Trumpgoatquote:
Dat maakt het allemaal niet veel beterquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik weer het hele weekend chagrijnen, top.
Dat klopt. Het beste maar ervan hopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar wat betreft die Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse variant zijn ze dat nog aan het onderzoeken.
Maar de Zuid Afrikaanse Aids niet dus we gaan allemaal alsnog dood.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand al gezegd dat de Britse tyfus ook dodelijker is?
Ach ja dan houden de mensen zich wat beter aan de regelsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
The Sun komt met een onzin artikel. Maar er is nog gewoon te weinig data over bekent. Het lijkt iets dodelijker maar dat is marginaal maar dat kan ook tijdelijk door andere redenen komen. Maar Johnson moet er op reageren want anders paniek in het land. Alleen nu is iedereen in paniek. Maar het is allemaal nog te vroeg om er iets over te zeggen.
Live vanuit de straten in London:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
The Sun komt met een onzin artikel. Maar er is nog gewoon te weinig data over bekent. Het lijkt iets dodelijker maar dat is marginaal maar dat kan ook tijdelijk door andere redenen komen. Maar Johnson moet er op reageren want anders paniek in het land. Alleen nu is iedereen in paniek. Maar het is allemaal nog te vroeg om er iets over te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Live vanuit de straten in London:
[ afbeelding ]
Ten eerste wat heeft dit in kami-sama's naam met the green deal te maken?? Dat is meer hoe je heropbouwt na de crisis...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is nog maart net de vraag met wat precies de uitweg van vaccins dan zou bewerkstelligen.
Is met met of zonder (welke) voorwaarden.
De gedachte dat "we" 1 Juli "immuniteit"hebben, lijkt mij op zijn minst twijfelachtig. Ook omdat tegen die tijd nog niet iedereen een week of 6-8 zal zijn gevaccineerd en er tal van mensen zijn die a) niet ingeënt kunnen worden en b) onduidelijk is of/wat het vaccin anderen dan wel/hoe precies beschermd etc.etc.
"Ik" reken er maar vast op dat experts "ons" zullen verduidelijken, dat je er met vaccinatie nog lang niet bent en eerst de slachthuizen gesloten moeten worden en de greendeal klaar moet zijn.
Daarnaast voorzie ik een "privacy schendend" sterretjespaspoort dat aangeeft hoe veel, met wat iemand allemaal als bescherming heeft ingespoten om op een strandje te liggen. Onder dat wenselijke gesternte wil ik niet feestvieren en zal mij verzetten tegen willekeur.
De paaseitjes zijn alweer te koop, dus het is bijna pasenquote:
Ergens denk ik dat het gewoon een voorbarige conclusie is die misschien als effect heeft dat mensen weer even bang zijn. Zou toch wel een strakke actie zijn als Johnson dat er mee kan bereiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Live vanuit de straten in London:
[ afbeelding ]
mooi excuus voor hun epic fuckup rond kerstquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het gewoon een voorbarige conclusie is die misschien als effect heeft dat mensen weer even bang zijn. Zou toch wel een strakke actie zijn als Johnson dat er mee kan bereiken.
En op zich is het gewoon ideaal voor hun toch iets verder gevorderde vaccinatiestrategie. Als ze de hoeveelheid cases flink kunnen verlagen en daarna een reprodutiegetal relatief laag kunnen houden, dan is dat een voordeel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mooi excuus voor hun epic fuckup rond kerst
Ja godver, straks is het echt te wijten aan hun eigen shitshow en dan zitten ze hier te bibberen in angst voor de Britse ebola. Zelfs Gommers heeft het niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mooi excuus voor hun epic fuckup rond kerst
yup, en in onze eigen mini UK ( Lansingerland ) blijkt het toch heel erg mee te vallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja godver, straks is het echt te wijten aan hun eigen shitshow en dan zitten ze hier te bibberen in angst voor de Britse ebola. Zelfs Gommers heeft het niet meer.
Ook benieuwd naar. Zal volgende maatregel worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef RipCity het volgende:
Hoe zal Nederland gaan reageren als ze over ca. 2
Weken medische maskers gaan verplichten voor winkels/trein hier..
WA KOST DA?!?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef RipCity het volgende:
Hoe zal Nederland gaan reageren als ze over ca. 2
Weken medische maskers gaan verplichten voor winkels/trein hier..
Conclusie artikel? Ben niet goed in engelsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef theunderdog het volgende:
https://www.nature.com/ar(...)FgwcEF_i-hmKTdyRmI_s
Dit is ook nou niet iets waar ik heel blij van word.
Zo achterlijk als de gemiddelde redneck is de Nederlander godzijdank niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:59 schreef Predator40 het volgende:
Baudet krijgt steeds meer trekjes van Trump![]()
[ twitter ]
begint er steeds meer op te lijken, nu helemaal met zulke tweetsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zo achterlijk als de gemiddelde redneck is de Nederlander godzijdank niet.
Je mist mijn cynisme dat men onder het mom van deze aangeleurde "crisis", allerlei andere anderen dingen lijkt te gaan koppelen en doen. Het volk murw geslagen in wanhoop zal alles slikken voor een "animecon" .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:06 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ten eerste wat heeft dit in kami-sama's naam met the green deal te maken?? Dat is meer hoe je heropbouwt na de crisis...
Ten tweede, als een vaccinatiebewijs ervoor zorgt dat ik weer gewoon naar animecon kan, hier ermee!!
Nou als ik sommige posts hier soms zo lees.......quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zo achterlijk als de gemiddelde redneck is de Nederlander godzijdank niet.
Op naar de 60- samenleving (60- binnen om solidariteit naar winkelend 60+ te tonen).quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:44 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]Heb je die Koopmans ook weer hoor lekker paniek zaaien
BNOquote:NEW: Belgium closes border to non-essential travel
Hebben we toch al?quote:
Dringend advies. Volgens mij bestaat er ook geen (nood)wet om mensen in het land op te sluiten.quote:
Ik heb een paar dagen een huisje gehuurd aan de kust. Sauna en jacuzzi erbij enzo. Wij vermaken ons wel. Thuiswerken kan overal. Wat heerlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:44 schreef Simmertje het volgende:
Neem een biertje en proberen een beetje te genieten mensen
Wordt wel gecontroleerd toch bij de bewaakte grenzen zoals Schiphol? Voor zover mogelijk dan. Je bent toch afhankelijk van wat mensen verklaren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dringend advies. Volgens mij bestaat er ook geen (nood)wet om mensen in het land op te sluiten.
dat ga ik doen als ik het wat warmer word.....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen een huisje gehuurd aan de kust. Sauna en jacuzzi erbij enzo. Wij vermaken ons wel. Thuiswerken kan overal. Wat heerlijk.
Proost!
Genietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen een huisje gehuurd aan de kust. Sauna en jacuzzi erbij enzo. Wij vermaken ons wel. Thuiswerken kan overal. Wat heerlijk.
Proost!
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wordt wel gecontroleerd toch bij de bewaakte grenzen zoals Schiphol? Voor zover mogelijk dan. Je bent toch afhankelijk van wat mensen verklaren.
Dat zal in België niet anders zijn.
https://www.bbc.com/news/health-55768627quote:Previous work suggests the new variant spreads between 30% and 70% faster than others, and there are hints it is around 30% more deadly.
For example, with 1,000 60-year-olds infected with the old variant, 10 of them might be expected to die. But this rises to around 13 with the new variant.
This difference is found when looking at everyone testing positive for Covid, but analysing only hospital data has found no increase in the death rate. Hospital care has improved over the course of the pandemic as doctors get better at treating the disease.
Nee. Ik kan rustig in mijn autootje stappen en dan ben ik met een kwartier in Duitsland. En dan doe ik niks verkeerd.quote:
je kan ook gerust op schiphol binnenkomen.....niemand die je wat vraagt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan rustig in mijn autootje stappen en dan ben ik met een kwartier in Duitsland. En dan doe ik niks verkeerd.
Kost geen drol nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat ga ik doen als ik het wat warmer word.....
Ah, was dat alleen vanaf bepaalde bestemmingen dan?quote:
En België gaat fysiek de grenzen bewaken nu?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan rustig in mijn autootje stappen en dan ben ik met een kwartier in Duitsland. En dan doe ik niks verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |