Per wanneer? Dit jaar graag nogquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze willen naar 1 miljoen per week......
Dat is nogal een beschuldiging, als je dit soort zaken gaat rondstrooien dan verwacht ik dat je wat meer op tafel legt dan dit, eigenlijk. Anders verwijs ik dit naar BNW.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er vaccins voor onze neus zijn weggekocht.
Kun je ook omkeren natuurlijk. Juist het feit dat dat soort mensen het nodig vinden om naar voren te stappen geeft te denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
En toch vind ik dit lastig. De oud-directeur infectieziekten van het RIVM die de huidige directeur infectieziekten af zit te kraken. Dezelfde oud-directeur infectieziekten die dit zei in een interview:
[..]
Juist Coutinho zou naar mijn mening heel goed moeten begrijpen hoe moeilijk het is op die positie te zitten. Het siert hem wat mij betreft niet dat hij zo reageert.
Ach, volgens mij zou het in alle prognoses pas in mei volledig uit de klauwen lopen. Dus voor de verkiezen was er niet echt gevaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan die draai prima verklaren. Want als het op pak hem beet 17 maart helemaal uit de hand is gelopen en jij hebt tegen de avondklok gestemd als partij kun je zwaaien naar je zeteltjes.
Nou jee we mogen hier op een doordeweekse werkdag 1 iemand op bezoek krijgen na etenstijd en half 9 (als je nog op tijd thuis wil zijn). Daar krijg je geen boa of agent aan je kont als je 9 uur in de avond buiten staat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Jee. 1 iemand buiten.
En hoeveel mag je binnen ontvangen?
Mag je überhaupt op bezoek bij een ander?
Mwah, die kerel is al maanden bezig met mediaoptredens alleen maar om het RIVM af te kraken. Ik zie geen reden hem als betrouwbare bron te beschouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kun je ook omkeren natuurlijk. Juist het feit dat dat soort mensen het nodig vinden om naar voren te stappen geeft te denken.
weet je nog met het testen ?quote:
Nah, dat is niet zo, publiciteit alleen is genoeg voor de meeste mensen om hun perspectief kwijt te raken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kun je ook omkeren natuurlijk. Juist het feit dat dat soort mensen het nodig vinden om naar voren te stappen geeft te denken.
Door teletekst krijgt het nog een zwaarder gevoel.quote:
Vergeet Q3 klaar met vaccineren in NL maar gewoon. Plak er maar een kwartaal aan vast, ook al gelet op ons tempo.quote:
Hij heeft gewoon gelijkquote:'Als ik kijk hoe Israël onder militaire verantwoordelijkheid in razend tempo de hele bevolking vaccineert dan kan het dus wel.'
ik zeg het eerste halfjaar van 2021 even gedag......quote:
Dan krijgen we uiteindelijk nog steeds meer van AZ dan van Moderna.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat AstraZeneca begint ook steeds meer een flop te worden...
Een stukje electorale angst zal vast meespelen. Maar ik vind dat toch een wat magere verklaring voor wat zo van buiten toch wel op een aanzienlijke mate van paniek lijkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Andere users hebben al eens gegokt op het effect van de verkiezingen, men wil koste wat het kost voorkomen dat we dan in een situatie met stijgende cijfers zitten. Ik ben geneigd het daar mee eens te zijn.
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is nogal een beschuldiging, als je dit soort zaken gaat rondstrooien dan verwacht ik dat je wat meer op tafel legt dan dit, eigenlijk. Anders verwijs ik dit naar BNW.
quote:
zijn te weinig vaccins voor, en vooral nu we veel minder AstraZeneca vaccins krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:46 schreef Gretzl het volgende:
Roel Coutinho in @:Nieuwsuur:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk
Moet je wel voldoende vaccins hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk
Moderna is pas in december gekocht, überhaupt een wonder dat we daar al zo snel wat van hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dan krijgen we uiteindelijk nog steeds meer van AZ dan van Moderna.
Je zou ook omgekeerd kunnen concluderen dat wanneer vrijwel alle experts die niet gelieerd zijn aan het RIVM/OMT al maanden het Nederlandse coronabeleid tot de grond toe afkraken, dat ze waarschijnlijk voor een aanzienlijk deel gelijk hebben. Als het allemaal zo fantastisch zou gaan had je die kritiek echt niet gehoord van C19 Red Team, Coutinho, Osterhaus etc.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mwah, die kerel is al maanden bezig met mediaoptredens alleen maar om het RIVM af te kraken. Ik zie geen reden hem als betrouwbare bron te beschouwen.
Hij kan prima als expert commentaar geven, begrijp me niet verkeerd. Maar het afvallen van de huidige mensen van het RIVM vind ik zwak, zeker als hij in het artikel wat ik postte aangeeft dat hij het er zo moeilijk mee had dat er zoveel kritiek was.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, maar wie moet er dan bij Nieuwsuur gaan zitten om als expert commentaar te geven? Ik vind het grootste deel van de kritiek van Coutinho gewoon terecht.
We weten uiteraard niet hoe goed het was verlopen als hij nog op de positie van Van Dissel had gezeten.
Dit is een beetje alsof de oude directeur van een bedrijf de nieuwe directeur afbrandt op basis van hoe het vroeger werkte toen hij er nog zat.quote:Misschien was dit overigens de laatste keer dat de wereld in allerijl op een grieppandemie moest reageren. Volgens de statistieken zal de volgende pandemie zich pas over dertig jaar voordoen. En tegen die tijd beschikken we vermoedelijk al over vaccins die bescherming bieden tegen meerdere griepvirussen tegelijk. „Er wordt hard gewerkt aan vaccins die breder werken”, zegt Coutinho, „ook tegen een nieuwe pandemie.”
Wij zijn geen Israël en ik hoop dat men 's gaat stoppen met wijzen dat het elders -en daar slechter of beter is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk
Tsja, en waarom zijn andere landen dan wel veel beter voorbereid? Als je te weinig vaccins hebt ingekocht is dat wederom onkunde imoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zijn te weinig vaccins voor, en vooral nu we veel minder AstraZeneca vaccins krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |