dan is het nog niet licht/warm in de avondquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk dat we het gewoon weer gaan accepteren als het verlengd word in februari/maart. Af en toe een paar geruchten of artikelen dat er mensen zijn die versoepelingen willen, maar uiteindelijk zal het merendeel gewoon de overheid volgen. Denk ik.
Die avondklok is wel de eerste maatregel die ze weer opheffen, denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk dat we het gewoon weer gaan accepteren als het verlengd word in februari/maart. Af en toe een paar geruchten of artikelen dat er mensen zijn die versoepelingen willen, maar uiteindelijk zal het merendeel gewoon de overheid volgen. Denk ik.
tot vorige week werd ik er nog voor betaaldquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:04 schreef quirina het volgende:
Best veel inschrijvingen al om een hont te lenen. Op matcheenleenhond . NL
Nee eerst moeten de kinderen naar schoolquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die avondklok is wel de eerste maatregel die ze weer opheffen, denk ik.
scholen gaan eerst open.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je dat ze de scholen weer openen terwijl de avondklok van kracht blijft? Zou kunnen, hoor. Maar ik gok wel dat ze echt snel weer van die avondklok afwillen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:05 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee eerst moeten de kinderen naar school
Scholen zie ik eerder opengaan. Niet voor niets dat Rutte zei dat dat de eerste versoepeling zal gaan zijn. En dat een avondklok nodig is om ervoor te zorgen dat de scholen open kunnen in februari.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Snap ik. Probeer alleen maar te zeggen dat er zoveel dingen zijn geweest waarbij ik voorbij zag komen dat het volk zich daar nooit aan zou houden of dat er een opstand zou komen. Tot nu toe worden alle maatregelen gewoon telkens geaccepteerd door de grootste groep, met hoogstens online wat commentaar op het beleid.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan is het nog niet licht/warm in de avond
Zijn er nou serieus mensen die hun hond uitlenen aan vreemden? Ik zou dat dus nooit doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:04 schreef quirina het volgende:
Best veel inschrijvingen al om een hont te lenen. Op matcheenleenhond . NL
Ik zou mijn hond nóóit aan anderen meegeven, ook niet voor een kleine wandeling.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus mensen die hun hond uitlenen aan vreemden? Ik zou dat dus nooit doen.
en een hondenoppas dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus mensen die hun hond uitlenen aan vreemden? Ik zou dat dus nooit doen.
ja, vooral ook mede die van de opiniepeilingenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Het hangt allemaal van de cijfers af.
Baudet geloof helemaal niks van die peilingen, het FVD gaat winnenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:12 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ja, vooral ook mede die van de opiniepeilingen
dan zou er niemand dood zijn gegaan onder de 50 dus ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:13 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
een overlijdenskans van 0,00% onder de 50 jaar..
ik denk dat ze die avondklok maximaal kunnen rekken tot de zomertijd.....dan is het echt wel klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:14 schreef quirina het volgende:
Je gaat zien, scholen open is besmettingen weer omhoog.
Maar dan hebben we gelukkig nog de avondklok he, want die compenseert het dan weer zogenaamd.
Ik zie em al helemaal weer aankomen...
Ik had het over wilders 😉quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Baudet geloof helemaal niks van die peilingen, het FVD gaat winnen![]()
koekkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |