Je houdt je aan de daar geldende Corona regels toch? En hier aan de hier geldende Corona regels.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus je vind je ok om het risico op hogere besmettingcijfers bij onze naburige landen neer te leggen?
Zometeen in februari zijn de schoolvakanties weer, dus kinderen kan ik er prima bij betrekken. Alsof skivakanties normaal gesproken alleen iets voor kinderloze mensen is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop van de dingen die je noemt, maak je vandaag de dag ook mee in Nederland.
Je betrekt er kinderen bij, maar die moeten naar school/thuis les volgen.
Met skien heb je op de piste voldoende afstand.
Wachtrijen bij de lift zijn er amper (als de gebieden al open zijn). In je chalet heb je van niemand last.
Boodschappen doe je op dezelfde manier als in Nederland en het reizen ook (mondkapje, afstand ed).
Niks aan de hand toch?
Maar hier wordt je uitgemaakt door kneus, omdat je niet blindelings meegaat in deze ellende.
die verantwoordelijkheid is zelfs nog groter, imoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen Nederland. Je hebt ook een verantwoordelijkheid naar mensen buiten onze landsgrenzen
Zou anders wel makkelijk zijn. Gewoon als NL zeggen dat iedereen die ten oosten van Utrecht woont naar het ziekenhuis in Duitsland woont. Capaciteitsprobleem (hier in NL) opgelostquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen Nederland. Je hebt ook een verantwoordelijkheid naar mensen buiten onze landsgrenzen
Nou ja ik ben niet degene die (weer) dingen loopt te beweren die helemaal niet te onderbouwen zijn.quote:
wat snap je niet aan NIET reizen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je houdt je aan de daar geldende Corona regels toch? En hier aan de hier geldende Corona regels.
Hoezo hogere besmettingscijfers?
Ze gooien daar de skipistes open, ze weten dat dat druk geeft in ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb vrij recent me pink uit de kom gehad. En kon daar gewoon mee terecht in het ziekenhuis. Overdrijven is ook een kunst. En voor een verzwikte enkel ben ik nog nooit naar de dokter gegaan. Kan je prima zelf behandelen met de juiste spulletjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je enkel niet verzwikt.
Niet geklikt, sorry, ik ben chronisch allergisch voor Maurice.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat bericht van Maurice de Hond;
https://www.maurice.nl/20(...)k-van-ernst-kuipers/
Net even gelezen. Normaal is hij makkelijk te betrappen op waar hij de mist in gaat. Maar hier heeft hij wel een punt. De prognose begint bij totale IC bezetting ipv COVID IC bezetting.
Of mis ik iets? Wat denken jullie?
Je enkel breken bij het hardlopen ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een lulverhaal gaan verzinnen om het te verdedigen ook gewoon![]()
als je je enkel breekt niet naar het ziekenhuis gaan ? Right !![]()
en dat soort zaken heten nog steeds een ongeluk.
shin splints ( de nr1 blessure bij beginnende hardlopers ) is bijvoorbeeld is een blessure
je laat jezelf nu wel kennen
Wat snap je niet aan “als”.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n grote muil hebben en niet eens weten dat je in Oostenrijk (als toerist) en Frankrijk (in het algemeen) niet skiën kan
Dat hoeft toch niet met een 20tal mensen op een veld (per wedstrijd). Dat kan je ook met een handje BNérs die gaan knikkeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd 's avonds ingepland is en er een iets grotere organisatie achter zit dan jij blijkbaar denkt.
Iedereen mag overigens gewoon werken. Daar hoeft niets noodzakelijks aan te zijn. Overigens wordt professioneel voetbal inderdaad wél als noodzakelijk werk/essentieel beroep gezien. Waarom? Omdat de overheid verwacht dat mensen zo veel mogelijk thuis blijven. Dit doen ze overigens al een klein jaar dus waarom jij hier niet van op de hoogte bent is mij een raadsel. Hoe houd je miljoenen mensen gemakkelijker thuis? Hoe zorg je nog voor een beetje vermaak bij het volk? Juist, door ze naar een twintigtal mensen op een veld te laten kijken. Of welke andere sport dan ook. Tada!
Het is geen hogere wiskunde. Écht niet.
Denken dat alleen jonge vitale mensen hardlopenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je enkel breken bij het hardlopen ookHoe dan.
Buitenbaan. En sporten is belangrijk he!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zijn die uberhaupt open.
COR is een warm badquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Iemand haten die je niet kent is redelijk idioot denk ik.
Grenzen zijn dicht ja?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan NIET reizen ?
Die voetballers worden elke dag getest. Daarbij is het ook gewoon een economische kwestie. Is niet alleen de voetbalsector die erachter zit. Denk aan televisiegelden, bonden, etc etc.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet met een 20tal mensen op een veld (per wedstrijd). Dat kan je ook met een handje BNérs die gaan knikkeren.
hij is gewoon naar huis gelopen daarna ook zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je enkel breken bij het hardlopen ookHoe dan.
Ik ben overtuigd, het is hartstikke verantwoord om naar toeristische trekpleisters te gaan in een pandemie. Gewoon mondkapje op en je raakt vast niet besmet. Kan makkelijk:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop van de dingen die je noemt, maak je vandaag de dag ook mee in Nederland.
Je betrekt er kinderen bij, maar die moeten naar school/thuis les volgen.
Met skien heb je op de piste voldoende afstand.
Wachtrijen bij de lift zijn er amper (als de gebieden al open zijn). In je chalet heb je van niemand last.
Boodschappen doe je op dezelfde manier als in Nederland en het reizen ook (mondkapje, afstand ed).
Niks aan de hand toch?
Maar hier wordt je uitgemaakt door kneus, omdat je niet blindelings meegaat in deze ellende.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geklikt, sorry, ik ben chronisch allergisch voor Maurice.
Zometeen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen in februari zijn de schoolvakanties weer, dus kinderen kan ik er prima bij betrekken. Alsof skivakanties normaal gesproken alleen iets voor kinderloze mensen is.
Op de piste misschien voldoende afstand, maar eromheen niet. Jij kan vinden dat je afstand houdt, anderen nemen het niet zo nauw. Ik zie het hier nu al op de afgeslankte markt gebeuren. Ik sta netjes bij de groentekraam en er komt iemand recht naast of achter me staan, terwijl er een zee aan ruimte om ons heen is. Dat zal daar ook gebeuren. Het is nu gewoon echt niet verstandig.
Ik eigenlijk ook, maar denk dat hij hier wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geklikt, sorry, ik ben chronisch allergisch voor Maurice.
Oude foto, jij bent af.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:36 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, het is hartstikke verantwoord om naar toeristische trekpleisters te gaan in een pandemie. Gewoon mondkapje op en je raakt vast niet besmet. Kan makkelijk:
[ afbeelding ]
Als je zo makkelijk je enkel breekt, moet je misschien niet gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denken dat alleen jonge vitale mensen hardlopen.
Je ziet in omliggende landen die verder zijn met vaccineren dat je dat pas op de langere termijn terug ziet in de cijfers en niet op de middellange termijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo goed waarom men ons zo'n gigantische piek in ziekenhuisbezetting in april/mei wil voorschotelen zonder dat er ook maar enige rekening is gehouden in de modellen met vaccinaties. Voornamelijk de risicogroepen, die gevaccineerd worden nu, komen toch in de ziekenhuizen te liggen. Lijkt me dan wel een punt dat je ook mee wil nemen in je modellen in plaats van we're all gonna die schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |