donequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
Sorry, ik wist niet dat ik de laatste post had, kaap hem gerust hoor!
Ik had dezelfde TT.quote:
Zou ze bipolair zijn?!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:04 schreef Juan_Roman het volgende:
Daan, eerst liggen huilen bij Naomi en dan weer lekker verder gaan met de hottubkliek.
Die vrouw is niet goed wijs.
dat krijg je met die strakke billen en bodiesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
onderbroek in der foef
[ afbeelding ]
Kans?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:05 schreef engine het volgende:
TT
Daan is haar 2e kans aan het verpesten
Dit wel he ... als ze enige inteligentie had gehad, had ze iets meer opgetrokken met de belgische dames om ze als Nederlander mee te gaan naar de finale. Ze had die kans.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:05 schreef engine het volgende:
TT
Daan is haar 2e kans aan het verpesten
Els zendercheck.quote:
Wilde het net typenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan : Liese wilt echt niet tegen mijn zitten op de bank uhhh is dat niet anders om Daan ??
hoe durven zequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens de Teringtubbies is Liese geen sterke speler, maar heeft ze slechte intenties.
Dit gaat lekker zo.quote:
Echt hč.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Wil die maffe Els nou echt beweren dan Liese der nominatie niet goed draagt en oh jij wel![]()
nou als er 1 de nominaties goed heeft gedragen is het Liese wel
Dat is haar stem zelf.quote:
Elsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Els tegen Daan
“Jij ligt ook goed bij het volk”
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
Laat Daan genomineerd worden pleaseee
Echt he. Wat een stom w... mensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Die Belgen moeten nu ook een beetje gaan nadenken
Nathalie : Doen ze niet
Dat blijkt.quote:
En zo is hetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Els tegen Daan
Precies, Liese is gewoon niet bang voor hen en wijkt niet, is best zelfverzekerd en dat vinden ze eng!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:06 schreef danilel het volgende:
naat; ik had gerust kunnen winnen gisteren maar wat hadden we dan voor een sfeer gehad
els; ja dan was het week 3 en hadden we oorlogsstemming gehad......
wie is de oorlog beginnen
en nu daan over liese dat zij genomineerd was omdat mensen haar niet mogen, ahum, nee jullie zijn bang voor haar omdat ze de sterkste is
Ik weet niet hoe dat bij de tv kijker is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Els tegen Daan
Lieze wintquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Danielle: "Liese wil echt niet tegen mij zitten op de bank"
snapt zij niet dat liese immun is?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Danielle: "Liese wil echt niet tegen mij zitten op de bank"
Denk dat het gedoe met de knikker haar veel sympathie heeft gekost bij de kijker.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij de tv kijker is.
Daan scoorde in het begin wel hoog (toen ze dozen mocht kiezen)
Makkelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Daan denkt dat ze wint van Liese.
Oehhhhhhhhhhhhhhhh!quote:
quote:
fresh lees je dm eens oenquote:
Daar gaat het niet om. Danielle denkt dat Liese het niet van haar kan winnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
snapt zij niet dat liese immun is?
Glaasje azijn voor vandaag ook weer op?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze nu praat merk je dat al dat zielige gedoe e droeve kop gespeeld is elke traan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
Laat Daan genomineerd worden pleaseee
Daan is vals , en speelt slachtofferquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze nu praat merk je dat al dat zielige gedoe e droeve kop gespeeld is elke traan.
Je wilt het niet zien inderdaad .. maar als je dan ineens puzzelen ziet, valt dat toch weer tegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:11 schreef odie22 het volgende:
die teletubbie club is net als met een ernstig ongeluk, je wilt niet kijken, maar doet het dan toch
ja erg he, ik word er misselijk van maar kan het niet uitzettenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:11 schreef odie22 het volgende:
die teletubbie club is net als met een ernstig ongeluk, je wilt niet kijken, maar doet het dan toch
Op de social media is ook niet bepaald populair.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij de tv kijker is.
Daan scoorde in het begin wel hoog (toen ze dozen mocht kiezen)
er komen geen tranen , alleen een jankgezicht en een zeurstemquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt ja, je ziet het ook aan haar hoofd, ze lijkt steeds vermoeider!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:08 schreef Ebinas het volgende:
Els moet toch ondertussen psychisch op zijn van al dat gemaal.
het lijkt wel bijna dat als ze wakker is, maar 1 ding speelt. Strategie, gissen en mensen meekrijgen
Die van Jill stond ook open..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
Liese zit hier alleen voor de fame met haar 11 duizend volgers op instagram, bb had iedereen gezegd je inst af te sluiten op prive , en zei heeft hem als enige open, word nu door haar zus onderhouden, enkel en alleen om de folowers te vermeerderen
ze hadden het geadviseerdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
Liese zit hier alleen voor de fame met haar 11 duizend volgers op instagram, bb had iedereen gezegd je inst af te sluiten op prive , en zei heeft hem als enige open, word nu door haar zus onderhouden, enkel en alleen om de folowers te vermeerderen (aldus danielle)
denk zij vals,in denken is zij niet goed heeft zij alquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Danielle denkt dat Liese het niet van haar kan winnen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het gedoe met de knikker haar veel sympathie heeft gekost bij de kijker.
Zou mooi zijn als het bij alle kijkers doorsijpeltquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op de social media is ook niet bepaald populair.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh lees je dm eens oen
Waarschijnlijk met een ontbloot bovenlichaamquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Michel gaat stemmen .
het waren 11 nu meerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu over Liese en haar Instagram (Het waren 14000 en geen 11000 likes, eat it Daan.)
zit lekker he zo'n bodystockingquote:
Tegenover Daan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef danilel het volgende:
tegenover wie willen de belgische dames niet op de bank zitten van de nederlanders
En het mooie is dat Liese alle kaartjes heeft kunnen lezen met de stemmotivaties en daardoor is gesterkt. Daan weet dat niet, maar Els zou dat wel kunnen weten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:06 schreef danilel het volgende:
naat; ik had gerust kunnen winnen gisteren maar wat hadden we dan voor een sfeer gehad
els; ja dan was het week 3 en hadden we oorlogsstemming gehad......
wie is de oorlog beginnen
en nu daan over liese dat zij genomineerd was omdat mensen haar niet mogen, ahum, nee jullie zijn bang voor haar omdat ze de sterkste is
Als hij hij dat geil vindtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef JACM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een ontbloot bovenlichaam
Dat wist ik nog nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En het mooie is dat Liese alle kaartjes heeft kunnen lezen met de stemmotivaties en daardoor is gesterkt. Daan weet dat niet, maar Els zou dat wel kunnen weten.
Die van Zoey staat ook gewoon open.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
Liese zit hier alleen voor de fame met haar 11 duizend volgers op instagram, bb had iedereen gezegd je inst af te sluiten op prive , en zei heeft hem als enige open, word nu door haar zus onderhouden, enkel en alleen om de folowers te vermeerderen (aldus danielle)
Voor Liese, als verpleegster?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En het klopt ook gewoon niet .. ze hebben eerder gezegd dat je 'm het liefst op prive moest zetten, tenzij iemand anders je Social Media kon beheren. Voor Liese en ook Zoey is SM belangrijk voor hun werk. Ze zouden gek zijn om 'm dicht te zetten.
Hij heeft gezegd dat hij z'n eigen weg volgt. Hij trekt wel veel op met de Belgische dames, dus ik zie 'm op Pat stemmen en de 2e weet ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Vrije kur op muziek.quote:
wanneer wanneer wanneer?????quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef JACM het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:59 schreef engine het volgende:
Iedere keer dat iemand iets negatiefs zegt over iemand, maakt eigenlijk niet uit wie of wat, Els bevestigt het altijd.
Hier draagt Lieze maatje 46.quote:
Dat hij zijn eigen plan trekt wist ik , maar wat je net zegt: hij kan goed met K3 , daarom ben ik daar wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij z'n eigen weg volgt. Hij trekt wel veel op met de Belgische dames, dus ik zie 'm op Pat stemmen en de 2e weet ik niet.
En we zijn nog maar een paar weken bezig, zullen er veeeel meer worden!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu over Liese en haar Instagram (Het waren 14000 en geen 11000 likes, eat it Daan.)
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef JACM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:16 schreef JACM het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen weten. Kan ik even wegzappen
en het kan toch echt niet zo zijn dat de belgen ook zo doen en wij dat niet zien omdat de camera's dan niet op het staan..........die teringtubbies tikken echt nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Juan_Roman het volgende:
Dit is het verschil tussen de hottubclub en de rest van de deelnemers.
Zij worden constant ook persoonlijk en oordelen. "Liese zit hier enkel voor de fame".
De anderen doen dat niet.
Daarom verdienen Els, Nat en Daan tegen eender wie om er in de nominatie uit te vliegen.
Ik zie dat op zich nog wel gebeuren, nu Liese zich zo heeft ontfermt over Jill toen ze zich zo slecht voelde. Volgens mij is dat iets wat Jill belangrijk gaat vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat een Jill zich niet meer naar Liese toetrekt. Zijn beide wel een beetje de vrolijke flapuiten.
Zou sowieso wel een leuk groepje zijn: Thomas, Jill, Liese en Naomi. Zijn 'ietwat' positiever ingesteld
zonder thomas aub, die hoort daar niet tussenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat een Jill zich niet meer naar Liese toetrekt. Zijn beide wel een beetje de vrolijke flapuiten.
Zou sowieso wel een leuk groepje zijn: Thomas, Jill, Liese en Naomi. Zijn 'ietwat' positiever ingesteld
Thomas is valsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Zou inderdaad zomaar kunnenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie dat op zich nog wel gebeuren, nu Liese zich zo heeft ontfermt over Jill toen ze zich zo slecht voelde. Volgens mij is dat iets wat Jill belangrijk gaat vinden.
afwachten als jill terug komt,zij werd zich zeker bedanken en zij niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Dit is de 2e keer dat ze hem makenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
puzzel gaat wel snel waren ze niet gisteren begonnen?
Maar zal Jill zich eerst moeten losweken van Natje ... ik weet dan weer niet of dat gaat gebeuren eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie dat op zich nog wel gebeuren, nu Liese zich zo heeft ontfermt over Jill toen ze zich zo slecht voelde. Volgens mij is dat iets wat Jill belangrijk gaat vinden.
Ze zocht laatst toenadering, en een paar uur later lag ze in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Ze pakken en plaatsen die stukjes ook alsof het niks is. Alsof ze nauwelijks moeite met dat ding hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
puzzel gaat wel snel waren ze niet gisteren begonnen?
Kleine hoop op Daan....omdat hij duidelijk had gezegd met het vast houden van de knikker met ik wil geen narigheid in de groep zij op deze manier het juist heeft gecreeerd .quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik ook niet , hij klikt met de juiste mensenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kleine hoop op Daan....omdat hij duidelijk had gezegd met het vast houden van de knikker met ik wil geen narigheid in de groep zij op deze manier het juist heeft gecreeerd .
Voor de rest heb ik hem nog over niemand een slecht horen praten.
Was gisteren in de uitzending. Terwijl de groep met het lied bezig was, waren de genomineerden in de gameroom en kregen o.a. alle motivaties te lezen (maar niet wie wat had gezegd).quote:
pak je wat playdoh en doe alsofquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:21 schreef mario390 het volgende:
an deze ombtibombtis van
zoey mocht ik kneten
Of 2 kipfilets.quote:
Dit was voor mij 1 van de redenen waarom Liese de 'knikkeravond' won, ze was eigenlijk al de hele avond vriendelijk tegen Jill.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:16 schreef JACM het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen weten. Kan ik even wegzappen
voor hoelang???quote:
het is voedertijd zekerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, de gezelligheid is voorbij, de teringtubbies komen ten tonele
ik hou van de COSquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
Voor de mensen die hier steeds schelden, jullie vinden het verder toch wel leuk he?
Wie bedoel je precies?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
Voor de mensen die hier steeds schelden, jullie vinden het verder toch wel leuk he?
gelijk heeft ze, zou ik ook doenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
Renee zei toen ze terug kwamen aan Thomas die hem uit wilde horen dat hij niks kon zeggen maar dat het niet hetzelfde was als vorige keer. Weet niet of hij de waarheid sprak of niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was gisteren in de uitzending. Terwijl de groep met het lied bezig was, waren de genomineerden in de gameroom en kregen o.a. alle motivaties te lezen (maar niet wie wat had gezegd).
Bij Rene en Els was dat hetzelfde de week daarvoor, dus Els kan een vermoeden hebben dat het deze week ook weer was.
Volgens mij is de enige niet-genomineerde die dat ook weet Nick, want Michel vertelde dat tegen hem dat hij dat op tv had gezien.
Vorige keer hadden ze ook een spel met persoonlijke voorwerpen van de andere bewoners.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Renee zei toen ze terug kwamen aan Thomas die hem uit wilde horen dat hij niks kon zeggen maar dat het niet hetzelfde was als vorige keer. Weet niet of hij de waarheid sprak of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb respect voor.....quote:
Zonder cos heeft het streamen niet zo veel zin.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekje van de meiden vanmorgen over timertjes en klaarkomen .....![]()
[ afbeelding ]
Girls Talk - 23 januari 2021.Topper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[ afbeelding ]
Girls Talk - 23 januari 2021.AmaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[ afbeelding ]
Girls Talk - 23 januari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op ideoland heb ik sowiezo haperstreams en moet veel terug en terug
Beetje te makkelijk .quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Alle mensen die zich aangesproken voelen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonder cos heeft het streamen niet zo veel zin.
Je moet ook Videoland hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]op ideoland heb ik sowiezo haperstreams en moet veel terug en terug
Ze kregen wel wat andere vragen en ook hadden ze niet het spel met die persoonlijke voorwerpen, maar dat met de kaartjes met motivaties was wel beide keren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Renee zei toen ze terug kwamen aan Thomas die hem uit wilde horen dat hij niks kon zeggen maar dat het niet hetzelfde was als vorige keer. Weet niet of hij de waarheid sprak of niet.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:30 schreef danilel het volgende:
aw fuck els is al weer met haar baarmoeder bezig[ afbeelding ]
Flauw dusquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want je vroeg om uitleg
Volgens mij genoot ze het vorige uur.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Els wordt gek van het gezeik over stemmen.
Als je zo veel tijd hebt om na te denken dan kan je ook niet meer aan iets anders denken. Die is koekoek aan het worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Tis ook zielig....het speelt de hele dag door haar hoofd en dan moet ze ook nog hardop mee praten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Toen was het een gesprek, zodra ze niet meedoet is het gezeikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij genoot ze het vorige uur.
Dit lijkt niet alleen zo....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lijkt wel alsof de Belgen een hele dag puzzelen en praten over voetbal en vissen![]()
En de Nederlanders hebben het een hele dag over op wie ze gaan stemmen
Dat is het verschil dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Toen was het een gesprek, zodra ze niet meedoet is het gezeik
Dat is letterlijk hoe het is. Wordt alleen niet echt in beeld gebracht op TV.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lijkt wel alsof de Belgen een hele dag puzzelen en praten over voetbal en vissen![]()
En de Nederlanders hebben het een hele dag over op wie ze gaan stemmen
De kiezer zei ze.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
Uiteindelijk beslist de kijker....nou ook dat niet hoor Els. BB beslist wie er in blijft.
Uiteraardquote:
Exactquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
Uiteindelijk beslist de kijker....nou ook dat niet hoor Els. BB beslist wie er in blijft.
nee precies, alleen dat uurtje 's avonds op tv , en de streams, dan is het wel saai denk ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonder cos heeft het streamen niet zo veel zin.
Ik begin de Els logica door te krijgen nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard
Als Els op iemand stemt is het een spel, als iemand op Els stemt is het een mes in de rug
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:37 schreef chufi het volgende:
Saunabezoek miet op aanvraag bij BB... misschien is ie al weer kapot.. volgems Michel
De kijkers ook, die haken massaal af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:33 schreef Juan_Roman het volgende:
Els wordt gek van het gezeik over het stemmen.
Hij is ook niet echt kapot, maar ze krijgen camera's en geluid niet lekker werkend in de sauna .. prutsers.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:37 schreef chufi het volgende:
Saunabezoek miet op aanvraag bij BB... misschien is ie al weer kapot.. volgems Michel
Er ligt teveel sneeuw op de Oostenrijkse kabels..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:36 schreef mario390 het volgende:
met deze kutstream breng ik geen
gifje klaar![]()
Heb ik wat gemist? Mag Els niet meer in de sauna wanneer ze wil?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt kapot, maar ze krijgen camera's en geluid niet lekker werkend in de sauna .. prutsers.
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daan die aan haar kut krabt van gisteravond heb ik ook ......
Sauna ≠ hottubquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Mag Els niet meer in de sauna wanneer ze wil?
Die microfoons die ze hebben werken ook niet lekker in zo'n ruimtequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt kapot, maar ze krijgen camera's en geluid niet lekker werkend in de sauna .. prutsers.
Ik begreep het als het laatstequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef danilel het volgende:
Els; "nu gaan we ineens wel allemaal overleggen?, daar heb ik helemaal geen zin in"
Ze heeft het over zichzelf met haar teringtubbies.
Echter het kan ook zo zijn dat het gaat over dat eindelijk K3&Co ook gaat overleggen en dat els daar geen zin in heeft
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef danilel het volgende:
Els; "nu gaan we ineens wel allemaal overleggen?, daar heb ik helemaal geen zin in"
Echter het kan ook zo zijn dat het gaat over dat eindelijk K3&Co ook gaat overleggen en dat els daar geen zin in heeft
Dat maakt niet uit, in een sauna hoor je stil te zijn en te ontspannenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:41 schreef JACM het volgende:
[..]
Die microfoons die ze hebben werken ook niet lekker in zo'n ruimte
jepquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef rinardo het volgende:
''Big Brother token verdwijnt uit het spel, dat heeft de kijker besloten''
heb ik een stemming gemist??
Deze man weet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, in een sauna hoor je stil te zijn en te ontspannen
Want dan zijn ze in de minderheidquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:40 schreef danilel het volgende:
Ja, in de tuin.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde inderdaad hottub. Is er een sauna dan?
dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:44 schreef rinardo het volgende:
Op het scherm komt uiteindelijk te staan dat de token in de dagboekkamer gelegd moet worden. Thomas krijgt de eer om deze weg te brengen. Nick grapt dat hij moet blijven rammelen met het doosje tot hij in de dagboekkamer is zodat iedereen er zeker van is dat de token ook echt weg is. De groep lacht en lijkt opgelucht dat de token verdwenen is.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wanneer zal Els in de hottub gaan vandaag?
quote:
#Big Brother?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even op Twitter te kijken, maar daar zijn ze ook niet echt gek op de Teringtubbies.
En ook Thomas trekt daar niet echt volle zalen.
Volgens mij was dat het ondertoontje ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel heel lief
Iedereen zou 'who the f*ck cares' denken
ik ook, ze is de nieuwe regels aan bedenken voor haar huismeesterschap.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan uren naar Liese luisteren, vind haar echt heerlijk klinken .....
Hoe zou Els dat kunnen weten? Alleen de genomineerden kregen die kaartjes te zien en dit alles onder strikt embargo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En het mooie is dat Liese alle kaartjes heeft kunnen lezen met de stemmotivaties en daardoor is gesterkt. Daan weet dat niet, maar Els zou dat wel kunnen weten.
Hoe heet dat ook alweer,die rustgevende stemmen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan uren naar Liese luisteren, vind haar echt heerlijk klinken .....
Was dit in de uitzending?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe
[..]
Hoe zou Els dat kunnen weten? Alleen de genomineerden kregen die kaartjes te zien en dit alles onder strikt embargo.
Els heeft dat ook gehad, maar blijft speculeren voor haarzelf ditquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe
[..]
Hoe zou Els dat kunnen weten? Alleen de genomineerden kregen die kaartjes te zien en dit alles onder strikt embargo.
omdat els ook genomineerd is geweest en ze vermoed dat toen hetzelfde is gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe
[..]
Omdat Els dat ook heeft gehad toen ze genomineerd wasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe
[..]
Wat dit eerder op de ochtend? Wil streamverslagen even aanvullenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:44 schreef rinardo het volgende:
Op het scherm komt uiteindelijk te staan dat de token in de dagboekkamer gelegd moet worden. Thomas krijgt de eer om deze weg te brengen. Nick grapt dat hij moet blijven rammelen met het doosje tot hij in de dagboekkamer is zodat iedereen er zeker van is dat de token ook echt weg is. De groep lacht en lijkt opgelucht dat de token verdwenen is.
Weet het niet, maar Rail Away ingesproken door Liese zou wel eens hoog kunnen scoren ....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe heet dat ook alweer,die rustgevende stemmen?
Dat heb je niet gezien bij de nominaties van Els en Renéquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Els heeft dat ook gehad, maar blijft speculeren voor haarzelf dit
ASMR?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer,die rustgevende stemmen?
Ik zou als regel s`nachts gaan leven doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Wel grappig aan het huismeesterschap:
Hoe later in het spel, hoe waardevoller (want immuniteit), maar het wordt wel steeds lastiger om originele huisregels te bedenken.
Els was de week daarvoor genomineerd en heeft ook de kaartjes kunnen lezen. Dan kan ze natuurlijk conclusies trekken als een week later ook weer de genomineerden een paar uur in de gameroom zitten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe
[..]
Leuke weekend-opdracht, iemand moet een uur lang stil zijn en mag daarna zijn/haar opvolger aanwijzenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Spreekverbod voor de Kin lijkt me een mooie huisregel voor deze week. Snap je wat ik bedoel?
ASMR.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het niet, maar Rail Away ingesproken door Liese zou wel eens hoog kunnen scoren ....
Ja, om 11:00.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat dit eerder op de ochtend? Wil streamverslagen even aanvullen
Thanks.quote:
Kom op Liese.. Een hele week geen hottub!!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Els denkt nu vast dat ze een bondje aan het smeden zijn
Lang leve introvert zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Leuke weekend-opdracht, iemand moet een uur lang stil zijn en mag daarna zijn/haar opvolger aanwijzen
We moeten maar eens afwachten wat er gaat gebeuren als Jill terugkeert.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Jawel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb je niet gezien bij de nominaties van Els en René
Elke dag vers water in de hottub.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Wel grappig aan het huismeesterschap:
Hoe later in het spel, hoe waardevoller (want immuniteit), maar het wordt wel steeds lastiger om originele huisregels te bedenken.
Djill heeft geen internet op haar hotelkamer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We moeten maar eens afwachten wat er gaat gebeuren als Jill terugkeert.
Als ze meestreamt gaan haar oogjes wel open (en als ze niet streamt is zijn ze bij de productie nog grotere faalhazen dan al voor mogelijk werd gehouden).
Vreselijk is datquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat moest ik toch echt even googlen .....
ASMR is vrij breed nog. Van hijgende fluisterende mensen in de microfoon tot rustgevende geluidenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk is dat![]()
Ik word nerveus van ASMR
Ik heb het ook niet meegekregen, maar ook niet alle uitzendingen gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Echt?? dan heb ik met ogen dicht gezeten zeker
Ik heb het over geluiden waar ik nerveus van wordquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:58 schreef JACM het volgende:
[..]
ASMR is vrij breed nog. Van hijgende fluisterende mensen in de microfoon tot rustgevende geluiden
Nathalie fluistert ook veelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het over geluiden waar ik nerveus van word
op het fotootje klikken en de url invoeren voldoetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik heb toch echt wel kennis van HTML zelf lessen geschreven voor Paint shop pro en website gehad maar hier een plaatje plaatsen lukt me voor geen meter 🤔🤔
Ik kan mij hier niets van voorstellen en geloof er ook niet in, denk ik ....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:58 schreef JACM het volgende:
ASMR is vrij breed nog. Van hijgende fluisterende mensen in de microfoon tot rustgevende geluiden
Gyazo,zelfs mij lukt het.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik heb toch echt wel kennis van HTML zelf lessen geschreven voor Paint shop pro en website gehad maar hier een plaatje plaatsen lukt me voor geen meter 🤔🤔
Ik bedoel dus niet mensen die hijgen of fluisterenquote:
Even dat bloed wegvegen.quote:
Behalve die tub.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze houden de boel wel goed schoon hoor
Voor Liese was dit helemaal een eyeopener, want ze zag dan wel niet wie wat heeft gestemd, maar ze kon wel afleiden hoeveel stemmen ze heeft gehad, dus automatisch ook van wie. Alleen van Thomas was ze niet helemaal zeker, maar dat werd later opgehelderd door het gesprek dat ze met hem had.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was gisteren in de uitzending. Terwijl de groep met het lied bezig was, waren de genomineerden in de gameroom en kregen o.a. alle motivaties te lezen (maar niet wie wat had gezegd).
Bij Rene en Els was dat hetzelfde de week daarvoor, dus Els kan een vermoeden hebben dat het deze week ook weer was.
Volgens mij is de enige niet-genomineerde die dat ook weet Nick, want Michel vertelde dat tegen hem dat hij dat op tv had gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |