De jaloerse teringtubbies en hun paladijnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Els snap ik maar Zoëy? Wie denk je dat er Zoëy nomineren?
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is al vanaf de live uitzending van donderdag. Toen ging ze doorkrijgen dat de hazen niet helemaal lopen zoals zij gedacht en gehoopt had.
Volgens mij is ze best geschrokken van wat Patje gezegd heeft. Ik vind haar echt een stuk milder laatste dagen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef Sangha het volgende:
Wat is Nathalie een softie ineens als ze in de groep haar biecht mag doen. Niks geen haterij en narigheid maar een lief dankje voor het bananenbrood.![]()
Ja ze is wat langzaam maar 2 minutenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Wilde er bijna 1 openen 'Waar PD liese aan het bewonderen is'
Vraag me af of ze dat gaan redden.. hoop dispy en poo op de bankquote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De jaloerse teringtubbies en hun paladijnen.
Wat sneu voor Patjequote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Benny het volgende:
De groepje op volgorde:
Els en Nathalie
Danielle en Jowi
Julie en Michel
Patrick
LIese, Naomi en Zoey
Thomas en Nick
Ja maar niet als ze alleen met Els is, achter de rug is ze vaak heel fel vind ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is ze best geschrokken van wat Patje gezegd heeft. Ik vind haar echt een stuk milder laatste dagen.
Joeheee klaar dus met dat geram op het aanrechtquote:
Waar bemoeid ze zich mee. Dat moet die jongen toch zelf weten als hij dat prettiger vindt.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:27 schreef Benny het volgende:
Thomas doucht met z'n zwembroek aan. Danielle stelt vragen: "Doe je dat thuis ook?"
Moeilijk te voorspellen op voorhand. Ik denk zomaar dat we deze week een hoop versplintering gaan zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat gaan redden.. hoop dispy en poo op de bank
Els & Nathalie.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:42 schreef GwaiLow het volgende:
Nog steeds geen te constateren vrij partij in het huis geweest?
naomi is met julie samenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
Oh huh... Naomi doet niet mee met het groepje van Liese en Zoey?
Alles wat Liese aanpakt doet ze goed. Die houdt niet van half werk.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Snip en Snapje met een act staks.
Heb trouwens gister de voorbereiding van Liese en Zoey gezien, dat zag er goed uit.
Maakt het wel spannender als Els er maar op zit en hopelijk ook nattequote:Op zondag 24 januari 2021 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen op voorhand. Ik denk zomaar dat we deze week een hoop versplintering gaan zien.
Misschien wel een heel brede bank met 3 of 4 man/vrouw.
Nee, dat is logisch. Maar ze is snel weer terugquote:
is idd geen amateurquote:Op zondag 24 januari 2021 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alles wat Liese aanpakt doet ze goed. Die houdt niet van half werk.
Kijk zo kennen we onze negatievelingen weerquote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nat : helemaal geen zin
Els : Nee, er zit helemaal geen sfeer in die groep, zo schijnheilig allemal, zo stijf
Had ze buikpuin?quote:
wat zall zij verdrietig zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Maar ze is snel weer terug
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Nee, er zit helemaal geen sfeer in die groep, zo schijnheilig allemal, zo stijf
Els : en wat ik heel goedkoop vind, is steeds de humor over elkaar.
Dat was voor Nat bedoeld die gister over haar rug allerlei grappen maakte.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Els blijft wel hoor. Smaakmakerquote:Op zondag 24 januari 2021 19:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nu de afgrond nabij is moet ik steeds meer lachen om dit duo
doen ze somsquote:Op zondag 24 januari 2021 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebben die regieknurften nou de audio van de streams verwisseld?
En dat zegt ze ook gewoon zonder gêne hè.. Dan heb je geen betonnen plaat voor je kop, maar een hele woonwijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |