vind dit wel karma, ze doen dit omdat team nl ermee is begonnen..quote:Op maandag 25 januari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
De Vlaamse dames kunnen ook roddelen. Toch klinkt het in het Vlaams aardiger
Dat was het euvel van ER ook, dat men elkaar ging bestrijden idd. Dat is jammer, maar daar zijn de Nederlanders mee begonnen toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon niet de Belgen samen met de Nederlanders moeten doen. dat word automatisch niet goed gemengeld . het wordt groep tegen groep. Denk niet ook al was er romance in het huis dat het een belg met een nederlander geweest was. Nu is het niet meer persoon op persoon stemmen maar hoeveel zit er nog in van de andere ploeg.
De Belgen zijn okay ole olequote:Op maandag 25 januari 2021 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit wel karma, ze doen dit omdat team nl ermee is begonnen..
Echt he. Ze zijn nu sommige bewoners echt aan het afzeiken. Els, Jowie en Thomas zijn volgens de dames niet hunzelf en spelen vaak een rol.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
De Vlaamse dames kunnen ook roddelen. Toch klinkt het in het Vlaams aardiger
Mee eens, die twee landen samen werkt ook imo niet goed zo. De volgende keer weer gewoon twee edities. Enige is dat het wel, door twee verschillende type mensen, wat kan crashen. Nederlanders wat brutaler en Belgen wat meer op de achtergrond en wat beleefder. Niet een ieder maar beetje in het algemeen.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon niet de Belgen samen met de Nederlanders moeten doen. dat word automatisch niet goed gemengeld . het wordt groep tegen groep. Denk niet ook al was er romance in het huis dat het een belg met een nederlander geweest was. Nu is het niet meer persoon op persoon stemmen maar hoeveel zit er nog in van de andere ploeg.
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Clasientje het volgende:
Oei dat had Michel niet moeten zeggen over Sinterklaas me dochtertje van 5 zat op schoot ze kwam met allerlij vragen van: wat bedoelt hij met sinterklaas spelen mama hahaha ik uitleggen dat hij de echte Sinterklaas helpt want de echte kan niet alle cadeautjes brengen dus hij helpt de Sinterklaas gelukkig vroeg ze niet meer door en begreep ze het😄
In ieder geval Els.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef engine het volgende:
Even gemist....op wie gaat K3 stemmen dan?
Hoezo echte Sinterklaas?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Clasientje het volgende:
Oei dat had Michel niet moeten zeggen over Sinterklaas me dochtertje van 5 zat op schoot ze kwam met allerlij vragen van: wat bedoelt hij met sinterklaas spelen mama hahaha ik uitleggen dat hij de echte Sinterklaas helpt want de echte kan niet alle cadeautjes brengen dus hij helpt de Sinterklaas gelukkig vroeg ze niet meer door en begreep ze het😄
Els Nathalie en Danielequote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef engine het volgende:
Even gemist....op wie gaat K3 stemmen dan?
Stelde ze ook vragen over het onderwerp vlak daarna over kinky feesten?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Clasientje het volgende:
Zoey is al vanaf het begin sneaky.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt he. Ze zijn nu sommige bewoners echt aan het afzeiken. Els, Jowie en Thomas zijn volgens de dames niet hunzelf en spelen vaak een rol.
Joh echt he. Lies misschien niet zo maar Zoe speelt een rol hoor en is een nasty lady..
Liese speelt voor mij de rol van "ik wil hierna sexy influencer worden".quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt he. Ze zijn nu sommige bewoners echt aan het afzeiken. Els, Jowie en Thomas zijn volgens de dames niet hunzelf en spelen vaak een rol.
Joh echt he. Lies misschien niet zo maar Zoe speelt een rol hoor en is een nasty lady..
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey is al vanaf het begin sneaky.
Wel, maar toch veel minder dan Jowi, die acteert echt. Zoey lijkt me op veel momenten wel gewoon haarzelf.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey zit daar voor de instagram fame en zou daarvoor over lijken gaanquote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hahahaha gelukkig dat niet
Stelde ze ook vragen over het onderwerp vlak daarna over kinky feesten?
inderdaad, ze wil gratis botox, filler, wimpers en boobjob eruit halenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liese speelt voor mij de rol van "ik wil hierna sexy influencer worden".
Ik heb echt weinig met dat mens.
Ik heb dat gevoel ook wel bij Liese. .. maar ja .. als je wilt winnen moet je dat ook wel een beetje hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey zit daar voor de instagram fame en zou daarvoor over lijken gaan
Bij ER ben ik er achter gekomen wat voor een rotzakken Belgen kunnen zijn, vlak die niet uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat was het euvel van ER ook, dat men elkaar ging bestrijden idd. Dat is jammer, maar daar zijn de Nederlanders mee begonnen toch?
Psychiater nog beterquote:Op maandag 25 januari 2021 12:02 schreef JACM het volgende:
[..]
Haar me-time kan ze beter bij een psycholoog doen
Is wel waar. . als de Belgen als eerste hadden samengespannen en bv Theo eruit gestemd waren we nu allemaal ontzettend kamp Els/Natte geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij ER ben ik er achter gekomen wat voor een rotzakken Belgen kunnen zijn, vlak die niet uit.
Ja hahaha kloptquote:Op maandag 25 januari 2021 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij ER ben ik er achter gekomen wat voor een rotzakken Belgen kunnen zijn, vlak die niet uit.
Wat vertelde daan daar?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stelde ze ook vragen over het onderwerp vlak daarna over kinky feesten?
Liese mag niet op Natte stemmen..quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar waarom willen ze dat Naomi op Nathalie stemt? Ze kunnen toch allemaal beter gezamenlijk op 2 dezelfde mensen stemmen? Nu is het gezamenlijk dan Els en de ander komt niet overeen. Zonde!
Nou nee, ik niet hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel
[..]
Is wel waar. . als de Belgen als eerste hadden samengespannen en bv Theo eruit gestemd waren we nu allemaal ontzettend kamp Els/Natte geweest.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel
[..]
Is wel waar. . als de Belgen als eerste hadden samengespannen en bv Theo eruit gestemd waren we nu allemaal ontzettend kamp Els/Natte geweest.
Er is besloten weer er genomineerd moet worden. Zoey gaat weer in slaapmodus.quote:
Nee Els is heel populair in de uitslag.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef magnaal het volgende:
Toch klopte de 1e stemming al het best he? Els had er toen uit gemoeten
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:02 schreef JACM het volgende:
[..]
Haar me-time kan ze beter bij een psycholoog doen
Dom kind.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Er is besloten weer er genomineerd moet worden. Zoey gaat weer in slaapmodus.
tv-Els is ook heel anders dan streams-Elsquote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee Els is heel populair in de uitslag.
Oja echt? hoe dat kan...misschien toch meer kijkers van haar leeftijdquote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ze doen het ook gewoon niet constant. Vlak voor de nominaties eens even overleggen daar is imo niets mis mee, en dat is nu eenmaal onderdeel van het spel. Het wordt gewoon vervelend wanneer kandidaten met niéts anders meer bezig zijn en over niets anders meer praten.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ik weet het al ... geen 1 snapjuh ertussen door .. daarom is veel fijner om naar te luisteren.
Wat ik zo heb gelezen heeft het merendeel dat toen Els erin wou houden, achteraf spijt had.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De doelgroep bij RLS's is meestal wel wat ouder, dat zag je ook bij Utopia.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oja echt? hoe dat kan...misschien toch meer kijkers van haar leeftijd
Dat ja, ik denk dat het belangrijk is tussendoor ook te genieten! Je ziet ook bewoners leuke dingen doen, lachen met elkaar en over leuke dingen praten. Je moet het gewoon ook een beetje luchtig houden tussendoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:08 schreef Lobmans het volgende:
[..]
En ze doen het ook gewoon niet constant. Vlak voor de nominaties eens even overleggen daar is imo niets mis mee, en dat is nu eenmaal onderdeel van het spel. Het wordt gewoon vervelend wanneer kandidaten met niéts anders meer bezig zijn en over niets anders meer praten.
welke uitslag???quote:Op maandag 25 januari 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij doet me zo denken aan Biff uit Back To The Futurequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Els nog nietquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef JACM het volgende:
[..]
Hij doet me zo denken aan Biff uit Back To The FutureMCFLY!! Anybody home?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Els maakt het haarzelf onnodig moeilijkquote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Lies en Zoe op de lip van Els omdat ze niet buiten zit. Je voelt gewoon de spanning en afkeer naar Els...
Ik voel helemaal geen afkeer van hun naar Elsquote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Lies en Zoe op de lip van Els omdat ze niet buiten zit. Je voelt gewoon de spanning en afkeer naar Els...
Ik voel wel afkeer van mij naar Els, telt dat ook?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel helemaal geen afkeer van hun naar Els
Jij mag datquote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik voel wel afkeer van mij naar Els, telt dat ook?
Raar hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik voel wel afkeer van mij naar Els, telt dat ook?
Die is er hoor. Hebben ze ook uitgesproken. Els gedraagt zich te veel als moeder. Baasspeler bedoelen zequote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaja....maar eigenlijk hadden ze dat van te voren moeten bedenken. Dan maar een bb voor elk land, maar dit is natuurlijk goedkoper.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat was het euvel van ER ook, dat men elkaar ging bestrijden idd. Dat is jammer, maar daar zijn de Nederlanders mee begonnen toch?
quote:
quote:
Dat is geen afkeer hebben ,Els is ook een akelaquote:Op maandag 25 januari 2021 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die is er hoor. Hebben ze ook uitgesproken. Els gedraagt zich te veel als moeder. Baasspeler bedoelen ze
Je verwart Els met Daan.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die is er hoor. Hebben ze ook uitgesproken. Els gedraagt zich te veel als moeder. Baasspeler bedoelen ze
ik ook nietquote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan nog in de avonduitzending van morgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie 'verklapt' dat de GameRoom alleen in de avonduitzending te zien is.
Zoey weet precies wat ze doet. Merk je aan gesprekken over sex in de groep. Ze houdt zich afzijdig, doet alsof ze niet veel gewend is maar haar kleding (ook al is dat voor een optreden) spreekt boekdelen. Een goede dj hoeft niet ultra sexy te zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey zit daar voor de instagram fame en zou daarvoor over lijken gaan
Denk het ook, maar hoop Patrick en Zoey.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:26 schreef Clasientje het volgende:
Na de actie van Daniëlle denk ik dat zij dit keer wel genomineerd word de tweede misschien Nick of ?
Haar insta staat vol met lingerie foto's. Allemaal gesponsord.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey weet precies wat ze doet. Merk je aan gesprekken over sex in de groep. Ze houdt zich afzijdig, doet alsof ze niet veel gewend is maar haar kleding (ook al is dat voor een optreden) spreekt boekdelen. Een goede dj hoeft niet ultra sexy te zijn.
Nick is daar mee begonnenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
een goede DJ niet inderdaad, zij moet het echter hebben van thirsty guysquote:Op maandag 25 januari 2021 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey weet precies wat ze doet. Merk je aan gesprekken over sex in de groep. Ze houdt zich afzijdig, doet alsof ze niet veel gewend is maar haar kleding (ook al is dat voor een optreden) spreekt boekdelen. Een goede dj hoeft niet ultra sexy te zijn.
Die wil de zwakkelingen er uit. Er moet geld in de pot komen en daar heb je sterke spelers voor nodig.quote:
Tuurlijk...quote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef Moonlight het volgende:
Michel heeft parachute gesprongen vanuit een luchtballon
Dat idee krijg ik ook heel erg. Ze heeft nog nergens laten blijken iets van muziek maken/draaien af te weten, maar goed.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
een goede DJ niet inderdaad, zij moet het echter hebben van thirsty guys
Team Nickquote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die wil de zwakkelingen er uit. Er moet geld in de pot komen en daar heb je sterke spelers voor nodig.
Wat heb je als winnaar van BB met 10.000 euro als prijs. ER moet 100.000 euro in de pot
Aldus Nick.
Die Nick moet er zo snel mogelijk uit. Alle ballen op Nick.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die wil de zwakkelingen er uit. Er moet geld in de pot komen en daar heb je sterke spelers voor nodig.
Wat heb je als winnaar van BB met 10.000 euro als prijs. ER moet 100.000 euro in de pot
Aldus Nick.
Die blijft lekker nog evenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Nick moet er zo snel mogelijk uit. Alle ballen op Nick.
Nick kan wel veel dingen. Koken, sporten, dansen, muziek, optreden, leiding geven.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook heel erg. Ze heeft nog nergens laten blijken iets van muziek maken/draaien af te weten, maar goed.
Nick heb ik daar bijvoorbeeld wel al meerdere keren met passie over horen spreken.
Bye Zoey...quote:Op maandag 25 januari 2021 12:36 schreef Jockari het volgende:
Donderdagavond zal dit liedje van Clouseau heel toepasselijk zijn: "Daaaar gaaaaat ze !"
Heerlijk om naar zijn verhalen te luisteren...volgens mij liegt hij niet en van dat wereldje weet ik weinig.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
Michel is eens een keer uit een luchtballon gesprongen met de parachute. Is standaard in de opleiding bij de belgische para's, dus niet spectaculair.
Nick kan een heleboel. Dat is zeker afgelopen week wel gebleken. En dat doet hij vaak ook gewoon goed.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nick kan wel veel dingen. Koken, sporten, dansen, muziek, optreden, leiding geven.
Daar is passie voor nodig. Passie om te willen slagen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nick kan wel veel dingen. Koken, sporten, dansen, muziek, optreden, leiding geven.
Daar is passie voor nodig. Passie om te willen slagen.
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
D komende weken gaat Nick nergens heen
Bij mij ookquote:Op maandag 25 januari 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick kan een heleboel. Dat is zeker afgelopen week wel gebleken. En dat doet hij vaak ook gewoon goed.
Als er iemand flink is gestegen bij mij, dan is hij het wel
daarnet was ze bezig dat ze graag wat lichten een draaitafel en haar USB stickje zou hebben, dat zegt genoegquote:Op maandag 25 januari 2021 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook heel erg. Ze heeft nog nergens laten blijken iets van muziek maken/draaien af te weten, maar goed.
Nick heb ik daar bijvoorbeeld wel al meerdere keren met passie over horen spreken.
ze heeft helemaal het lichaam niet om model te worden, ze is ook al veel te oud om uberhaupt model te zijn/wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:38 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wie denkt dat Liese een contract aangeboden krijgt bij een modellenbureau door haar deelname in BB? Ik ben wel benieuwd! Ik denk dat ze influencer gaat worden.
Ze heeft al paar keer aangegeven als model te slagen. Dus ze zit sowieso met bijbedoelingen daar.
Wel vind ik het een toffe meid zonder arrogantie, meer zelfvertrouwen gewoon.
Over het stemmen.. Ik snap niet wat het nut is om te stemmen op Nathalie. Stem dan allemaal gewoon op Daan. Dan is de kans groter dat Els tegenover Daan komt te zitten. Nu wordt het wss Els en Julie..precies waar Julie bang voor is.
Zoey is ook overal geweest in de wereld . Heeft gedraaid met o.a DJ Sneak en al is het niet mijn muziek , ze heeft heel wat mixes gemaakt en op feesten gedraaid . Ze heeft absoluut wel liefde voor muziekquote:Op maandag 25 januari 2021 12:38 schreef 20100 het volgende:
[..]
daarnet was ze bezig dat ze graag wat lichten een draaitafel en haar USB stickje zou hebben, dat zegt genoeg
Heeft ze zelf ook ooit iets geproduceerd?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey is ook overal geweest in de wereld . Heeft gedraaid met o.a DJ Sneak en al is het niet mijn muziek , ze heeft heel wat mixes gemaakt en op feesten gedraaid . Ze heeft absoluut wel liefde voor muziek
bijna iedereen heeft een liefde voor muziek, Zoey is een gevalletje te lui/dom om verder te studeren dus daarom maar op de female DJ hype train springen en wat met sletterige outfits aan wat knopjes draaien terwijl er een USB stickje afspeeltquote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey is ook overal geweest in de wereld . Heeft gedraaid met o.a DJ Sneak en al is het niet mijn muziek , ze heeft heel wat mixes gemaakt en op feesten gedraaid . Ze heeft absoluut wel liefde voor muziek
Welnee, beeld is een beetje vertekend.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vriend Souf kan ophoepelen denk ik.
Volgens mij is de afstand groter dan je denkt....als ik zijn hoofd zie draaien.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vriend Souf kan ophoepelen denk ik.
Ok.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:42 schreef 20100 het volgende:
[..]
bijna iedereen heeft een liefde voor muziek, Zoey is een gevalletje te lui/dom om verder te studeren dus daarom maar op de female DJ hype train springen en wat met sletterige outfits aan wat knopjes draaien terwijl er een USB stickje afspeelt
Hij leunde eerder naar voren om iets tegen Naomi te zeggen en Liese bewoog totaal nietquote:Op maandag 25 januari 2021 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is de afstand groter dan je denkt....als ik zijn hoofd zie draaien.
Laat me raden.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laat me raden.
Michel heeft verloren met crackertrekken?
Gadverdamme. Kon je die, toch al ranzige gif, niet nog goorder makenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laat me raden.
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laat me raden.
Zullen ze ook wel geoefend hebben bij de marinesquote:Op maandag 25 januari 2021 12:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt er echter weinig problemen mee te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |