmegen worden momenteel ook dicht getimmerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes. Winkeleigenaar die ik ken is al met houten planken de winkel aan het barricaderen.
Zoals ik het begrijp, krijgt de GGD een bepaalde hoeveelheid doses ter beschikking en een bellijst. Die lijst is afgewerkt en alle doses hebben nu een bestemming.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er staat vooral in uitgelegd waarom dat totaal niet relevant is.
Volgens jouw rekenvoorbeeld moet je op voorraad houden wat er aan afspraken staat, dus ja, dat is wel relevant.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er staat vooral in uitgelegd waarom dat totaal niet relevant is.
Ik kreeg gisteren een appje van vrienden uit San Diego (zijn zo Amerikaans als het maar kan), of het goed ging bij ons.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-nederland.html
Nou, we hebben de internationale media gehaald met onze hersenloze hooligans hoor. Mogen we blij mee zijn...
Vele winkels al bezig daarmee nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes. Winkeleigenaar die ik ken is al met houten planken de winkel aan het barricaderen.
Plein 1944 en dan gesloopt worden om de spertijd, wat ironisch!quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Winkels op Plein 1944 in Nijmegen worden momenteel ook dicht getimmerd.
Ach, ieder land heeft die problemen inmiddels wel gehad, geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-nederland.html
Nou, we hebben de internationale media gehaald met onze hersenloze hooligans hoor. Mogen we blij mee zijn...
Bijzonder van die datalekken inderdaad. Achteraf blij dat ik in de hele pandemie nog niet één keertje getest ben.quote:
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar een tegenstander van ben?
Same!quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Achteraf blij dat ik in de hele pandemie nog niet één keertje getest ben.
Maar we zijn toch zorgvuldig? Dit zou echt nooit mogenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:04 schreef JosMert het volgende:
Nou, mijn gegevens liggen op straat dus.
Alle mensen contact en brononderzoek plus testers is privéhandel in
https://www.rtlnieuws.nl/(...)abase-coronit-hpzone
Nee. Je moet op voorraad houden wat er nodig is voor het 2e shot, maar dat zijn er nooit meer dan 225.000 of 3/2e deel van een weeklevering. Wat je aan eerste afspraken plant doe je op basis van de geplande leveringen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens jouw rekenvoorbeeld moet je op voorraad houden wat er aan afspraken staat, dus ja, dat is wel relevant.
Als medewerkers data stelen en verkopen dan wordt het wel lastig, he?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar we zijn toch zorgvuldig? Dit zou echt nooit mogen
Kortom, je plant alvast de eerste dosis in, voordat je überhaupt enige zekerheid hebt daat de tweede dosis ook daadwerkelijk komt?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
Wat je aan eerste afspraken plant doe je op basis van de geplande leveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |