abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:50:28 #251
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197580923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Moet je wel voldoende vaccins hebben.
Of je moet de vaccinatiefase beter voorbereiden zodat je minder snel tegen tekorten aanloopt. Zoals andere landen wel beter voor elkaar hebben blijkbaar
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197580929
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:49 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Tsja, en waarom zijn andere landen dan wel veel beter voorbereid? Als je te weinig vaccins hebt ingekocht is dat wederom onkunde imo
Europa he....word eerlijk verdeeld.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197580948
quote:

[..]

Tsja, en waarom zijn andere landen dan wel veel beter voorbereid? Als je te weinig vaccins hebt ingekocht is dat wederom onkunde imo
We hebben aan het eind van de rit genoeg om Nederland zo'n 2-3 keer te vaccineren. Alleen zoals je begrijpt is de nood hoog in de hele wereld. Dus de vaccins worden gewoon in het begin verdeelt.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:52:26 #254
473584 Gretzl
pi_197580957
Coutinho ^O^

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:52:34 #255
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197580962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:50 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zouden we van AZ in het eerste kwartaal zo'n 2.3 miljoen maar krijgen? Dat was 4.5 miljoen?
Inderdaad.

We zijn op magische wijze van 4,5 miljoen via 2,3 miljoen naar minder dan 1 miljoen gegaan -O-
pi_197580967
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef Fred het volgende:

[..]

Alsjeblieft:
[..]

Dat onderbouwt in het geheel niet dat ze illegaal verkocht zijn of wel? Nee dus.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:53:01 #257
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197580975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat onderbouwt in het geheel niet dat ze illegaal verkocht zijn of wel? Nee dus.
Waar zeg ik dat ze illegaal verkocht zijn?
So we just called him Fred
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:53:40 #258
473584 Gretzl
pi_197580988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Europa he....word eerlijk verdeeld.
En hoe verklaar je dan dat meerdere Europese landen qua percentage al een stuk hoger zitten?

Dat Nederland zo sloom is ligt niet aan de hoeveelheid vaccins, maar aan de gebrekkige organisatie. In Nieuwsuur is het net allemaal toegelicht.
pi_197580992
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Gretzl het volgende:
Coutinho ^O^

[ twitter ]
Coutinho heeft duidelijk nooit in het leger gezeten :D
pi_197581000
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad.

[ afbeelding ]

We zijn op magische wijze van 4,5 miljoen via 2,3 miljoen naar minder dan 1 miljoen gegaan -O-
Tenzij het een amateuristisch foutje is van degene die het artikel heeft geschreven. Want hoe kunnen 31 miljoen vaccins voor de EU waar Nederland volgens de verdeelsleutel recht heeft op 3.89% nou 920.000 doses zijn?

Als ik het nareken is het ongeveer 1.2 miljoen.
pi_197581005
quote:

[..]

Je zou ook omgekeerd kunnen concluderen dat wanneer vrijwel alle experts die niet gelieerd zijn aan het RIVM/OMT al maanden het Nederlandse coronabeleid tot de grond toe afkraken, dat ze waarschijnlijk voor een aanzienlijk deel gelijk hebben. Als het allemaal zo fantastisch zou gaan had je die kritiek echt niet gehoord van C19 Red Team, Coutinho, Osterhaus etc.
We lijken allemaal vergeten te zijn hoe 'goed' het ging met het vaccin tegen de Mexicaanse Griep. Er waren heel veel mooie woorden, maar uiteindelijk is er maar een heel klein deel van de bevolking echt gevaccineerd als ik me goed herinner. Hij kan mooi roepen dat hij in een week de hele bevolking had kunnen vaccineren, niemand kan het toch controleren.

Iedereen die expert in dat vakgebied is mag aanschuiven. Juist wanneer je zelf op die positie hebt gezeten moet je naar mijn mening terughoudend zijn, want je weet dat je bewust of onbewust de situatie waar je vroeger in zat gaat vergelijken met de huidige situatie, en gegarandeerd dat jij in je hoofd het veel beter zou hebben gedaan.

Kijk voor de grap maar eens naar de gemiddelde aannemer, of IT consultant. Alles wat de vorige gedaan heeft is hoe dan ook beroerd, ook als zij het zelf gedaan hebben en het vergeten zijn. Ik had een keer zo'n elektricin in huis, die was aan 't afgeven dat het leidingwerk in de meterkast niet netjes was gedaan. Toen hij klaar was met uitrazen zei ik: Dat heb jij 3 jaar geleden aangelegd. Gelijk doodse stilte.
pi_197581007
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Rondom versnellingen is het gewoon politieke onmacht van De Jonge. Die is totaal niet in control.

Maar dit is anders, lijkt inderdaad pure paniek. Heel erg opvallend. Dan ga je je toch ergens afvragen of zij dingen weten die wij niet weten.
Dat laatste denk ik ook best vaak.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197581011
twitter

https://www.loketgezondle(...)navirus/seksualiteit

Hier zou wat meer aandacht aan moeten komen, ik zit te denken aan een Postbus51-reclame. Broek omlaag, pik in je hand en rukken voor het vaderland! w/
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:55:10 #264
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197581020
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kun je ook omkeren natuurlijk. Juist het feit dat dat soort mensen het nodig vinden om naar voren te stappen geeft te denken.
Wat je er ook van vindt het is niet netjes om als voormalig bestuurder afbrekend commentaar te geven op de opvolger die hem van zijn plaats heeft verdrongen. Dat doen doen, riekt naar wraak op Jaap.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197581021
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:53 schreef Gretzl het volgende:

[..]

En hoe verklaar je dan dat meerdere Europese landen qua percentage al een stuk hoger zitten?

Dat Nederland zo sloom is ligt niet aan de hoeveelheid vaccins, maar aan de gebrekkige organisatie. In Nieuwsuur is het net allemaal toegelicht.
Omdat zij de tweede vaccin dosis niet in de vriezer hadden liggen (waarvan de afspraak al stond). In Nederland stappen we nu ook een beetje af van die strategie en verhogen we de tijd tussen de twee prikken naar 6 weken.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:56:00 #266
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197581036
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:54 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

https://www.loketgezondle(...)navirus/seksualiteit

Hier zou wat meer aandacht aan moeten komen, ik zit te denken aan een Postbus51-reclame. Broek omlaag, pik in je hand en rukken voor het vaderland! w/
Zoiets kan alleen maagd (knaap) Rutte bedenken :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197581043
quote:
'AstraZeneca meldt vertraging in eerste levering vaccins aan EU'
Farmaceut AstraZeneca heeft de Europese Commissie laten weten dat het straks niet de volledige eerste lading bestelde vaccins aan de EU-landen kan leveren, meldt de Duitse krant Bild op basis van bronnen in bedrijfskringen. Volgens persbureau Reuters kan het bedrijf maar 60 procent van de vaccins leveren.

Het vaccin van AstraZeneca en de Universiteit van Oxford wordt momenteel onderzocht door de Europese medicijnwaakhond EMA, die naar verwachting eind januari groen licht zal geven voor het gebruik van het middel.

De 27 Europese lidstaten zouden het eerste kwartaal 80 miljoen doses geleverd krijgen. Dat worden nu zo'n 32 miljoen doses. Ook in het het tweede kwartaal zou de farmaceut meer dan 80 miljoen doses leveren. Het is nog niet duidelijk hoeveel het bedrijf hiervan kan leveren. Nederland heeft een optie voor zeker 12 miljoen doses van dit vaccin.

Volgens een EU-woordvoerder is de productie van het vaccin lager vanwege problemen in een Belgische fabriek waar het vaccin gemaakt wordt.
Gigantische tegenvaller dit zeg. Wat voor gigantische problemen moeten zich wel niet voor doen in de fabriek als je maar 60% van de beloofde vaccins kan leveren? En wie gaat dan ook zoiets belangrijks in Belgi produceren? :N
pi_197581053
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:50 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Of je moet de vaccinatiefase beter voorbereiden zodat je minder snel tegen tekorten aanloopt. Zoals andere landen wel beter voor elkaar hebben blijkbaar
Maar hebben ze 't echt beter voor elkaar? Het VK heeft nu 5 miljoen mensen gevaccineerd ofzo, maar doet eigenlijk een heel grootschalige proef op de bevolking omdat ze niet weten hoe de effectiviteit van het vaccin is bij maar n prik.

Voor hetzelfde geld helpt het geen 95% maar maar 65% als er zo lang tussen zit. Dan heb je best wel een probleem aan het eind van de rit.

Ik vind dat we ons niet moeten meten met landen die hun bevolking ongewild gebruiken voor een fase 3 trial. Dat we sneller hadden kunnen gaan ben ik met je eens, maar wat (bijvoorbeeld) het VK doet is wel het andere uiterste.
pi_197581054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Gigantische tegenvaller dit zeg. Wat voor gigantische problemen moeten zich wel niet voor doen als je maar 60% van de beloofde vaccins kan leveren? En wie gaat dan ook zoiets belangrijks in Belgi produceren? :N
Iedereen? Pfizer komt ook uit Belgie, he?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:57:23 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197581066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik zeg het eerste halfjaar van 2021 even gedag......
ik ga een paar kippen houden en geld sparen ( serieus )
Je weet dat kippen een resrvoir vormen van allerlei virussen ?
Ik zou 2021 maar ook laten voorwat het niet gaat worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197581075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Omdat zij de tweede vaccin dosis niet in de vriezer hadden liggen (waarvan de afspraak al stond). In Nederland stappen we nu ook een beetje af van die strategie en verhogen we de tijd tussen de twee prikken naar 6 weken.
is dat er al doorgeen dan ???
voorlopig prikken ze nog niet door
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197581090
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Iedereen? Pfizer komt ook uit Belgie, he?
Het is gewoon vragen om problemen :P
pi_197581092
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

We lijken allemaal vergeten te zijn hoe 'goed' het ging met het vaccin tegen de Mexicaanse Griep. Er waren heel veel mooie woorden, maar uiteindelijk is er maar een heel klein deel van de bevolking echt gevaccineerd als ik me goed herinner. Hij kan mooi roepen dat hij in een week de hele bevolking had kunnen vaccineren, niemand kan het toch controleren.

Iedereen die expert in dat vakgebied is mag aanschuiven. Juist wanneer je zelf op die positie hebt gezeten moet je naar mijn mening terughoudend zijn, want je weet dat je bewust of onbewust de situatie waar je vroeger in zat gaat vergelijken met de huidige situatie, en gegarandeerd dat jij in je hoofd het veel beter zou hebben gedaan.

Kijk voor de grap maar eens naar de gemiddelde aannemer, of IT consultant. Alles wat de vorige gedaan heeft is hoe dan ook beroerd, ook als zij het zelf gedaan hebben en het vergeten zijn. Ik had een keer zo'n elektricin in huis, die was aan 't afgeven dat het leidingwerk in de meterkast niet netjes was gedaan. Toen hij klaar was met uitrazen zei ik: Dat heb jij 3 jaar geleden aangelegd. Gelijk doodse stilte.
Het was niet nodig, achteraf, bij de Mexicaanse griep.

En er is toen een ENORME berg kritiek geweest op de regering omdat ze zoveel vaccins ingekocht hadden, als ik het mij goed herinner was Wilders toen ook vol op het orgel aan het gaan daarover.
pi_197581097
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:50 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Zijn centraal ingekocht.
zie email 27 oktober
pi_197581102
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:57 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je weet dat kippen een resrvoir vormen van allerlei virussen ?
Ik zou 2021 maar ook laten voorwat het niet gaat worden.
Vanaf de lente zal het wel weer wat beter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')