Volkomen terecht. Neem aan dat je het wel op Twitter gezet hebt of op zijn minst een Feesboek livestream?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef Noek het volgende:
Mijn kind komt al 2 dagen rond 21:12u binnen. Gelijk neergeknuppeld.
Ik wou 'm eigenlijk niet maken, maar ik wou zeggen: "Ik zie waar ik morgen om 21:00 nog ben"quote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee wie die twitteraar is, maar kijk er graag naar
Ja mooiquote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef Haags het volgende:
Goed om te zien dat de invoering van de avondklok tot nu toe vooral rust brengt.
Fout! In de coronawet is opgenomen dat de boete maximaal 95 euro is voor het niet opvolgen van de maatregelen. Dan zou dus weer de hele wet veranderd moeten wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf ook wel weten dat het een bullshitmaatregel voor de buhne is.
Juist dit gedrag lokt strengere handhaving uitquote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Sowieso zal de handhaving na de eerste week wel inkakken.
Dit is dan wel weer triest. Doelbewust verkeerslichten slopen. Hou het dan bij wat vuurwerk ofzo (en nee niet richting agenten).quote:
Het zou je kind maar zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef mother_mercury het volgende:
Dit zijn geen demonstranten meer. Jeugd op zoek naar legitieme reden om te rellen. Lekker bezig ouders...
Dat zie je ook mijlenver aankomen. En het omt denkt dat iedereen braaf binnen gaat zitten. Snappen totaal niet hoe mensen zijn en wat sommige maatregelen teweeg brengen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef mother_mercury het volgende:
Dit zijn geen demonstranten meer. Jeugd op zoek naar legitieme reden om te rellen. Lekker bezig ouders...
In Frankrijk hebben ze het rellen de laatste jaren zo ongeveer opnieuw uitgevonden man.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Confetti het volgende:
Zelfs in toch wel relatief gezien failed states als Frankrijk en Belgie was er amper gezeik over die avondklok. Omdat de boetes torenhoog zijn.
Deze jongens, zelfs met alleen een studiefinanciering, lachen om die 95 euro. Zo'n ingrijpende en zware maatregel bestraffen met zo'n flutboete is vragen om problemen.
Als ik dit één keer zou flikken zouden mn ouders me vastbinden aan de deur en zeggen: Als je je morgen kan gedragen kun je weer los, maar blijkbaar ben je niet intelligent genoeg om zelf na te denken, dus doen wij 't voor je (ofzoiets).quote:
Hij heeft groot gelijk. We willen geen avondklok.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen stookt Donald Baudet nog eens even lekker het vuurtje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |