abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197606260

Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Covid dashboard
Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
Reconstructie NRC
De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus

Internationaal:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation
Overzicht WHO
Overzicht Worldometers
Overzicht BNO News
Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
Wikipedia
Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.

Wetenschap:
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
Universiteitsindex Leiden
De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/

Vaccinaties :

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
Coronavirus Vaccine Tracker
Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).

Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020)

Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
Corona-patinten op de Nederlandse IC's lcps
Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Datagraver, zelf grafieken maken

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
pi_197606266
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef JosMert het volgende:

[..]

Dit.
Tot nu toe zijn alle lockdown maatregelen stuk voor stuk verlengd.
Nee hoor.
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
pi_197606273
Mensen die al zeker weten dat de avondklok niet verlengd gaat worden.
Hebben die niet laatste jaar de maatregelen gevolgd?
pi_197606279
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee hoor.
Geef eens een voorbeeld van niet
pi_197606287
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef JosMert het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van niet
We zijn van intelligente lockdown naar geen lockdown gegaan afgelopen zomer.
pi_197606294
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En de horeca maatregelen die wel binnen paar weken zouden worden opgeheven?
pi_197606303
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die is toch ook eerst verlengd :')
  zondag 24 januari 2021 @ 12:16:28 #8
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_197606306
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Een strafblad is echt buiten proportie :')
Je kunt toch gewoon zorgen dat je om 9 uur binnen bent. En voor calamiteiten zijn er uitzonderingen
pi_197606323
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan Rutte wel doen, maar er moet goedkeuring komen, en die komt er niet.
Voor 50 cent wisselgeld wil de D66 alles steunen.
and there was some silence
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 12:18:00 #10
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197606339
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als mensen zonder reden mogen roepen dat hij langer dan deze twee weken gaat duren mag ik dit roepen ;).
Ik zeg ook niet dat je het niet mag roepen :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197606351
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als rutte zelf een paar keer roept dat niks zeker is dat dit eindigt op 9 februari weet je al hoe laat het is.
pi_197606352
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

:') dat geloof je toch zeker zelf niet?

Jongeren blijven nu gewoon bij elkaar pitten. Denk je nou echt dat een avondklok jongeren tegen houdt die samen willen bieren?

Een avondklok is net als de mondkapjesplicht symboolpolitiek van een regering die compleet de weg kwijt zijn en in een angstbubbel zitten.
Het vermindert bezoek wel degelijk. Ik zou anders gisteren bij een vriend op bezoek gegaan zijn zaterdagavond. Nu afgezegd. Ik kom normaliter tegen de tijd dat zijn kinderen op bed liggen, en dan is het al bijna avondklok. Dus niet de moeite waard.

Dat het weinig helpt tegen asociaal tuig dat zich nergens iets van aan trekt, is evident. O.a. daarom ben ik ook tegen avondklok.
pi_197606382
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat weet ik
pi_197606388
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het vermindert bezoek wel degelijk. Ik zou anders gisteren bij een vriend op bezoek gegaan zijn zaterdagavond. Nu afgezegd. Ik kom normaliter tegen de tijd dat zijn kinderen op bed liggen, en dan is het al bijna avondklok. Dus niet de moeite waard.

Dat het weinig helpt tegen asociaal tuig dat zich nergens iets van aan trekt, is evident. O.a. daarom ben ik ook tegen avondklok.
Ik hoorde ook verhalen in mijn omgeving dat veel bezoek naar de zaterdagmiddag en zondagmiddag is verplaatst.
De dinerdates zijn veranderd in een lunchdates

En de koffiedate van Truus uit Delft gaat natuurlijk gewoon door op de maandagmiddag.

Natuurlijk helpt het een deel, daar ben ik ook wel van overtuigd, de eerste paar dagen is wellicht het meest effectief omdat je voor een voldongen feit staat en niet direct een alternatief hebt, daarna zwakt het af en worden afspraken verplaatst of aangepast.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:22:11 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197606391
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan Rutte wel doen, maar er moet goedkeuring komen, en die komt er niet.
Wel als hij stelt dat de scholen alleen open kunnen als de avondklok verlengd wordt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197606400

Meer dan 500.000 vaccins beschikbaar. Met volgende week weer een nieuwe levering.

En inmiddels 135.000 prikken gezet :{ Jammer dat er wat betreft de vaccinaties geen verdere prognose is ingevuld. Zien we binnenkort een grote inhaalslag of blijven grote aantallen vaccins in de vriezer liggen?
pi_197606404
quote:

[..]

In jouw geval vermindert het bezoek. Het was gister overdag super druk op de wegen. Ik vermoed dat mensen die 's avonds bij iemand langs zouden gaan, dit nu meer overdag gaan doen. Het verplaatst dus de bewegingen naar een ander tijdstip. Evenals dat men de winkels is gaan sluiten en horeca, mensen bedenken wel wat anders dus wordt het elders druk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197606410
We kunnen ons er beter gewoon op voorbereiden dat zowel februari als maart nog (grotendeels) hetzelfde zullen blijven, dan kan het alleen maar mee vallen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197606415
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
We kunnen ons er beter gewoon op voorbereiden dat zowel februari als maart nog (grotendeels) hetzelfde zullen blijven, dan kan het alleen maar mee vallen.
Als het aan het OMT, RIVM, WHO ligt gaan we deze situatie nooit meer afbouwen.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:25:23 #20
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197606427
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik hoorde ook verhalen in mijn omgeving dat veel bezoek naar de zaterdagmiddag en zondagmiddag is verplaatst.

En de koffiedate van Truus uit Delft gaat natuurlijk gewoon door op de maandagmiddag.

Natuurlijk helpt het een deel, daar ben ik ook wel van overtuigd, de eerste paar dagen is wellicht het meest effectief omdat je voor een voldongen feit staat en niet direct een alternatief hebt, daarna zwakt het af en worden afspraken verplaatst of aangepast.
En dat is ergens ook prima. Het lijntje tussen mentaal sane blijven en volledig het spoort bijster zijn is flinterdun geworden zo. Als ik mijn alleenstaandenbestaan dan leuker kan maken met lunchdates ipv dinnerdates dan zij het zo. Dan pas ik daags erna wel op als hier n iemand op bezoek komt.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197606431
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Wat een onzin, nergens op gebaseerd.
pi_197606438
quote:

[..]

Dit!
pi_197606441
quote:

[..]

Hoezo ga jij op bezoek? Het advies is: Blijf thuis
Fucking asociaal weer. Bah bah
Go hard or go home
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 januari 2021 @ 12:26:48 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_197606443
quote:

[..]

Hahaha. Nee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197606452
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het logische gevolg zou ook zijn dat het draagvlak dan zal afnemen.
pi_197606454
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat een onzin, nergens op gebaseerd.
Noem eens 1 voorbeeld van een escape plan geschetst door deze partijen?

Je weet wel, in het meest ideale scenario zoals ze nu in de evenementensector doen? Nou dan.
pi_197606457
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Wel als hij stelt dat de scholen alleen open kunnen als de avondklok verlengd wordt.
En dat is wat Rutte heeft gezegd ofzo?
pi_197606462
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Daarom zou het veel beter zijn om een maximum afstand dat je vanaf huis mag komen in te voeren.

Max van 5 km bijvoorbeeld. Dan is het afgelopen met al die plezierreisjes
Op zaterdag 27 februari 2021 15:41 schreef Fok-it het volgende:
Tief toch op gehandicapte imbeciel
pi_197606463
quote:

[..]

Achterlijke flauwekul dit.
pi_197606478
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

J&J komt hopelijk in april met wat vaccins, en AZ zal het heus wel inhalen.
maar dat 2021 grotendeels naar de knoppen gaat is al zeker.
Precies, daarom roep ik al 7 maanden dat je er beter van uit kan gaan dat we pas weer echt normaal zonder 1.5m of andere beperkingen kunnen leven leuk begin volgend jaar. Alles voor maart 2022 is mooi meegenomen, dat is bijna zeker.

Maar ls die dingen op te kopen zijn dat het eerder kan, moet dat wel gebeuren...
pi_197606527
Ik ben bang dat we t/m maart op deze cijfers (en deze maatregelen) blijven hangen. Daarna hopelijk een mooie lente en wat tempo in het vaccineren. Ik houd nog hoop op een redelijk normale zomer.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197606538
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:29 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Precies, daarom roep ik al 7 maanden dat je er beter van uit kan gaan dat we pas weer echt normaal zonder 1.5m of andere beperkingen kunnen leven leuk begin volgend jaar. Alles voor maart 2022 is mooi meegenomen, dat is bijna zeker.

Maar ls die dingen op te kopen zijn dat het eerder kan, moet dat wel gebeuren...
Ze moeten gewoon gas geven op vaccineren.

Straks krijg je de situatie dat de hele wereld klaar is, en wij in nederland nog aan het nadenken over de laatste groep
pi_197606553
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]

Meer dan 500.000 vaccins beschikbaar. Met volgende week weer een nieuwe levering.

En inmiddels 135.000 prikken gezet :{ Jammer dat er wat betreft de vaccinaties geen verdere prognose is ingevuld. Zien we binnenkort een grote inhaalslag of blijven grote aantallen vaccins in de vriezer liggen?
Ik heb vanmorgen met stijgende verbazing dit artikel zitten lezen. Waarom duurt dit allemaal zo lang, waarom wordt er niet volop geprikt?

Als hier ooit een parlementaire enquete over komt denk ik dat Hugo de Jonge niet zo heel goed hieruit gaat komen.
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 12:34:37 #34
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197606558
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:32 schreef Luke83 het volgende:
Ik ben bang dat we t/m maart op deze cijfers (en deze maatregelen) blijven hangen. Daarna hopelijk een mooie lente en wat tempo in het vaccineren. Ik houd nog hoop op een redelijk normale zomer.
Vorige zomer voelde ook vrij normaal aan. Binnen een heel groot deel van Europa eigenlijk. In theorie zou het dit jaar nog soepeler moeten kunnen allemaal gezien ze dan inderdaad al een paar maanden aan het vaccineren zijn. Ik hoop met je mee!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197606587
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vorige zomer voelde ook vrij normaal aan. Binnen een heel groot deel van Europa eigenlijk. In theorie zou het dit jaar nog soepeler moeten kunnen allemaal gezien ze dan inderdaad al een paar maanden aan het vaccineren zijn. Ik hoop met je mee!
En we natuurlijk al meer natuurlijke immuniteit op hebben gebouwd, het enige wat ik denk is dat we de bevestigde getallen niet echt omlaag kunnen krijgen.
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 12:38:09 #36
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197606623
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:36 schreef Anton91 het volgende:

[..]

En we natuurlijk al meer natuurlijke immuniteit op hebben gebouwd, het enige wat ik denk is dat we de bevestigde getallen niet echt omlaag kunnen krijgen.
Die gaan in de lente vanzelf wel omlaag denk ik. Mits ze bepaalde dingen niet te vroeg heropenen dan. Al is het inmiddels wel duidelijk dat het virus in de lente van 2020 veel serieuzer genomen werd dan nu, dus wat dat betreft kan het wel wat lastiger worden deze lente. We gaan het zien.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:38:41 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197606629
quote:

[..]

Mee eens, maar ik geloof niet dat het zeker is dat ze de scholen dan open gaan laten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197606658
quote:

[..]

Hier was het voor mij ook redelijk normaal. Ik ben geen festivalganger, dus dat mis ik sowieso niet. Kan me voorstellen als je daar van houdt, dat dan een tweede zomer zonder grote festivals wel zuur zou zijn.
pi_197606685
quote:

[..]

Heeft hij dit gezegd?
pi_197606687
quote:

[..]

Zo voelde ik dat dus totaal niet, maar goed dat is vrij persoonlijk. Maar dit zorgt er wel voor dat ik niet zo snel te vatten ben voor het gevoel mijn vrijheid weer terug te hebben wanneer toevallig de lockdown voorbij is.
pi_197606696
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:27 schreef JosMert het volgende:

[..]

Noem eens 1 voorbeeld van een escape plan geschetst door deze partijen?

Je weet wel, in het meest ideale scenario zoals ze nu in de evenementensector doen? Nou dan.
Pas over 6 maanden verwacht men de volwassen bevolking grotendeels ingent te hebben. Alles hangt nu samen met de grootschalige beschikbaarheid van de vaccins, die pas in maart / april op gang gaat komen waarschijnlijk. Tot die tijd zal het aanmodderen zijn en dat zal niet alleen voor ons land gelden.
pi_197606710
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoezo ga jij op bezoek? Het advies is: Blijf thuis
Fucking asociaal weer. Bah bah
Maximaal 1 bezoek per dag is gewoon de richtlijn. Ik houd gepaste afstand, en gebruik een ratel als ik wil juichen.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:44:45 #43
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197606735
GGD Drenthe is 8 januari begonnen met 250 prikken per dag. Dat zou snel opgeschaald worden.
Men zit nu op 300 per dag. :')

quote:
Het aantal vaccinaties door de GGD Drenthe wordt de komende tijd opgeschaald naar achthonderd per dag. "Wij weten nu dat we vanaf eind volgende week, begin van de week daarop, de groep gezonde, mobiele ouderen gaan vaccineren. Eind volgende week wordt daarover een brief gestuurd aan de mensen die het betreft, om zich te laten vaccineren", zegt Marjon Feenstra, manager infectieziektenbestrijding bij de GGD Drenthe.
vrijdag 22 januari 2021, 18:00 - Nieuws
De quote zegt mij dat het nog weken duurt voor wij op 800 per dag zitten. En dan nog schiet het niet echt op. -O-
De logistiek is gewoonweg niet in orde.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
pi_197606738
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Maximaal 1 bezoek per dag is gewoon de richtlijn. Ik houd gepaste afstand, en gebruik een ratel als ik wil juichen.
pi_197606742
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:D Dan is het goed. Op jullie tribune.
Go hard or go home
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 12:45:08 #46
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197606743
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef galantis het volgende:

[..]

Zo voelde ik dat dus totaal niet, maar goed dat is vrij persoonlijk. Maar dit zorgt er wel voor dat ik niet zo snel te vatten ben voor het gevoel mijn vrijheid weer terug te hebben wanneer toevallig de lockdown voorbij is.
Het is inderdaad maar net wat je gewend bent. We misten de evenementen natuurlijk wel gewoon vorige zomer (al is ons favoriete evenement vaak in het voor en na jaar), maar we konden wel relatief normaal op vakantie binnen Europa. Twee keer naar Duitsland geweest. Konden uit eten zonder rare maatregelen daar, het enige verschil met een ander jaar waren waarschijnlijk de mondkapjes. Maar echt helemaal normaal, normaal was het natuurlijk niet nee.
pi_197606748
quote:
6s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:26 schreef D_A het volgende:

[..]

Hahaha. Nee.
Niet? Want momenteel geven ze advies op verkeerde informatie en giswerk....
pi_197606763
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Achterlijke flauwekul dit.
Ik zou willen dat het flauwekul was.
pi_197606768
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]

En andere landen die rond kerst begonnen met vaccineren waren vooral symbolisch bezit. Wij zouden wat laten begonnen maar dan wel gelijk op stoom zijn. Weer holle retoriek van Hugo.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:47:59 #50
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197606782
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat is wat Rutte heeft gezegd ofzo?
Nog niet, maar over 2 weken is de nieuwe variant niet opeens een stuk minder besmettelijk. Als je iets wil versoepelen (scholen open) en je wil de besmettingen niet laten oplopen dan zal je ook iets anders moeten verstrengen.

Als andere partijen de keuze hebben tussen geen avondklok en scholen dicht of verlenging avondklok en scholen open moet je eens opletten hoe snel ze met verlenging instemmen. Stellen dat de andere partijen nooit in zullen stemmen met een verlenging van de avondklok zou ik dus niet zo snel doen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')