Goed zo, dat zal het virus leren!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben binnen hoor!! Geen 95 pietermannen te halen vandaag!
Jij bent zeker buitenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Goed zo, dat zal het virus leren!
Dat kan toch niet echt zijn?quote:
Heel goed! En ik ben om vijf uur al naar het postkantoor geweest, het leven van oma is gered.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef leolinedance het volgende:
HAHAquote:
Truequote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef beantherio het volgende:
Nog 8 minuten en daarna bestaat de vrijheid niet meer in Nederland!
Ik ben naar binnen gegaan, ik wil geen moordenaar zijn 😭quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent zeker buitenMoordenaar
Ben benieuwd hoe lang deze blijft staan.quote:
Ik moest eerst aan een andere soort kapsalon denken. Ik snapte er al niks van.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:54 schreef vipergts het volgende:
Famke louise is ook weer lekker bezig, gaat ze een vriend ophalen bij een illegale kapsalon zet ze het op insta en nu is ie dicht. Nooit verwacht dat ik ooit nog eens de woorden illegale kapsalon in een zin zou zetten trouwens
Zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb meer het gevoel dat er om 2100 uur vuurwerk komt, ofzo.
Hopelijk niet 11kmp/u te hard gereden. Dat is duurder..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef leolinedance het volgende:
Gedurende 7,5 uur.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef beantherio het volgende:
Nog 8 minuten en daarna bestaat de vrijheid niet meer in Nederland!
waarvan je er +- 4 slaaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |