Oftewel, zinloze maatregel dus gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En de rest op de bank hangt met een pot bier een Weekend Miljonairs.
Had ik niet verwacht om 21:00.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef potjecreme het volgende:
Nu bijna geen auto's meer op de weg.
Maar nu zit iedereen binnen en zijn FOK!ers geen wereldvreemde mensen meer die niet buiten komenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Wat een verschil met gisteren hè? Toen zaten we om 21 uur met zijn allen te FOK!ken...
ik voel me nu alleen opgeslotenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Wat een verschil met gisteren hè? Toen zaten we om 21 uur met zijn allen te FOK!ken...
Health is a passionquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef JosMert het volgende:
Denk aan al die besmettingen die we nu niet oplopen. Mensen...😂😅
wilde je weg dan ? gezellig naar de kroeg ?quote:
Die hadden ze gelijk kapot moeten knuppelen of naar Siberië moeten deporteren !quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Op de Dam lopen nog mensen voorbij de politie om 21:01!!
Nu is het wachten tot het virus weer muteert doordat het zich beseft dat het vooral rond kantoortijd actief moet worden. De Cup-a-Soup-variant, zogezegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef JosMert het volgende:
Denk aan al die besmettingen die we nu niet oplopen. Mensen...😂😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |