SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Mijn dm gelezen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb besloten dat het er 3 voor Vout worden zo. Ongeveer 8 minuten. Deze duurt nog een kleine 5 minuten.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik luister heel even mee.
Goede avond.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dames! , nu moet ik me omkleden, oh wacht radio
Wat hoorde je dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:06 schreef just me het volgende:
Dit klinkt toch fijner dan het laatste stukje wat ik net hoorde
En ik zit ook gewoon in nette spijkerbroek met overhemdquote:
Oh ik loop in een trainingsbroek en een lekkere trui, ik hoef niet altijd netjes te zijn hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik zit ook gewoon in nette spijkerbroek met overhemd![]()
Maar niemand ziet het. Maar soort van reflex om wel altijd netjes te willen zijn.
Zit je op je trui je bijten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik loop in een trainingsbroek en een lekkere trui, ik hoef niet altijd netjes te zijn hoor.
Is ook alweer een ouwetjequote:Op donderdag 21 januari 2021 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je op je trui je bijten?
Blijft er straks niets van over hè?
Dan kan het.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan het.
Oudere truien zitten vaak sowieso lekkerder.
Ik ken het helemaal niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
ik ken dit van Annie Lennox, maar dat is het niet helemaal?
Ik bedoelde het lied "No More I love you's"quote:
Ik kom er niet op waar dat het thema van was.quote:
Hé, dat is lang geleden! Feestdagen en jaarwisseling leuk overleefd?quote:
quote:
Ja, dat was nog eens professioneel vuurwerkquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, dat is lang geleden! Feestdagen en jaarwisseling leuk overleefd?
wat krakerig aan het worden maar we leven nogquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef ACT-F het volgende:
En hoe is het met het meubilair hier? Dit jaar bestaat Radio 49 10 jaar
Straks zitten we helemaal verkrampt binnenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat krakerig aan het worden maar we leven nog
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef ACT-F het volgende:
En hoe is het met het meubilair hier? Dit jaar bestaat Radio 49 10 jaar
Verklaart wel watquote:
Ik weet niet of je daar trots op moet zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ben denk ik wel de oudst gediende nu qua tijd van in het topic zijn dan.
Niet weg te slaan. Hoeveel posts inmiddels in deze reeks?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rol maar door, maar topic 46 ofzo van onz geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn
Nog voor mij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik ben nu ook wel benieuwd.quote:
Volgens nuh wel, maar dat is echt lang geleden.quote:
Zou kunnen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Maar kan wel dat dat als Zokunen was.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
Raf, dank voor de muziek tot nu toe.
Ik ga douchen en dan mijn bedje opzoeken.
Ik wens jullie nog een fijne avond.
Probeer je nu een slapende hont wakker te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef just me het volgende:
Ik hoor geen muziek meer, ben je gestopt Raf ?
Nou als hij slaapt zou dat sowieso al een wonder zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer je nu een slapende hont wakker te maken?
Het lijkt er wel op dat er nu een wonder geschiedtquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nou als hij slaapt zou dat sowieso al een wonder zijn
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat er nu een wonder geschiedt
kan ook maar dan had hij wel iets geroepen denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Of hij was er gewoon klaar mee, dat kan ook
Sigaretje roken kan ook nog.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
kan ook maar dan had hij wel iets geroepen denk ik
Niemand vanavond meer, gok ik zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie neemt het over? Want zo'n stil wonder is ook maar saai.
zaterdagavond draait Melting om 21.00 uurquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie neemt het over? Want zo'n stil wonder is ook maar saai.
Goed planquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
zaterdagavond draait Melting om 21.00 uur
ik ga ook afsluitenfijne avond nog
Wel grappig om te lezen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Een stukje historie, hoe het (opnieuw) begon:
ONZ / [ONZ RADIO] #1908 bedank iedereen voor de ervaring die ik heb opgedaan
Maar hoe is de naam tot stand gekomen?quote:
Radio 49 is gebaseerd op het forumnummer van ONZ:quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Maar hoe is de naam tot stand gekomen?
Oh ja heb ik ooit gehoord maar weer vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Radio 49 is gebaseerd op het forumnummer van ONZ:
https://forum.fok.nl/forum/49
Welkom thuis dan maar 😄quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Kom net thuis, het lijkt of de avondklok al is ingegaan.
Bijna geen auto op de weg, geen mens op straat...
Dank u, nog even heerlijk een whisky'tje (ééntje, ik moest nog rijden...) na 21.00 uur genomen...quote:
Aldus een bericht op www.rijksoverheid.nl eerder vandaag, dat ze inmiddels na alle commentaar er op hebben verwijderd.quote:De overheid snapt best dat iedereen het zwaar heeft in deze coronatijd, maar raadt iedereen wel aan om zich aan de maatregelen te houden. Vandaar dat ze enkele 'regels' hebben opgesteld voor binnenshuis. Als je bijvoorbeeld een vriend uitnodigt om voetbal te komen kijken, moet je op een paar dingen letten.
- Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
- Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
- Stel een ‘tribune’ op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan.
- Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:08 schreef just me het volgende:
[..]jij moet nog even bikkelen en dan is het weekend voor je
Zou wel moeten. Er zijn altijd mensen die in de nacht moeten werken en zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:14 schreef just me het volgende:
Ben overigens benieuwd of er 's avonds na 21.00 uur nog controle op betaald parkeren is
Bij mij in de buurt is het betaald parkeren tot 24.00 uur.
Goedemorgen.quote:
SPOILER: playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volgende keer dus maar weer verder bij de BYou sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:58 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen,
Werd gisteravond ineens kotsmisselijk, vandaar het abrupte einde, moest even rennen naar de plee zeg maar en ben toen gelijk maar doorgekwakkeld naar bed. Nog steeds wel misselijk maar verder gaat het prima.Vervelend zeg. Hopelijk knap je weer snel op.SPOILER: playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volgende keer dus maar weer verder bij de BAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is niet bug maar rukquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik bug
Jij bugt
Hij bugt
Wij buggen
Zij buggen
Iedereen en overal een bug bug
Fijn sites van overheidsinstanties die goed werken
Fijn als die overheidssite onderdeel is van je werkzaamheden.
Schiet zo lekker op ook.
Het assissment zal vast wel goed gegaan zijn, geniet ervan dat het weekend isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag
Vandaag een dagje naar kantoor geweest omdat ik een assessment moest doen en dat thuis met min. 2 mensen om me heen extra lastiger is. Ik heb er een dagje van gemaakt en heerlijk alleen op een kamer gezeten. Ik had de edele verdieping met ruim 75 werkplekken voor me alleen.
Nu weer thuis en weekend![]()
4 februari gesprek en uitslag. Sommige onderdelen (O.a. cijferreeksen) waren wel pittig. Ik heb het gedaan in het kader vaan een loopbaantraject dus eigenlijk kan het nooit fout zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het assissment zal vast wel goed gegaan zijn, geniet ervan dat het weekend is
![]()
Kun je nog gewoon bij je vader op bezoek of zijn de regels aangescherpt ?
Logisch dat jullie de dagen nu niet gaan "delen". Wat ontzettend triest weerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
4 februari gesprek en uitslag. Sommige onderdelen (O.a. cijferreeksen) waren wel pittig. Ik heb het gedaan in het kader vaan een loopbaantraject dus eigenlijk kan het nooit fout zijn.
Toevallig kreeg ik vandaag ( ik ben sinds kort 1e contactpersoon) een mail dat het aantal bezoekdagen vanaf morgen wordt beperkt naar 3 dagen in de week: dinsdag, vrijdag en zondag. Nu is het 7 dagen per week en ongeacht wie, maar max 1 bezoeker per dag. Dit betekent dat mijn ooms en tantes niet meer kunnen gaan. We houden deze dagen voor onszelf. Ik denk wel dat het zwaar wordt voor mijn moeder. Zij gaat nu om de dag.
je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
grmbl 2021-01-22 16:50:19 ERROR [MICROSERVER] Error opening port 8000 because could not bind to 8000 because address already in use
Maar in het config bestand staat al een andere poort.
Gepuzzel allemaal, hihi.
Oei, sterkte Diaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
4 februari gesprek en uitslag. Sommige onderdelen (O.a. cijferreeksen) waren wel pittig. Ik heb het gedaan in het kader vaan een loopbaantraject dus eigenlijk kan het nooit fout zijn.
Toevallig kreeg ik vandaag ( ik ben sinds kort 1e contactpersoon) een mail dat het aantal bezoekdagen vanaf morgen wordt beperkt naar 3 dagen in de week: dinsdag, vrijdag en zondag. Nu is het 7 dagen per week en ongeacht wie, maar max 1 bezoeker per dag. Dit betekent dat mijn ooms en tantes niet meer kunnen gaan. We houden deze dagen voor onszelf. Ik denk wel dat het zwaar wordt voor mijn moeder. Zij gaat nu om de dag.
Nou we vinden het nog steeds erg fijn dat we mogen komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Logisch dat jullie de dagen nu niet gaan "delen". Wat ontzettend triest weer![]()
Maar dan zie jij je vader ook minder
Gaat lekker of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
grmbl 2021-01-22 16:50:19 ERROR [MICROSERVER] Error opening port 8000 because could not bind to 8000 because address already in use
Maar in het config bestand staat al een andere poort.
Gepuzzel allemaal, hihi.
Tuurlijk is het fijn dat jullie nog mogen komen maar het beperkt zijn is niet leuk. Super dat jullie het zo kunnen oplossenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou we vinden het nog steeds erg fijn dat we mogen komen.
Ik ga 1x per week en mijn broer eigenlijk niet. Tijdje geleden mochten er maar 2 komen en dat waren mijn moeder en ik. Mijn broer heeft er nog steeds moeite mee. Ik ga dus 1x per week en mijn moeder 2x per week. Als mijn broer echt graag een keer wil, kan hij i.p.v. mij een keer.
Eigenlijk zag ik het wel aankomen. Ik vond de huidige regeling erg ruim. En voor mij verandert er eigenlijk niet veel. Vooral voor mijn moeder.quote:
Ja en nee. Vooruitgang, maar zou wel leuk zijn als ik het echt werkend zou krijgen.quote:
Ik zelf had eigenlijk meer gedoe met de huidige regeling,quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk is het fijn dat jullie nog mogen komen maar het beperkt zijn is niet leuk. Super dat jullie het zo kunnen oplossen
Geen idee wat je aan het doen bent, maar het klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en nee. Vooruitgang, maar zou wel leuk zijn als ik het echt werkend zou krijgen.
Account voor melting heb in Azuracast aangemaakt, maar moet nog best wat meer,
Dacht het valt allemaal wel mee maar is best pittig
Mijn zoon heeft te horen gekregen dat de kleintjes volgende week op de dagen dat het écht nodig is naar de opvang mogen (vitaal beroep) dus dat is wel 'n opluchtingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zelf had eigenlijk meer gedoe met de huidige regeling,We moesten veel meer plannen met ooms en tantes. Wie wanneer? Dat is nu wel duidelijk.
Gezelligquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:23 schreef peaceman het volgende:
Ik ga vanavond maar draaien... gewoon uit de losse pols.
Vanaf 20.00 tot ?
Have fun.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:23 schreef peaceman het volgende:
Ik ga vanavond maar draaien... gewoon uit de losse pols.
Vanaf 20.00 tot ?
Mooi, weer een probleem minder...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft te horen gekregen dat de kleintjes volgende week op de dagen dat het écht nodig is naar de opvang mogen (vitaal beroep) dus dat is wel 'n opluchting
proost alvastquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ga vanavond een online whisky tasting doen, dus ik ben niet aanwezig...
had je nog in jouw andere topics reclame kunnen maken ?quote:
nou dit is niet echt top 2000 gerelateerd meer... wie weet komen er nog een paar langsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
had je nog in jouw andere topics reclame kunnen maken ?
ik heb het op FB gezet, dus wie weetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dit is niet echt top 2000 gerelateerd meer... wie weet komen er nog een paar langs
Dan krijg ik morgen wel een melding ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het op FB gezet, dus wie weet
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan krijg ik morgen wel een melding ofzo.
dit is beterquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:14 schreef peaceman het volgende:
hmmm deze mp3 is niet helemaal geweldig he?
Ja ik gebruik het eigenlijk nooit. En na de 10.000 ongelezen mails heb ik al redelijk wat opgezegd, maar dat facebook gedoe volgens mij nog niet. Maar die meldingen krijg je altijd pas 1 of 2 dagen na de postquote:
Je leest hier vaak genoeg dus meestal weet je wel al er iemand draaitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het eigenlijk nooit. En na de 10.000 ongelezen mails heb ik al redelijk wat opgezegd, maar dat facebook gedoe volgens mij nog niet. Maar die meldingen krijg je altijd pas 1 of 2 dagen na de post
zeker niet met de toevoeging: for a girlquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef just me het volgende:
pretty good looking klinkt ook niet echt als een compliment
Ik ben tevreden, muziek luisteren en de was vouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:41 schreef peaceman het volgende:
als jullie wat willen horen, laat het even weten
okidokiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, muziek luisteren en de was vouwen
Niks mis meequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, muziek luisteren en de was vouwen
Maakt toch niet uit, gewoon lekker uit die pols blijven schuddenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
okidoki![]()
het is namelijk echt uit de losse pols. zit geen enkel idee achter
Dat is erg fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft te horen gekregen dat de kleintjes volgende week op de dagen dat het écht nodig is naar de opvang mogen (vitaal beroep) dus dat is wel 'n opluchting
En nu baal ik wel hoor dat ik geen auto meer durf te rijden op de grote weg. Maar zoonlief heeft beloofd snel hier te komen met de kleine mannetjes !quote:
Dat is ook vervelend inderdaad en een nadeel dat ze op afstand wonen. Het komt vast goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
En nu baal ik wel hoor dat ik geen auto meer durf te rijden op de grote weg. Maar zoonlief heeft beloofd snel hier te komen met de kleine mannetjes !
Ik heb in januari altijd genoeg ideeen voor de stemlijst maar in december ben ik die al lang weer vergetenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:15 schreef peaceman het volgende:
Ik ga eind dit jaar stemmen voor de top 2000 op die van Janis. Wat een heerlijk nummer is dat toch.
Daar ben ik ook van overtuigd en we moeten nu gewoon doen wat wél magquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend inderdaad en een nadeel dat ze op afstand wonen. Het komt vast goed.
Opschrijven of noteren in je notities van je telefoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb in januari altijd genoeg ideeen voor de stemlijst maar in december ben ik die al lang weer vergeten
Daar heb ik een te zware stem voor. Daarbij ik ben zelfs in staat om out of tune te schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:25 schreef just me het volgende:
peaceman ben je nu ook aan het jodelen ?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb ik een te zware stem voor. Daarbij ik ben zelfs in staat om out of tune te schreeuwen.
Het is een gave
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd en we moeten nu gewoon doen wat wél mag
Klinkt wel vrolijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:40 schreef peaceman het volgende:
dit is 1 van de leukste singles van dit moment
en mooie titel ookquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
en mooie titel ook
Treat people with kindness
Maar was Magdalena een Naked Priestess?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef peaceman het volgende:
23. 1:31:29 Supersister - She Was Naked
24. 1:35:10 A Perfect Circle - Magdalena
25. 1:39:15 Harry Styles - Treat People With Kindness
26. 1:42:28 Pumarosa - Priestess
nee, Magdalena was een vriendelijke Naked Priestressquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar was Magdalena een Naked Priestess?
en ze werd nog gestenigd ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, Magdalena was een vriendelijke Naked Priestress
maar dat mag juist nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:00 schreef peaceman het volgende:
zou het kerkbezoek vermoedelijk wel van toenemen trouwens..
daar dachten ze vroeger toch anders overquote:
ja vroegah voerden ze ook nog oorlog... dat doen we tegenwoordig ook niet en nu nog.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar dachten ze vroeger toch anders over
vroeger deden ze ook leuke dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja vroegah voerden ze ook nog oorlog... dat doen we tegenwoordig ook niet en nu nog.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger deden ze ook leuke dingen
ze gingen naar festivals enzo
Dit jaar niet ben ik bang.quote:
quote:
Klopt. Is ook logisch. Maar dat is 1 van de dingen die ik echt mis. Ontzettend luxe probleem natuurlijk.quote:
Je mist het gewoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt. Is ook logisch. Maar dat is 1 van de dingen die ik echt mis. Ontzettend luxe probleem natuurlijk.
wat ik bijvoorbeeld niet mis, zijn die verplichte verjaardagen... al vind ik het voor Lennon morgen wel sneu dat er nagenoeg niemand mag komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je mist het gewoon
en dan zeggen mensen, er zijn ergere dingen, klopt, maar ik begrijp dat je het mist, Het is toch ook een deel van je sociale leven !
Voor Lennon is het zeker sneu dus er toch iets gezelligs van makenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat ik bijvoorbeeld niet mis, zijn die verplichte verjaardagen... al vind ik het voor Lennon morgen wel sneu dat er nagenoeg niemand mag komen.
Voor kinderen is het zeker jammer, als volwassene hoeven die verjaardagen niet zo. Maar dat deed ik eigenlijk sowieso al niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat ik bijvoorbeeld niet mis, zijn die verplichte verjaardagen... al vind ik het voor Lennon morgen wel sneu dat er nagenoeg niemand mag komen.
Dat gaan we wel proberen ja, al geeft ie er niet heel erg om geloof ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Voor Lennon is het zeker sneu dus er toch iets gezelligs van maken![]()
dat en ook dat je echt afstand moet houden is en blijft raar. Maar ja, het wordt beter, zeker weten!quote:ik mis vooral die 3 zoenen niet![]()
Maar ik mis wel een knuffel die oprecht is
jij bent toch nog niet volwassen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor kinderen is het zeker jammer, als volwassene hoeven die verjaardagen niet zo. Maar dat deed ik eigenlijk sowieso al niet.
Oh?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent toch nog niet volwassen?
Jij was toen toch 12 toen we naar de efteling gingen?quote:
zo zie je maar, meningen kunnen wijzigenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:23 schreef peaceman het volgende:
Sinds die film waar dit nummer in zit, ben ik wel positiever geworden over lady gaga.
ze zong woensdag ook primaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
zo zie je maar, meningen kunnen wijzigen
×2 en je zit dichterbijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij was toen toch 12 toen we naar de efteling gingen?
ik werd wat afgeleid door haar outfitquote:
niets is wat het lijktquote:
Ja dat was in die film dus nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik werd wat afgeleid door haar outfit
Ik mag toch hopen dat ik ouder lijk dan 12 anders mag ik sommigen wel gaan aanklagenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik werd wat afgeleid door haar outfit
[..]
niets is wat het lijkt
Wat een binnekomerquote:
Oh, vertelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik ouder lijk dan 12 anders mag ik sommigen wel gaan aanklagen
De hele avond gewacht....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:33 schreef peaceman het volgende:
Livelink komt binnen bij dit nummer...
trustenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Dank je wel voor de gevarieerde muziekjes peaceman,
![]()
![]()
slaaptijd voor mij, morgen een drukke dag
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Dank je wel voor de gevarieerde muziekjes peaceman,
![]()
![]()
slaaptijd voor mij, morgen een drukke dag
Wie is er morgen jarig?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:01 schreef peaceman het volgende:
ben ondertussen ook de kamer aan het versieren
Hebben jullie dan ook pas geleden een verjaardag gehadquote:
in november Diana....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook pas geleden een verjaardag gehad
Ik haal alles door elkaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
in november Diana....
Twan wordt 19 in maart
zolang je dat thuis maar niet doet...quote:
Dat klopt wel, ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach in deze tijd is het moeilijk zat om te onthouden welke maand het is
Vandaag nog hand geschud. Living on the edgequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon een hand geven mis ik ook wel. Dat zoenen mag wegblijven. En af en toe een oprechte knuffel.
En spontaan op visite kunnen, hoe hypokriet ook, ik wil altijd dat mensen van te voren bellen of appen.
Maar dat kan natuurlijk wel kort van tevoren, ik houdt gewoon niet van onverwacht bezoek
Ik spreek op het moment bijna alleen mensen werkzaam in de zorg, welke vorm dan ook. Dan is handje geven nu wel heel erg not done. Plus dat ik erg angstig en voorzichtig ben.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaag nog hand geschud. Living on the edge
I knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know
ga ik ook zeker vaker draaien, behalve als justme er is.. gezien de bandnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
je bent te vroegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Volgens mij was dat een hele lange show, waar ik nog best een lang staartje van mee heb gekregen. Een fijn staartje ook.
Van harte gefeliciteerd met Lennon![]()
![]()
Welk toetsenbord heb je?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
Eigenlijk zou de LED van mijn toetstenbord op de muziek mee moeten gaan nu
Ik luister nog, maar niet lang meer. Heb al de hele avond last van tranende ogen en ik hoop dat een goede nachtrust gaat helpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:22 schreef Rafeiro het volgende:
Luisterd er nog iemand trouwens? Ik piel wel door met 90's op alfabet, baar moet dat an sich niet alleen voor mezelf doen
Mijn tijd. Allemaal herkenbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
Dan piel ik nog even lekker door![]()
90's op alfabet. kan vrij breed zijn.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:37 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek, Raf. Dank je wel!
Maar ik ga nu toch afsluiten. Welterusten alsvast voor straks en voor nu nog veel luisterplezier gewenst
Trusten en graag gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:37 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek, Raf. Dank je wel!
Maar ik ga nu toch afsluiten. Welterusten alsvast voor straks en voor nu nog veel luisterplezier gewenst
Prima, maar deze versie was wat langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |