Je hebt nog 1 minquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:58 schreef beantherio het volgende:
Oh shit. Ik ben vergeten mijn volle vuilniszak naar de container te brengen.![]()
ASO!!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Spannend!!! Ik ben nog buiten. Ga 21 uur niet redden.
May the force be with you.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Letterlijk vuurwerk krijgen we pas als de media gaat oproepen om mensen die buiten lopen naar te schieten om een nieuw fris signaal en gevoel van urgentie af te geven, maar dan zijn we wel weer een paar obsessies verder. Ik schat dat het medio februari 2022 tijd is voor dergelijke verzwaring.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb meer het gevoel dat er om 2100 uur vuurwerk komt, ofzo.
De duitsers komen er aan! Ren voor je leven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef beantherio het volgende:
Nog 8 minuten en daarna bestaat de vrijheid niet meer in Nederland!
En de rest op de bank hangt met een pot bier een Weekend Miljonairs.quote:
Nu zullen er zelfs kittens sterven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Mooi niet. Ik blijf aan deze kant van de grensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:59 schreef Carlos93 het volgende:
De duitsers komen er aan! Ren voor je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
21:00 uur!!! Een gelukkig en gezond avondklok gewenst iedereen
Hetzelfde hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
21:00 uur!!! Een gelukkig en gezond avondklok gewenst iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |