als ME zijndequote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige ME’ers zijn er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
haha sowieso en snoep te kanenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mens zit alleen maar haar eigen grafkop te filmen
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Strijders voor de vrijheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ twitter ]
Wejow alles gratis
Dat is toch Barbie?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
Misschien moet ik even kijken of Samantha de Jong live is op haar Insta.
Lijkt me een typisch nepberichtquote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
En dit dus ookquote:Op zondag 24 januari 2021 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit dus. Hier in Nederland is zo lang mogelijk gewacht met het inperken van wat we wel en niet mogen. Achteraf misschien te laat, daar valt over te discussiëren. Maar wij hebben het echt vele malen beter gehad dan andere landen het afgelopen jaar.
Dat FOK! Dit toelaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend weekend half Nederland, let maar op.
Die persoon die dat busje in werd gesleurd was vast ook wel een bekende van de politie...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Tegen vreedzame demonstranten hebben ze vandaag iig niet opgetreden (die zittende groep).
Pedrosa hoort bij de wappies en heeft niet door dat het een nepberichtje is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Tegen vreedzame demonstranten hebben ze vandaag iig niet opgetreden (die zittende groep).
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.quote:
Denk dat je dan aan alleen politie/ME niet meer genoeg hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.
Denk dat je blind bent want Nederland loopt op het moment "achter" qua dit soort ongeregeldheden.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap wel dat veel landen in Europa nooit zo’n zin hebben in Nederlandse toeristen als ik dit zo zie.
Hoeft niet, kan wel. Maar wel vreemd dat hij er nu pas achter komt dat ideologie en je eigen mening niks te maken heeft met optreden tegen relschoppers. Ook niet als die misschien toevallig dezelfde mening hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pedrosa hoort bij de wappies en heeft niet door dat het een nepberichtje is.
Ze mogen van mij de Spaanse en Marokkaanse collega's inhuren. Is het zo klaar met dat achterlijke gesloop/gerel.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je dan aan alleen politie/ME niet meer genoeg hebt.
Tijd dat ze gevarengeld gaan krijgenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zielige pizzabezorgers elke keer
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Denk dat je blind bent want Nederland loopt op het moment "achter" qua dit soort ongeregeldheden.
Net als van de zomer zeker?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.
Ik zeg toch niks over optreden tegen relschoppers? Daar moet tegen opgetreden worden. Maar er waren ook duizenden “vreedzame” protestanten.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel. Maar wel vreemd dat hij er nu pas achter komt dat ideologie en je eigen mening niks te maken heeft met optreden tegen relschoppers. Ook niet als die misschien toevallig dezelfde mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |