Ik vind het zo'n rare taal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan begint te huilen.
Nick probeert te troosten: "Jama Daan, je moet daar niet voor schreeuwen"
Jowie denkt dat Nick Daan aanvalt en gaat in de verdediging: "Nou ik heb niet het gevoel dat ze schreeuwt Nick"
Liese moet Nick verdedigen: "Jamaar hij bedoelt wenen"
Wat sneu toch, al die misverstanden gewoon omdat "schreeuwen" het vlaamse woordje is voor "huilen".
Nee, was echt Nathalie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:02 schreef lonneberga het volgende:
Kan het filmpje niet meer vinden,maar dacht toch echt dat het Naomi was die Jill's haar in een staart deed.
Ik vind het wel mooi, beetje deftig soms en mooie Franse woorden erdoor en soms heel letterlijke benamingen.quote:
Heel rustig zo ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:04 schreef Lpracing het volgende:
We zalig zo een voormiddag zonder het gesteuk en bondjes gemaak van Natte alie en Els.
Het was schreienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan begint te huilen.
Nick probeert te troosten: "Jama Daan, je moet daar niet voor schreeuwen"
Jowi denkt dat Nick Daan aanvalt en gaat in de verdediging: "Nou ik heb niet het gevoel dat ze schreeuwt Nick"
Liese moet Nick verdedigen: "Jamaar hij bedoelt wenen"
Wat sneu toch, al die misverstanden gewoon omdat "schreeuwen" het vlaamse woordje is voor "huilen".
Klopt maar Nederlanders zouden door het accent snel 'schreeuwen' kunnen horen.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, beetje deftig soms en mooie Franse woorden erdoor en soms heel letterlijke benamingen.
Ja klopt ja, het is in feite gewoon Nederlands. En inderdaad wat woorden die ze op het eind inslikken enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken.![]()
Ze spreken de woorden niet helemaal uit en in elke zien he en oh en seh....
Je kan mij niet wijsmaken dat ze ook schrijven zoals ze praten. ...
Eigelijk is Vlaams een dialect. Geen taal.
Ik twijfel nog tussen Jowi, Liese, Naomi, Nick, Zoey:quote:
Wat maakt het uit , het is vergelijkbaar met de dialecten in Nederlandquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken.![]()
Ze spreken de woorden niet helemaal uit en in elke zien he en oh en seh....
Je kan mij niet wijsmaken dat ze ook schrijven zoals ze praten. ...
Eigelijk is Vlaams een dialect. Geen taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |