Inderdaad, en ze hoeven ook niet deze puinhoop op te ruimen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alles wat hij zegt klopt gewoon hoor. Ook al past het niet in jouw straatje, het is feitelijk gewoon juist.
Enige wat ik zeg is dat als er een probleem is dat we kunnen zoeken naar oplossingen. Jong of oud. Ik leg nergens een meetlat naast iemand leed. Daar gaat het IMO niet om. Iedereen leest in wat ik zeg dat ik vind dat jongeren veel meer lijden dan ouderen, maar nergens zeg ik dat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt maar is hun leed dan groter dan een volwassene die dezelfde problematiek ervaart PLUS alle andere zaken die je zelf ook noemde. Dat lijkt mij dan niet het geval. En nee, ik zeg dit niet om iets te bagatelliseren.
Zoals ik al eerder zei, we zitten allemaal in de shit. En sommigen erger dan anderen maar die grens ligt niet per se op een leeftijd, denk ik.
Ik ook, mogelijk pas in juni. Drenthe heeft iig alle evenementen tot en met juni verbodenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
Wanneer zullen we weer van de avondklok afkomen? Ik zeg 1 mei
Ik denk oprecht dat social media en opgevoed worden met likes=eigenwaarde ze zo depressief/ongelukkig maakt( los van alle standaard tiener problemen).quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is een volwassen leven gelijk stellen aan dat van een jongere, mentaal en fysiek. Het zijn geen jonge lichamen met een volwassen brein. Het gaat er niet om of ze vaste lasten hebben of voor hun ouders moeten zorgen. Het gaat erom dat ze leed ervaren in hun mentale gezamenlijke leefwereld en dat dat wel enigszins vraagt om oplossingen. Iedereen denkt om iedereen, jong of oud. Als opa een probleem heeft dan proberen we dat op te lossen, als Pietje van 16 een probleem heeft ook, en we laten ze niet aan hun lot over.
Eh...en wat is het schokkende nieuws, Bosbeetle?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
schokkend nieuws over lekken in particuliere testlocatie.coronaY1! Is de nieuwe berepak2
Ach dat is toch zinloos hier, als je zoiets bespreekbaar wilt maken beginnen ze hier over dat ze maar wat weerbaarder moeten worden of sneeuwvlokjes zijn om te eindigen met het is niet anders.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Enige wat ik zeg is dat als er een probleem is dat we kunnen zoeken naar oplossingen. Jong of oud. Ik leg nergens een meetlat naast iemand leed. Daar gaat het IMO niet om. Iedereen leest in wat ik zeg dat ik vind dat jongeren veel meer lijden dan ouderen, maar nergens zeg ik dat.
We moeten gewoon pragmatisch kijken naar wat gebeurt er met het gedrag van jongeren. Hoe ontwikkelt zich dat?, welke signalen krijgen we?, etc. en dan kijken naar wat we daaraan kunnen doen. Maar dat geldt evengoed voor vrijgezellen, volwassenen of ouderen.
Goudsmit (ook Jaap) veroorzaakt geen paniekgevoel en is in staat zijn vakgebied wat van een afstandje te nuanceren. Dat past niet in een wereld die alert moet blijven op golven van maatregelen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zie ik Jaap Goudsmit nooit meer op tv of internet?
Erger me dood aan die Koopmans, Osterhaus en die andere poppetjes, maar vond Jaap Goudsmit altijd een ontzettend fijne man om naar te kijken en luisteren. Een wetenschapper met echt een Bildung volgens mij.
Ja, en dan zeg ik dat als we vanuit die redenering denken dat ouderen maar wat weerbaarder moeten zijn als ze geen bezoek mogen ontvangen. Dat wordt indirect beweert al dan niet bewust, maar dat is compleet van de zotte.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach dat is toch zinloos hier, als je zoiets bespreekbaar wilt maken beginnen ze hier over dat ze maar wat weerbaarder moeten worden of sneeuwvlokjes zijn om te eindigen met het is niet anders.
Waarschijnlijk oud nieuws maar U-diagnostics gaat vreselijk slordig om met data, nieuwsuur kijkt mee met Whatsapp groepen waar bankgegevens,paspoorten, wachtwoorden etc worden gedeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...en wat is het schokkende nieuws, Bosbeetle?
Ahhhh. Nou, einde vergunning dus wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oud nieuws maar U-diagnostics gaat vreselijk slordig om met data, nieuwsuur kijkt mee met Whatsapp groepen waar bankgegevens,paspoorten, wachtwoorden etc worden gedeeld.
Nieuwsuur meld pontificaal dat een wachtwoord van een locatie CoronaY1! Is. Vandaar mijn berepak2 vergelijking.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ahhhh. Nou, einde vergunning dus wat mij betreft.
Holy passwordsquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nieuwsuur meld pontificaal dat een wachtwoord van een locatie CoronaY1! Is. Vandaar mijn berepak2 vergelijking.
Ik las net zelfs dat corona een zegen is voor ze, lekker afspreken met vrienden, feestjes bezoeken, school op de automatische piloot, hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, en dan zeg ik dat als we vanuit die redenering denken dat ouderen maar wat weerbaarder moeten zijn als ze geen bezoek mogen ontvangen. Dat wordt indirect beweert al dan niet bewust, maar dat is compleet van de zotte.
Ik denk dat dat vooral extremen zijn. Twee vrienden van mij zijn docent en die ervaren dat totaal niet zo. Jongeren zijn hartstikke tevreden met wat ze hebben en dankbaar voor veel dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat social media en opgevoed worden met likes=eigenwaarde ze zo depressief/ongelukkig maakt( los van alle standaard tiener problemen).
Influencers die je bombarderen met hun perfecte lichamen en levensstijl. 30 countries before 30, dat soort dingen. Zorgt voor een continue gevoel van dat je leven niet zo is als hoe het moet zijn. Wat vervolgens x 100 gaat in deze tijd.
Het klinkt misschien harder dan ik het bedoel maar het helpt je volwassener en sterker te worden. Leven is zwaar en tough times create strong people.
De oplossing zit em in wat stoïcijns gedachtegoed, dankbaar zijn voor wat je wel hebt,door social media onzin heenkijken,je mindset veranderen en groeien.
Wanneer corona weg is hebben ze hier qua levensles meer aan dan een jaar veilig lang leve de lol.
Heel jammer, want mag hem echt wel itt de andere kliek. Een echte intellectuele wetenschapper ipv zo'n blindstarende béta.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goudsmit (ook Jaap) veroorzaakt geen paniekgevoel en is in staat zijn vakgebied wat van een afstandje te nuanceren. Dat past niet in een wereld die alert moet blijven op golven van maatregelen.
Typische boomer gedachte, zij hebben het land opgebouwd en jongeren moeten hen op de knietjes bedanken dat zij dankzij hen een smartphone hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral extremen zijn. Twee vrienden van mij zijn docent en die ervaren dat totaal niet zo. Jongeren zijn hartstikke tevreden met wat ze hebben en dankbaar voor veel dingen.
Als je goed had gelezen had je ook dit gelezen:quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik las net zelfs dat corona een zegen is voor ze, lekker afspreken met vrienden, feestjes bezoeken, school op de automatische piloot, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Volgende week wordt de avondklok aangepast zodat hij alleen geldt voor <45. Nieuwe kans om je solidariteit te tonen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Volgende week discussies om de avondklok op te rekken, want effect is te laag.
Volgende week horen we dat het niet 2 maar 4-6 weken wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Volgende week discussies om de avondklok op te rekken, want effect is te laag.
Avondklok geldt straks alleen nog voor niet-gevaccineerden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:55 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Volgende week wordt de avondklok aangepast zodat hij alleen geldt voor <45. Nieuwe kans om je solidariteit te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |