quote:
Andersom juistquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan had ze die knikker aan rene moeten geven. Dan was er wel een Belg uit gegaan.
Even offtopic.Darkraver gaat lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iemand gaat dit niet leuk vinden
Je valt in herhaling, vader.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:12 schreef mario390 het volgende:
man ben ik blij![]()
voral om dat ik het vanaf
uren gezien heb wat lopt
Ga je nu zelfs jezelf uit een vorig topic quoten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:12 schreef mario390 het volgende:
man ben ik blij![]()
voral om dat ik het vanaf
uren gezien heb wat lopt
Gezien haar verleden met een ex die haar bedroog snap ik wel heel goed dat ze niet goed kan tegen mensen die liegen waarbij je gewoon voelt dat er 'iets' niet oké is maar je er niet mee kunt (en hier ook niet weg voor kunt lopen). Of dit dan 't spel voor je is is een 2e...quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nope. Heb echt steeds mixed feelings bij haar. Nu vind ik het weer beter als (voor eigen bestwil) naar huis was gegaan.
Hehe heb straks wel geluisterd maar dit is te intensquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even offtopic.Darkraver gaat lekker.
Je bent goed bezig maatje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
me is nog betje heet
dat was teveel spanning
obwohl ik het minst 5
uren weest
Half glaasjequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:14 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoeveel drank hebben ze gekregen?
Ik zag 1 krat met 10 bier + 3 witte & 3 rode wijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:14 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoeveel drank hebben ze gekregen?
Dit dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gelul van Danielle, ze heeft de token verstopt omdat ze bang was dat anders iemand hem zou gebruiken en dat Naomi het dan niet zou overleven
HA HA
Had dan die token aan Naomi gegeven, valse heks
Getackled door een sliding van eerlijkheid.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:14 schreef aswesleep het volgende:
Deze eerlijkheid kan Daan niet aan hoor.
Echt hequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gelul van Danielle, ze heeft de token verstopt omdat ze bang was dat anders iemand hem zou gebruiken en dat Naomi het dan niet zou overleven
HA HA
lolquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Nou haal de knikker maar uit je potje daan
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Yolk het volgende:
Als het een huilwedstrijd zou zijn, hadden Naomi en Daniëlle vlekkeloos de finale gehaald.
Alsof jij dat nooit gedaan hebtquote:
Vreselijk leugenachtig mensquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Flow3r het volgende:
HA HA
Blijft het *snik* gedrag *snik* van een *snik* klein kind *snik*quote:
Daan had Naomi verteld dat ze de knikker had verstoptquote:
Mooi gezegd!quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Getackled door een sliding van eerlijkheid.
Ze verteld hier gewoon letterlijk waar hij ligt he.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
Snap nog altijd niet, als Daan hier oprecht is, waarom ze die knikker niet over het hek gooit.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Ik zal wel heel stom zijn maar ik geloof daan nu wel
helemaal mee eens zolang Daan niet de echte waarheid vertelt omtrent die knikker is ze nog steeds valsquote:
zodat naomi hem later kon gebruiken indien nodig, of (uiteraard alleen dat) zichzelfquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
Snap nog altijd niet, als Daan hier oprecht is, waarom ze die knikker niet over het hek gooit.
omdat hij in het bezit van daan isquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb gestemd om de knikker in het spel te houden...![]()
Waarom zou je die er uit willen? Domme vraag. Dat maakt juist TV.
Dat zal binnenkort duidelijk worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
En dat ze op Naomi en Liese heeft gestemd, zal vast een grote opluchting zijn. daan kiest nieuwe partijquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daan had Naomi verteld dat ze de knikker had verstopt
Choco.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Daan weet niet of ze liese ken vertrouwen, nee jij bent te vertrouwen daan
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef mario390 het volgende:
en nattemutz zit al op
haar lievlingsplek
Aanstelster is het, ik moet haar inderdaad niet. Ga naar je kinderen trut. Me time my assquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
Vooral vrouwen zijn tegen Daan hier merk ik
Is te verklaren
Die kan dat helemaal niet aan .. dat nominatie gezwetsquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Ik zal wel heel stom zijn maar ik geloof daan nu wel
Ze probeerde Naomi iets te ontlokken over Liese. Dat doet Naomi lekker niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wedden dat Daan volgende week weer op Naomi en Liese stemt ....
Begrijp ik maar ze wil niet dat iemand hem gebruikt en heeft her er duidelijk lastig mee, gooi die dan gewoon weg.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze verteld hier gewoon letterlijk waar hij ligt he.
Ik ben weer klaar hierquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aanstelster is het, ik moet haar inderdaad niet. Ga naar je kinderen trut. Me time my ass
Die moet zich werkelijk overal mee bemoeienquote:
Is mijn boehoeeeeeequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:18 schreef Sestra666 het volgende:
daan doet net of het haarrrr knikker is, niemand mag m
Schenkt een wijntje in 😂quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:19 schreef jameshond7 het volgende:
Naat aan Daan vragen of ze een wijntje wil, terwijl ze weet dat zij niets met alcohol heeft omdat haar vader een alcoholist was
Ik ga haar een 2e kans gevenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ze wil niet dat iemand hem gebruikt en heeft her er duidelijk lastig mee, gooi die dan gewoon weg.
Nee het ding hoort in t spel, wie is zij om dat te bepalenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ze wil niet dat iemand hem gebruikt en heeft her er duidelijk lastig mee, gooi die dan gewoon weg.
Veel te gevaarlijk voor Nat als Daan en Naomi gaan bonden dus snel uit elkaar halen die 2.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:19 schreef jameshond7 het volgende:
Naat aan Daan vragen of ze een wijntje wil, terwijl ze weet dat zij niets met alcohol heeft omdat haar vader een alcoholist was
man x3quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:20 schreef GayGuy het volgende:
met haar nijlpaardenreet en olifsntenbek
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga haar een 2e kans geven![]()
Ik denk dat ze zichzelf een beetje gek gemaakt heeft. Maar dan moet je natuurlijk niet op dezelfde toer verder gaan dus we gaan het zien
Ik doe meequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf een beetje gek gemaakt heeft. Maar dan moet je natuurlijk niet op dezelfde toer verder gaan dus we gaan het zien
Ze is aan het schuren met Naatquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat al oud genoeg dat het rechtenvrij is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:21 schreef BB-King het volgende:
2 Unlimited.
Al iets betere muziek dan vorige week.
heerlijk de jaren 90 muziekquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:21 schreef BB-King het volgende:
2 Unlimited.
Al iets betere muziek dan vorige week.
Die van Jill is lekker.quote:
en me is nu nog heetquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ben ik FOKKING blij dat Naomi en vooral Liese er nog in zitten .....![]()
![]()
Jaaquote:
Hoor Nick binnen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:23 schreef Toweler het volgende:
Nick Thomas jill buiten? Op stream 2?
Snap totaal he probleem niet, hij kan maar 1keer gebruikt worden. Die persoon komt dan wel de volgende week aan de beurt.....en nog wil ze hem houden. Had hem rene gegeven maar die gunde je hem ook niet. Weet niet eens of hij hem zou willen gebruiken maar had iemand een kans gegeven. Nee jij wil hem anders had je hem al lang in het doosje gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Getackled door een sliding van eerlijkheid.
Stiekem drollletje draaien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Skerp.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:23 schreef Yolk het volgende:
2 Unlimited is perfect hiervoor. Nederlandse vocalen, Belgische producers.
Gast, als er één is die zijn muil daar over moet houden ben jij het wel. Idiotquote:
Zo,die heeft een strak kontje.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef Kinga het volgende:
Als de belgen slim zijn, proberen ze Els en Nathalie uit elkaar te krijgen. Of gewoon beide nomineren
Nathalie gaat er voorlopig niet uit als je ziet hoe zij beschermt wordt als ubber zielig meisje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef Kinga het volgende:
Als de belgen slim zijn, proberen ze Els en Nathalie uit elkaar te krijgen. Of gewoon beide nomineren
Absoluut. Niets mis meequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo,die heeft een strak kontje.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast, als er één is die zijn muil daar over moet houden ben jij het wel. Idiot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Genomineerd is alvast een goed beginquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nathalie gaat er voorlopig niet uit als je ziet hoe zij beschermt wordt als ubber zielig meisje.
neenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Zullen we Daan nog een kans geven?
Nog even niet, morgen misschien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik bedoel de laaatste topic,luister hoor als ik je helpquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast, als er één is die zijn muil daar over moet houden ben jij het wel. Idiot
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Boeit mij niet. Ben nog relax tegen hem. Tot een bepaalde hoogteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zeker geen tweede kans hier. Blijft een klote streek, (bijna) de hele groep heeft voor dat ding gebreid.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit. Ze moet maar snel naar huis en excuses aan haar kinderen maken voor die walgelijke uitspraken tegen henquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ga jezelf dat niet aandoen op dit tijdstipquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje van het liedje dat ze hebben gemaakt?
Kan zo in bepaalde andere tvprogramma's meedoen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo,die heeft een strak kontje.
Als ze nog te redden is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind haar meer op een jaren 50 vrouw lijken. Ze heeft iets moois.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Naomi een beetje op Madonna lijken, de madonna van vroeger
Ben ik overheen. Klojo is het. Truste voor straksquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeit mij niet. Ben nog relax tegen hem. Tot een bepaalde hoogte
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze nog van eerder vanavond ...![]()
[ afbeelding ]
Zoey, Liese en Naomi hebben lol - 21 januari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hoe ze danst en haar kledingquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Naomi een beetje op Madonna lijken, de madonna van vroeger
Blijf nou eens 1 keer ON-TOPIC.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de cap zit in laatste topic,snapjuh?
Dat vind ik wel leuk aan Thomas en Jill...hun enthousiasme bij veel dingenquote:
Ik hoef mij niet te verlekkeren op een reet. Ze heeft een mooie kont. That's itquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ga je maar verlekkeren op haar Insta. Daar staat alles in volle glorie op.
Niet vergeten dat ze de voorbije dagen wel heeft bewezen een sterke leugenaar te zijn en haar eigen waarheid te creëren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze snap ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind haar meer op een jaren 50 vrouw lijken. Ze heeft iets moois.
Nee, maar ik zal vast niet de enige zijn die jouw samenraapsel aan woorden niet begrijptquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de cap zit in laatste topic,snapjuh?
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef JACM het volgende:
[..]
Nooit. Ze moet maar snel naar huis en excuses aan haar kinderen maken voor die walgelijke uitspraken tegen hen
Ze heeft ook wel wat weg van Blackadder.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind haar meer op een jaren 50 vrouw lijken. Ze heeft iets moois.
Ik heb het gevoel dat ie jullie vooral dwars zitquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
De knikker zit Daan dwars, je ziet het gewoon
je bent selfs en rapselquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal vast niet de enige zijn die jouw samenraapsel aan woorden niet begrijpt
Jij ook meidquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben ik overheen. Klojo is het. Truste voor straks![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel wat weg van Blackadder.
Nee, dat was al gemaakt, zij hebben het alleen vern**ktquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is dat kutlied dat ze hebben gemaakt, toch ?
neuh valt meequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zo slecht is dat nummer wat BB draait toch ook weer niet?
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:31 schreef JACM het volgende:
Nathalie en Els zingen net zo vals als dat hun karakters zijn
ja dit hahaquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was al gemaakt, zij hebben het alleen vern**kt
Komt ze ook wat meer los.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Naomi niet verdrietig is...en met drank word ze wel steeds mooier.
asiaaten haarquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel dat Zoey vaker der pruik op moet zetten, staat haar goed
ingespoten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ingespoten, toch?
Of was dat alleen de voorkant?
Ojeequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese toch wel wat geagiteerd tegenover Naomi.
waarom?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese toch wel wat geagiteerd tegenover Naomi.
wel iemands anders haar dragen maar wel zeiken dat er een haar in je soep zitquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind die Zoey een vreselijk ordinair mens met al d'r nepzooi. Net een drag!
Jill erbij❤quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Daan was al een beetje afstand aan het nemen van Naat en co. Ze zit er nog niet in vast en was nu heel eerlijk tegen Naomi. Daarmee heeft ze ineens heel veel tegen Naomi opgebiecht. Naomi is ook niet de persoon om dit nu meteen tegen Daan te gebruiken.
Ik ben echt benieuwd
Volgende keer in Goede Complotten Slechte Complottenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:33 schreef engine het volgende:
Daan was al een beetje afstand aan het nemen van Naat en co. Ze zit er nog niet in vast en was nu heel eerlijk tegen Naomi. Daarmee heeft ze ineens heel veel tegen Naomi opgebiecht. Naomi is ook niet de persoon om dit nu meteen tegen Daan te gebruiken.
Ik ben echt benieuwd
Ze vindt dat Naomi zich niet moet verontschuldigen en het spel harder moet spelen.quote:
Okayquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Beter spijt van iets proberen, dan het nooit proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |