ja nou niet meer drie keer per jaar een week naar Turkije en een keer een week naar Kos ,quote:Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Het middel de schuld geven boven de mens, daar gaat het al fout.
En dan maar terug naar de benenwagen. Wandelen en fietsen.
nee dat moet nietquote:Op zondag 24 januari 2021 11:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking.
Klopt ook gewoon niets van.
KLM moet je altijd overeind houden.
Op vakantie in Nederlandquote:Op zondag 24 januari 2021 11:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja nou niet meer drie keer per jaar een week naar Turkije en een keer een week naar Kos ,
daarom pleit ik ook voor veel en veel meer luxe recreatie in eigen land en minder gesubsidieerde vervuilende
boeren
Mede gezien de klimaat opwarming
https://www.parool.nl/cs-b177b769quote:Nederlandse sneltesteis luchtvaart blijkt in strijd met mondiale regels
De Nederlandse sneltesteis voor vliegtuigbemanning blijkt in strijd met internationale regels. Bovendien zijn dit weekend tientallen vliegpassagiers in het buitenland gestrand vanwege de nieuwe coronavoorwaarden van het kabinet.
quote:Baas EasyJet start 'luchtoorlog':
'Marktaandeel winnen van KLM'
5 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM4.524-3.74%
LONDEN - Prijsvechter easyJet hoopt de komende tijd marktaandeel te winnen van grote nationale maatschappijen als KLM, Air France, British Airways en het Duitse Lufthansa.
Johan Lundgren, de hoogste baas van de Britse prijsvechter, ziet daar ,,een geweldige kans om te groeien", zegt hij tegen de Britse zakenkrant Financial Times.
quote:Zakenreizen
De coronapandemie heeft in de luchtvaartsector enorme schade aangericht. De verwachting is dat de oude nationale luchtvaartmaatschappijen langzamer herstellen omdat zij meer gericht zijn op zakenreizen en korte vluchten om reizigers op te halen voor langeafstandsvluchten.
Verwacht wordt dat zakenreizen en langeafstandsreizen in een trager tempo zullen herstellen dan de luchtvaartsector als geheel.
BEKIJK OOK:PREMIUM
Topman Pieter Elbers: 'KLM is in een vrije val beland'
EasyJet concurreert op twee derde van zijn netwerk met juist deze gevestigde maatschappijen.
Bij het plannen van het netwerk geeft easyJet dit jaar voorrang aan vluchten vanaf de duurdere luchthavens die deze maatschappijen gewoonlijk gebruiken, aldus Lundgren.
Hij is voorzichtiger over de kansen die uit de crisis voortvloeien dan bijvoorbeeld Michael O'Leary van Ryanair of József Váradi van Wizz Air.
Beide luchtvaartbazen spreken over een eenmalige kans om een enorm marktaandeel te veroveren.
Hoe dan? Je kan alleen wat anders beginnen vanuit Amsterdam als de KLM klaptquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndeel-winnen-van-klm
Air France/ KLM kan het echt wel vegeten ,
Laat de KLM aan de Fransen en beging een compacte NLM met een manager van Easy Jet
desnoods ook met blauwe vliegtuigen
Nederlandse Luchtvaart Maatschappij
[..]
[..]
waarom ??quote:Op maandag 25 januari 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan alleen wat anders beginnen vanuit Amsterdam als de KLM klapt
Zolang KLM bestaat zullen ze die landingsrechten niet gaan teruggeven, nieuwkomers krijgen nauwelijks ruimte op Schiphol.quote:
Schiphol is een Nederlandse maatschappij eigendom van BV Nederlandquote:Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang KLM bestaat zullen ze die landingsrechten niet gaan teruggeven, nieuwkomers krijgen nauwelijks ruimte op Schiphol.
Sowieso is het zoals ze zelf al aangeven een andere operatie en markt. KLM biedt een heel ander product dan zo een point to point LCC.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan alleen wat anders beginnen vanuit Amsterdam als de KLM klapt
Sowieso lijkt het me juist dat vliegen over lange afstanden een betere toekomst heeft dan die die over kortere (vooral Europese) afstanden, naar Parijs kan je met de trein, New York is toch weer een ander verhaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Sowieso is het zoals ze zelf al aangeven een andere operatie en markt. KLM biedt een heel ander product dan zo een point to point LCC.
Het is een vooral een verkooppraatje “We moeten nu onze kans pakken! Beperkte tijd!” om investeerders over de brug te krijgen etc.
Easy Jet kan wel massaal op Istanboel gaan vliegen en vandaar daar goedkoop naar New York of Bangkok enzquote:Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me juist dat vliegen over lange afstanden een betere toekomst heeft dan die die over kortere (vooral Europese) afstanden, naar Parijs kan je met de trein, New York is toch weer een ander verhaal.
vooral naar new York heel handigquote:Op maandag 25 januari 2021 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Easy Jet kan wel massaal op Istanboel gaan vliegen en vandaar daar goedkoop naar New York of Bangkok enz
goedkoop zeker .quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
Zolang KLM bestaat zullen ze die landingsrechten niet gaan teruggeven, nieuwkomers krijgen nauwelijks ruimte op Schiphol.
En onze Debiel Eurlingsquote:Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
Zolang KLM bestaat zullen ze die landingsrechten niet gaan teruggeven, nieuwkomers krijgen nauwelijks ruimte op Schiphol.
Eurlings was zeker een debiel maar het is toch logisch dat als je KLM overneemt dat het met de landingsrechten is.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En onze Debiel Eurlingsheeft ze al weggegeven
Wat heb je nou gedaan, Camiel Eurlings? De staatsgaranties voor KLM en Schiphol zijn al vanaf de fusie met Air France in 2003 boterzacht geweest. Toenmalig minister Camiel Eurlings heeft vervolgens bij de verlenging van de garanties in 2010 de meest concrete garantie laten vallen. De directie van Air France-KLM kan daardoor KLM-vluchten vanaf Schiphol schrappen of overhevelen naar de Parijse luchthaven Charles de Gaulle.
https://www.quotenet.nl/n(...)n-air-france-154392/
Met Wopke en Debiel heeft de KLM geen vijanden meer nodig en is het een tikkende tijdbom
Post corona gaat het hardquote:Op maandag 25 januari 2021 16:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM parkeert nog meer vliegtuigen![]()
EELDE - Groningen Airport Eelde begint de komende dagen nog meer op een dependance van Schiphol te lijken, nu KLM opnieuw een flink aantal Boeing 737’s naar de noordelijke luchthaven stuurt. De toestellen zijn tijdelijk niet nodig en worden daarom op Eelde geparkeerd.
Door de coronacrisis en de aangescherpte reisregels is er minder behoefte aan vliegtuigen dan normaal. KLM zet de Boeing 737’s doorgaans in op vluchten binnen Europa, maar op die korte routes worden nu vooral de Embraers van dochtermaatschappij KLM Cityhopper gebruikt.
Zondag landen er zes Boeing 737’s van KLM op Eelde, maandag vijf en dinsdag nog eens vijf.
https://www.luchtvaartnie(...)-737s-in-het-noorden
Wopke nog meer geld pompen het komt echt goed hoor ooit![]()
Beursblik: Berenberg zet Air France-KLM op verkooplijstquote:
Amazone heeft een flinke slag geslagen op de tweedehands vliegtuigen marktquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:40 schreef Aurelius het volgende:
Kennis van me bij KLM is verplaatst van onderhoud naar de afdeling die zich bezig houdt met het verkopen van vliegtuigen. Enige afdeling waar ze de komende jaren geen ontslagen verwachten.
quote:Nadat het gemiddelde aantal dagelijkse KLM-vluchten in de tweede week van januari al met 23,3 procent afnam op weekbasis, kwam daar vorige week nog eens een min van 15,3 procent bovenop. In twee weken tijd is het aantal KLM-vluchten dus met ruim een derde gedaald. Daarmee is de daling meer dan twee keer zo groot als gemiddeld binnen Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |