Nee hoor, maar het is gewoon de militaire politie die op straat wordt losgelaten nu. De Marechaussee is onderdeel van de strijdkrachten en niet van de nationale politie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah gaan we toch weer een vergelijking maken met de oorlog ?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:38 schreef deedeetee het volgende:
Mijn zoon was gisteravond bij vrienden op bezoek en t was gezellig dus werd erg laat. Viel hem ineens in dat op zaterdag de avondklok in zou gaan en het was NU al zaterdag nietwaar ? Dus is hij maar tot na 4 uur blijven hangen want de avondklok is toch tot 4.30 u ?![]()
Ik voel me behandeld als een crimineel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
En daar hebben we exact de reden dat ik zo'n probleem heb met de avondklok.
De urgentie is voor de bevolking compleet, want je mag na 9 uur 's avonds je huis niet meer uit. Maar voor de regering is die urgentie er niet, want die nemen nog even de tijd om uit te zoeken of ze verzorgingstehuizen nu wel of niet met Pfizer gaan doen.
De enige reden dat de maatregel nu nodig is, is omdat keihard opschalen niet in de hoofden bij onze heren en dames bestuurders op komt, repressie is tenslotte makkelijker.
Sommige mensen gaan al over de zeik van het idee van een avondklok dus dan moet je dit soort dingen ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)rechaussee~a3df1791/
Ze slaan nu wel wat door![]()
May the odds be ever in your favor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan al over de zeik van het idee van een avondklok dus dan moet je dit soort dingen ook nog eens gaan doen.![]()
Kunnen ze ook nog omroepen "u heeft nog een half uur om uzelf in veiligheid te brengen en daarna zal er op u gejaagd worden".
we leven ook in een niet normale tijd, iedereen heeft last van de pandemie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik voel me behandeld als een crimineel.
Dramatisch/gechargeerd gezegd betaal ik netjes belasting, zijn al mijn hobbies onmogelijk gemaakt door het kabinet en vervolgens pakken ze ook mijn vrijheid af.
Ja, nog snel even een applausje voor de zorg erbij en dan kan de rest rustig afsterven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
Moeten we niet aftellen tot de avondklok begint? Een beetje zoals met oud en nieuw.
Die ken ik wel van naam maar heb ik nog niet gezien.quote:
O dan gaat er ook een alarm af, maar verder is het een beetje het tegenovergestelde van een avondklok. Wel leuk hoor, het eerste deel sowieso.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die ken ik wel van naam maar heb ik nog niet gezien.![]()
Ik ga eens een lijstje maken van dit soort films. Kan nog wel een leuk topic worden in het film-forum.
Die film ga ik vanavond even kijken.quote:
Klopt, maar ik acht Ernst Kuipers van Erasmus MC heel geschikt voor ministerschap bij VWS als PvdA toch in de toekomst in de regering stapt samen met CDA of VVD. Hij heeft perfecte kennis over de zorgorganisatie en weet hoe het is om een crisis aan te pakken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Misschien is hij niet de geschikte persoon om in deze situatie een sturende rol te spelen. Volgens wikipedia heeft ie een diploma "Schoolleider Primair Onderwijs", in normale tijden geen probleem voor een minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, maar tijdens een pandemie wil je misschien liever iemand met een medische of wetenschappelijke opleiding...
Dat is serieus een aanraderquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die ken ik wel van naam maar heb ik nog niet gezien.![]()
Ik ga eens een lijstje maken van dit soort films. Kan nog wel een leuk topic worden in het film-forum.
Die sirene zou eigenlijk ook moeten gaan om 21.00 uur. Van " The Purge"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die film ga ik vanavond even kijken.
Zo'n rommeltje zal het toch wel niet zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:46 schreef Predator40 het volgende:
aardig wat politie op de dam !
word gewoon "schoongeveegd" nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |