Je bent zelf een tokkie, tokkie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:37 schreef Buitendam het volgende:
Daar stond een filmpje met tokkiemuziek
Had je Larry bij je spelletje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Beetje respect voor The King.
Helaas niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Noam Chomsky - Hartaanval. Het laatste is nu wel geschreven.
Bibian Mentel Kanker. Het zit er dit jaar echt op
Prins Philip Bomaanslag Het is over en uit.
Bas van Toor Overdosis . Eindelijk uitgelachen
Philip Freriks Auto ongeluk.
Youp van 't Hek Zelfmoord. Kon het niet meer aan
Joe Biden Hartaanval. Kwam er na de inauguratie niet meer bovenop.
Queen Elizabeth II Verdriet. Kan het verlies van haar man niet verwerken
Willem Engel COVID-19
Willem Holleeder Vermoord. De rekening wordt in de bajes vereffend.
@GGMM jij wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit mensen, dit noemen ze nou een generatieverschil.
Kon je hem echt niet?
Hij kon hem niet, hij kent hem nu wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon je hem echt niet?
Hoe bevalt het om krantenbezorger te zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werkgeversverklaring binnen. Mijn vrijheid pakken ze niet af!!!
Wij zijn Nederland!
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om krantenbezorger te zijn?
Haha, @Drizztquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de verklaring van @:danny gekregen. Moderator is 24/7!
misschien de naam, maar had nooit kunnen vertellen wie hij was of wat hij deedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon je hem echt niet?
leuk, ga je er misbruik van maken?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werkgeversverklaring binnen. Mijn vrijheid pakken ze niet af!!!
Wij zijn Nederland!
Spijtig dat jij er gelijk vanuit gaat dat automatisch het slechte in moderator @Lenny_Leonard naar boven komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk, ga je er misbruik van maken?
*horecatycoon Won Yip.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg jammer dat ze Won Yip niet hebben opgepakt
Soep met brood gedaan maat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Gemaakt door Aziatisch meisje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen bami kip en groente
Indien ja: pics?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gemaakt door Aziatisch meisje?
Als KingRoland bami of nasi zegt bedoelt hij eigenlijk vlees met aardappelsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gemaakt door Aziatisch meisje?
dit klopt niet. ik heb een tijdje geleden een pic gestuurd naar een user per dm die dat kan bevestigen. Volgens mij zijn er ook users hier die mij wel geloven omdat ik i.t.t. jou wel pics maak van mijn eten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als KingRoland bami of nasi zegt bedoelt hij eigenlijk vlees met aardappels
Mods zijn weer druk bezig in CORquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Zipportal het volgende:
De notes stromen weer binnen. @:lenny_leonard
Conan > Larry King.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Larry King heeft opmerkelijke paralellen met Harry Mens.
Behalve wat posts over bier zag ik ook weinig offtopic eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 00:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het zou ze goed doen om wat minder van die knopjes gebruik te maken
Dat was geen brilliant ideaquote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
ik heb net mijn glas met speciaal bier omgestoten jongens
KUT HUISARREST
Sterkte!quote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
KUT HUISARREST
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
KUT HUISARREST
Koop btcquote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
KUT HUISARREST
Erg teleurstellend.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
KUT HUISARREST
Had om half 6 het wekkertje gezet om nog even Conor mee te pakken en kon daarna ook niet meer slapenquote:
Erg mooi dat Conor weer even op zijn plek is gezet.quote:Op zondag 24 januari 2021 07:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om half 6 het wekkertje gezet om nog even Conor mee te pakken en kon daarna ook niet meer slapen
Ik had niet echt een voorkeur maar voor de sport wellicht wel beter ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi dat Conor weer even op zijn plek is gezet.
Die agenten zou je in Urk moeten loslaten.quote:
quote:
En Eindhoven.quote:
Het meeste is wel voorbij denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is daar ook een live stream dan? Ik keek even bij AT5
Ik denk dat ze niet uit Eindhoven zelf komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo is dit in Eindhoven en niet in Tilburg?
Tilburg heeft echt wel meer Tokkies
Erg teleurstellend
Ze zijn nu het station even aan het verbouwen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
Eindhoven de gekste @:Coco @:Buitendam
[ afbeelding ]
Stukje Frankrijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan al genoeg schijnwerpers op Kees en kornuitenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo is dit in Eindhoven en niet in Tilburg?
Tilburg heeft echt wel meer Tokkies
Erg teleurstellend
erg verrassend zegquote:Op zondag 24 januari 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker geen btc bezittersquote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg verrassend zeg
blijkbaar hebben mensen een breekpunt
Lekker wijfquote:Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU RTL7
@:Zipportal @:jr-style-93
Erg mooi.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU RTL7
sterktequote:Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU RTL7
Media inside met Marcel is ook erg leuk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Nu al zin in Marcel @:NPO radio 1 over de relschoppers
@:maxi-mus
@:Caland
Enschedequote:Op zondag 24 januari 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie op dat schema dat ze binnenkort ook hier in de buurt komen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enschede
Tilburged ( @:Lenny_Leonard)
Helmond
Den Haag
Urk
Eindhoven
Amsterdam
Kun je niet gaan kijken in West?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU RTL7
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kun je niet gaan kijken in West?
[ twitter ]
Oisterwijk dichterbij?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Ook best ver van mij vandaan. West
Wagnerplein dichtbij? Wat denk je zelfquote:Op zondag 24 januari 2021 22:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oisterwijk dichterbij?
[ twitter ]
Of Wagnerplein?
Azcquote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wagnerplein dichtbij? Wat denk je zelf
Daar mogen ze echt een bom op gooien (ik ben tegen racisme overigens).
In Oisterwijk had ik geen rellen verwacht. Keurig dorp eigenlijk.
Die knakker in dat berenpak maakt het plaatje wel helemaal compleet.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een collega gehad die doodserieus ons ging vertellen dat die vaccinaties ons gaan chippen en dat corona als complot door de overheid gebruikt wordt (en dat wij al gebrainwasht waren door de media). En das dan iemand van in de twintig die gewoon een master doet. Echt niet te geloven eigenlijk hoeveel mensen in die onzin mee gaan
Massa psychose.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een collega gehad die doodserieus ons ging vertellen dat die vaccinaties ons gaan chippen en dat corona als complot door de overheid gebruikt wordt (en dat wij al gebrainwasht waren door de media). En das dan iemand van in de twintig die gewoon een master doet. Echt niet te geloven eigenlijk hoeveel mensen in die onzin mee gaan
Probleem is dat deze mensen steeds meer gehoord worden. Ik bedoel als je ze in het begin hoort dan is het nog maar een kleine groep. Echter door het vele herhalen zie je dat de groep groter en groter wordt. Totdat je op een punt komt waarbij de meerderheid dit ook vindt. Zelf sta ik wel sterk in mijn schoenen en verwacht ik niet dat het zover zal komen. Ik hoop alleen dat je de chip niet in je bloedbaan zal voelen. Maar daar zullen Bill, Jacob en Soros wel wat op verzonnen hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nooit je persoonlijke mening op werk uiten. (tenzij het over werk zelf gaat)quote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelf sta ik wel sterk in mijn schoenen
quote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolang we maar op de vechain staan, dan vind ik het bestquote:Op maandag 25 januari 2021 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat deze mensen steeds meer gehoord worden. Ik bedoel als je ze in het begin hoort dan is het nog maar een kleine groep. Echter door het vele herhalen zie je dat de groep groter en groter wordt. Totdat je op een punt komt waarbij de meerderheid dit ook vindt. Zelf sta ik wel sterk in mijn schoenen en verwacht ik niet dat het zover zal komen. Ik hoop alleen dat je de chip niet in je bloedbaan zal voelen. Maar daar zullen Bill, Jacob en Soros wel wat op verzonnen hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zolang we maar op de vechain staan, dan vind ik het best
wat zal het saai zijn bij jou op kantoorquote:Op maandag 25 januari 2021 10:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Nooit je persoonlijke mening op werk uiten. (tenzij het over werk zelf gaat)
Ik vind het vooral een beetje treurig, dit is dus een chille collega waarachter ik het niet zou zoeken. Kreeg ook het idee dat ze zelf van onze reacties een beetje schrok (en die waren nog vrij netjes). Zoals het klonk is haar vriendin met wie ze samenwoont volledig in die valkuil getrapt met het online opzoeken en heeft ze die theorieën met haar gedeeld en dan is er een kans dat je er in mee wordt gezogen.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Bij dit soort mensen graag vergif inspuiten in plaats van een chip.
Benieuwd of hij nog zo sterk in zijn schoenen staat als er met een waterkanon op hem wordt gespoten.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dat @:onlogisch die ‘sterk in zijn schoenen’ staat?
Ah, een vrouw.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje treurig, dit is dus een chille collega waarachter ik het niet zou zoeken. Kreeg ook het idee dat ze zelf van onze reacties een beetje schrok (en die waren nog vrij netjes). Zoals het klonk is haar vriendin met wie ze samenwoont volledig in die valkuil getrapt met het online opzoeken en heeft ze die theorieën met haar gedeeld en dan is er een kans dat je er in mee wordt gezogen.
Ik werk thuis.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zal het saai zijn bij jou op kantoor
In ieder geval genuanceerd en rustig blijven als je je mening uitquote:Op maandag 25 januari 2021 10:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Nooit je persoonlijke mening op werk uiten. (tenzij het over werk zelf gaat)
Dat helpt niets hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval genuanceerd en rustig blijven als je je mening uit.
Ik vind het toch wel erg dom hoor maar zo zie je maar dat redelijk opgeleid geen garantie voor intelligentie is.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje treurig, dit is dus een chille collega waarachter ik het niet zou zoeken. Kreeg ook het idee dat ze zelf van onze reacties een beetje schrok (en die waren nog vrij netjes). Zoals het klonk is haar vriendin met wie ze samenwoont volledig in die valkuil getrapt met het online opzoeken en heeft ze die theorieën met haar gedeeld en dan is er een kans dat je er in mee wordt gezogen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Bohhhhhhh boys. Uiteraard allemaal weggeklikt
[ afbeelding ]
Het helpt vooral niet als je je koelte verliest omdat je te fel reageert. Je hebt met een (politieke) discussie op werk weinig te winnen maar wel veel te verliezen.quote:
Oneens. Als je hier in mee wordt gezogen ben je echt compleet achterlijk. Ze zou die vriendin het huis uit moeten gooien. Waarschijnlijk betaalt ze toch al alleen de huur/hypotheek want die wappies hebben zelden werk.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral erg naïef (en dus ook een beetje dommig) inderdaad. Toch altijd bijzonder dat mensen toch zo makkelijk in van die vreemde theorieën geloven.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg dom hoor maar zo zie je maar dat redelijk opgeleid geen garantie voor intelligentie is.
Ja maar ik bedoel eigenlijk meer dat je niet laat blijken af te wijken van hoe je bedrijf erin staat.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel eigenlijk meer dat je niet laat blijken af te wijken van hoe je bedrijf erin staat.
Bijvoorbeeld oppassen met dat hele woke gebeuren, diversiteit en zo.
als je het niet eens meer over voetbal kan hebben op je werk dan houdt het wel opquote:Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je niet tegen racisme dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand begon ooit over white privilege met mij. Dat was niet leuk.
Och, die woke mensen zijn echt verschrikkelijk. Heeft ook helemaal geen zin om daar een discussie mee aan te gaan dus die moeite bespaar ik mezelf wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel eigenlijk meer dat je niet laat blijken af te wijken van hoe je bedrijf erin staat.
Bijvoorbeeld oppassen met dat hele woke gebeuren, diversiteit en zo.
Ik ben vooral tegen FC Den Bosch. Tering racisten.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet tegen racisme dan?
Mwah, bij regelmaat is juist een hogere intelligentie een deel van het probleem. Gaat meer richting extremisme richting een bepaald idee en das niet echt gerelateerd aan dingen als intelligentie.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg dom hoor maar zo zie je maar dat redelijk opgeleid geen garantie voor intelligentie is.
Weet wel dat dat laatste zeker niet op gaat in dit geval. Het voelt een beetje tegen je natuur in om iemand nog serieus te nemen als ie met zulke onzin komt maar door het weg te lachen/af te zeiken duw je mensen alleen maar meer die richting op.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Als je hier in mee wordt gezogen ben je echt compleet achterlijk. Ze zou die vriendin het huis uit moeten gooien. Waarschijnlijk betaalt ze toch al alleen de huur/hypotheek want die wappies hebben zelden werk.
Kennis is wat anders dan intelligentie.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, bij regelmaat is juist een hogere intelligentie een deel van het probleem. Gaat meer richting extremisme richting een bepaald idee en das niet echt gerelateerd aan dingen als intelligentie.
Het gaat ook niet om kennis, juist niet zelfs. De twee mensen die ik ken die nu in die complotvalkuil trappen hebben naast een hoge opleiding ook gewoon een goede baan en een ontzettend hoog IQ. Het is juist eerder doorgeslagen zijn in het kritisch denken totdat je niet meer in iets anders kan geloven dan je eigen waarnemingen en bronnen die dit bevestigen. Als je dusdanig een framework van gedachten hebt opgebouwd kan je ook prima alles er buiten plaatsen wat daar niet meer tot toe behoort. Ik zou het eerder iets psychisch dan iets doms noemen (maar ik kan begrijpen dat je dat onder intelligentie plaatst alhoewel intelligentie in de wetenschap vaak anders gedefinieerd wordt).quote:Op maandag 25 januari 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kennis is wat anders dan intelligentie.
dan is het kritisch denken toch opgehouden?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is juist eerder doorgeslagen zijn in het kritisch denken totdat je niet meer in iets anders kan geloven dan je eigen waarnemingen en bronnen die dit bevestigen.
Alle zwanen zijn wit.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om kennis, juist niet zelfs. De twee mensen die ik ken die nu in die complotvalkuil trappen hebben naast een hoge opleiding ook gewoon een goede baan en een ontzettend hoog IQ. Het is juist eerder doorgeslagen zijn in het kritisch denken totdat je niet meer in iets anders kan geloven dan je eigen waarnemingen en bronnen die dit bevestigen. Als je dusdanig een framework van gedachten hebt opgebouwd kan je ook prima alles er buiten plaatsen wat daar niet meer tot toe behoort. Ik zou het eerder iets psychisch dan iets doms noemen (maar ik kan begrijpen dat je dat onder intelligentie plaatst alhoewel intelligentie in de wetenschap vaak anders gedefinieerd wordt).
Eerder dat er een framework is gebouwd waardoor andere wetten van logica gelden dan dat het niet meer kritisch is. Ik vind het persoonlijk ook compleet raar hoor, maar de opmerking dat intelligente mensen niet in die theorieën kunnen geloven klopt gewoon niet. Vaak is er meer aan de hand, zoals een beginnende of nooit gediagnosticeerde stoornis (denk aan schizofrenie, een paranoïde stoornis of autisme)quote:Op maandag 25 januari 2021 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het kritisch toch opgehouden?
hoe dan ook, het logisch denken houdt op, hoe jij het dan noemt is aan jou.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerder dat er een framework is gebouwd waardoor andere wetten van logica gelden dan dat het niet meer kritisch is. Ik vind het persoonlijk ook compleet raar hoor, maar de opmerking dat intelligente mensen niet in die theorieën kunnen geloven klopt gewoon niet. Vaak is er meer aan de hand, zoals een beginnende of nooit gediagnosticeerde stoornis (denk aan schizofrenie, een paranoïde stoornis of autisme)
Ja met logisch denken heeft het nog weinig te maken, dat ben ik met je eens, maar dus meer met psychische klachten (en het aantal mensen met mentale of psychische klachten tijdens de lockdown is flink verhoogd dus heel gek is het ook niet dat nu al die complotten komen)quote:Op maandag 25 januari 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook, het logisch denken houdt op, hoe jij het dan noemt is aan jou.
het zal ook wel door gebrek aan sociale interactie komen, in kleine kring kom je weinig andersdenkenden tegenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja met logisch denken heeft het nog weinig te maken, dat ben ik met je eens, maar dus meer met psychische klachten (en het aantal mensen met mentale of psychische klachten tijdens de lockdown is flink verhoogd dus heel gek is het ook niet dat nu al die complotten komen)
Precies en dat wordt ook weer versterkt door de lockdown. Ook autisme, hoogbegaafdheid en narcisme hebben allemaal wat comorbiditeit met elkaar en das wel een mooie cocktail om in dit soort theorieën te gaan geloven.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal ook wel door gebrek aan sociale interactie komen, in kleine kring kom je weinig andersdenkenden tegen
Geen 1.5 meter afstand.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_Leonard Tilburg kan ook nog wel wat handjes gebruiken.
Die theorieën bereiken nu ook heel wat meer mensen dan pakweg 10-15 jaar terug.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en dat wordt ook weer versterkt door de lockdown. Ook autisme, hoogbegaafdheid en narcisme hebben allemaal wat comorbiditeit met elkaar en das wel een mooie cocktail om in dit soort theorieën te gaan geloven.
Fritsgodquote:Frits Huffnagel shockeert in Shownieuws: ‘Gewoon kogel door hoofd!’
Wat is dat toch een debielquote:Op maandag 25 januari 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.mediacourant.(...)on-kogel-door-hoofd/
[..]
Fritsgod
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie komt zijn gelijk even halen richting mij.
Sow koekoek.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Gisteren overigens het laatste seizoen van Mr. Robot gezien, seizoen 4.
Hier is mijn review:
9,5/10
@:scrummie @:maxi-mus @:yvonne @:coco @:bluedisplay
Wow, hoog cijfer.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Hier is mijn review:
9,5/10
Hoog cijfer zeg.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Hier is mijn review:
9,5/10
Seizoen 4 was echt briljant.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
Hier is mijn review:
9,5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Tussentijdse review?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar ook bezig met The Fall momenteel. Seizoen 2 begonnen @:JR-Style-93
Heb jij de serie helemaal gezien? (ik zit met een vraagje)quote:Op maandag 25 januari 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoog cijfer zeg.
Bedankt voor je review.
Ik wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij de serie helemaal gezien? (ik zit met een vraagje)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8,5/10 voor de hele serie wel, alles gezien inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef jij? En heb je alles al gezien of?Oh.
Stijfje gekregen. Lieve mensen bestaan nog.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_Leonard Tilburg kan ook nog wel wat handjes gebruiken.
Precies. Mensen zoeken ook steeds meer elkaar op met dezelfde ideeën en dan hoor je alleen nog maar je rotzooi-ideeën bevestigd worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die theorieën bereiken nu ook heel wat meer mensen dan pakweg 10-15 jaar terug.
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Oke, ik zal je mijn eindoordeel geven wanneer ik alles gezien hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
8,5/10 voor de hele serie wel, alles gezien inderdaad..
Eens, al zit ik ook wel in een bubbeltje hoor, buiten FOK! dan. Maar dat zal voor de meeste mensen wel gelden.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Mensen zoeken ook steeds meer elkaar op met dezelfde ideeën en dan hoor je alleen nog maar je rotzooi-ideeën bevestigd worden.
Das ook wel het voordeel van een forum waar iedereen op kan komen, wij twee houden er bijvoorbeeld vaak beduidend andere ideeën op aan maar dan hoor je tenminste ook eens een ander geluid (en waar het vandaan komt), dan krijg je wel een completer beeld van hoe er over dingen gedacht wordt. Liever dat wij elkaar af en toe de huid vol schelden en de dag later weer elkaar respecteren dan dat je nooit tegengeluid hoort voor je onzin
Oh, dacht dat je die alleen kreeg van vrouwen. Dan vraag ik me toch af: Wat is een vrouw?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stijfje gekregen. Lieve mensen bestaan nog.
Ja, maar is wel een tijdje geleden hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij de serie helemaal gezien? (ik zit met een vraagje)
Hm, dan klopt mijn post niet. Tenzij je moeder vroeger je papa was.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen baarmoeder meer.
Pics van je moeder?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen baarmoeder meer.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, dan klopt mijn post niet. Tenzij je moeder vroeger je papa was.
Ik zag al wat fotootjes voorbij komen. Dus hij is wéér niet aan het werk.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland ging je nou vandaag doekjes ophangen?
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je die alleen kreeg van vrouwen. Dan vraag ik me toch af: Wat is een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn vrouwen.
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 25-01-2021 13:11:00 (NSFW) ]
Beter gaat ie even ons doekje zoeken.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag al wat fotootjes voorbij komen. Dus hij is wéér niet aan het werk.
SFW omdat thuiswerkenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
[ afbeelding ]
Dit zijn vrouwen.
Werken voor hun geld. Godverdomme.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter gaat ie even ons doekje zoeken.
Qua politieke oriëntatie lopen mijn vrienden gelukkig verrassend ver uiteen, alleen PVV, Denk en SGP heb ik echt nooit gehoord (FvD nu ook niet meer maar das pas sinds dat gedoe van een paar maanden geleden, daarvoor wel). Das wel prettig alhoewel politieke discussies op een iets te dronken borrel vaak te ongenuanceerd wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, al zit ik ook wel in een bubbeltje hoor, buiten FOK! dan. Maar dat zal voor de meeste mensen wel gelden.
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]WalgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn vrouwen.What can change the nature of a man?
Gelukkig even teruggekeken, deze wilde ik ook plaatsen. Hard gelachen.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)elde-agent-op-rtl-4/
MediaCourant
Kijk @Caland zo kan het ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig even teruggekeken, deze wilde ik ook plaatsen. Hard gelachen.
Jij bent altijd welkom in de kerkquote:
Vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en er zal voor je worden opengedaan. Matteus 7:7quote:Op maandag 25 januari 2021 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom in de kerkje zult ongetwijfeld van gedachte veranderen
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een trolletje voor de PSV fans. Al met al heeft ie toch al bijna 400 minuten meer gemaakt dan vorig seizoen, dus wat dat betreft doet ie het boven verwachting goed.
Wat vind jij van de rellen in Roermond, Tilburg, Venlo en Enschede?quote:
mwa mwaquote:Op maandag 25 januari 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij van de rellen in Roermond, Tilburg, Venlo en Enschede?
Ik vind ze niet erg origineel. Wederom kopiëren ze Amsterdam.
Is het een trolletje waard op Twitter denk je?
Een dikverdiende like gegeven.quote:
Je dikke teringmoederquote:Op maandag 25 januari 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
mwa mwa
Met supporters is dit makkelijker omdat zij zich echt aangesproken voelen. De mensen die daar rellen zullen denk ik niet op Twitter zitten of zich bekend maken op Twitter.
Ik geef dit daarom weinig kans
Maar ik zal eens een poging wagen. Dan wel met Eindhoven daar heeft het altijd kans tot slagen.
Bedankt voor de uitgebreide DM.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. @:onlogisch @:wereldgozer
[ twitter ]
Tied voor koffie.
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitgebreide DM.
Ja, dit bedoelde hij precies.quote:
AEgodenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier kan ik erg van genieten.
Of zoals @:Zipportal zou zeggen :
Erg mooi
Stukje proudboys.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Dit kan erg leuk worden. Kingside en vak E die gaan matten met tuig en Marokkaantjes.
Hoop op live verslag.
Een beetje een goeie livestream is inderdaad wel vereist, anders hebben we er nog niks aan.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Dit kan erg leuk worden. Kingside en vak E die gaan matten met tuig en Marokkaantjes.
Hoop op live verslag.
Mooi om te zien dat de ME gelijk aanstormt om de boel af te zetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Tenet.
Gisteren ook al gepost in NWS. Maar ik doe gewoon nog een keer keer keer.
Nou vooruitquote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Tenet.
Gisteren was wel een topdag voor de gifjesmakers onder ons.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Tenet.
Nou vooruit, je hebt erg je best hier op gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Tenet.
Ik reken erop dat user @Coco zijn slag heeft geslagenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren was wel een topdag voor de gifjesmakers onder ons.
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/de(...)eroen-pauw~aeaa97d4/
Angela deelt mokertjehard uit.
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou vooruit, je hebt erg je best hier op gedaan.
Ik heb ook het idee dat waardering van ons jou hier gelukkig maakt.
Daarom een like.
Ik vind dat maar een vervelend zeikwijf.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/de(...)eroen-pauw~aeaa97d4/
Angela deelt mokertjehard uit.
Ik heb het een like gegeven, makkerquote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Tenet.
Nee heb alleen die spuitgast gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken erop dat user @:Coco zijn slag heeft geslagen
Zijn daar toevallig beelden van?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Slijptol kreeg gisteren ook nog klappen.
Erg mooi.
We hadden die onzin gewoon zelf moeten inkopen dus. Zoals UK en Israel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
We worden weer eens genaaid.
[ twitter ]
Stukje oplichting.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
We worden weer eens genaaid.
[ twitter ]
'Tot op m'n onderbroek nat' 'Kreeg hem in m'n gezicht'quote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelijk al in de intro als teaser.
Nah, ik blijf lekker in mijn veilige dorpje.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Genot. We doen mee. @:houtenbeen
'Ik wil naar snol'quote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelijk al in de intro als teaser.
Door z'n stem volgens mij.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Waarom wordt die gast van powned 'slijptol' genoemd?
Zelfde stem als Katja Schuurman.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Waarom wordt die gast van powned 'slijptol' genoemd?
Romeo's ingezet bij rellen: 'Dat ze anoniem blijven is van levensbelang'quote:Op maandag 25 januari 2021 16:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)houdingseenheid.html
Stukje spijkerbroek.
Jij kunt mooi verslag voor ons doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal reuze meevallen joh.
Ik ken behoorlijk wat NEC’ers, die gaan wel de stad in om die bontkraagjes weg te slaan ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij kunt mooi verslag voor ons doen.
Noodbevelletje he.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk wat NEC’ers, die gaan wel de stad in om die bontkraagjes weg te slaan ja.
Maar centrum zal wel hermetisch afgesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |