Als je mag kiezen? Waarom zou je niet mogen kiezen dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef Clasientje het volgende:
Oké als je mag kiezen wie vind je het knapste man in huis ik vind zelf Jowie toch wel het aantrekkelijkst in het huis.
Nick is de leukstequote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef Clasientje het volgende:
Oké als je mag kiezen wie vind je het knapste man in huis ik vind zelf Jowie toch wel het aantrekkelijkst in het huis.
vooral met zijn netjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef Clasientje het volgende:
Die gingen half uurtje overleggen de dag voor nominatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef danilel het volgende:
hahaha nat denkt dat als Liese en Naomi het spel gaan spelen, wij de kijker wellicht wel anders gaan denken.
NOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Els.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef Clasientje het volgende:
die gaan zeker spelen maar anders, daarbij krijgen ik de nare smaak van de teringtubbies niet weg gespoeld hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gingen half uurtje overleggen de dag voor nominatie.
Ik hou niet van zijn haarcoupe met netje is zijn gezicht ronder.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
dat kan echt niet, net een nepgangster
Die begrijpen wat beter dat eindeloos nominatiegelul kijkers wegjaagt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:33 schreef danilel het volgende:
[..]
die gaan zeker spelen maar anders, daarbij krijgen ik de nare smaak van de teringtubbies niet weg gespoeld hoor
Hier heb ik heel veel zin inquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:34 schreef JACM het volgende:
[..]
Als Els naar huis wordt gestemd kan ze het helemaal niet meer rijmen
Maak er een mantra van Naat...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:34 schreef danilel het volgende:
Nat tegen Els en Jowi maar blijven volhouden; "er is niks mis met ons"
whahaha, ja jullie zijn een joke
Je bent zo sneu dat je een karikatuur van jezelf bent gewordenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er gaat geen Nederlander uit donderdag.
Bedankt voor uw antwoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo sneu dat je een karikatuur van jezelf bent geworden
Het zal ze alleen nog maar populairder maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:30 schreef danilel het volgende:
hahaha nat denkt dat als Liese en Naomi het spel gaan spelen, wij de kijker wellicht wel anders gaan denken.
NOT
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
vegan rijstbuikje met raar stemmetje: het eten is klaar
Ik ga voor Naomi. Leuke meidquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal ze alleen nog maar populairder maken.
Tot nu toe vond ik Lies en Naomi heel authentiek tijdens hun nominatie,,,heel puurquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal ze alleen nog maar populairder maken.
„Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Teringtubbies, kom maar gauw.”quote:
Haha, ik las moilijk met Nicks accent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
„Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Teringtubbies, kom maar gauw.”
Wa's daar nou moilijk aan?
Typo. Er zullen er nog wel meer volgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha, ik las moilijk met Nicks accent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Niet leukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
vegan rijstbuikje met raar stemmetje: het eten is klaar
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Typo. Er zullen er nog wel meer volgen.Kap eens met die bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Was ik niet van planquote:
Neuk haar even en dan kan je weer on topicquote:
En jij verwijt de ketel etc.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuk haar even en dan kan je weer on topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |