SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:20 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceGelukkig zijn het maar RAMBO-gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan lekker afgerond maat![]()
![]()
@-jos-hier had je me flink tuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r dacht dat kan ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had op goal gemogen @MC-Morganquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar RAMBO-gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r(was 3v3 als hij dit duel had verloren had rood gescoord
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1(hopelijk valt het niemand op dat ik subtiel mijn pass eraf geknipt heb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente kijk ook eens achter je in dit soort situatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente netjes afgerondPrima aim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco @MC-Morgan![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=hlf551-xvpUquote:What can change the nature of a man?![]()
The room was closed.
SAD!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vreemd!WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Nu al afgelopen, lekker dan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Even in @Coco zijn verdediging, er kwam niemand behalve ik (en hij heeft wel langer dan een minuut gewacht!)
Misschien na PSV of zo.![]()
Zullen we het met z'n allen een beetje vriendelijk houden richting degene die ons altijd van een gezellige Haxavond voorziet?
Dank alvast![]()
Ik verdedig hem toch joh theedoekquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:42 schreef Bluedisplay het volgende:
Zullen we het met z'n allen een beetje vriendelijk houden richting degene die ons altijd van een gezellige Haxavond voorziet?
Dank alvast![]()
Noem ik jou dan of zo?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik verdedig hem toch joh theedoek
Mafkees![]()
Maak je kapot op ramboquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Noem ik jou dan of zo?
Mafkees![]()
Dat begrijp ik. Was erg gezellig vorige keerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM kijkt er ook al weken naar uit om weer met jou te spelen![]()
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
Als die mafkees meedoet ben ik blij dat het niet doorgaat![]()
Vond ik ook maat je werd steeds beterquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Was erg gezellig vorige keer
Luister maar niet naar die nare man van een GGMM![]()
Kan mij dat wat schelenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij zal het niet waarderen dat je zo over @:Mortaxx spreekt![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen zeg ik altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond ik ook maat je werd steeds beter
Luister maar niet naar die nare man van een GGMM![]()
Dat is helemaal waar!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen zeg ik altijd![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=OSpZzis8tYsquote:What can change the nature of a man?![]()
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar nooit de waarheidquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 21:58:31 ]![]()
Liefde en fijnzinnigheid is waarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar nooit de waarheidWhat can change the nature of a man?![]()
Kom nou maar debielquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Bluedisplay het volgende:
En het is de dood die de waarheid brengt![]()
Doe niet zo verslaafdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
@:Max23
@:3rr0r
@:Firefox1
@:Chevycaprice
@:Mortaxx
KOM DAN![]()
De dood is je uiteindelijke minnaar die het laatste bed met je deeltquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Bluedisplay het volgende:
En het is de dood die de waarheid brengtWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:45 schreef GGMM het volgende:
Laatste rambowinst niet opgenomen. Ik ben woedend.
#bedanktvoorhethostenCoco
Dit is echt pech @GGMMWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt pech @:GGMM
Toch bedankt hardop gelachen![]()
Dom van Kaas dat die daar in eigen doel lijkt te schoppen!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt pech @:GGMMGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
DAT DEED IK!!!quote:Op zondag 24 januari 2021 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dom van Kaas dat die daar in eigen doel lijkt te schoppen!![]()
We kunnen helaas niet goed zien wat de grote boze wolf precies deed maar het was in alle eerlijkheid wel een compliment waardig.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dom van Kaas dat die daar in eigen doel lijkt te schoppen!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco
Deze had je gewoon moeten hebben @Bluedisplay ik ben woedendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
YES meeste schoten op doel!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Toffe statistieken, houdt ik van.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even de stats van zojuist
Zoals jullie zien deed @:bluedisplay niet echt actief meeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
@onlogisch en ik vinden stats ook altijd geinig om te zienquote:Op maandag 25 januari 2021 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toffe statistieken, houdt ik van.![]()
HOUDT IKquote:Op maandag 25 januari 2021 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toffe statistieken, houdt ik van.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Viel nog mee, had meer bombarie over die taalfout verwacht![]()
![]()
Oh dat valt me nu pas opquote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Viel nog mee, had meer bombarie over die taalfout verwacht![]()
Ik wil wel eens met jou bombarie.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Viel nog mee, had meer bombarie over die taalfout verwachtWhat can change the nature of a man?![]()
Iedereen maakt wel eens een foutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
Iedereen maakt wel eens een foutje.Foutje messiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
SPOILER: Scrummie met een fraaie treffer in de verre hoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondergetekende met een fraaie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: Scrummie met een fraaie treffer in de verre hoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk luckySPOILER: Ondergetekende met een fraaie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gewoon jel dat je hem niet in kon tikken.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=vETxA0fWvCIquote:What can change the nature of a man?![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
@RamboDirk lekker spelen maat.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
https://www.haxball.com/play?c=vETxA0fWvCI![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan
ik sta hier duidelijk te wachten totdat jij de bal wegwerkt. Waarom je dat niet doet snap ik echt niet![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:28 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde ruimte voor je maken om naar beneden uit te verdedigen. Bij nader inzien had dit beter gekund, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-morgan
ik sta hier duidelijk te wachten totdat jij de bal wegwerkt. Waarom je dat niet doet snap ik echt niet![]()
Je speelde gewoon slecht, kan gebeuren maat.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg kritiek van Messi, die weer eens veel tegendoelpunten cadeau geeftWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: