SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Mijn dm gelezen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb besloten dat het er 3 voor Vout worden zo. Ongeveer 8 minuten. Deze duurt nog een kleine 5 minuten.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik luister heel even mee.
Goede avond.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dames! , nu moet ik me omkleden, oh wacht radio
Wat hoorde je dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:06 schreef just me het volgende:
Dit klinkt toch fijner dan het laatste stukje wat ik net hoorde
En ik zit ook gewoon in nette spijkerbroek met overhemdquote:
Oh ik loop in een trainingsbroek en een lekkere trui, ik hoef niet altijd netjes te zijn hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik zit ook gewoon in nette spijkerbroek met overhemd![]()
Maar niemand ziet het. Maar soort van reflex om wel altijd netjes te willen zijn.
Zit je op je trui je bijten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik loop in een trainingsbroek en een lekkere trui, ik hoef niet altijd netjes te zijn hoor.
Is ook alweer een ouwetjequote:Op donderdag 21 januari 2021 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je op je trui je bijten?
Blijft er straks niets van over hè?
Dan kan het.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan het.
Oudere truien zitten vaak sowieso lekkerder.
Ik ken het helemaal niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
ik ken dit van Annie Lennox, maar dat is het niet helemaal?
Ik bedoelde het lied "No More I love you's"quote:
Ik kom er niet op waar dat het thema van was.quote:
Hé, dat is lang geleden! Feestdagen en jaarwisseling leuk overleefd?quote:
quote:
Ja, dat was nog eens professioneel vuurwerkquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, dat is lang geleden! Feestdagen en jaarwisseling leuk overleefd?
wat krakerig aan het worden maar we leven nogquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef ACT-F het volgende:
En hoe is het met het meubilair hier? Dit jaar bestaat Radio 49 10 jaar
Straks zitten we helemaal verkrampt binnenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat krakerig aan het worden maar we leven nog
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef ACT-F het volgende:
En hoe is het met het meubilair hier? Dit jaar bestaat Radio 49 10 jaar
Verklaart wel watquote:
Ik weet niet of je daar trots op moet zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ben denk ik wel de oudst gediende nu qua tijd van in het topic zijn dan.
Niet weg te slaan. Hoeveel posts inmiddels in deze reeks?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rol maar door, maar topic 46 ofzo van onz geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn
Nog voor mij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik ben nu ook wel benieuwd.quote:
Volgens nuh wel, maar dat is echt lang geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |