quad.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
LBQ... eh... huh?
[ afbeelding ]
Je mag met scherp schieten.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik gaan livestreamen?
En waarschijnlijk is het groepje van de aankondiging vooraf al wezen polderen voor de tijd en datum.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef ijs_beer het volgende:
Wel typisch Nederland om rellen vooraf aan te kondigen. Zelfs dat spreken we op tijd en datum af.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik gaan livestreamen?
Ze gaan straks ook een in een kringetje staan. En iedereen heeft zijn/haar eigen bammetjes bij zich.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef ijs_beer het volgende:
Wel typisch Nederland om rellen vooraf aan te kondigen. Zelfs dat spreken we op tijd en datum af.
En blokjes kaas hopelijkquote:Op maandag 25 januari 2021 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze gaan straks ook een in een kringetje staan. En iedereen heeft zijn/haar eigen bammetjes bij zich.
Uiteraard. En plakjes worst, augurken, uitjes, asperge gerold in ham etc.quote:
Wraps met kruidenkaas en gerookte zalmquote:Op maandag 25 januari 2021 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard. En plakjes worst, augurken, uitjes, asperge gerold in ham etc.
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wraps met kruidenkaas en gerookte zalm
De Libelle Zomerweekrellen?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ho ho jij noemt dingen ook echt lekker zijn en niet ouboligquote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Libelle Zomerweekrellen?
Maar ik vind kaas en plakjes worst ook lekker en die zijn wel oubollig.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho jij noemt dingen ook echt lekker zijn en niet oubolig
Maar die horen dan ook bij een kringplundering.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik vind kaas en plakjes worst ook lekker en die zijn wel oubollig.
Im inquote:Op maandag 25 januari 2021 17:45 schreef H_T het volgende:
Maandag 1 februari hebben de Upbeatles een Kink alternatieve muziekquiz @:Redefine @:Hamlapjes
Mooi! Ik niet waarschijnlijkquote:
Dit moet smullen zijn voor de redactie van De Speldquote:
Ik had nog even niet door dat het De Speld was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |