Ow dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Of ze wachten tot Djill terug is morgen.
Die mag morgen denk ik nog stemmen, of heeft dat in het hotel gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Of ze wachten tot Djill terug is morgen.
Ik vermoed met zéér veel waardering voor de UIT-knop.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:39 schreef Benny het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe de kinderen van Els naar Els zitten te kijken
mogen ze ook op Jill stemmen ?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag morgen denk ik nog stemmen, of heeft dat in het hotel gedaan.
Heel eerlijk... Jaquote:Op maandag 25 januari 2021 13:40 schreef Juan_Roman het volgende:
Hebben die 2 nu iedere dag hetzelfde gesprek?
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:39 schreef Benny het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe de kinderen van Els naar Els zitten te kijken.
Als er 1 aan het stressen is is zij het wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
els: nick begon ineens tegen mij te praten, heb je stress
heeft els niet
wacht maaaaaaaar
Ja en dan horen we hetzelfde riedeltje: Het kan me niet schelen, het is een spel, ik maak me niet druk, ik blijf er toch in, en....ze zullen me eens leren kennen, ik pak ze terug met slidings....quote:Op maandag 25 januari 2021 13:39 schreef Sestra666 het volgende:
T gaat te mooi voor Els. Nomineren die handel
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Els een volger? Els een influencer? Nee, Els is een influELSer
Ja echt mooi, maar het is wintertijd en die planten zouden een lage temperatuur toch niet overleven, denk ik?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:58 schreef zodeju het volgende:
Zit in de tuin daar, maar zijn daar ook al die planten nep in die plantenbakken.? Vindt ze best wel mooi en echt lijken.
Sommige planten zijn echt. Sommige nep.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:58 schreef zodeju het volgende:
Zit in de tuin daar, maar zijn daar ook al die planten nep in die plantenbakken.? Vindt ze best wel mooi en echt lijken.
Ja, bijvoorbeeld die waterplanten in de hottub, die zijn echt.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Sommige planten zijn echt. Sommige nep.
zekerquote:Op maandag 25 januari 2021 14:10 schreef Yolk het volgende:
Julie is de knapste vrouw in het huis, vind ik.
Daar kan ik me goed in vinden!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:13 schreef 20100 het volgende:
[..]
zeker
1) Julie
2) Zoey
3) Jill
4) Liese
5) Daan
6) Nathalie
7) Els
Naomi is geen vrouwquote:Op maandag 25 januari 2021 14:13 schreef 20100 het volgende:
[..]
zeker
1) Julie
2) Zoey
3) Jill
4) Liese
5) Daan
6) Nathalie
7) Els
Dat zou ik ook wel willen zien jaquote:Op maandag 25 januari 2021 14:18 schreef Yolk het volgende:
Oh ja fuck, Naomi, mag van mij tussen Jill en Liese
Nat en Jowi.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef zodeju het volgende:
Patrick gaat op 1 van de 4.....Daan Els en? ?verstond het niet helemaal. Maar in ieder geval op diegene die wisten waar de knikker lag.
Bah, wat veilig weer. Tuurlijk op een nieuwe want als ze daar naast komen te staan dan hoeven ze er niet uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:22 schreef engine het volgende:
Thomas en Daan gaan in ieder geval op Julie stemmen.
Is sowieso al de 2e keer dat hij erin gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:24 schreef Benny het volgende:
Michel gaat als allereerste plaatsnemen in de sauna
Oh. Ik dacht dat hij het eerder niet deedquote:Op maandag 25 januari 2021 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is sowieso al de 2e keer dat hij erin gaat.
Maar nu doet ie het?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is sowieso al de 2e keer dat hij erin gaat.
1 keer dus welquote:Op maandag 25 januari 2021 14:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij het eerder niet deed
Nouja dat heb ik liever dan 24/7 dat gehuichel.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:26 schreef zodeju het volgende:
Danielle is na de stemming niet bij Els en Naat te zien geweest en nu met nomineren zoekt ze hun op.
Valt niet op haar Daan.![]()
Team Daanquote:Op maandag 25 januari 2021 14:26 schreef zodeju het volgende:
Danielle is na de stemming niet bij Els en Naat te zien geweest en nu met nomineren zoekt ze hun op.
Valt niet op haar Daan.![]()
Is dit dan geen gehuichel??quote:Op maandag 25 januari 2021 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat heb ik liever dan 24/7 dat gehuichel.
Jawel, maar niet 24/7quote:
Heeft me wel gestoord dat ze niet bij de Belgen weg was te slaan en dagen niet bij haar eigen groepje te zien was geweest.....uit schuldgevoel of ik was het niet hoor ik hoor niet bij een groepje.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou alleen als het om Daan gaat volgens mij
Je weet ook dat het een spel is, toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft me wel gestoord dat ze niet bij de Belgen weg was te slaan en dagen niet bij haar eigen groepje te zien was geweest.....uit schuldgevoel of ik was het niet hoor ik hoor niet bij een groepje.
Ja, tuurlijk maar het is en blijft gehuichel....straks weer janken omdat de sfeer voor haar zo gevoelig ligt.quote:
Volgens mij ben je gewoon fan. Je bent meer met haar bezig dan met alle anderenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk maar het is en blijft gehuichel....straks weer janken omdat de sfeer voor haar zo gevoelig ligt.
Goed excuus om even de ogen te sluiten overdag.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:34 schreef greysbones het volgende:
Het lijkt wel of Pat en Michel opgebaard liggen... creapy
nee hier ook nietquote:
ik ben wel heel benieuwd wat jou fan maakt. misschien zie ik het gewoon niet, maar wat is leuk aan daan?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon fan. Je bent meer met haar bezig dan met alle anderen
Ik ben helemaal geen fan, ik steun alleen de underdogquote:Op maandag 25 januari 2021 14:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd wat jou fan maakt. misschien zie ik het gewoon niet, maar wat is leuk aan daan?
Dan lees je me niet goed.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon fan. Je bent meer met haar bezig dan met alle anderen
Leuk. Het hoge Second Live gehalte , met een tros kids en een vent thuis in een BB huis gaan zitten janken ...quote:Op maandag 25 januari 2021 14:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd wat jou fan maakt. misschien zie ik het gewoon niet, maar wat is leuk aan daan?
Maar je komt wel dagelijks in BB huilenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, ik heb nix met Second Hand
Het blijft een bron van vermaak die Fokkersquote:Op maandag 25 januari 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je komt wel dagelijks in BB huilen
Ah, je vermaakt je wel? Dan is het goedquote:Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft een bron van vermaak die Fokkers
Waarom altijd zo boos vraagt iemandquote:
Dat was Nathaliequote:Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom altijd zo boos vraagt iemand
Moet ze dadelijk de klok resetten en opnieuw beginnenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef chufi het volgende:
hottubsessie Els van 3 uur onderbroken ... het werd tijd
Ja, dat betwijfel ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
mogen ze ook op Jill stemmen ?
want anders zou het een beetje onzin zijn dat Jill wel vanuit haar hotel mag stemmen, maar niemand op haar kan stemmen
Wat krijgen we nou?!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef lonneberga het volgende:
nou kom op,stem Joey en Naomi er maar uit.
Huh?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef lonneberga het volgende:
nou kom op,stem Joey en Naomi er maar uit.
maar het is ook niet normaal hoeveel van de blokken in die hottub nodig zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 14:43 schreef engine het volgende:
Ze gaan trouwens wel echt hard door dat hout heen.
Lekker nerveus sfeertjequote:
quote:
dit dusquote:Op maandag 25 januari 2021 14:51 schreef engine het volgende:
Maarja rest van de middag dus iedereen één voor één het kamertje in
Dat hoeft toch maar een minuutje te duren?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:51 schreef engine het volgende:
Maarja rest van de middag dus iedereen één voor één het kamertje in
Oh ja,al bijna weer vergeten,maar die moesten toch ook eerst hun stem achter doorgeven?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Utopia deden ze dat altijd zoals je weet. Leverde wel TV op.
Het was de afgelopen dagen erg gezellig. Ook leuk. Maar mag nu wel weer wat spanning komen ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit dus
gooi het open, we willen actie
Maar dat duurt het nietquote:Op maandag 25 januari 2021 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoeft toch maar een minuutje te duren?
Hoe deden ze dat ook al weer. gewoon zeggen in de groep of op papier?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Utopia deden ze dat altijd zoals je weet. Leverde wel TV op.
Klopt, maar dat was altijd wat geheimzinniger.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh ja,al bijna weer vergeten,maar die moesten toch ook eerst hun stem achter doorgeven?
De volgende zit er nog niet in he. Dit duurt gewoon een tijdje. Was de andere keren ook zo.quote:
Patje nuquote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
De volgende zit er nog niet in he. Dit duurt gewoon een tijdje. Was de andere keren ook zo.
Gewoon voor de groep, en dan turven hoeveel stemmen. Ik geloof dat ze 3 stemmen per persoon kregen om te verdelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat ook al weer. gewoon zeggen in de groep of op papier?
Okay je mag de tijd stoppenquote:
En Els krijgt minimaal 5 stemmen, dus die zal wel op de bank terecht komen. De tweede wordt spannender.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
Dan mogen er maar 10 nomineren van de 12
Neuh, denk dat Els redelijk safe zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Els krijgt minimaal 5 stemmen, dus die zal wel op de bank terecht komen. De tweede wordt spannender.
Naomi, Liese, Julie, Zoey en Nick gaan op Els stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Els redelijk safe zit.
Dat klopt, en ze werden daar behoorlijk gemanipuleerd, zo blijkt.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh ja,al bijna weer vergeten,maar die moesten toch ook eerst hun stem achter doorgeven?
Uit de gesprekken bleek dat ze stemmen krijgt van Liese, Naomi, Zoey, Nick en Julie. Die zit wel op de strafbankquote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ik denk patriek. dan wint els weerquote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Els krijgt minimaal 5 stemmen, dus die zal wel op de bank terecht komen. De tweede wordt spannender.
Je weet niet wat er gedraaid gaat worden in de DBK.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi, Liese, Julie, Naomi en Nick gaan op Els stemmen.
Ohhw? dus zg ziek buiten zitten is automatische vrijstelling ? Ze was na een dag alweer ok dus kan gewoon mee genomineerd wordenquote:
de stem in de dbk kan echt hun stemgedrag niet beïnvloeden hoor, ze stemmen wat ze willen stemmenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er gedraaid gaat worden in de DBK.
Ben er bang voor,eigenlijk zouden ze niet meteen op nieuwen mogen stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik denk patriek. dan wint els weer
Dat is wel erg naïef gedacht als BB het niet uit komt dat diegene is genomineerd zullen ze je altijd een andere stem proberen te ontfutselen. Zo gaat het altijd bij RLS's. Je moet het goed onderbouwen met argumenten waarom je diegene nomineert.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
de stem in de dbk kan echt hun stemgedrag niet beïnvloeden hoor, ze stemmen wat ze willen stemmen
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
de stem in de dbk kan echt hun stemgedrag niet beïnvloeden hoor, ze stemmen wat ze willen stemmen
Weet niet, je moet nu eigenlijk de tijd opnemen, want sommige blijven daar best wel lang en op tv zie je alleen wie ze genomineerd hebben met één zinnetje waarom.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef magnaal het volgende:
Is iedereen zeker dat Pat en Nick niet op Els gaan?
jij hebt gelijkquote:Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel erg naïef gedacht als BB het niet uit komt dat diegene is genomineerd zullen ze je altijd een andere stem proberen te ontfutselen. Zo gaat het altijd bij RLS's. Je moet het goed onderbouwen met argumenten waarom je diegene nomineert.
Meestal wordt het naarmate de uren vorderen wel duidelijk wie op wie is gegaan, maar officieel pas morgenavond tijdens de uitzending op TV.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
We gaan dus weer geen zak meekrijgen via de stream
Het is te makkelijk, je kent diegene nog niet goed en hebt geen band met ze. Plus de kans groot is dat je het gaat winnen als je die naast je hebt op de bankquote:Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ben er bang voor,eigenlijk zouden ze niet meteen op nieuwen mogen stemmen.
Els op de bank dusquote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, Pat zou dat zomaar kunnen doen...zij zit bij 1 van de 4 waar hij altijd op zou kunnen stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef magnaal het volgende:
Precies,dan ben je als nieuwe kansloos.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is te makkelijk, je kent diegene nog niet goed en hebt geen band met ze. Plus de kans groot is dat je het gaat winnen als je die naast je hebt op de bank
Topshow. Maar denk dat het een Belg gaat worden. Er zijn al zoveel Nederlanders uit, alleen maar eigenlijk zit ik net te denken.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik gok Patrick en Nathalie, en Nathalie gaat naar huis.
Werd dat gezegd?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef magnaal het volgende:
Ja ik denk echt, dat de Nederlandse vrouwen het meeste kans maken erop te zitten..Als het even kan Els en Nat.. Dan gaat Daan vanzelf welquote:Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Pat zou dat zomaar kunnen doen...zij zit bij 1 van de 4 waar hij altijd op zou kunnen stemmen.
Ziko was Belgquote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Topshow. Maar denk dat het een Belg gaat worden. Er zijn al zoveel Nederlanders uit, alleen maar eigenlijk zit ik net te denken.
Zikoquote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Topshow. Maar denk dat het een Belg gaat worden. Er zijn al zoveel Nederlanders uit, alleen maar eigenlijk zit ik net te denken.
Ik denk dat Daan dan opleeftquote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik denk echt, dat de Nederlandse vrouwen het meeste kans maken erop te zitten..Als het even kan Els en Nat.. Dan gaat Daan vanzelf wel
Zever. Bij de vorige nominaties had ik de stemmen op 2 bewoners na al kunnen oplijsten adhv de livestreams.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef lonneberga het volgende:
tuurlijk duurt het lang,er moet nog even op ze ingepraat worden.
Beetje sturing hier en daar.
Ja, wat een blindlegger om die uit het spel te halen. Belachelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:12 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat die knikker er niet meer is ....
Wat jij wil.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:12 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zever. Bij de vorige nominaties had ik de stemmen op 2 bewoners na al kunnen oplichten adhv de livestreams.
We weten niet wat Michel en Thomas doen he?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
De hottub mafia zit wel in de hoek waar de klappen vallen deze week, en Jowi en Jill mogen niet nomineren.
Die krijgt haar portie nog wel hopelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef 20100 het volgende:
lekker voor Jill, zat afgevoerd worden uit het huis
enkele dagen chillen afgezonderd zonder ergernis aan anderen
daarna niet genomineerd kunnen worden
Michel gaat sowieso op Nick dacht ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
We weten niet wat Michel en Thomas doen he?
Michel op Els en Jowi, Thomas op Liese en Naomiquote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jill is leuk,hoop dat ze snel terug is.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die krijgt haar portie nog wel hopelijk.
Thomas stemt op Julie in ieder geval.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mwah.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Jill is leuk,hoop dat ze snel terug is.
Liese kan niet, en doet Thomas voorlopig ook niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Michel op Els en Jowi, Thomas op Liese en Naomi
edit: niet waarquote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Michel op Els en Jowi, Thomas op Liese en Naomi
Oja, Liese is HM, dan..eh...Juliequote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese kan niet, en doet Thomas voorlopig ook niet meer.
Ja, dat realiseerde ik me te laatquote:Op maandag 25 januari 2021 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jowi is niet immuun, hij mag alleen zelf niet nomineren.
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Jill is leuk,hoop dat ze snel terug is.
quote:"Maandagavond kan ze een coronatest afnemen en bij een negatief resultaat op dinsdagochtend kan ze terugkeren in het huis"
Wat was er gebeurd? Ik heb dit gemist.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jowi is niet immuun, hij mag alleen zelf niet nomineren.
Het nog niet 100% zeker dat ze terug komt, dus logisch. Afhankelijk van de test.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? dus zg ziek buiten zitten is automatische vrijstelling ? Ze was na een dag alweer ok dus kan gewoon mee genomineerd worden
Tijdens het huismeesterspel moest hij een envelop kiezen. Zijn envelop bevatte de 'prijs' dat hij niet mag nomineren deze week.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd? Ik heb dit gemist.
Gok dat mister Big Brother vandaag de verwarming een keer niet aan heeft gezet in de hoop dat er iemand uit zichzelf opstapt. Zou overigens best een leuke proef zijn. En dan zien wie er als eerst klaar mee is. Gewoon paar dagen lang dan eventueel zonder verwarming ^^. Dan is Nick vast snel weg. O ja, hele dag onder een dekentje liggen mag dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Hunter het volgende:
Zou het zo koud zijn dat Nick altijd onder een dekentje op de bank ligt?. Lijkt wel een ziek kind.
gelikkig is ook nattemutz stillquote:Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef GwaiLow het volgende:
Slap gedoe deze middag. Allebei de streams laten een saaie bank zien waar niemand iets lijkt te melden.
Denk je??quote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Michel gaat sowieso op Nick dacht ik.
Liesequote:Op maandag 25 januari 2021 15:42 schreef NickTheBomb het volgende:
Wie is er nu eigenlijk huismeester?
Liese is meesteres van het huis.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:42 schreef NickTheBomb het volgende:
Wie is er nu eigenlijk huismeester?
Volgens Daan, pijn aan de muis...quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
Is het eigenlijk al duidelijk wat Jill mankeerde of is het nog gissen.
Heb al die dingen al voorbij zien komen, maar dacht misschien heeft BB of Jill het zelf al gezegd.quote:
muis is de mutz?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb al die dingen al voorbij zien komen, maar dacht misschien heeft BB of Jill het zelf al gezegd.
Heftige menstruatiepijnen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
Is het eigenlijk al duidelijk wat Jill mankeerde of is het nog gissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je valt wel op het meest boeiende moment in hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Middag!! Ik ben eindelijk weer even in de gelegenheid te lezen en kijken
Ja zelfs de streams vinden het saaiquote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je valt wel op het meest boeiende moment in hoor
heb dat gegoogeld maar dat is echt niet zo, was gewoon menstruatieklachtenquote:
Nominaties zijn al gebeurd. Morgen zullen wij het weten zeker ?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn ze al bezig met nomineren?
Er hebben mensen op de bank gelegen .....quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ok, ik heb nu pas adem voor het topic
Was het spannend? Hebben we zoenende mensen gehad?
Is Michel naakt geweest?
Is er al iemand met een steen bekogeld?
Heb ooit bij de televisie gewerkt en veronderstel dat er slechts 1, 2, maximum 3 mensen in de regie zitten,quote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus we hebben 1,5 uur tegen streamlocks aan mogen kijken, omdat bewoners in de DBK gingen 1 voor 1?
Echt weer minachting voor de streamers.
Stream regie is toch anders dan regie van de TV beelden.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de televisie gewerkt en veronderstel dat er slechts 1, 2, maximum 3 mensen in de regie zitten,
en bij de DBK gaat waarschijnlijk de hele crew zich focussen op de DBK gesprekken en is er geen mannetje meer beschikbaar om de livestream te beheren
Betwijfel het sterk. Is 1 en dezelfde crew die gewoon alles klaar doorsturen naar de TV zenders en de TV zenders zelf hebben geen extra mannetje die nog eens apart gaan beheren.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream regie is toch anders dan regie van de TV beelden.
Wel een leuk baantje om achter de knoppen van die schermpjes te zien. Dan kan je wel echt alles zienquote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik ben die camera switches echt zo beu, van zodra het over achter de schermpjes gaat
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ok, ik heb nu pas adem voor het topic
Was het spannend? Hebben we zoenende mensen gehad? --> nee
Is Michel naakt geweest? --> nee
Is er al iemand met een steen bekogeld?--> binnenkort de mensen van de regie
Tot morgenavond zekers...quote:Op maandag 25 januari 2021 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb Daan in geen tijden zo blij zien kijken...
Alles wordt opgenomen en er wordt gewoon gemonteerd voor de uitzending, streams zijn bijzaakquote:Op maandag 25 januari 2021 16:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Betwijfel het sterk. Is 1 en dezelfde crew die gewoon alles klaar doorsturen naar de TV zenders en de TV zenders zelf hebben geen extra mannetje die nog eens apart gaan beheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |