Denk dat je blind bent want Nederland loopt op het moment "achter" qua dit soort ongeregeldheden.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap wel dat veel landen in Europa nooit zo’n zin hebben in Nederlandse toeristen als ik dit zo zie.
Hoeft niet, kan wel. Maar wel vreemd dat hij er nu pas achter komt dat ideologie en je eigen mening niks te maken heeft met optreden tegen relschoppers. Ook niet als die misschien toevallig dezelfde mening hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pedrosa hoort bij de wappies en heeft niet door dat het een nepberichtje is.
Ze mogen van mij de Spaanse en Marokkaanse collega's inhuren. Is het zo klaar met dat achterlijke gesloop/gerel.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je dan aan alleen politie/ME niet meer genoeg hebt.
Tijd dat ze gevarengeld gaan krijgenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zielige pizzabezorgers elke keer
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Denk dat je blind bent want Nederland loopt op het moment "achter" qua dit soort ongeregeldheden.
Net als van de zomer zeker?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.
Ik zeg toch niks over optreden tegen relschoppers? Daar moet tegen opgetreden worden. Maar er waren ook duizenden “vreedzame” protestanten.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel. Maar wel vreemd dat hij er nu pas achter komt dat ideologie en je eigen mening niks te maken heeft met optreden tegen relschoppers. Ook niet als die misschien toevallig dezelfde mening hebben.
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:24 schreef Minimunt het volgende:
Ik wordt hier toch best wel verdrietig van. Denken deze mensen nou echt dat ze hiermee dingen oplossen? Dat het hiermee beter wordt. Dat je tegen de regels bent oké, maar dingen vernielen is gewoon voor de kick, puur groepsgedrag. Wel interessant om te zien hoeveel mensen 'opeens' mee doen als een paar beginnen met die auto omver te werpen in eindhoven.
Meeste mensen die commentaar hebben op de regels en een revolutie willen starten vergeten even dat wie er ook aan de macht is/komt, er altijd problemen zijn en blijven ontstaan. Als deze mensen het voor het zeggen hadden deden ze het denk ik niet veel beter als de huidige regering.
Dat wil niet zeggen dat er zeker dingen mis zijn in het land. Ik blijf er bij dat we de afgelopen jaren veel te veel rechts beleid hebben uitgevoerd, en dat we, los van het feit dat er harder mag worden opgetreden en we om diverse redenen niet iedere vluchteling/immigrant moeten/kunnen opnemen, hunkeren naar een meer linkse regering.
De échte linkse partijen komen op voor de mensen die nu FvD en PVV stemmen (volgensmij ook grotendeels de mensen die nu demonstreren). Alleen is 'links' niet goed in stemmers uit dit 'gat' te werven.
MEers zijn vaak ook niet de slimsten. Als ze eenmaal in die fake-news bubble zitten...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige ME’ers zijn er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
'Was je gehecht aan dat brommertje?'quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zielige pizzabezorgers elke keer
Nee, ze kregen geen toestemming.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over optreden tegen relschoppers? Daar moet tegen opgetreden worden. Maar er waren ook duizenden “vreedzame” protestanten.
Die mogen er ook zijn toch? (Grondwet)
Denk dat we vanavond al wat steden kunnen toevoegen aan de lijst. En volgend weekend wordt dat niet minder vermoedelijkquote:
oh sorry spuit 11quote:Op zondag 24 januari 2021 20:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Deze al een paar keer voorbij zien komen maar hij blijft zo mooi
Moest wel even lachen hierop. Maar bedoel het wel serieusquote:
Nou nee, grondwet maakt geen fuck uit als dr een noodverordening is. Vooral niet als een zogenaamde "demonstratie" gewoon verboden is. Zomaar je beroepen op "de grondwet" om je eigen misdragen goed te praten slaat ook helemaal nergens op.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zeg toch niks over optreden tegen relschoppers? Daar moet tegen opgetreden worden. Maar er waren ook duizenden “vreedzame” protestanten.
Die mogen er ook zijn toch? (Grondwet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |