Of het valt allemaal wel mee met het Engelse virusquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS Journaal meldt dat Lansingerland’s lage waardes mede komen door snel ingrijpen, media aandacht en daarmee goed opvolgen van de maatregelen. Dusja, eigenlijk heb je nog geen zak aan dit onderzoek zo voor de rest van het land.
Dat was net bij het NOS journaal, het goede nieuws was dat die Britse variant zich dus niet zover verspreid heeft, (Lansingerland)en het slechte nieuws was dat kinderen het virus net zo snel verspreiden als volwassenen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel interessant.
Er is op microniveau hetzelfde shockeffect te zien als in heel Nederland in maart 2020 zo lijkt het. Toen waren de maatregelen heel effectief omdat iedereen ze goed naleefde vanwege dat shockeffect.
Zou goed kunnen dat dat op lokaal niveau ook speelde in Lansingerland. De hele tijd als gemeente vol in het nieuws, enge mutant, etc
CenterParcs Zandvoort. VIP cottage, dus ook broodjes iedere morgen. prive sauna en vooral nadat we op het strand gelopen hebben is dat super.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel even op uit willen, maar alleen als ik een huisje met sauna voor een mooie prijs kan regelen. Ik heb hier een heerlijk huis, bos, duinen en strand, en verder kun je toch nergens anders iets doen. Maar een sauna, damn, dat zou ik erg graag willen.
Luxepaardjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
CenterParcs Zandvoort. VIP cottage, dus ook broodjes iedere morgen. prive sauna en vooral nadat we op het strand gelopen hebben is dat super.
https://www.centerparcs.n(...)k-zandvoort/cottages
We hebben nu 400 euro betaald voor vier nachten. Voor een 6 pers huisje. We zijn met zijn drieën.
[ afbeelding ]
Deze foto is dus echt, geen mooi doenerij.
Landal is ook echt een optie.
Zo dat is geen geld inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
CenterParcs Zandvoort. VIP cottage, dus ook broodjes iedere morgen. prive sauna en vooral nadat we op het strand gelopen hebben is dat super.
We hebben nu 400 euro betaald voor vier nachten. Voor een 6 pers huisje. We zijn met zijn drieën.
[ afbeelding ]
Deze foto van een van de twee badkamers is dus echt, geen mooi doenerij.
Landal is overigens ook echt een optie om eens in de gaten te houden. Zeker als je kinderen hebt.
Hou het gewoon in de gaten, de prijzen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel even op uit willen, maar alleen als ik een huisje met sauna voor een mooie prijs kan regelen. Ik heb hier een heerlijk huis, bos, duinen en strand, en verder kun je toch nergens anders iets doen. Maar een sauna, damn, dat zou ik erg graag willen.
Wat een zaligheid! Ik ga het in de gaten houden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Landal is overigens ook echt een optie om eens in de gaten te houden. Zeker als je kinderen hebt.
Het is gewoon lekker even weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een zaligheid! Ik ga het in de gaten houden.
Hey nice, wij waren eind november nog in CP Zandvoort. Lekker even uitblazen op het strand. Toen was het zwembad ook nog open, maar wel met max 30 man. Van te voren reserveren enzo, het voelde alsof je het hele complex voor jezelf had.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Totdat de burgemeester die op de tv het hards moord en brand schreeuwt over het gevaar en gedrag van mensen via Facebook mensen gaat tippen wanneer de politie geen controles houdt https://www.1limburg.nl/b(...)controle-te-omzeilen. Dan is een steekproef niet meer heel effectief.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deden ze in de eerste golf wel. Maar serieuze steekproeven helpt ook natuurlijk. Meer dan een dringend advies.
Helaas maken wij dat zwembad niet mee. Had me ook fijn gekeken met kind.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey nice, wij waren eind november nog in CP Zandvoort. Lekker even uitblazen op het strand. Toen was het zwembad ook nog open, maar wel met max 30 man. Van te voren reserveren enzo, het voelde alsof je het hele complex voor jezelf had.
Vooral het buitenbadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Helaas maken wij dat zwembad niet mee. Had me ook fijn gekeken met kind.
Dat kun je je van Boris altijd wel afvragen, die vent raaskalt maar wat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
Johnson weer van alles gezegd? Wat zit daar toch achter joh? Wat een raar gebeuren.
Lekker zwemmen in de zeequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Helaas maken wij dat zwembad niet mee. Had me ook fijn gekeken met kind.
Angst kweken misschien?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
Johnson weer van alles gezegd? Wat zit daar toch achter joh? Wat een raar gebeuren.
Hoe kun je hier nou iets concreets uit concluderen vraag ik me dan af?quote:The UK's chief scientific adviser, Patrick Vallance, elaborated on the evidence.
Vallance said patients who were hospitalized with the new variant did not appear to have a higher risk of dying compared to those hospitalized with the original form of the virus.
Wat staat er in die laatste alinea?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je mist mijn cynisme dat men onder het mom van deze aangeleurde "crisis", allerlei andere anderen dingen lijkt te gaan koppelen en doen. Het volk murw geslagen in wanhoop zal alles slikken voor een "animecon" .
Verder moet er alles aan gedaan worden dat "jouw" mening (nofi) omtrent "vrijheden" niet andermans noodlot gaat worden omdat die willekeur beter uitkomt. Daarmee worden rechten van anderen vertrapt. Rechten die niet voor niets in de grondwet staan en behoren tot universele rechten van de mens.
Dat iemand niet is gevaccineerd wil niet zeggen dat die dus een paria is of zelfs een minst gevaar vormt voor de mensheid die het graag nodig maakt dat die persoon moet worden uitgesloten van het leven dat anderen zich aanmeten. Elke zin of kiem tot onderscheid op grond van vermoedens moeten bij de wortel daarvan worden afgehakt. Hoe, wat -en of iemand (n)iets heeft kan geen argument zijn iemand uit te sluiten of te onderdrukken.
Hoe in hemelsnaam zaait ze hier paniek?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:44 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]Heb je die Koopmans ook weer hoor lekker paniek zaaien
Nice.. Valt me op dat er een 4 persoons VIP cottage bijstaat in de 2e of 3e week van mei voor 429 euro voor een midweekje. Terwijl het de weken ervoor en erna ruim 700 is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Zuid-Afrikaanse variant is de zg N501Y die er in twee versies is bron. Die 501 is de positie in het spike-proteiene die het virus beter laat aanhechten en naar men vermoed mogelijk ook de vorm van wat veranderd waardoor de wat we bijna "conventionele" vaccin net wat minder aangrijpingspunten heeft om dat virus te herkennen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Confetti het volgende:
Ik ben niet van de complotten maar de Britse regering lijkt op hol geslagen.
Zuid-Afrikaanse variant verlaagt effectiviteit vaccins met tot wel mogelijk 50%.
https://www.dailymail.co.(...)bs-50-effective.html
Dat zeggen ze steeds. Wat ik wil weten en wat nooit echt gezegd wordt is of het minder leidt tot ziekenhuisopnamens?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Angst kweken misschien?
Ik vond dit opvallend:
[..]
Hoe kun je hier nou iets concreets uit concluderen vraag ik me dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |