Was iedere hond eigenaar maar zo'n dierenliefhebberquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nóóit aan anderen meegeven, ook niet voor een kleine wandeling.
De enige andere personen die ik mijn hond toe vertrouw zijn mijn ouders. Verder hélemaal niemand.
Voor geen enkel bedrag.
Of we worden nu voor de gek gehouden of een halfjaar geleden waar de namen met gezichten van een aantal artsen werden weergegeven die zouden zijn bezweken aan covid.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:13 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
een overlijdenskans van 0,00% onder de 50 jaar..
Ik zie het ook wel gebeuren dat ze de scholen toch weer eerder open gooien uit maatschappelijke druk en dat we dan toch weer stijgen. Maar dat kan dan onmogelijk aan kinderen liggen, want die worden er amper ziek van (dat ze het wel kunnen doorgeven is tot daar aan toe), dus dan krijgt de rest van de bevolking weer extra maatregelen (want daar ligt het dan aan natuurlijk). Zou me niks verbazen nee. Al hoop ik echt van harte dat ik het fout heb wat betreft de rol van kinderen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:14 schreef quirina het volgende:
Je gaat zien, scholen open is besmettingen weer omhoog.
Maar dan hebben we gelukkig nog de avondklok he, want die compenseert het dan weer zogenaamd.
Ik zie em al helemaal weer aankomen...
Ja, maar iets deugt er in ieder geval nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of we worden nu voor de gek gehouden of een halfjaar geleden waar de namen met gezichten van een aantal artsen werden weergegeven die zouden zijn bezweken aan covid.
Precies, koop je vrijheidquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
400 tot 3000 euro bij overtreding van de avondklok in Italie.
Nl wilt onder de 100 euro blijven.
Pakkans is zoooo klein, en ik denk dat menigeen die wil overtreden dat risico wel neemt voor 95 eur
Dat is misschien, en ik zeg maar wat, 0.004 procent ofzo, oftewel 0.00 procent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:22 schreef Predator40 het volgende:
overlijdens in nederland vanaf 31 augustus per leeftijd:
45-49 jaar
man: 29
vrouw: 25
dat lijkt mij geen 0.00%
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Kun je misschien ook een keer normaal doen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar pas maar op met wat je zegt hier.
Je mist er weinig aan. Ik ben echt niet altijd tevreden met het beleid, maar dat soort complotten gaan me te ver.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet weet wat " the great reset" inhoudt?
Helaas is dat niet zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Was iedere hond eigenaar maar zo'n dierenliefhebber
Je zegt inderdaad maar watquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is misschien, en ik zeg maar wat, 0.004 procent ofzo, oftewel 0.00 procent.
houden zo !quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is misschien, en ik zeg maar wat, 0.004 procent ofzo, oftewel 0.00 procent.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Grapperhaus: soms gaan dingen niet goed.
Als er 50 mensen overlijden van de hoeveel besmettingen? Dan is dat inderdaad 0,0%, weliswaar zal je als je gaat afronden op meer decimalen achter de komma dan wel iets hoger uitkomen. Hoeveel mensen onder de vijftig zijn nu overleden en hoeveel hebben we daarvan in Nederland? 11 miljoen mensen? En hoeveel zijn er overleden?quote:
neequote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen geven wel degelijk corona door. Ik ken heel veel gezinnen die besmet zijn geraakt door schoolgaande kinderen.
En ik denk dat iedereen wel die gevallen kent in zijn omgeving.
Ik heb geen idee, ligt aan het aantal significante cijfers wat in de berekening wordt gebruikt, jij weet dat blijkbaar, dus kom maar op met de uitleg.quote:
Ik kende het ook niet, ben ff aan het googlen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een BNW schemaatje? Er komen strengere maatregelen dus voeren we een basisinkomen inquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:24 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat zijn wellicht ook zieke mensen met kanker of ander ongeluk. Er sterven ook zomaar mensen aan een hartaanval.
Maar Ik kwam nog iets anders leuks tegen, zullen we in februari 2021 een derde golf krijgen met meer overlijdensgevallen en heftigere besmettingen. Ze zijn goed op weg.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |